Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Taxa prima inmatriculare
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Update: Taxa este deja in vigoare...doar ca incearca jegosii din parlament s-o schimbe iar. Vezi doamne un smardoi de la Dacia vrea sa se tripleze taxa... or fi barfe sau nu ... sincer smardoii astia pana nu se aleg cu un glont in cap nu se potolesc Nici o barfa...am vazut azi la TV iar. Jegosu' director de la Dacia ameninta ca da afara din muncitori daca taxa de poluare nu se dubleaza cel putin pentru masinile cu norme de poluare euro 3 si euro 4 dupa cum spuneam si acum vreo 2 ani traiasca prietenii de peste dunare care stiu sa ne ia banii !!
Jegosu' director de la Dacia ameninta ca da afara din muncitori daca taxa de poluare nu se dubleaza cel putin pentru masinile cu norme de poluare euro 3 si euro 4

Oricum o sa dea afara TOTI muncitorii in cel mai scurt timp.Renault a mutat 90% din productie in Maroc.La Mioveni nu se mai produce decat Duster.O lovitura grea data de Renault bugetului roman.
Nu are importanta cat va fi taxa,dacia va intra in faliment in cel mai scurt timp.Trebuie sa dureze ceva timp pentru ca este logic ca o firma cu profituri mari azi sa ajunga la pierderi poimaine si sa fie inchisa.
Dupa legea actuala,orice masina pentru care nu s-a platit taxa de inmatriculare nu se poate inmatricula(prima vanzare in Romania sau prima inmatriculare),indiferent de anul de fabricatie.Este normal ca cele inmatriculate dupa 2007 (indiferent de provenienta intern sau extern) au avut taxa platita pentru ca asa era legea.Daca desteptul de proprietar a recuperat taxa,sau a dat statul in judecata pentru a inmatricula fara taxa,acum o plateste la valoarea de azi !Nu plateste nu va vinde rabla.Nimeni nu cumpara masini ce nu au avut taxa platita.Ar trebui sa fii dobitoc sa dai 2000 de euro pe o masina si sa platesti taxa 1500 euro.
Spre ex.Ai masina fabricatie 2011 adusa de fara ,ai dat statul in judecata si ai inmatriculat-o fara taxa,daca o vinzi platesti.
Ai masina luata noua si inmatriculata in 2006 ,daca vrei sa o vinzi platesti taxa.
Daca aduci rabla de afara platesti taxa actuala.
Ai adus deseu de 1999 din jermania ai platit taxa in 2010 ,poti sa o vinzi linistit.Nu platesti nimic !
Tot ce este inmatriculat inainte de 2007 au preturi la vanzare cu 20-30% mai mici. ce chestie, nici macar loganul nu se mai fabrica la mioveni Imi pare rau pentru toti muncitorii de la Dacia...dar totusi, de ce sa platim noi pentru ca francezu' ala e idiot??? Din partea mea poa' sa se duca sa produca Dacia si pe cea mai indepartata insula

Au zis zilele trecute la tv...ar putea sa includa taxa in benzina...sa adauge 1-2 mii de lei in benzina si sa nu mai platim taxe de prima inmatriculare. Dar nu...ca nu vrea nu stiu ce ministru' Dane ... taxele bagate in benzina sunt relative ... si istoria nu minte ... eu daca imi aduc aminte intr-o perioada taxa de drum era bagata in benzina ... apoi a aparut rovigneta si benzina nu s-a ieftinit din contra s-a scumpit ... iar parca mai bagasera nu stiu ce taxa de poluare tot in benzina ... si acum ne rupem in figuri ca ba e taxa de prima inmatriculare ba e timbru ... ba ca e pentru mediu ... sincer platim cate o taxa de 2-3ori dar sub denumiri diferite.


poate de aia pleaca si dacia si va urma si fordul ... ca nici romanul nu e prost ....daca are dari mari de platit ...vrea salariu mai mare ... Sincer nici nu stiu ce sa fac momentan. Vreau sa-mi mai iau o masina si taxa pentru ce vreau sa-mi iau e 800 euro...masina din 2005, euro 4

N-am idee daca platesc taxa de prima inmatriculare sau timbru de mediu. Mentionez ca masina nu e inmatriculata pe Romanica As avea o intrebare ? In 24 iunie 2009 am transcris o masina (Olcit ) pe numele meu si nu am platit nici o taxa , doar nu or vrea acum sa vina sa-mi ceara taxa , doar nu sint nebuni la inteligenta
robertino a scris:
Jegosu' director de la Dacia ameninta ca da afara din muncitori daca taxa de poluare nu se dubleaza cel putin pentru masinile cu norme de poluare euro 3 si euro 4

Oricum o sa dea afara TOTI muncitorii in cel mai scurt timp.Renault a mutat 90% din productie in Maroc.La Mioveni nu se mai produce decat Duster.O lovitura grea data de Renault bugetului roman.
Nu are importanta cat va fi taxa,dacia va intra in faliment in cel mai scurt timp.Trebuie sa dureze ceva timp pentru ca este logic ca o firma cu profituri mari azi sa ajunga la pierderi poimaine si sa fie inchisa.
Dupa legea actuala,orice masina pentru care nu s-a platit taxa de inmatriculare nu se poate inmatricula(prima vanzare in Romania sau prima inmatriculare),indiferent de anul de fabricatie.Este normal ca cele inmatriculate dupa 2007 (indiferent de provenienta intern sau extern) au avut taxa platita pentru ca asa era legea.Daca desteptul de proprietar a recuperat taxa,sau a dat statul in judecata pentru a inmatricula fara taxa,acum o plateste la valoarea de azi !Nu plateste nu va vinde rabla.Nimeni nu cumpara masini ce nu au avut taxa platita.Ar trebui sa fii dobitoc sa dai 2000 de euro pe o masina si sa platesti taxa 1500 euro.
Spre ex.Ai masina fabricatie 2011 adusa de fara ,ai dat statul in judecata si ai inmatriculat-o fara taxa,daca o vinzi platesti.
Ai masina luata noua si inmatriculata in 2006 ,daca vrei sa o vinzi platesti taxa.
Daca aduci rabla de afara platesti taxa actuala.
Ai adus deseu de 1999 din jermania ai platit taxa in 2010 ,poti sa o vinzi linistit.Nu platesti nimic !
Tot ce este inmatriculat inainte de 2007 au preturi la vanzare cu 20-30% mai mici.


Dacia Logan si Sandero se produc la Pitesti. Nu mai vorbiti aiurea...se asambleaza si in Maroc.

sursa: http://www.auto-bild.ro/noutati/dacia-a-demarat-productia-noilor-logan-si-sandero-16282.html Ultimul zvon la Rabla, ci-că se va da numerar. Deja au început cunoștințele să se intereseze.
Cât de naiv să fi să crezi așa ceva?! Corect se numeste taxa de poluare, taxa de inmatriculare este altceva Intr-adevar este o tampenie sa supui acestei taxe de poluare toate masinile inmatriculate pana in 2007, deoarece acestea au fost inmatriculate conform legislatiei in vigoare la data respectiva...... ( iti dau tie 10 lei imprumut mi-i dai inapoi si peste 3-4-5 ani imi aduc aminte ca trebuia sa-ti iau dobanda la ei si te oblig sa-mi platesti). Este ilegal!
Parerea mea este ca acesta taxa trebuieste fentata pe cat posibil, asta este, esti hot sunt hot si eu!
Dacia Logan si Sandero se produc la Pitesti. Nu mai vorbiti aiurea...se asambleaza si in Maroc.

Du-te la dealer si intreaba !Sunt direct interesat pentru ca imi mai trebuie o masina si am mers dupa informatii.Se vinde(logan I si sandero) numai ce a ramas pe stoc pana la epuizare !Au reducere 1000 euro.
Gama Logan 2,Sandero 2 Dokker,Lodgy se fabrica exclusiv in Maroc.
Momentan aici fac motoarele.Poate vor asambla ,dar in prezent nu se produce !
Ultimul zvon la Rabla, ci-că se va da numerar. Deja au început cunoștințele să se intereseze.
Cât de naiv să fi să crezi așa ceva?!

Daca se da 1500 euro la rabla pe eu voi duce oltcitulImi pare rau de el dar asta este viata,iau o masina noua !
robertino a scris:
Daca se da 1500 euro la rabla pe eu voi duce oltcitulImi pare rau de el dar asta este viata,iau o masina noua !

asa am auzit si eu, ca se va da 1500 de euro/rabla
daca e asa, asta e sfarsitul masinilor vechi
tuturor le va convenii sa primeasca 1500 de euro pe o masina veche cand in realitate nu isi mai iau nici macar 500 de euro pe masina Posibil sa dea 1500 euro avans pentru alta noua...nu cash:|
Oricum...chiar si asa, rabla cum e a mea...tot n-o dau.
Danutz Bratosin a scris:Posibil sa dea 1500 euro avans pentru alta noua...nu cash:|
Oricum...chiar si asa, rabla cum e a mea...tot n-o dau.


La fel si eu, deabia astept sa le vad fata celor care ma vor intreba de ce nu dau Oltcit-ul la rabla sa iau fabuloasa suma de 1500 de euro cash pot astia sa faca suma oferita pe o rabla si 5000 de euro, tot nu il dau Hai totusi sa nu sarim calu'...la 5000 euro...cu toate ca am crescut in masina asta nici un ma uit inapoi Oricum faza cu 1500 de euro cash pe rabla nu o cred, pentru ca in felul asta nu va avea loc sub nici o forma inoirea parcului auto. Atenție! Proiectul cu 1500 euro este pentru un tichet NETRANSMISIBIL. Adio piața tichetelor!
Și dacă mai zic ăștia ca rabla să fie completă și FUNCȚIONALĂ, cum era până în 2009, vă asigur că or să fie mult mai puține mașini predate.

Robertino dacă va fi cu 1500 și o predai, plătesc eu drumul numai să o predai la Alexandria. @Plumber. Apropo , am citit pe un sait ca anu trecut sau dat la Rabla 116 641 de masini si sau cumparat 40 000 . Si uite asa se va rezolva problema infrastructuri in Romania . Sa o predea la Alexandria , ai nevoie de piese ?
alexandruteutisan a scris: ai nevoie de piese ?


Nu orice piese...si nu un oltcit oarecare
alexandruteutisan a scris:@Plumber. Apropo , am citit pe un sait ca anu trecut sau dat la Rabla 116 641 de masini si sau cumparat 40 000 . Si uite asa se va rezolva problema infrastructuri in Romania . Sa o predea la Alexandria , ai nevoie de piese ?

Nu m-am interesat ce s-a întâmplat la nivel de țară dar cele 40 000 le includ și pe cele care sau achiziționat fără tichete pentru că dacă presupunem că toate ce 40000 s-au achiziționat fiecare cu câte trei tichete ar însemna 120000 de tichete.
Oricum pot să vă spun că spre deosebire de 2011 când am distribuit în jur de 1500 de tichete, în 2012 am distribuit doar 400.
alexandruteutisan a scris:@Plumber.... Sa o predea la Alexandria , ai nevoie de piese ?

De pe o mașină bună nu strică. Eu vad ceva normal , Cit timp ma invirteam prin REMATURI ami loam ce-mi poftea inima , da 2 ani am plecat din tara , vin acasa sa repar acoperisu de pe bloc si infiltratia din casa , de daca stau la ultimu etaj , asai , atunci nu mam gandit , puteam sa iau ori ce , chiar daca le plateam la kil , cea ce nu mi-a cerut nici o data , ei se bucurau ca le iau hartia din depozit , puneam proptele ( laturile) si o incarca pana sus , Ei dai doamne romanului mintea cea din urma ! pentru 5000 as da unul din cele doua oltcituri fara sa ma gandesc de doua ori Nu o sa primesti 1500 euro cash. Pai asa cine garanteaza ca dupa ce iti dai cazanu la remat, mergi fuga la dealer si-ti iei una noua.
Eu sigur nu as face asa

Si daca cumva nu am dreptate, imi inchipui bataie pe la poarta rematului "sa se dea numa cate unu' sa ajunga la toata lumea" Măi băieți măi!
E vorba de o altă manevră. Sub argumentul că ar scăpa de intermediari guvernul mai scutește din bani. 1500 de euro sunt, la cursul de astăzi, cam 6600 de lei, trei tichete din vechea versiune sunt 11400 lei. Așadar guvernul va reduce cam la jumătate banii acordați pentru program. AJUTORUL PENTRU CUMPĂRAREA UNEI MAȘINI NOI SE ÎNJUMĂTĂȚEȘTE!
Și dacă mă întrebați pe mine e corect ca tichetul să nu mai fie transmisibil, chiar dacă asta ne-ar cam durea pe noi rematiștii pentru că înseamnă mai puține mașini predate. De ce să se dea pomană pentru orice troacă ținută pe marginea drumului?
Eu ași mai băga încă o condiție în ipoteza că într-adevăr ne doare de mediu; mașina predată să aibă ITP-ul expirat de cel mult o lună. Pai daca dau 1500 euro voucher si va fi voie cu unul singur nominal si netransmisibil, nu prea ii vad cum ar avea succes
Pentru al mai ieftin Logan (6800) tot trebuie sa mai produci alti 5300...nu cred ca asa s-au inteles cu aia de la Dacia/APIA Parerea mea este ca trebuie sa ne indreptam atentia si la achizitia de tractoare si masini agricole , care are un efect direct catre o mancare mai ieftina . Ca sa valorificam bogatia asta de pamant pe care ne-a dat-o Domnul . Ca autoturisme avem destule ,cu tractoarele stam mai rau . Pe de alta parte ,un producator trebuie sa fie rentabil ,nu sa fie protejat de nu stiu ce taxe ca sa-l favorizeze. Altfel ce diferenta este fata de economia planificata a lui Ceausescu ? Concurenta este singura care stimuleaza orice.
Danutz Bratosin a scris:Hai totusi sa nu sarim calu'...la 5000 euro...cu toate ca am crescut in masina asta nici un ma uit inapoi

Facem pariu ca daca va da 1500 euro in mana dati oltcitul la prima strigare ?
Măi băieți măi!
E vorba de o altă manevră. Sub argumentul că ar scăpa de intermediari guvernul mai scutește din bani. 1500 de euro sunt, la cursul de astăzi, cam 6600 de lei, trei tichete din vechea versiune sunt 11400 lei. Așadar guvernul va reduce cam la jumătate banii acordați pentru program. AJUTORUL PENTRU CUMPĂRAREA UNEI MAȘINI NOI SE ÎNJUMĂTĂȚEȘTE!
Și dacă mă întrebați pe mine e corect ca tichetul să nu mai fie transmisibil, chiar dacă asta ne-ar cam durea pe noi rematiștii pentru că înseamnă mai puține mașini predate. De ce să se dea pomană pentru orice troacă ținută pe marginea drumului?
Eu ași mai băga încă o condiție în ipoteza că într-adevăr ne doare de mediu; mașina predată să aibă ITP-ul expirat de cel mult o lună.

Nu este total adevarat.Spre exemplu ca sa fac o "economie" de 11400 ron trebuia sa cumpar inca doua tichete pe care dadeam sa zicem 4000 ron.Deci duceam rabla,luam un tichet 3800 si mai investeam 4000 .
Ce castig aveam ?11400-4000=7400.Un rahat de 700 ron in plus fata de suma actuala(6700).Daca socotesc taxe la notar,xerox,drumuri,carburant,castigul este infim !
Mai rentabil sa duc rabla iau tichetul (6700 ron),fac leasing,bag masina la munca,se amortizeaza in doi-trei ani 100%.Dupa care o vand si recuperez minim 3000-4000 euro cash.Sunt in avantaj clar !
Daca o iei sa te plimbi e mai problematic.Din principiu nu imi iau masina de plimbare noua sau sh in rate.Am luat masina noua cu banii cash in 2005.Intotdeauna ma gandesc la stabilitatea financiara a familiei si numai dupa aceea la masina.Concluziile le trage fiecare !
Done!
N-am de ce sa-l dau...mai am o masina si urmeaza sa mai cumpar una. Cu toate acestea, oltcitu merge zilnic Vrei sa spui(si noi sa te credem) ca daca vine unul acum si iti da 1500 euro cash nu vinzi "plotoaga" ?
Parerea mea este ca trebuie sa ne indreptam atentia si la achizitia de tractoare si masini agricole ,

Aprox 70% din populatia tarii este in mediul urban la blocul construit de ceausescu .Ce sa faca cu tractorul ? [quote="robertino"]Vrei sa spui(si noi sa te credem) ca daca vine unul acum si iti da 1500 euro cash nu vinzi "plotoaga" ?
[quote]

Dupa cum ziceam...pentru 1500 euro, nu
Repet: nu ma dau banii afara din casa si nici ultimu om de pe planeta nu sunt. Am prea multe amintiri cu, in, si despre masina care e in parcare acum, ca sa le sterg pentru 1500 euro
Facem pariu ca daca va da 1500 euro in mana dati oltcitul la prima strigare ?


Eu nu-l dau, chit ca nu fac mai mult de 2500 de km pe an cu Oltcit-ul si tot nu il dau pe 1500 de euro.
Robertino, pe tine chiar nu te inteleg de ce ai bagat atatia bani sa reconditionezi Oltcitul si acum vrei sa-l dai rabla, de era sa fi facut accident si sa fie masina varza mai ziceam, asa chiar nu te inteleg
robertino a scris:.....Spre exemplu ca sa fac o "economie" de 11400 ron trebuia sa cumpar inca doua tichete pe care dadeam sa zicem 4000 ron.Deci duceam rabla,luam un tichet 3800 si mai investeam 4000 .
Ce castig aveam ?11400-4000=7400.Un rahat de 700 ron in plus fata de suma actuala(6700).....

Eu vorbeam despre faptul că guvernul face economii.
M-am lămurit de multă vreme că nu contăm deloc în calculele guvernanților.

Sincer și eu ași da mașina pe 1500, bani gheață. Eu zic sa facem pariuri daca se vor da sau nu 1500 cash

In mom ala cam tot ce e sub '97 e la poarta rematului si va fi bataia mai ceva decat atunci cand se deschide un hypermarket si dau salam gratis la oferta NU se vor da niciodata 1500 cash . Daca ar fi asa ,majoritatea ar mai pune 1000 si si-ar inlocui rabla lor cu o masinuta adusa din afara . Nu e mai rezonabil sa pui 1000 decat sa pui inca 6000 ca sa iei un Logan nou ? Deci e clar ca vor da tot cupoane valorice ,care sa conteze la cumpararea unor masini noi ,ca de fapt asta e scopul ! Si cred ca in continuare cupoanele vor fi transmisibile . Altfel Rabla nu-si va atinge scopul . Si mai prevad ceva , datorita timbrului de mediu : blocaj puternic pe tranzactionarea masinilor deja inmatr. Ro . iar vanzarile de sh import vor creste mult . Bineînțeles că nu se vor da niciodată bani gheață.
Cât privește varianta ca tichetele să fie netransmisibile mie mi se pare foarte posibilă. În repetate rânduri ministresa s-a pronunțat pentru asta. Le convine, repet 6600 e mai mult decât 3800 dar mai puțin decât 11400.
Până în 2009 așa a fost: o singură rablă predată, un singur ajutor de 3800 lei. Nici nu existau tichete, puneam ștampila pe nota de acceptare a dilărului. Daca nu vor fi transmisibile ,putine din cupoane se vor transforma in masini noi ,deci scopul pentru ei nu va fi atins . Pentru ca nu uitati ca grosul furnizorilor de rable sunt pensionari ,posesori de Dacii si putini dintre ei se vor indrepta spre o masina noua . Asta o stiu si dealerii de masini noi si nu e in interesul lor acest lucru . Din acest motiv ,este foarte probabil sa fie transmisibile . Dar orice e posibil . Am vazut atat de multe ca nu ma mai mira nimic.
cirstoiu nicolae a scris:Daca nu vor fi transmisibile ,putine din cupoane se vor transforma in masini noi ,deci scopul pentru ei nu va fi atins ....

Ba sigur va fi atins pentru că numai cei care au posibilitatea cumpărării unei mașini noi vor accesa programul.
Scopul programului este să-i ajute pe cei care vor să cumpere mașină și nu să colecteze pe bani de la buget toate fiarele vechi.
Repet, până în 2009 așa a fost: o persoană, o rablă=3800 lei. Nici nu exista acel tichet valoric. Cumpărătorul se prezenta la vânzător, demonstra că are bani de mașină acesta îi dădea un accept și când preda rabla rematul îi pune o viză pe acel accept cum că a predat troaca. Pai nu era mai corect asa ? Cine are cash pentru masina noua ala sa bneficieze daca are rabla de dus.Asa cu ele la piata libera, s-au imbogatit toti ratatii care faceau bisnita cu tichete.
Eu sunt de acord. Va inteleg aversiunea fata de intermediari . La fel simt si eu. Legile economice insa , actioneaza . Am explicat cum .Daca sunt netransmisibile nu se vor vinde prea multe masini noi comparativ cu situatia in care sunt transmisibile . Sunt 750000 masini mai vechi de 20 de ani si astea majoritatea apartin unor persoane fara posibilitati ,multi din ei pensionari . O parte din ei vor sa renunte la masina fara sa vrea alta si o parte se vor orienta eventual la un sh ... putini din astia se vor indrepta catre o masina noua ,din motive foarte obiective : nu au banii necesari . Si sa fim sinceri : o masina noua te rupe la costuri . Ca sa o cumperi platesti banci si leasinguri . Daca-i leasing . RCA -ul e mai scump comparativ cu pers. fizica . Trebuie sa-i faci un CASCO?Trebuie !. Trebuie sa-i faci reviziile? Trebuie !Tragi 3-4 ani de leasing? Tragi . Mai dai si o taxa reziduala la sfarsit de 1000 E. Si , Doamne fereste sa ti se strice ceva . Daca dupa 2 ani de exemplu se duce o turbina ,te duci increzator la garantie si acolo ti se spune " sorry, la turbina ati avut 1 an garantie! . Si dupa 5 ani cand ai terminat toate chinurile astea constati cu amaraciune ca valoarea masinii tale a scazut drastic . Asta in ipoteza ca poti sa o mai vinzi .Ca nimeni nu stie ce taxa de poluare va fi peste 5 ani . O sa ti se spuna ca pentru masina ta euro 5 este o taxa de nu stiu cat ,ca e poluanta , ca s-a ajuns deja la euro 8 etc. Majoritatea celor care detin masini vechi nu isi permit sa cumpere o masina noua folosind acest tichet. Varianta cu tichete transmisibile era buna si pentru cei care aveau o masina veche pe care nu o mai foloseau dar pe care nu vroiam sa o dea nici degeaba, prin acest program elibera si locul de parcare pe care statea "rabla" si mai recupera si el o mica suma de bani.
Varianta cu tichete transmisibile era buna si pentru cei care foloseau 3 tichete cu valoare de 3800 Lei adica 3 x 3.800 = 11.400 Lei, tichete pe care le cumparau cu 1.500 Lei, 3 x 1.500 = 4.500 Lei.

11.400(valoare tichete) - 4.500(pretul a 3 tichete) = 6.900 Lei (castig pentru cumparator)

Plus ca in varianta din 2012 dispareau 3 "rable" pentru o masina noua, in varianta propusa acum dispare 1 "rabla" pentru 1 masina noua. Exact . Asta este mecanismul . Tichetele trebuie sa circule ca si banii . Dar din nefericire piata e complet blocata .Omul care se gandea sa-si vanda Cielo din 2004 si sa mai faca un credit pentru un Logan nou ,nu mai ia nimic pe Cielo pentru ca are o taxa imensa si ca urmare nu mai ia Logan nou . Un alt om care vrea sa-si vanda Loganul din 2005 si sa mai puna diferenta sa-si ia un Logan nou ,aceeasi situatie : nu mai ia nimic pe Loganul lui din cauza taxei si nu-si mai permite unul nou . Si asemenea situatii sunt de ordinul zecilor de mii s.a.m.d. si pana la urma taxa asta este o frana chiar si pentru vanzarea masinilor noi . Polonia ,un mare producator auto nu a avut o asemenea taxa protectionista si totusi industria auto duduie acolo . Ca sa se vanda bine masinile noi ,nu trebuie sa pui tot felul de taxe care sa impiedice tranzactionarea masinilor sh ,ele trebuie sa se vanda si sa se cumpere cu formalitati simple si rapide ,adica ceva de genul : te duci cumparator si vanzator la un ghiseu si de acolo pleci cu treaba rezolvata in maxim 1 ora . In economie marfa trebuie sa circule rapid si fara oprelisti . Cine a fost in vest stie cat de rapide sunt aceste formalitati . Adică voi credeți că ăstora care sunt sau ălora care au fost le pasă/le-a păsat că nu are pensionaru cu ce să-și ia mașină sau că îi ruginește cazanu în parcare?
Oficial au spus că și dacă e abandonată mașina tot poluează că se mai scurge un ulei, un lichid de frână sau de răcire.
Adevărul este că au mai dat de lucru pe lângă producătorii de mașini și rematiștilor.
Statul nu face pomană. Oricum și-a recăpătat banii din taxe TVA sau taxa de primă înmatriculare. Ajutorul e doar iluzie.
Cu rablele abandonate poate găsi o soluție mai ieftină, somarea și apoi ridicarea din parcare.
Ca sa se vanda bine masinile noi ,nu trebuie sa pui tot felul de taxe care sa impiedice tranzactionarea masinilor sh ,ele trebuie sa se vanda si sa se cumpere cu formalitati simple si rapide

Ca sa se vanda masinile noi trebuie sa ai bani sa le cumperi.
Cum spuneam:Fiecare trebuie sa se limiteze la ce are bani ! O masina e noua pana ai iesit cu ea de pe poarta fabrici sau a dealer-ului, cand ai pus-o in circulatie nu mai este noua.
Daca dupa 4 ani de utilizare vrei sa iti iei alta noua, o vinzi pe asta de 4 ani ca sa recuperezi o parte din bani sau o duci la remat pentru un tichet ? O noua bomba:
Timbrul de mediu ar putea fi calculat diferit pentru autoturismele pe benzina si motorina.

Timbrul de mediu, taxa care va inlocui, din 2013, taxa auto, ar putea fi calculat in mod diferit, in functie de combustibil. Astfel, potrivit declaratiilor ministrului Mediului, formula de calcul va fi separata pentru motoarele care utilizeaza benzina si pentru cele care utilizeaza motorina, acestea din urma fiind mai poluante, relateaza Mediafax.

http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_32158/Timbrul-de-mediu-ar-putea-fi-calculat-diferit-pentru-benzina-si-motorina.html#axzz2K8P9d4V9
Românii vor plăti timbrul de mediu după noua formulă propusă de Ministerul Mediului la sfârșitul lunii martie, a declarat ministrul Mediului și Schimbărilor Climatice, Rovana Plumb, într-un interviu pentru gândul în care a răspuns la mai multe întrebări despre cum se va aplica noua taxă.

Ministrul Mediului va prezenta astăzi în ședința Guvern noua fomulă de calcul pentru timbrul de mediu care, pe lângă calculul emisiilor de CO2 produse de autoturism, va cuprinde și diferențierea la plată dintre mașinile pe benzină și cele pe motorină.

http://www.gandul.info/news/exclusiv-cand-vor-plati-soferii-romani-timbrul-de-mediu-cine-va-plati-mai-mult-si-cine-va-fi-scutit-de-la-plata-10558814
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community