Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Probleme ambreiaj
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
cine poate sa ma ajute si pe mine cu o problema.am pus kit nou de ambreiaj si uitati cum face http://www.youtube.com/watch?v=9GNM0bBBipA.l-am reglat din interior de la pedala de mi sa acrit si tot degeaba.dar am obsercat ca daca il reglez sa tina cel mai sus posibil face mai putin zgomot.in filmulet e reglat cam pe la jumatea filetului de la pedala.ce poate sa fie,atinge in ceva,nu e mointat ceva bine...pls help nou nou de care ai pus ? ce firma? si ai pus tot kitul nou? adica placa, disc rulment? volanta in ce stare era?

oricum zgomotul poate proveni de la rulmentul de presiune .. trebuie schimbata bucsa de bronz din capatul ambielajului (in care intra priza de la cutia de viteze).


Am avut si eu la fel, si am schimbat fara vre-un efect, atat ambreiajul cat si cutia de viteze.
Totul s-a remediat cand am inlocuit bucsa buclucasa. kitul ambreiaj e tot nou,luat de la dan alexandru.masina trage foarte bine cu el,si cupleaza bine,numai ca atunci cand plec de pe loc face huruitul ala,in mers nu se aude nimica.valib,se schimba greu bucsa de bronz din capatul ambielajului?si de unde gasesc.sper asta sa fie problema si sa se rezolve usor kitul de ambreiaj poate sa fie nou ...dar depinde si de firma care e facut ... rulmenti de presiune iar la fel ... de exemplu acum am un kit gluch parca (discul si placa) ... scria pe cutie made in italy ... piese luate noi de la acsa ... a cuplat bine primii vreo 2000 de km ... dupa aia cand are damblale ...mai ales vara ... vibreaza la plecarea de pe loc de zici doamne ce e ... de huruit am patit-o cu rulmenti noi sa huruie ... nici unul cum huruie la tine dar ..huruiau ...

ideea era sa nu te bazezi pe piese noi ca nu or sa aiba probleme ... sincer majoritatea sunt aftermarket-uri ...si pretul spune tot ..un kit valeo e vreo 500 de lei si se gaseste destul de greu... unele din astea gen ce am eu pe masina gen gluch sunt pana in 200 ...

in alta ordine de idei are dreptate si valy ...cu bucsa ... eu unul nu am patit-o dar stiu cazuri
1. Discul de ambreaj, cum l-ai montat cu butucul canelat spre motor sau spre CV ?

2. La montarea discului, ai folosit o priza sau l-ai pus cu mina ? tot ce tine de motor,cutie,ambreiaj mi le-am montat un mecanic,care se pricepe bine la oltcit,zic eu si da a folosit o priza la montarea discului.o sa ii arat si lui cum face dar nu am avut ocazia,si am zis intai sa va intreb si pe voi http://www.pieseauto.ro/kit-ambreiaj/citroen/gsa/kit-ambreiaj-cu-volanta-masa-dubla-sachs-peugeot-774213445.html

Citroen GSA are setul de ambreiaj identic ca la Oltcit? in principiu da .. dar depinde de motorizare ... uitate dupa codurile de motor ... oricum cred ca ala din poza nu prea bate cu cel de oltcit .dar pozele sunt informative doar de la motoarele de 1.1 si 1.3 Daca tot am dat de topicu asta,imi permit sa intreb si eu de ce cand se incalzeste bine motorul se schimba mai greu vitezele iar la marchariere caraie ?Face asa doar cand se incalzeste motorul.
p.s:Cursa e reglata la maxim ,mai mult de atat nu pot intinde cablul,doar cu improvizatii cu saibe si alte chestii dar nu ma prea pricep unde...
bytzu1 a scris:Daca tot am dat de topicu asta,imi permit sa intreb si eu de ce cand se incalzeste bine motorul se schimba mai greu vitezele iar la marchariere caraie ?Face asa doar cand se incalzeste motorul.
Placa de presiune decalita sau cu defect de fabricatie. Daca "sapi" prin forum, vei vedea ca si eu m-am lovit de o astfel de problema iar topicul respectiv are si poze cu placa de presiune.

L.E. Uite ca am gasit topicul. Citeste-l pe tot si vezi daca masina are aceeasi "boala" ca a mea: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=146323#146323 Sa inteleg ca putem gasi kit de ambreiaj decent pentru Oltcit...? Adica ceva in genul Luk/Sachs cu volant cu masa dubla si altele...!? Orice e posibil pe lumea asta! e posibil ... dar dupa surpriza cu fisele ...bag de seama ca netul e plin de site-uri neactualizate iar multe din firmele care comercializeaza lasa piesele la vanzare chiar daca stocul e zero si acele piese nu se mai comercializeaza demult ...iar singura variata e sa suni ... si daca suni doar sa intrebi ... te pun sa faci cont si sa dai comanda .. ca apoi sa te sunesi sa iti zica ca nu au pe stoc ... asta daca firma e cu bun simt si serioasa ... ca daca nu am comanda lansata la o firma de aproape o saptamana si nici acum nu m-au sunat pentru confirmarea comenzii sau sa zica daca pot sau nu onora comanda din cauza lipsei pieselor Nu mai e posibil nimic pe lumea asta, asta pentru ca desi producatorii au oferte, importatorii sunt nepasatori cand e vorba de vanzarea a 10 kituri de ambreiaj sa zicem pe an.

Indiferent ca esti in cautarea unui ambreiaj pentru Oltcit, sau pentru Citroen GS/GSA, rezultatul e acelasi.

LUK nu se mai face de ani de zile
SACHS nu se mai face de ani de zile
VALEO nu se mai face de ani de zile

In cel mai bun caz, gasesti la UNIX niste ambreiaje sub marca UNIX. Bune, rele, astea sunt, rare si putine. Exista si varianta custom made,dar si pretul e pe masura,poate cand o ajunge masina de colectie o sa merite... Ideea era ca m-a lasat ambreiajul si aveam de gand sa-l schimb cu ceva mai de soi undeva prin vara.

Valeo e cel mai slab calitativ fata de cei doi ,,giganti" Luk si Sachs. Dintre Luk si Sachs ii prefer pe Sachs, desi amandoua companiile sunt germane. Iar Valeo e frantuzeasca.

Oltcit-ul a fost echipat din fabrica cu volant cu masa simpla fiindca la acel moment inca nu aparusera volantele cu masa dubla care erau net superioare celorlalte. Si de aceea vroiam kit de ambreiaj marca Sachs cu volant cu masa dubla, disc de ambreiaj si rulment de presiune. nu mai visa la mase duble si avioane, ca e extrem de greu sa gasesti un ambreiaj decent, normal, simplu, fara vre-un nume mare. (Ultimele discuri de ambreiaje de la ACSA erau made in france "no name" la vreo 40ron/buc, iar placile de presiune erau de dacie de 180mm)

Nu se mai fabrica de ani de zile ambreiaje normale, simple, pentru Oltcit/Citroen GS/GSA, de catre nici un producator mai de doamne ajuta.

Iti poti face in schimb un ambreiaj custom, dar preturile incep de la 400-500euro in sus. ultimele ambreiaje de la acsa ... nici macar made in france nu erau ... erau gluch ...made in italy .. adica placa si disc .. si in 2000 de km incepeau sa aiba trepidatii la plecarea de pe loc ...
lancer a scris: in 2000 de km incepeau sa aiba trepidatii la plecarea de pe loc ...
Cine mai are ambreaje vechi, sa le pastreze. Placile de presiune montati-le cu "priza" si nu "la mina" iar discurile daca nu au joc in bucsa canelata, arcuri rupte sau sarite, le puteti inlocui garniturile de frictiune cu cele de Dacia (200 mm in diametru). nici schimbatul garniturilor de frictiune nu e cea mai buna metoda ... dar in lipsa de nou e ok
lancer a scris:nici schimbatul garniturilor de frictiune nu e cea mai buna metoda ... dar in lipsa de nou e ok


cum arata garniturile de frictiune Cred ca se refera la ferodouri...
Acc3l3ratoR a scris:garniturile de frictiune
Ferodouri. garniturile de frictiune sunt acelasi lucru cu ferodourile ... doar ca unul e limbajul tehnic si celalalt e limbajul de balta folosit ... ferodo e de fapt un fabricant de garnituri de frictiune fie ca sunt ele de ambreiaj sau de frana ... aceiasi treaba ca la ... adidasi in loc de pantofi sport sau xerox in loc de copiator
lancer a scris:garniturile de frictiune sunt acelasi lucru cu ferodourile ... doar ca unul e limbajul tehnic si celalalt e limbajul de balta folosit ... ferodo e de fapt un fabricant de garnituri de frictiune fie ca sunt ele de ambreiaj sau de frana ... aceiasi treaba ca la ... adidasi in loc de pantofi sport sau xerox in loc de copiator


am mai invatat ceva... omul cat traieste invata .. De unde le scoti stimabile? Masa dubla? Oltcit? Poti monta volant cu masa dubla pe orice motor, atata timp cat se pupa cu gaurile de prindere si-ti intra in carcasa cutiei. Salutare, stiu asta, dar nu cred ca avea rost sa se aduca aminte de masa dubla in topic aici. Lasand la o parte pretul de achizitie care nu cred ca o sa fie tocmai mic, cine s-ar hazarda la o adaptare? Nu ca ar fi o treaba de fizica nucleara, s-au facut altele si mai si. Pot sa pun tiptronic pe Oltcit?
Cele bune. Nu e vorba de nici o adaptare, alf. Schimbi volant + disc + placa presiune + rulment, iar kit-ul e facut pt prinderile Oltcit / Citroen GS. Pretul e pret, cine doreste plateste. Am vazut ca exista pe piata kit de ambreiaj Valeo pe la 700 lei. Dar, deocamdata, nu ma grabesc. Astept sa strang banii pentru Sachs. Acum mai este si Pastele...

Pentru mine nu este dificila operatiunea aceasta, deoarece aproape saptamanal schimb cate un ambreiaj fie la cutii transversale, fie la cutii longitudinale.
gyorgyoda a scris:http://www.pieseauto.ro/kit-ambreiaj/citroen/gsa/kit-ambreiaj-cu-volanta-masa-dubla-sachs-peugeot-774213445.html

Citroen GSA are setul de ambreiaj identic ca la Oltcit?


si care ar fi avantajele unui astfel de ambreiaj???
gyorgyoda a scris:aproape saptamanal schimb cate un ambreiaj fie la cutii transversale, fie la cutii longitudinale.


Oare sunt singurul care a mirosit o DITAMAI MINCIUNA? poate e ambreiangiu cum s-ar zice...si cu asta se ocupa

ce ai cu el?
gyorgyoda a scris:http://www.pieseauto.ro/kit-ambreiaj/citroen/gsa/kit-ambreiaj-cu-volanta-masa-dubla-sachs-peugeot-774213445.html

Citroen GSA are setul de ambreiaj identic ca la Oltcit?


E la fel la 1.1 si la 1.3, dar linkul ala e plin de bullshit, ca sa nu zic SEO. 100% volanta de AX nu se potriveste cu cea de XM, zic la intamplare, nu de alta, dar daca pui pe AX volanta de XM cade masina de bot si nu se mai misca. Imposibil ca toate masinile din lista aia sa aiba aceleasi volante, sunt de la cotetze preistorice la masini iesite ieri de pe linia de fabricatie, plus ca variaza capacitatile cilindrice de te doare capul.

In concluzie, ambreiaj de GSA si disc mai merge de la Talbot Samba. placa de presiune si discul mai merge de la nu stiu ce fiat si alfa romeo ... sunt maxim 10 tipuri de masini ... volanta nu stiu ... dar nu am vazut sa se comercializeze set de ambreiaj pentru oltcit cu tot cu volanta ... asta e o gaselnita de ultim moment la producatorii de ambreiaje intr-adevar, lista de masini compatibile pentru kitul ala de ambreiaj este prea larga, in plus nu stiu ce v-a trecut prin cap cu volanta cu masa dubla,pentru oltcit/citroen axel si gs,gsa nu s-a fabricat si nu se va fabrica niciodata asa ceva!

priviti aici!!
http://www.mister-auto.ro/ro/set-ambreiaj/citroen-oltcit-11-57cp_v8295_g479.html

ma intreb de unde va informati cu privire la existenta sau fabricarea unor piese,este adevarat ca sunt tot mai rare dar aveti noroc cu sora mai mare GSA,din cauza ei se mai produc piese ale grupului motopropulsor ,folositi acest site,eu colaborez cu ei si preturile,pentru a mea cel putin ,sunt cele mai bune deocamdata,inconvenientul este ca piesele se plimba mult pe drum,in aproximativ 10 zile chromatech si cate din piesele de acolo le au sau le aduc ? daca cumperi un kit de ambreiaj de acolo, si iti vine, iti dau eu banii pe el.
facem si o hartie in scris daca doresti. orice piesa care este pe site se livreaza,sunt livrate din franta. pentru cei interesati pot cauta si la citroen gsa, pe site-ul francez,adica .fr lista de piese este mai larga,ce nu este prezent pe .ro se poate comanda telefonic dandu-le operatorilor indicatiile si codurile de pe .fr badelemircea, propunerea ta se incadreaza usor la categoria tatisme,vorba lui Basescu,poti sa fi sigur ca eu nu voi veni la Arad ca sa-mi dai garantia scrisa pentru o propunere aberanta. Mai usor ar fi sa iti faci tu cont pe acel site,e simplu si nu costa,sa-ti comanzi piesa si sa observi singur daca o primesti sau nu chromatech ... dar site-ul asta nu a auzit de plata ramburs ... ba da lancer,plata se poate face si ramburs,eu doar asa le-am achitat piesele,ultima data acum 3 saptamani,cauta bine,exista si optiunea asta!!!. Fa o simulare de comanda,o sa vezi ca printre pasii pe care trebuie sa-i urmezi vei da si de aceasta optiune,dar nu ajungi la final cu comanda,te opresti acolo,la plata si expediere eu unul nu am gasit optiunea nu aveau decat visa card sau mastercard .. in rest nimic .. le-am trimis mail .. am incercat si un telefon dar au robotul groazei ... sa vedem acum cat de promti sunt ... oricum daca au real piesele pe stoc merita bataia de cap ... la cate batai de cap am avut cautand fise sper sa fie seriosi si sa aiba pe stoc Da,intr-adevar nu mai este disponibila plata ramburs,au renuntat la ea din pacate,probabil firmele de curierat care preiau distributia pe teritoriul Romaniei nu au livrat banii catre furnizor ! In concluzie, se gaseste kit de ambreiaj nou Sachs? da, pe siteul francez Complet? Adica volant, placa si rulment de presiune si disc?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community