Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Ce releu pot folosi?
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am avut de Tico dar l-am stricat. Cel de Matiz nu încape.
Acum aștept să vină un Tico la rabla. Se poate adapta si cel de Matiz. Nu știu, la mine nu a mers.
După ce m-am chinuit să-l bag la locul lui(lărgit gaura de la suportul de jos, tăiat și polizat partea din spate a suportului de jos, polizat din camera de amestec) am constatat că în momentul în care îl ridici pentru întinderea curelei șurubul unde vine borna de la baterie atinge de camera de amestec sau carburator(nu mai rețin bine de care).
Mă gândeasc la unul de Damas dacă-mi pică în mână că din câte știu are legăturile pe lateral. dar de ce sa pui un alternator de pe o masina veche, la care nu mai gasesti piese?
Daca tot faci inovatii, cauta un alternator de pe o masina mai noua, un opel corsa, sau ceva mai comun. Sigur se gaseste unul care sa potriveasca cu aceleasi improvizatii care le faci pentru a adapta unul de tico/matiz/damas.... Și dacă pui de Corsa tot unul de pe o mașină veche pui. De obicei cele noi nu sunt pe curea trapezoidală și au axul prea scurt pentru adaptarea unei fulii potrivite. Iar ca să faci investiții pentru experimente, nu e eficient.
Din câte știu IUlică a avut de Opel pe mașină dar nu i-a reținut codul. Iulica nu a avut timp sa caute poza cu codul )
Alternatorul a fost de pe un pejo 405 1.9td insa sunt alternatoare de japoneze care sunt destul de mici,pe honde in general,trebuie gasit un cod si aia e

alternatorul care a fost la mine pe masina era pusa cam asea
http://postimg.org/gallery/2l4mchbyo/ Alternatoarele de pe motoarele boxer benzina/diesel de la Subaru nu s-ar potrivi? Orice alternator care intra fizic in locul celui de oltcit s-ar potrivi .
gyorgyoda a scris:Alternatoarele de pe motoarele boxer benzina/diesel de la Subaru nu s-ar potrivi?

La Oltcit se potriveste in parbriz. Azi m-am jucat cu un releu electronic cu 3 fire(Dacia). Nu rezistă nici ăsta. Fără consumatori, 14V; cu fază lungă 13,6-13,7, dacă mai dai drumul și la aerotermă deja a capitulat 13,5.





În altă ordine de idei, cum pot lega un releu de genul ăsta:



Dacă ar fi să mă iau după cum se leagă cel cu 3 fire ar fi, Borna DF la Un cărbune și borna + la bobina de inducție pe contact. Așa o fi? De ce nu folositi electronice de NOVA? pentru ca alea sunt ca si cele de oltcit Desi stiu ca multi dintre posesori vor sa pastreze masina in stare "originala", eu as recomanda schimbarea alternatorului cu unul de Tico sau de Matiz. Eu am de Matiz, si desi a fost putin mai greu de adaptat, sunt foarte multumit de rezultate. Fara consumatori, 14.5V curat, incepand de la 1200 de ture, iar cu faruri, muzica si aeroterma, 14.2-14.3. Si ce ai rezolvat ca doar la 1 200 de rotati realizezi incarcarea , stai la semafor cu motorul turat ca la start , sa fim seriosi , onarcarea unei bateri nu e ca si alimentarea cu combustibil Nu ai inteles nimic,de la 1200 are incarcare 14.2 cu faruri muzica si aeroterma pornite...ia vezi cu cel original ce incarcare ai la relanti?fiindca asta de matiz probabil are un 13.8 pe cand cel de oltcit 12.8-13v ...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community