Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

vreau elemente caroserie spate!!!

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salut , am nevoie de articole de caroserie spate, ce aveti disponibil, traversa, ochelari lampi spate ce mai e pe dedesupt, ca e coapta si am bagat-o la tinichigerie, prag dreapta, sau daca merge cel de stanga, cum se face, Am eu praguri orignale de fabrica cu stalp,planseu spate(astea nu au fost montate niciodata)
Am toata caroseria NOUA dar ar trebui sa tai aripile spate ca sa scot ce ai nevoie.(pasaj roata mare,mic,contra aripa,traversa) toate noi.Au fost motnate pe masina dupa care nu s-a mai circulat cu ea deloc.
sind a scris: prag dreapta, sau daca merge cel de stanga, cum se face


daca gasesti prag cu tot cu rama (asa erau cele originale) nu merge de pe dreapta pe stanga ... stiu ca mai erau unele manufacturate de nu stiu ce SRL care erau decat partea inferioara ... astea s-ar putea potrivi nu garantez ... eu cand am facut tinichigeria la prima masina am gasit unul cu rama si unul fara ...

P.S.
in alta ordine de idei nu prea merita investitia ...si asta ti-o spun din experienta proprie (si pe mine nu m-a costat prea mult manopera mare majoritate a lucrarilor vreo 90% le-am facut singur)... bagi in ea cat nu face ...chiar daca acuma nu se vede si schimbi aceste elemente in cativa ani vei avea probleme si cu lonjeroanele fata si cu alte elemente la care nu ai umblat... mai bine gasesti alta caroserie sau o masina cu caroseria buna la un pret mai mic decat bagi elementele + mana de lucru si te apuci si o aranjezi pe aia grund, antifon, ceara si iesi mai ok si cu o lucrare mai buna @bibi, am nevoie, astept necesarul exact, asta se va intampla maine in jur de ora 11:00, cand merg la service, eventual iti dau sa vorbesti la telefon pe tinichigiul de Oltcit, ca vorbiti aceeasi limba.

@lancer. stiu ca ai dreptate, iti multumesc de sfat, dar nu ar mai fi masina cu care am fost in luna de miere, etc, nu miroase la fel...stii tu in acest caz e o masina cu mare valoare sentimentala spor la lucru

in alta ordine de idei incearca sa bagi cat mai putina sudura ... anumite elemente gen aripa spate merg prinse in nituri pop (avantaj merge antifonata bine premergator montarii si la montare nu se scurge antifonul ..nu afecteaza tabla) ca sfat se debutoneaza pe punctele sudura elementul defect (afectat de rugina)care trebuie schimbat astfel ca structura de dedesubt sa ramana intacta ... ulterior se dau gauri in structura si element la dimensiune niturilor ce urmeaza sa le folosesti (de obicei se folosesc nituri de 3-5 diametru si lungime in functie de straturile de tabla ce trebuie prinse) pe toate punctele de sudura

stiu ca multi or sa ma contrazica dar in service-le oltcit asa se lucra la schimbarile aripilor spate avariate
lancer a scris:in acest caz e o masina cu mare valoare sentimentala spor la lucru

stiu ca multi or sa ma contrazica dar in service-le oltcit asa se lucra la schimbarile aripilor spate avariate

Eu te sustin, deoarece la fel am procedat acum vreo zece ani la schimbarea contra-aripilor fata: am localizat punctele de sudura si am dat gauri de 5mm care au distrus sudura, am separat cele doua subansamble (prin smulgere cu un cleste zdravan) iar apoi am reasamblat contraaripa noua cu suruburi si piulite. Cand dupa un accident a trebuit sa inlocuiesc aripa si contra-aripa spate stanga am dat-o pe mana unui tinichigiu care a lucrat cu sudura.
Rezultatul: dupa 10 ani in fata nu am pic de rugina iar in spate e ciur!
PS: nu e vorba de masina din avatar (aceasta e al treilea Oltcit si are tabla inca in buna stare) Dar nu uitati totusi si de structura masinii.... Olsitu e si asa cam firav... daca mai renuntam si la suduri... chiar devine cosciug pe roti. Cordonul de sudura cind inca mai este cald, se protejeaza impotriva ruginirii cu un strat de vaselina (oricit de ordinara este doar vaselina sa fie). eu am spus ca anumite elemente si acolo unde e prins in puncte...nu unde exista cordon + ca daca discutam pe probleme de rezistenta materialelor ei bine afla ca rezistenta unui punct de sudura la rupere este chiar mai mica decat a unui pop-nit, la ce sta mai prost un pic pop nitul la capitolul forfecare, chestia in care ii scade un pic rezistenta e ca sudura originala in puncte e realizata cu electrozi de un diametru de vreo 8 mm, iar tu din cauza limitarii de spatiu cam folosesti pop-uri de 4 + ca exista numite regiuni si subansamble la care daca le dai cordon ... nu prea ai acces sa dai cu vaselina si tabla din partea interioara si rugina va iesi de acolo spre inafara + ca in cazul unei alte schimbari ulterioare se cam alege praful de elementul respectiv ...

si totusi la structura oltcitul a fost el asa cum a fost dar sa stii ca a fost facut destul de bine ...asa ca nu as zice deloc ca e firav Desi am incercat sa fac din .... bici, tentativa a esuat dramatic, in sens, ca ,,,caroseria originala de care nu se mai putea suda nimic ca nu aveai de unde sa te legi ajunge , daca nu a ajuns deja la fier..... Asta mi-a rupt inima...
in schimb , inima, capota, aripa dreapta, farurile si alte echipamente.. merg pe o caroserie aproape impecabila de oltena 1993.
Asta sper sa ma mai tina 10 ani.
deci topicul e gata de inchis cred
Va multumesc de sfaturi si ajutor daca ai grija de caroserie de acum inainte poate sa te tina si mai mult de 10 ani ... daca e impecabila bag-o la ceruit peste tot ... pe interior ... in praguri in lonjeroane ... curatata la exterior podeaua, pragurile ...grunduite, antifonate, vopsite multumsc de sfat.
Mai am nevoie de o toba finala in stare buna, si poate am noroc sa o gasesc aproape de constanta, ca sa nu ma coste transportul mai mult ca toba Decat sa cauti o toba sh ca nu se mai gasesc noi mai repede ii pui o toba sport cu silencer detasabil. sau muncesti si iti faci una ... dupa schema din cartea de oltcit ... (ca e mult chiar foarte mult de munca e altceva) se gasesc noi
cineva v-a prostit? de gasit gasesti, dar nu sunt noi ca an de fabricatie, ci sunt doar nefolosite.
nu se mai fabrica de cativa ani tobe de oltcit daca o luam dupa ani de fabricatie, nu se mai fac absolut nici un fel de piese noi pentru oltcit, de ani buni de zile. daca o luam dupa ani de fabricatie ... inca mai gasesti piese noi facute ... prin alte tari ... si nu neaparat pentru oltcit ..dar sunt aceleasi piese cu acelasi cod facute anul asta? anul trecut?
te inseli!
sunt facute de ani de zile, si sunt aruncate de pe rafturi in stanga si in dreapta. asta e parerea ta ... sunt si noi facute anul asta anul trecut ... Gasesti tobe noi la citroen.Am luat toba de la jumate..Si orice piesa vrei de Axel iti aduce pe comanda.Costa mai mult dar e si alta calitate. Zi unde la Citroen si cat costa, eu la constanta, am intrebat la piese, a intrat in program , a gasit Axel, dar nu avea nimic la sistemul de evacuare.

Da exemplu de toba sport cu silencer, si pret, la noi am fost sa- adapteze una , si am starnit hohote de ras, m-am enervat si am plecat, dau impresia ca vreau ceva pe gratis daca am Oltcit Pai ca sa montezi o toba sport iti trebuie in primu rand o mufa felxibila.O prinzi pe toba intermediara si dupa pe toba ta sport iar la toba sport ii faci 2 coliere frumoase din sarma si sa le strangi cu surubelnita sau din tabla.Toba o prinzi de urechea de tractare.
sind a scris: eu la constanta, am intrebat la piese, a intrat in program , a gasit Axel, dar nu avea nimic la sistemul de evacuare.


Lasa ca eu am fost la unii specilizati pe filtre ... tot pe comenzi merg baietii de la mann in primul rand si apoi pe alte firme... l-am intrebat de filtru de ulei pentru pentru oltcit .. s-a uitat omul un pic stramb ca cica nu are (dar ma trimitea la mgazinul de la 100 de m mai incolo care in ciata lui nu a avut repere de oltcit doar gama daewoo si dacia)... bine zic atunci citroen axel ... cauta el ce cauta cica nu gaseste citroen axel ... faza la care eu continui bine atunci ... citroen gsa ... iar cauta ...de data asta gaseste masina dar nu si tipul de filtru ... atunci l-am intrebat ca daca ii aduc eu codul de la mann pentru filtrul care imi trebuie daca poate sa imi aduca ... si a zis ca da ... deci o sa ma duc cu codul

sind a scris: Da exemplu de toba sport cu silencer, si pret, la noi am fost sa- adapteze una , si am starnit hohote de ras, m-am enervat si am plecat, dau impresia ca vreau ceva pe gratis daca am Oltcit


astia sunt tarani prosti ... astora ar merge ca a doua zi sa te duci cu ditamai X6 ... si sa ii intrebi daca iti pot schimba sistemul de evacuare integral ... sa apuce sa se gudure si apoi sa te razgandesti brusc si sa le zici "de fapt nici nu mai stiu de ce mai vin la voi cu X6-le cand voi nu sunteti in stare sa montati o amarata de toba pe un oltcit"

oricum obisnuieste cu genul asta de tratamente pe unde o sa te duci si cu lucrari de proasta calitate pe motivul ca merge si asa ca doar e oltcit ... si rezolvarea la asta e doar una singura ... iti rezolvi singur problemele acasa ...sau gasesti un mecanic bun pasionat de oltcit care lucreaza la domiciliu
atel10 a scris:Pai ca sa montezi o toba sport iti trebuie in primu rand o mufa felxibila.O prinzi pe toba intermediara si dupa pe toba ta sport iar la toba sport ii faci 2 coliere frumoase din sarma si sa le strangi cu surubelnita sau din tabla.Toba o prinzi de urechea de tractare.





Toba o infigi direct in intermediara. Sau confectionezi un racord metalic care sa treaca de la diametrul tobei la diametrul tobei intermediare. Iti face asa ceva oricine are un aparat de sudura.

Pentru prinderea tobei, faci un colier metalic din tabla care sa prinda toba in diametrul ei, cu o tija la capat(sau tabla indoita in forma de U la capat, si sudat in U o bucata de tija), astfel incat sa poti prinde toba in tamponul de cauciuc de la evacuarea normala de oltcit.
Sau...si mai simplu...ii sudezi pe lateral, o tija in forma de L, astfel incat sa poti prinde toba cu tamponul original de la evacuare.


Colierele de sarma le poti folosi cu succes la alte aplicatii
adrian_paul a scris:
Toba o infigi direct in intermediara. Sau confectionezi un racord metalic care sa treaca de la diametrul tobei la diametrul tobei intermediare. Iti face asa ceva oricine are un aparat de sudura.


unul din capetele racordului intermediar il poti confectiona din racordul tobei originale ..si asa o arunci si racordurile nu se prea ard ... dar il cureti bine de ceea ce s-a depus pe interiorul lui

oricum incearca sa gasesti o toba sport cu racordul de intrare de dimensiunea oltcitului ... asa scapi de belele racordarii
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community