Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit: ultimul Citroen pur sânge?
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
100% Citroen se refera la solutiile tehnice 100% diferite fata de Peugeot. In cazul "Oxidului": bare de torsiune pe fata, in loc de Mc Pherson, motoarele racite cu aer, bordul cu sateliti PRN, etc, etc. Din punctul asta de vedere C4 nu se incadreaza, in afara de aspect, e comun cu Peugeot 308. toate citroen-urile noi ..cam au facelift de peugeot... singura chestia care au mai pastrat-o suspensia variabila ... cu nelipsitele sfere ca la bx ..doar ca sunt umplute cu azot Pai toate sunt umplute cu azot. Si la BX, si la DS, si la SM, si la CX, si la XM, la GSA, la Xantia, C5, C6, la toate. Chiar si alea de la Rolls Royce.


lancer a scris:toate citroen-urile noi ..cam au facelift de peugeot...

De aia se si zice ca Oxidul ar fi ultimul "adevarat". ai mare dreptate alf, eu cand am luat motorul, a pornit la prima cheie, fiind nepornit de 4 ani sau poate si mai mult, si motorul e franta de 1.1
alf 08 a scris:
Hai sa nu ne mai borsim atat cu piesele frantuzesti, si altele, a fost o masina de consum normala. Si da, orice piesa frantuzeasca te tine o viata, nu se uzeaza, nu imbatraneste, fie ca e rulment sau cauciuc. Right!
Si un motor fr statut, este ca vinul- dupa cativa ani ii dai o cheie si merge din ce in ce mai bine.

Cristii a scris:ai mare dreptate alf, eu cand am luat motorul, a pornit la prima cheie, fiind nepornit de 4 ani sau poate si mai mult, si motorul e franta de 1.1


nu mai poooooooootttttt cum pot unii sa fie atat de incat sa nu sesizeze o ironie ... si macar de ar fi subtila

cristii nota 10+ m-ai amuzat copiossss de ce? ufff......... ...citeste cu atentie si nu mai pune intrebari stupide.... in fine, rog administratorul sa stearga postarile inutile Am o curiozitate:
Cati vor mai avea oltcitul peste doi ani in starea in care il voi avea pe al meu ?
Fara romanizari cu scaune de avion, cu carburatoare de elicopter ,cu ceasuri de caddilac,cu besini adoptate de pe alte masini....Adica sa arate cam cum a iesit pe poarta uzinei ,cu urmele minime datorate trecerii timpului...
O sa fac poze peste doi ani si vorbim atunci,asta daca nu o sa raman singur cu oltcit de aici !Cel putin am situatia financiara necesara ingrijirii acestui hobby. Imi pare rau de starea caroseriei care este fara cusur ,altfel era demult la remat !
Pot sa spun cu mandrie ca oltcitul pe care il am are peste 500.000 de km rulati ,in cei 16 ani a tinut cu casa 100% ,datorita faptului ca l-am reparat personal.Daca era sa-l duc la service era span demult !
Acest lucru este valabil pentru toti care detin aceasta minunatie a tehnicii,masina suprema,foarte laudata de cei care din diverse motive, nu au reusit sa-si satisfaca nebunia cu o masina mai performanta ca oltcitul din batatura.Toti o repara singuri ,de voie sau de nevoie !Altfel manopera de service cu pretentii (o reprezentanta citroen de ex.)inghite ca valoare 10 oltcituri bune, la reparatia unui motor cu piese noi.
Nu pot sa spun ca nu este o masina cu probleme,dar a fost buna pentru timpul ei !Acum este total depasita la toate capitolele,locul ei este numai in curtea pasionatilor !
robertino a scris: Cel putin am situatia financiara necesara ingrijirii acestui hobby


Asta e singura MARE diferenta dintre tine si multii altii de pe forum...daca si noi am avea o situatie financiara mai buna (vorbesc cel putin in cazul meu) n-ai fii fost singuru' care detine un oltcit impecabil tip top minitop...de parca nu ar fi aceleasi piese, pe mii de oltcituri (daca mai sunt atatea), de parca nu ar fi avut oltcit o gramada de romani.
Doar al lui kft e cel mai tare din parcare. Repet, cred ca e singurul de pe tot forumul, de fapt din toata lumea, care e cel mai cel la toate capitolele.

S-a deviat foarte mult, de la o poveste nostalgica a modului in care s-a nascut Oltcitul....la discutii aberante deste fiabilitate, consum si alte cele.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community