Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ-01-KNK
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Avand in vedere ca sunt poate de destul de mult timp pe aici ...a venit vremea sa imi prezint si eu rabla

Este vorba de un 11 RL din 1994, culoare rosie (in certificat ca si acuma), desi culoare ei originala era rosso siraz parca (visina aia putreda metalizata)... a fost masina de firma pana prin 2004... care a vazut tara in lung si in lat si ceva din bulgaria ...din 2004 a trecut in posesia varului meu care fusese sofer pe ea ...masina a mai mers pana in 2006 cand a fost trasa pe dreapta in vederea unui RK ... RK care nu s-a realizat complet pana in 2010 cand a intrat in posesia subsemnatului.

deci din 2006 pana in 2010 ..varul meu a apucat sa o curete, grund antifon, cam atat la caroserie ... si a depozitat-o in curte suspendata, interiorul a fost retapitat cu vinilin gri iar elementele de plastic vopsite in culoarea gri-olive si depozitate.

la sfarsitul anului 2010 masina a intrat pe mana mea datorita faptului ca, caroseria oltcitului meu DJ-50-RIP a inceput sa dea semne de oboseala pe la elementele de rezistenta. Lucrarile in cea mai mare parte au fost facute in graba si din lipsa de fonduri nu tocmai in ordinea fireasca a lucrurilor dar in vreo 2 luni adia in decembrie a fost apta de circulat pe drumuri.

deci actualmente masina are motorul de pe raposatul RIP ... un motor de 1100 frantuzesc la baza care a fost refacut complet in 2006 cu ambielaj nou de uzina, set franta si toate piesele noi, cutie 4 tr franta, bord iluminat cu leduri ..inca o lampa suplimentara sub ceas, un voltmetru electronic luat de pe la adelaida, scaune de toyota celica,




si cateva poze ... in the dark...

frumos olteanul
poate ne intalnim prin craiova la un pahar de vorbe In sfarsit, ai prezentat si tu Oltcitu'
Arata foarte bine, felicitari!
George Hermenean a scris:In sfarsit, ai prezentat si tu Oltcitu'
Arata foarte bine, felicitari!


pai ma gandeam ca zice lumea ca vb din auzite ... si ca nici macar nu am oltcit ..

in alta ordine de idei a aratat si mai bine ... dar deh e masina de zi cu zi deci expusa la diverse actiuni ...inclusiv mecanice ..si din punctul meu de vedere mai are pana sa ajunga sa arate foarte bine .. dar oricum mersi de aprecieri frumos. ai imitatie de piele ca a mea
felicitari. frumos interior , al meu e zdrente si ma oftic , pana o sa il fac si eu >
ca masina de zi cu zi arta foarte bn fata de altele , a mea tot zi de zi si se cunoaste ,dai de tot felul de "parteneri de trafic" care te lasa masca cu parcarea lor expert. o usa in aripa ,in usa , un colt la bara sters.
Frumos mersi dar defecte cauzate de ""parteneri" are si asta ....dar vad ca e fotogenica rau ..si micile defecte nu se vad chiar si asa dispar in ansamblu ...dar oricum de obicei cam am grija pe unde o trag + ca acasa vezi cum sta ..si deocamdata a scapat de tampiti cu chei ... iar la servici sta in parcare in curtea unitatii ... deci ferita de tampitei la mine pe bara din spate isi stingeau chistoacele de tigari
cand i-oi prinde, le sting chistoacele pe limba lor cristii ..tu si ce armata??? ... eu si fuga
Cristii a scris:la mine pe bara din spate isi stingeau chistoacele de tigari


cunosc astfel de specimene, capota mea devenise loc de joaca... azi .. pregatire pentru iarna ... aranjat jante .. pus cauciucuri ... mai trebuie echilibrate cele pentru fata si puse pe masina

Frumoasa masina!Felicitari.Imi plac iluminarile de la comanda de climatizare.
Cand pui contactul de ce nu se aprinde becul martor pentru baterie?Si de ce se aprinde cel de la lichidul de frana? mersi

cat despre becuri (+ leduri ) :

- ala de la baterie ... chiar nu stiu de ce nu se aprinde pe contact ... se aprinde in schimb doar cand e bine sa se aprinda ... oricum am voltmetru montat separat ... asa ca stiu exact situatia ...
- cel de la lichidul de frana se aprinde din cauza butonului de la pedala de frana .. am zis ca o sa renunt la el dar m-am tot luat cu alte probleme (l-am tot facut sa nu se mai aprinda ..tine o zi maxim doua si o ia de la capat ... ceva contact aiurea pe la el) Poate ti se agata plutitorul din capac. Eu asa pateam mereu la RM, ii dadeam bobarnace si isi revenea. Verifica totul!
M-ati facut curios:despre ce buton de la pedala este vorba? cristi nu e de acolo ... nu am umblat acolo de loc ... am umblat doar la firele contactului "destept" pe care nu il au toate masinile si s-a rezolvat problema temporar ... deci stiu cauza stiu defectul... cu timpul si cu pofta de munca stau prost ..
deceneu32 a scris:M-ati facut curios:despre ce buton de la pedala este vorba?


Despre intrerupatorul de capat de cursa al pedalei de frana, pe care il au unele Oltcituri (din 93 incolo parca, dar nu sunt sigur). Practic se aprinde becul de nivel de lichid de frana din bord atunci cand se duce pedala in podea. deceneu unele masini RL si TRS in general au un comutator la pedals de frana (altul decat cel pt avertizarea luminoasa) ... e un buton ON OFF adica o data apasat nu isi revine ... rolul lui e ca la prima pedala de frana mai moale sa iti aprinda becul din bord adica sa iti spuna ca AI probleme ... o data actionat butonul nu isi mai revine decat manual deci becul VA fi aprins in permanenta pana dai tu butonul inapoi Am inteles acum.Stiam eu ceva ca TRS-urile mai au un intrupator la podea dar nu cunosteam functia lui.Multumesc! incepand de azi avem ITP valabil pana in 2014 ... Felicitari,felicitari! mersi dar ...deja nu mai e de fala sa treci ITP-ul Pentru un Oltcit...
Hai,cand vii cu ea pe la mine? ufff ... ma faci sa dau din casa defectele pe care le are si pe care le stiu ...deh dupa 2 ani in care nu am bagat nimic in ea ...sau ce am bagat au fost piese care avea cel putin 4 ani pe raposatul RIP, si dupa exploatarea de care a avut parte ...sa stii ca totusi nu are prea multe dar totusi suficiente ...
ce sa iti zic ... in principal ...asa despre motor: are pierderi de ulei ... in principal pe la simeringul fata cred, sau poate pompa de ulei (tot atat de bine pot fi si oringurile tub retur), mai nou a inceput sa imi piarda si pe la garniturile de la radiatorul de ulei... a doua noxele nu le-a scos niciodata ..de ce le-ar scoate acuma (asa ca ce rost sa le mai faci)... cutia de viteze a inceput sa caraie in a treia la turatii mai ridicate... rulmenti fata varza, bucsele de la telescoape ..idem .. cele de la rotule cred ca si alea ... un suport motor rupt si suruburile de prindere pe motor (cele cu cap de inbus) sficuite in cap ..deci de dat jos doar cu flexul, una din planetare are inceput de sfarsit ... a inceput sa bata la viraj maxim ... nu rau dar bate ... frana de mana nu prea mai tine cum ar trebui (mai trebuie reglata ...dar e lenea mare pe canicula asta).. in principal cam astea au fost problemele cu care a trecut ITP-ul ... deja ma gandesc cu groaza ce or avea taxi-urile care au trecut ITP-ul tot asa cum l-am trecut si eu ....

la tine unde? poate chiar o sa te vizitez intr-un weekend ... dar nu asta
lancer a scris:
la tine unde? poate chiar o sa te vizitez intr-un weekend ... dar nu asta


Constat ca are ceva probleme dar nu prea mari!
Vii cand poti,eu sunt acasa.Adresa:str.Brestei,nr.229,Craiova are mari probleme ca ma agit si eu si nu sunt indolent ...macar stiu ...oricum dacae sa vin ne auzim la un tel inainte poze de sezon facute ieri seara

Frumos!Circuli zilnic cu el?Caroseria de langa e tot a ta? da circul zilnic ...si caroseria e de la raposatul DJ-50-RIP ... mai in gluma mai in serios pot zice ca aia e singura mea masina ... KNK-ul e pe numele lu varume-o ... Si ce-a patit raposatul RIP?De ce a ajuns astfel? mai multe ... a trecut printr-un accident la 140 ... masina s-a refacut dar nu a mai fost la fel a ramas caroseria un pic torsionata ..+ marea problema rugina care a afectat toata structura de rezistenta ... atunci cand am facut-o eram prea tanar, prea nerabdator sa imi vad o data masina gata ... si nu am tinut cont ca masina a stat o gramada de ierni suspendata pe zapada inainte de a ajunge la mine ... deci marea problema care o prezinta ... rugina + traversa pe care se prinde motorul fisurata aproape pe toata latimea ... si problema care m-a facut sa o demontez ... in ultimele ei luni de viata ... mi-a rupt vreo 2-3 suporti motor ..si implicit tot cam atatea planetare terminate Am inteles.O dai la fier vechi? da ..dar mai am de recuperat de pe ea ...usile(au fost facute prin 2004... dosuri noi, fete noi..grunduite,antifonate vopsite la interior ..daca tot au fost desfacute ... asamblate apoi mecanic singura sudura a fost in alama la prinderile superioare), hayonul, aripile fata, capota, geamurile ... incalzirea de la luneta a fost recontitionata din cate stiu ... poate vara asta reusesc sa o dau la fier vechi ... singurul lucru la care tin sunt numerele ..sa vad cum fac sa le pastrez cumva

uite ceva poze din vremurile de glorie

O bijuterie grrrrrrrrrrrrrr ... am o gramada de nervi ... nu mai merge stergatorul pe fata ... cred ca reusi sa rup bieletele de actionare ..sau sper doar sa fi sarit de la locul lor ...oricum cert e ca e de mesterit la ea ... si cu frigurile astea si cu zapada nu am nici un chef (dar tocmai din cauza zapezii am nevoie de el) ...sa dau aeroterma jos ca sa ajung la motoras ... poate gasesc vreun loc la caldurica weekendul asta Te-am vazut azi prin oras, parca e mai stralucitoare in realitate decat in poze.
Felicitari! mersi de aprecieri ... pe unde eram? data viitoare da si tu un semn ... un blit ceva Eram pieton, pe la piata mare. ok ...da nasol pe acolo ... aluneca jos cam rau ... nici o sansa sa sari in fata masinii fara riscuri ..
lancer a scris:grrrrrrrrrrrrrr ... am o gramada de nervi ... nu mai merge stergatorul pe fata ... cred ca reusi sa rup bieletele de actionare ..sau sper doar sa fi sarit de la locul lor ...oricum cert e ca e de mesterit la ea ... si cu frigurile astea si cu zapada nu am nici un chef (dar tocmai din cauza zapezii am nevoie de el) ...sa dau aeroterma jos ca sa ajung la motoras ... poate gasesc vreun loc la caldurica weekendul asta


Pot sa te ajut cu ceva,Lancer?Ai reparat stergatorul?
Caldurica nici eu nu am.Posed garaj dar e mai frig in el ca afara!! nu va grabiti cu reparatul stergatorului aveti la mine in stoc tot ansamblul original .

cam asa arata masina mea azi la ora 12 ... dupa o ploaie cu gheata + ceva zapada

cam asa arata la ora 17...
dupa ce a stat in garajul vecinului sa repar afurisenia de stergator ...

stiu ca sta aiurea stergatorul ala ... dar asa iese cand ii lasi si pe altii ..in speta taicame-o sa te ajute ...

aventura e urmatoarea ... la demontat toate bune si frumoase repede ..doar vreo 2 sfinti la scosul motorasului ... defectul dupa cum banuiam ... una din bielete rupta

... la montarea ansamblului de rezerva gasit prin magazie si verificat ... o sumedenie de sfinti iar referitoare la suruburi si la modul de prindere ... pana la urma reusi sa il pun ... la verificare ... se misca stergatorul pe parbriza ca mortul ... deci se pare ca motorul ala e cam dus ca nu mai are pic de vlaga ... deci demontat iar ansamblul si inlocuit motorasul cu cel vechi pe ansamblul nou ... aici il lasai pe taicame-o ca aveam o gramada de nervi si oboseala si chef de o tigare ... si el nu mai tinu cont de pozitia tijei de actionare cand o monta pe motoras ...asa ca stergatorul meu sterge in ambele sensuri si nu e nici macar simetric pe mijlocul masinii ...
la montarea ansamblul pe masina treaba mearsa mai bine dupa ce apelai un pic la ciocan pentru a indrepta suportul ala de tabla al ansamblului ...

deci pana una alta stergator functional am ... si sper sa nu fie nevoie sa umblu la el pana in primavara ...
ca second target ... sunt fericit si ca reusi sa dezghet masina ... si sa scap de zapada din locurile naspa ...uite ca imi era foame si uitai dar trebuia sa fi deschis si hayonul ...era blocat de vreo saptamana

deceneu ... mersi de intentie dar la ora aia eram deja cu ea aproape desfacuta

Chromatech ... e bine ca e acolo ... dar eu circul zilnic cu oltcitul ... si la ce se anunta afara chiar aveam nevoie sa mearga stergatorul ... ce am patimit vineri fara el numai eu stiu vrei sa-ti trimit tot ansamblul cu motoras prin curier? ti-l trimit si socotelile le facem cand veniti voi aici. acum nu mai e nici o graba ... tot cam acelasi volum de munca ar fi sa il schimb sau sa il reglez pe asta ... in cazul reglajului o piulita in plus ...cea de pe axul motorasului ... dar avand in vedere ca merge si isi face treaba nu ma deranjeaza pozitia cel putin deocamdata ... + ca nu prea pot avea acces la garajul vecinului cand vreau eu ... deh ...mai lucreaza si el acolo parte de electrica sa faca un ban ... alternatoare, electromotoare ...asa ca am avut bafta sa il prind ... de aia am si apelat duminica + ca e curentul si caldura omului ... si destul ca ma serveste cand am neaparata nevoie asa ca nu pot abuza ...

deci pana cand o sa il schimb sau sa il reglez pe asta mai mult ca sigur o sa ajungem la tine ... deci chiar nu merita efortul din partea ta mai ales ... dar iti multumesc pentru intentia buna ai dreptate ... iti da omul o mana , sa nu o luam pe toata ) am pus sambata cauciucurile de vara ... cele vechi ... am testat aliajele cu cauciucuri 185/60/13 ... concluzia intra pe spate dar ramane cam mica distanta fata de marginea aripii vreo 2-3 mm ... deci avand in vedere ca tot am nevoie de 2 cauciucuri o sa pun 175 sau poate doar tai din marginea aripii fara sa mai umflu aripile
am spalat-o... am aspirat-o... ce sa mai curatenie generala ... iar duminica de florii am plimbat-o vreo 50 km pana la un botez la tara deci pana acum avem

jante curatite cu decanol



si piulite brunate in ulei

am reuzit sa imi termin jantele ... arata binisor dar intotdeauna e loc de mai bine ... din motive financiare or sa mai stea vreo saptamana 2 pana or sa ajunga pe masina ... tocmai bine se usuca si vopseaua ca sa nu avem probleme la montare


Foarte frumoase.Felicitari!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community