Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

ceasuri bord veglia

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am cumparat niste ceasuri de bord Veglia,dar indica 120000 km.cum pot face sa indice cati km am eu de fapt la masina(57000)?
Are cineva o poza cu un vitezometru Veglia?Nu stiu de ce,dar am impresia ca este vitezometru Ro cu ace de Veglia.
bibi a scris:Am cumparat niste ceasuri de bord Veglia,dar indica 120000 km.cum pot face sa indice cati km am eu de fapt la masina(57000)?
Are cineva o poza cu un vitezometru Veglia?Nu stiu de ce,dar am impresia ca este vitezometru Ro cu ace de Veglia.

uitate pe topicul de la mine.... la masina> M-am uitat dar nu am gasit ce ma intereseaza.
Vreau o poza cu vitezometrul din spate si lateral,ca din fata nu imi pot da seama daca este Ro sau Fr.
Cum dau km inapoi?
bibi a scris:Cum dau km inapoi?

Cu bormasina, din cate am auzit. Nu stiu daca merge inapoi dar inainte sigur merge. Pui cablul superior, prinzi capatul in bormasina si invarti. Veglia nu sunt Fr, sunt italiene:)
Prinzi cablul in bormasina si-i dai pana ajunge la 0000000. M-ai mancat cu "Veglia nu sunt FR sunt Italiene" .Pe spate scrie Made in France,nu ma intereseaza ca sunt FR sau It.
Am sa ma apuc de invartit atunci Veglia e firma italiana, mai rasfoieste si tu un Google. Pe spate scrie France pe carcasa, pe tahometru scrie Italy sau nu scrie nimic.
Vezi cu bormasina, foloseste una cu control de turatie si evita sa dai acu' vitezometrului peste cap. Pe vittezometru scrie pe alteral 4L.Am sa ma uit sa vad arcul daca este in spatele plasticului sau in fata.
Plumber a scris:Nu stiu daca merge inapoi dar inainte sigur merge.

Inapoi nu merge. Dovada, cand mergi cu spatele nu-ti arata viteza si contorul nu inregistreaza nimic.
Mai merge demontat, daca le ai cu mecanismele fine. Pai l-am demontat dar nu stiu cum pot fixa cifrele.Am sa incerc avrianta cu bormasina Daca il faci bucatele sa ai alaturi o hartie si un creion ca sa iti schitezi pozitia fiecarei piese in sistem. Te va ajuta la asamblare fiindca e posibil sa uiti fie vreo piesa, fie pozitia acesteia in mecanism. Gata l-am fixat fara bormasina.Este mult mai simplu decat ma asteptam,dar trebuie scos kilometrajul Bravos!! Mai multe detalii nu oferi? Fiindca si eu doresc sa fac acelasi lucru dar nu m-am incumetat. Am sa pun poze ca de inteles este mai greu doar din vorbe....dar maine. pur si simplu se decapsuleaza acel kilometraj. se scoate din carcasa aia si poti sa ii pui cati km vrei. Daca il decapsulezi il strici sigur + ca trebuie sa pui acele picioruse de pe rotite in linie si sa intre intre plasticul de la vitezometru si acel ac. nu stiu de ce ma mai chinui sa mai scriu pe acest forum...
se desface pur si simplu acul vitezometrului, se desface fata kilometrajului din cele 2 suruburi. se ajunge la mecanismul kilometrajului si se scoate acea capsula ce contine vitezometrul. se scoate din stanga si din dreapta din gaurile alea unde e prins si in care culiseaza. o data scos de acolo poti sa il invarti la cati km vrea muschiul tau. apoi desigur se pune totul la loc Pentru ce naiba sa scoti acul vitezometrului ca sa scoti mecanismul ce indica kilometrajul?
Scoate-l tu si invarte de rotite ca daca nu respecti niste semne o sa iti mearga la pastele cailor ceasurile veglia sunt frantuzesti, eu am acasa 4 ceasuri veglia si am incercat sa le dau pe toate la 0.
mare prostie am facut pentru ca nu sunt ca cele romanesti, au alta functionare butucii aia pe care sunt inscriptionate numerele si nu poti sa ii dai la 0 decat daca te chinui foarte mult, sau poate cum a spus plumber dar nu stiu sigur de metoda asta
bibi a scris:Pentru ce naiba sa scoti acul vitezometrului ca sa scoti mecanismul ce indica kilometrajul?
Scoate-l tu si invarte de rotite ca daca nu respecti niste semne o sa iti mearga la pastele cailor


care semne?
ce semne? Se dau foarte usor inapoi,tot veglia am si eu.pana m-am prins cum trebuie facut m-am chinuit ceva,dar este simplu.in maxim 5 minute il setezi sa iti arate cat vrei si functioneaza pperfect garantat.nu am o poza cu acel ansamblu de rotite pentru a putea explica.daca aveti voi o poza in care se vad acele picioruse de langa fiecare rotita postati-o si am sa va explic cum se seteaza
bibi a scris:Se dau foarte usor inapoi,tot veglia am si eu.pana m-am prins cum trebuie facut m-am chinuit ceva,dar este simplu.in maxim 5 minute il setezi sa iti arate cat vrei si functioneaza pperfect garantat.nu am o poza cu acel ansamblu de rotite pentru a putea explica.daca aveti voi o poza in care se vad acele picioruse de langa fiecare rotita postati-o si am sa va explic cum se seteaza

pai vezi ca ai reusit... Adi,sincer am mers la risc.am zis daca o mai functiona e bine pentru ca am mai incercat o data pe un vitezometru ro si pentru ca nu am tinut cont de semne se invarteau mai multe odata. stai sa vezi ca la mine tre sa schimb cablul de km superior ... Si eu trebuie sa il schimb pentru ca huruie.credeam ca se aude de la roata dar se aude cablul cum le-ai dat la kilometrii pe care ai vrut tu?
eu m-am chinuit o ora sa le dau de la 100 000 de kilometri la 52 000 cat are bunica-miu in bord si am ajuns cu ele la 315 000
explica-mi si mie
ceasurile astea veglia cumparate de tine, nu sunt cumva cele de pe okazii? Ba da,ele sunt.Am sa iti explic cand am sa gasesc o poza cu ansamblul de rotite.Nu mi-a trecut prin cap sa fac inainte de a asambla tot. Îl desfaci și muți contorul cu mîna. Greu tare......

Uploaded with ImageShack.us

Se incepe cu rotita din stanga.Numerotarea rotitelor este de la st spre dr
Am marcat in poza cu rosu "stutul" care trebuie rotit.Daca acel stut este in dreptul cifrei 5 pe ceas ai sa citesti 0 .Stuturile vin orientate inspre spatele vitezometrului exact sub acel bolt.
Pentru a invarti rotita cu stutul de la rotita nr. 1 trebuie sa invarti rotita nr.2 in jos pana cand se blocheaza,dupa care invarti rotita cu stutul in sus.Faci asta pana cand ajungi cu stutul la cifra dorita de tine.
Asa procedezi cu toate cele 6 rotile.
Sper ca m-am facut inteles cat de cat
Succes mai Zephirus, nu e asa cum zici tu, este foarte greu pentru ca alea frantuzesti au constructia altfel, noi discutam de ceasuri veglia, nu de electroprecizia
bibi, asta-i chineza pentru mine, tot nu stiu, dar iti multumesc ca ai incercat sa imi explici Citeste cu atentie si ai sa reusesti poate "măi" să-i zici lu tactu, mie să-mi zici nenea.

Da, în ce privește acest exemplar, îmi permit să mă cac pe mine. nu stiu ce ti-am facut, dar ti-am vorbit frumos
in ceea ce priveste limbajul tau, reiese ca esti cocalar 100% Fără număr!
Cristii a scris:mai Zephirus, nu e asa cum zici tu, este foarte greu pentru ca alea frantuzesti au constructia altfel, noi discutam de ceasuri veglia, nu de electroprecizia
bibi, asta-i chineza pentru mine, tot nu stiu, dar iti multumesc ca ai incercat sa imi explici


sunt identice si la fel
...doar "finetea" constructiei lor difera... da, intr-un fel ai dreptate
Cristii a scris:da, intr-un fel ai dreptate

nu intr-un fel ..... si am dreptate sigur ...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community