Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Probleme scurgeri ulei...
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
frumos , sa fi sigur Nu cumparasem inca filtrul de ulei
George Hermenean a scris: l-am lasat sa se scurga doua zile
Ajunge o jumatate de ora sau o ora daca uleiul e cit de cit cald. Imi curge pe la un capac de culbutori,inferior,dreapta.
E vorba de frantuzoaica careia i-am terminat,in sfarsit,motorul!!Nu i=am montat inca scutul ca sa observ eventualele scurgeri.
I-am schimbat garnitura,aplicat gasket VICTOR REINZ,centrat capacul:mai da cate o picatura fix pe galeria de evacuare!
Ce dracu sa-i fac?Alt capac? nu cred ca e de la capacul culbutorilor, ci de la oringul tub retur ulei.

Da jos capacul de la culbutori, curata bine imbinarea dintre chiulasa si teava tub-retur, si aplica-i niste silicon.
Sau, daca vrei treaba "ca'n germania", ii faci niste chestii anti-scursaturi. Vezi pe topicul lui Accelerator, sau bibi, nu mai retin exact unde s-a vorbit de chestiile astea. Deceneu, sa n-o patesti la fel ca mine. desii picatura se formeaza pe capacul de la culbutori, uleiul curge pe la acel oring de care zice adrian_paul. si eu am problema asta pe partea stanga, am etansat capacul ala de 15 ori cu solutii diferite pana sa-mi dau seama ca nu e de la capac.. si unde se afla aces oring ca si eu am probleme curge pe stanga lasa pata mare ,am dat jos si etansat capacul de o gramada de ori ? O sa verific!O pun pe groapa in garaj si ba bag cu lampa si becul pe sub ea.
Mentionez ca am tavita de caldura demontata.E uscata,n-are ulei pe ea.

Eu cred ca e tot de la capac.Cand am adus-o acasa de la mecanic,pata de ulei era cat palma.
Am dat jos capacul,schimbat garnitura,aplicat Victor Reinz si centrat capac:pata a devenit cat o moneda de 5 lei. Poate iti curge si pe la capac si pe la oring...poate ai rezolvat doar problema de la capac. si mie imi lasa o pata tot cam cat o moneta d'aia mica...

AWM: daca te uiti la capacul inferior al culbutorilor o sa vezi in partea de sus o conducta care duce in chiulasa cu un hexagon in cap...aia e piulita si tot acolo e si acel oring ok ms
adrian_paul a scris:nu cred ca e de la capacul culbutorilor, ci de la oringul tub retur ulei.


Adrian,e vorba de conducta de cupru cu oring in cap?Etansata cu garnitura de cupru? nu mestere

e vorba de oring tub retur ulei
de oringul dinspre chiulasa, la teava de tabla care face legatura intre chiulasa si blocul motor(teava asta vine infipta in partea inferioara a chiulasei, la vreo juma` de cm mai sus de buza pe care vine garnitura capacului inferior de la culbutori). Teava asta de legatura are 2 oringuri pe ea, unul inspre bloc motor, altul inspre chiulasa.

Nu stiu cum sa explic mai bine.... Gata,Adrian,am inteles acum!!
E vorba de teava de retur ulei de la chiulasa spre carter.
E o teava cu doua oringuri de cauciuc,unul la iesirea din chiulasa,celalalt la intrarea in carter.
Nu da ulei pe la ele.Verificat cu lanterna,motor pornit,ulei cald.
Alea patru din poza de jos:
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community