Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Azi ii pun GPL -eu

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor, Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare!

Azi ii pun GPLeu! Gata, ca m-a secat de bani! S-o vad io apoi cum se taraie cu gazu...
Pt ca nu vreau sa ii fac alte modificari, ii pun butelie de-aia mica in spate sub platforma de vre-o 45 de litri, chit ca trebe s-o umplu mai des... Ca aia de 58 se pune in spatele cabinei si trebe acoperita...
Sa vedeti apoi cum mere Gabii cu conserva cu 80 la ora pana la bucuresti si inapoi...

Hihi... sunt curios cum o sa iasa!

Numia ibne! Eu am un nbrak de la firma, cu gpl.
Nu se taraie deloc, depinde de cum faci reglajul la gaz. Daca dai debitul mic, o sa consume putin, dar o sa mearga ca melcul...va deveni riscant sa intri in depasiri. Pe break-ul asta este reglat pentru un consum de aprox 9-10 l mixt si merge rezonabil, oricum, mai bine decat multe alte dacii pe benzina. A, inca ceva, daca pastrezi carbul dublu (parca am inteles ca din asta ai) sa ii bagi gaz in ambele ca\mere, cu reglaj pe fiecare din ele. Am bagat gazuuuuu! Acum pot sa incep sa mananc fasole ...

Chestia e ca nu sunt io obisnuit cu indicatoarele alea de gaz.. adica cu ledurile alea ce imi indica incarcatura rezervorului de gaz... cand is trei aprinse, cand e numai unu ... nici nu stiu ce sa cred! Zici ca e pomul de craciun acolo...

Azi dimineata vad ca a pornit pe gaz ...
Ieri cand am plecat cu ea de la servici (motorul rece) - era pe gaz... io trag socul si dau la cheie... bineinteles ca nu a luat-o! Apoi am bagat socul si am calcat acceleratia si a pornit imediat
Am impresia ca mere mai rotund pe gaz ... mai mult, relantiul sta linistit la 750 rpm... pe benzina, cand se incalzea motoriciul, statea relantyul la 1000- 1100 rpm!
Sunt curios cat o sa haleasca...


O chestie pe care am observat-o: masina NU e deloc mai lenta... e drept ca nu am fortat-o (pana se obisnuieste ) da am observat ca la fel ca inainte, pedala de acceleratie trebe doar s-o mangai un pic si gata, sare in turatie... Pana azi nu am depasit 70 -80 ca nu am avut unde, da sper ca in week-end sa testez gazu la drum lung

Intrebare: De ce trebe sa am juma de rezervor de benzina plin ... cica asa e recomandat, da nu inteleg dece ... ca acum merg pe gaz oricum...

Apoi, cum e mai bine, sa bag gaz cu presiune mare sau mica???
Se poate baga gaz in rezervor chiar daca nu l-am consumat de tot pe celalalt???

Numai bine!
Gabii Gabi, bine ca mai am inca un "gazat" in "familie" Felicitari. Deci referitor la intrebarile tale + inca ceva pe care am dibuit pe parcursul folosirii.
1. E bine sa ai benzina in rezervor pentru cazuri de urgenta (ingheata pulmonul - eu am patit asa, pentru ca am mers prea repede - 130 Km/h - si gazul transformandu-se din stare lichefiata in stare gazoasa a consumat toata caldura furnizata de uleiul care incalzea pulmonul - in cazul acesta treci pe benzina, dar atentie, risti sa ineci motorul, pentru ca incalzandu-se opulmonul, gazul aflat pe conducta dintre pulmon si carburator (in stare lichida) va supraalimenta/ineca motorul.
2. Gaz de presiune mare-mica ? Hmm nu inteleg ce vrei sa spui. In Europa se foloseste preferential un singur tip de gaz, cel Propan-Butan aromatizat mai putin decat cel aflat in butelii aragaz de utilizare casnica. Mai exista si gazul metan, care se foloseste in SUA si necesita o presuiune de umplere mai mare decat LPG-ul.
3. Poti umple oricand cu gaz butelia, pentru ca daca este ceva omologat (nu de RAR) atunci poate avea butelie de tip A sau B care in cazul buteliei A este prevazut cu supapa care inchide si refuleaza la suprapresiune, tipul B inchide la suprapresiune (cel B este mai sigur din pct de vedere constructiv si nu are nevoie de supapa de refulare).
Pentru alte intrebari referitor la GPL, sunt deschis. La fel si pentru a povesti "pataniile" tale cu gazul. Gabiiiiii, ledurile alea bat campii rau de tot. Daca e butelca rece vor indica mai putin decat atunci cand e calda...
Mai bine afla-i consumul si alimentezi in functie de kilometri parcursi. Ma bate si pe mine gandul sa ma "gazez". Cat te-a costat toata instalatia si montarea ei Am auzit acum mai nou ca trebuie sa folosesti alt ulei dupa montarea GPL-ului si ca asta ar trebui schimbat cam pe la 3000 - 3500 km
Stie careva daca asa este ? Break-ul de la firma (cu gpl) a mers 19000km cu un schimb de ulei. Fara probleme, fara sa il arda. Castrol GTX3 Protection+
De cand este masina asta, numai cu asa ceva a mers. Salut dragi colegi .refeeitor la intrebarile voastre despre gaz va raspund eu.referitor la viteza daca e instalatie clasica e mai lenesa...daca este secventiala este lafel ca la benzina si consumul creste cu un litru peste benzina.Recomandat este sa ai si benzina in rezervor minim 5-10 l pt a nu se arde pompa de benzina.chiar daca este pe benzina pompa tot face circuit prin motor.dezavantajele este ca se duc mai repede bujiile daca se merge numai p gaz ,dar se recomanda sa se porneasca pe benzina si knd se incalzeste apa in motor sare p gaz.daca mai sunt intrebari postati si va raspund . mentionez ca lucrez in service unde se ocupa cu instalatii de gpl . Salut dragi colegi .refeeitor la intrebarile voastre despre gaz va raspund eu.referitor la viteza daca e instalatie clasica e mai lenesa...daca este secventiala este lafel ca la benzina si consumul creste cu un litru peste benzina.Recomandat este sa ai si benzina in rezervor minim 5-10 l pt a nu se arde pompa de benzina.chiar daca este pe benzina pompa tot face circuit prin motor.dezavantajele este ca se duc mai repede bujiile daca se merge numai p gaz ,dar se recomanda sa se porneasca pe benzina si knd se incalzeste apa in motor sare p gaz.daca mai sunt intrebari postati si va raspund . mentionez ca lucrez in service unde se ocupa cu instalatii de gpl .
Anonymous a scris:Salut dragi colegi .refeeitor la intrebarile voastre despre gaz va raspund eu.referitor la viteza daca e instalatie clasica e mai lenesa...daca este secventiala este lafel ca la benzina si consumul creste cu un litru peste benzina.Recomandat este sa ai si benzina in rezervor minim 5-10 l pt a nu se arde pompa de benzina.chiar daca este pe benzina pompa tot face circuit prin motor.dezavantajele este ca se duc mai repede bujiile daca se merge numai p gaz ,dar se recomanda sa se porneasca pe benzina si knd se incalzeste apa in motor sare p gaz.daca mai sunt intrebari postati si va raspund . mentionez ca lucrez in service unde se ocupa cu instalatii de gpl .

oltcitul nu are apa Fratilor,in legatura cu consumul,specialistii constructori de motoare spun ca....VITEZA ECONOMICA A ORICAREI MASINI ESTE JUMATATEA VITEZEI MAXIME ADMISE DE CONSTRUCTORUL MOTORULUI RESPESCTIV,,REGULA BALANSOARULUI,,cu cit depasesti viteza peste aceasta limita economica,cu atit creste consumul de carburant.
Mai intervin si alti factori:uzura motorului,reglajul prost aprindere-carburatie,greutatea transportata,frine strinse,cutie viteze infrinata sau fara ulei suficient,ambreiaj prost reglat(intrarea greoaie in viteze),cauciucuri desumflate si altele,ce fac ca masina sa mearga greoi,precum si starea drumurilor si de ce nu,si felul agresiv de conducere cu frinari dese etc,etc.S-auzim numai de bine. adica acolo unde acul de la viteza sta drept... inseamna ca motorul la relanti sta perfect.si excat cum spui tu trebuie sa faca motorul cand senzorul de temperatura este bun ,adica trebuie sa fie o diferenta cat mai mare intre mersul motorului cu senzorul de temp si mersul motorului fara senzor,daca diferenta este fdestul de mica atunci merita schimbat.
ce mai vrei mai mult de la un consum de 6???7-8 pe gpl?schimba-i si filtrele,bujiile,fisele bujii,cap delcou,rotor,bobina,sonda lamda,segmenteaza-i motorul si baga ulei cu aditiv pentru ulei motor de la Metabond sa vezi,unde te duce?ca o sa scoti maxim 5,5 si cu un mers sa schimbi vitezele maxim la 2500rpm nu mai mult,asa i-am facut eu la a mea anul trecut,dar e chieltuala mare pentru doar un litru de benzina,insa eu am avut probleme la motor si vrand-nevrand am cumparat toate astea ca nu reuseam sa o pun la punct la sfatul unui mecanic bun... aaa,si daca ii mai cureti si clapeta iar se vede ca scade consumul,dar ca sa inveti sa o cureti ,mai bine sa iti arate careva sau sa furi de la un mecanic cand ti-o curata ,nu e greu de facut dar daca faci ce nu trebuie nu-ti mai sta bine la relanti,da in nas,trage aer fals,...multe riscuri,am postat pe aici pe undeva.curata capacul delcoului,rotorul si bujiile odata la 5000km si sa ai fisele bune si sa vezi ca e bine,bafta
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor, Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Poți crea un topic nou în acest forum
Poți răspunde la mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community