Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Relanti

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Pana acum cateva zile aveam Relantiul reglat pe la 1000rpm, insa de 2-3 zile imi sta undeva pe la 700rpm si nu inteleg de ce s-a intamplat asta pentru ca nu am umblat pe la nimic pe sub capota.
Este posibil ca arcul ce tine Relantiul sa se fi slabit datorita vechimi si sa nu mai stea intins cum trebuie ? Poate nu s-o fi incalzit suficient motorul si de aceea.
De care arc vorbesti? Este un arc/resort lung care are doua functii:
1. Tine clapeta de la tr. I inchisa
2. Mai este numit arc de revenire relanti, care in momentul cand eliberezi pedala de acceleratie face sa revina in punctul initial pedala.

Mai este un arc intr-o capsula, care este numit dash-pot (daca nu ma insel) sau frana relanti si are rol ecologic, o data, si a doua oara in momentul cand eliberezi pedala de acceleratie aceasta sa nu revina instantaneu la turatia de relanti ci progresiv intr-un interval de 4-5.5 secunde de la turatia de 4500 rpm. sau pur si simplu vechea problema a carburatoarelor ...se pot deregla cand nu te astepti... suruburile din trepidatii si dilatari termice se mai pot si deregla ... eu unu la carb de 1,1 a trebuit sa ii dau cu vopsea pe surubul de reglaj a clapetei pentru treapta I ..imi tot deregla clapeta si de aici tot felul de probleme in special la relanti ... cand turatie mica cand supraturatie
lancer a scris:eu unu la carb de 1,1 a trebuit sa ii dau cu vopsea pe surubul de reglaj a clapetei pentru treapta I ..imi tot deregla clapeta


Pai nu avea capacelul acela din plastic aplicat? nu era ...si nici altul nu aveam ... asta e ...
gyorgyoda a scris:Mai este un arc intr-o capsula, care este numit dash-pot (daca nu ma insel) sau frana relanti...
Nu e arc ci o supapa de vacum (membrana).
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community