Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

plz jigloare
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salutare,am si eu un 11RL 1.100 si nu stiu de ce consuma asa de mult,ia 12litri la 100km si nu stiu de ce,nu are pierderi etc..la jigloare unul e de 170 si unul de 200,e bun asa sau ce se intampla.precizez ca nu depasc 3000 rotatii daca as depasi ar manca mult mai mult.ms cati km mergi cu el de iti ia atat pe timpul asta?

pe distante scurte cu motor rece chiar esti un fericit pai merg asa 5 km si dupa distante lungi,dar cand o p[ornesc 5 min las sa se incalzeasca motorul.totusi nu inteleg,am mai avut un oltcit,motor 1.3Gsl si mai mult de 5l/100km nu imi lua.si asta la 100km ia 12 litri ! sunt jigloarele de vina sau ce poate fii ? pai merg asa 5 km si dupa distante lungi,dar cand o p[ornesc 5 min las sa se incalzeasca motorul.totusi nu inteleg,am mai avut un oltcit,motor 1.3Gsl si mai mult de 5l/100km nu imi lua.si asta la 100km ia 12 litri ! sunt jigloarele de vina sau ce poate fii ? Olciturile cu motor de 1100 cmc, au consum mai mare decat cele cu motor de 1300 cmc.
Am avut si eu un Club11RM care avea totul pe el made in Franta si consumul era de intre 10 sau 12L la 100 Km.
La asta de il am acum, un Club12TRS, am un consum mixt de 6,5 maxim 7L la 100 Km, indiferent de anotimp. de unde le scoateti frate....
adrian_paul a scris:de unde le scoateti frate....

Adica ?
Ca sa iti dau un exemplu de Craciun am facut un drum Craiova-Targu Jiu, sunt cca. 250KM dus-intors, la dus am fost 5 pasageri in masina si portbagajul gol, la intors am fost 5 pasageri in masina si portbagajul plin, si am avut un consum de 17 litiri de benzina (adica am condus 250Km cu 17 litri de benzina) la o viteza medie de 70Km/h.
Nu am nici un interes sa mint pe cineva, e problema fiecaruia ce sa creada si ce nu.
Adrian20 a scris:
Am avut si eu un Club11RM care avea totul pe el made in Franta si consumul era de intre 10 sau 12L la 100 Km.
La asta de il am acum, un Club12TRS, am un consum mixt de 6,5 maxim 7L la 100 Km, indiferent de anotimp.


asta sa i-o spui lu mutu ca vremea rece sau calda nu influenteaza consumul ... indiferent de masina ... numai simplul fapt ca mergi cu motorul rece si iti creste consumul .... numai diferenta de temperatura ca asa ajunga la o temperatura optima ..la care exista un consum optim dintre vara si iarna si influenteaza consumul


adriane nu sunt 250 de km nici batuti pana in tg-jiu si retur ... mai mult de 230 nu sunt indiferent de ruta aleasa.

tg-jiu-craiova + retur, motor de 1100, mers nu tocmai cuminte ... cu viteza medie peste 80-90, si intotdeauna cu testul de top speed pe filiasi craiova ... niciodata nu mi-a luat mai mult de 20 l

lucian86_ewg a scris:pai merg asa 5 km si dupa distante lungi,dar cand o p[ornesc 5 min las sa se incalzeasca motorul.totusi nu inteleg,am mai avut un oltcit,motor 1.3Gsl si mai mult de 5l/100km nu imi lua.si asta la 100km ia 12 litri ! sunt jigloarele de vina sau ce poate fii ?



pai daca tii motorul pornit 5 minute consuma degeaba ... pur si simplu nu se misca roata ..+ parcurs de 5 km dupa aia .... dau pariu ca ajungi la destinatie cu motorul tot rece .... asa ca e un consum normal totusi .. pentru aceasta perioada a anului Un motor ajunge la temperatura optima de functionare abia dupa cel putin 5 km de mers...vorba lui lancer, tie nici macar nu ti se incalzeste motoru'.
Oltcitu' consuma cel mai mult pe distante scurte. Eu unul de obicei bag benzina de cate 50 ron ( 9 litri) si merg pe distante scurte maxim 50 km. (ma duc la cumparaturi, sa platesc facturi si chestii de genu')
Saptamana de a trecut am avut treaba in capatul celalalt al Bucurestiului si am facut naveta de 3 ori cu 9 litri de benzina (aprox 70 km) si pot spune ca mai am benzina in masina!
Adrian20 a scris:
Am avut si eu un Club11RM care avea totul pe el made in Franta


11RM cu piese frantuzesti?Nici macar o saiba nu mai era frantuzeasca dupa 1989.
Apropos,ce era frantuzesc pe el? iarna pe distante asa scurte, atat mananca, chiar si mai mult, chiar si vara pe distanta de 5-6 km, iti mananca vre-o 10-11 % eu anul trecut faceam naveta cam 5km dus si sarea bine de 15l/100asa ca la tine mi se pare bun
deceneu32 a scris:
Adrian20 a scris:
Am avut si eu un Club11RM care avea totul pe el made in Franta


11RM cu piese frantuzesti?Nici macar o saiba nu mai era frantuzeasca dupa 1989.
Apropos,ce era frantuzesc pe el?


uite ca la asta nu am fost atent ..alcoolul cred ca a fost de vina ...

oricum un exemplu de ceva ce sigur nu avea cum sa fie frantuzesc pot sa ii dau la orice ora ... indiferent ce a schimbat pe masina aia cu piese franta 1. daca mergi cu oltcitul sub 3000rpm....iti consuma cat un tanc. Nu ii face bine deloc. La oltcit ii place de la 2500-3000 in sus.... (ca o paranteza...iti consuma mai mult la 2000rpm ca la 3500rpm. Pentru ca motorul e subturat...)
2. pentru jiglere, vezi pe oltcit.ro, e descris carburatorul si combinatiile de jiglere
3. pe vremea asta, un consum de 10-12% e ok luand in considerare distantele scurte
4. orice oltcit, indiferent de motor, fie ca e frantza, fie ca e romanesc, consuma undeva la 6,5-7-7,5% afara, si undeva la 10-12litri in oras.
5. Daca ai probleme cu un consum ridicat de benzina, atunci verifica cum e reglat carburatorul(sa nu ai cuiul pontou blocat), ce se intampla daca scoti furtunul capsulei de dezinecare, si verifica punerea la punct a aprinderii(reglajul delcoului, fise, bujii, bobina), si pierderile de benzina (furtune crapate, rezervor spart).
6. iarna se monteaza ecranul calandru, se astupa gaurile din spoiler/bara de protectie si se monteaza tavitele de la evacuare.

Repet, iarna, e ok 10-12-14% in oras, si pe distante scurte. Sa iti faci griji cand iti consuma 20%....


restul sunt povesti....
adrian_paul a scris:
6. iarna se monteaza ecranul calandru, se astupa gaurile din spoiler/bara de protectie si se monteaza tavitele de la evacuare.

Repet, iarna, e ok 10-12-14% in oras, si pe distante scurte. Sa iti faci griji cand iti consuma 20%....
restul sunt povesti....


obs.

tavitele de la evacuare e bine sa nu le dai jos nici vara ... in rest sunt cu totul de acord

consumul de 20% poate fi influentat si de stilul de conducere ... numai din stilul de conducere consumul oltcitului poate creste cu 200%-300% fata de cat a fost proiectat ...parca tot la biblie scrie si asta .deci ca o paranteza poti avea consumuri de pana la 25 -30 l/100 km numai din cauza stilului de condus Care e faza cu tavitele de incalzire?Nu le dau jos vara dar daca le-as da,cu ce mi-ar influenta motorul? Nici un producator de masini din lumea asta nu precizeaza undeva ca o masina are pe timp de vara un consum X iar pe timp de iarna un consum Y, nu exista asa ceva.
Un motor lasat pornit 5 minute pentru a se incalzi, nu consuma mai mult de 200 ml de benzina.
Indiferent de producator orice motor consuma mai mult cu cat este exploatat la turatii mai mari.
Cum poti sa spui ca motorul de la Oltcit consuma mai putin daca mergi cu mai mult de 3000 turatii ?

Lancer nu stiu de unde incepi tu sa masori distanta dintre Craiova si Targu Jiu, dar te asigur de la mine de pe str. Dezrobirii si pana in str. Grivita (zona Castelul de apa) in Targu Jiu sunt mai mult de 250Km.

Deceneu 32
Habar n-ai.
Cine a spus ceva de anul 1989 ? Ai vazut prin vre-un spot publicitar sau de unde ai scos anul 1989 ?
Daca tot esti curios, Club11RM pe care l-am avut eu, era fabricat in 1988 si da, avea incepand de la motor si pana la butoanele din bord, totul era made in Franta.
Stim cu toti ca in Romania e sport national sa iti dai cu parerea indiferent daca vorbesti in cunostinta de cauza sau doar iti spui crezurile cu rang de informatie sigura.
Daca ai un nr. mare de mesaje postate, nu inseamna ca sti mai multe decat alti useri.
Adrian20 a scris:Nici un producator de masini din lumea asta nu precizeaza undeva ca o masina are pe timp de vara un consum X iar pe timp de iarna un consum Y, nu exista asa ceva.
Fiind o masina cu racire pe AER, eu zic ca se poate atit timp cit motorul nu atinge temperatura de 80-90 gr.C.
In plus, manualul lui T.Canta spune ca in primii 5-6 km de la pornirea motorului (indiferent ca e vara sau iarna) consumul poate ajunge si a 30L / 100 km.

In problema consumului, intra multe variabile de care trebuie sa tii cont nu numai de carburatie si aprindere.
Adrian20 a scris:
Un motor lasat pornit 5 minute pentru a se incalzi, nu consuma mai mult de 200 ml de benzina.

Lancer nu stiu de unde incepi tu sa masori distanta dintre Craiova si Targu Jiu, dar te asigur de la mine de pe str. Dezrobirii si pana in str. Grivita (zona Castelul de apa) in Targu Jiu sunt mai mult de 250Km.


Daca tot esti curios, Club11RM pe care l-am avut eu, era fabricat in 1988 si da, avea incepand de la motor si pana la butoanele din bord, totul era made in Franta.


de acord nu consuma in 5 min mai mult de 200ml ... dar 5 min il incalzesti ...si nu ajunge oricum la temperatura optima + benzina consuma pe drumul de 5 km....ce rezulta daca la fiecare 5 km tu consumi doar cat stai sa o incalzesti 5 min rezulta ca o sa iti creasca consumul la 100 km cu 20X200 ml = 4 l de benzina ... deci adaugat la un consum decent pe oras de 10-11 rezulta un consum de 14-15l la suta

sincer nu stiu cu ce masori tu distanta dar pana si netul zice 114 km ...distanta craiova tg-jiu ..si intre dezrobirii si rovine nu e o distanta mai mare de 2 km ..deci oricat ai vrea sa iese asa nu iti iese ... deci daca folosesti kilometrajul de la masina ... vezi ca are erori

in alta chestie sunt chiar curios ... si cutia de viteze tot frantuzeasca era la RM-ul ala???
Adrian20 a scris:

Deceneu 32
Habar n-ai.
Cine a spus ceva de anul 1989 ? Ai vazut prin vre-un spot publicitar sau de unde ai scos anul 1989 ?
Daca tot esti curios, Club11RM pe care l-am avut eu, era fabricat in 1988 si da, avea incepand de la motor si pana la butoanele din bord, totul era made in Franta.
Stim cu toti ca in Romania e sport national sa iti dai cu parerea indiferent daca vorbesti in cunostinta de cauza sau doar iti spui crezurile cu rang de informatie sigura.
Daca ai un nr. mare de mesaje postate, nu inseamna ca sti mai multe decat alti useri.


Stai,bre,ce te ataci asa?Esti prea coleric!! Calmeaza-te!!
N-am zis ca minti dar in 1988(eu am scris 1989 ),11RM-ul tau nu mai avea NIMIC frantuzesc pe el,nici macar butoanele din bord.
Scria pe placuta motorului LICENCE CITROEN FRANCE?
Daca zici ca era integral frantuzesc,avea si CV frantuzeasca?Pe RM! deceneu ..lasa-l frate ... sa vedem ce raspunde si dupa aia il intreb eu daca stie motivul aparatiei RM-ului pe piata de masini oricum, problema lui lucian_86ewg e ca are pe masina cutie de oltcit special. (viteza maxima 120km/h la 6000rpm) Si eu am RM...ce-i drept e din '90...da sa dea dracii in ea daca am macar 1 surub frantuzesc pe ea Prin definitie, RM si RT, au aparut in anii 88-89, in incercarea statului roman, la insistentele lui ceausescu, de a produce toate piesele aferente masinii in romania, ca urmare a unor divergente cu Citroen (citroen vindea piesele necesare asamblarii masinii la pret de piese de schimb, adica mai scump). Deci nici intr-un caz RM/RT nu aveau piese frantuzesti, pentru ca s-a incercat implementarea tuturor pieselor la producatori autohtoni (elba, electroprecizia, romlag, fermit, jilava, etc)


Mai pe romaneste, romanul a ciobanit oltcitul pentru ca nu ii ajungea profitul(sau nu ii iesea profit deloc), si a ajuns sa adapteze planetare de dacie, pinioanele din cutia de viteze de dacie (4ro/5ro), discuri de frana de dacie, etrieri de dacie, butuci roti fata de dacie, flanse pentru spate, frana de mana pe spate. offtopic
danute 11R din 90 ..idem ..nici un surub frantuzesc ... (masina lu taicame-o luata de noua din IDMS in octombrie 90) (ca idee fiind cap de lista de vreo juma de an datorita unei fracturi pe care a avut-o si nu s-a putut duce sa ridice masina ... a luat-o pe singura rosie din tot parcul ..restul era plin de albe si albastre(bleu) in mare lor majoritate fiind RM-uri)

idea e ca 11RM/RT a aparut pe piata auto tocmai datorita sistarii exportului de piese din partea Citroen ...si faptului ca nu fusese implementata in totalitate productia de piese romanesti ...asa ca in aceste conditii s-a gasit solutia cu piese care deja se produceau in ro ...adica adaptarea sistemului si pieselor de dacia pe oltcit deci nici un RM/RT nu a beneficiat de piese frantuzesti ... in alta ordine de idei cutiile de viteza frantuzesti nu au fost niciodata adaptate pt RM/RT asa ca nici un rM/RT nu a avut cutie de viteze frantuzeasca ...si oricum RM/RT ..au fost produse cateva loturi pe o perioada de vreo 2-3 ani 88-90 ...

ontopic

daca are cutie de special se justifica consumul mai mare pe exterior .. in oras ar trebui sa fie mai mic ceva ... de aici si consumul de 12% in conditiile de exploatare pe care le-a zis si care mie mi se pare chiar ok acum nu mai fiti atat de categorici cu existenta sau nu a pieselor frantuzesti pe R,RM sau RT,au mai existat componente de import dar numai accidental si ce mai aveau prin stocuri nefolosite.de exemplu in 91 cand am fost eu in fabrica iesisera cateva loturi cu faruri si stopuri Seima,produse de Valeo,chiar si pe rm am vazut faruri frantuzesti sau bord Veglia,am avut doi vecini in situatia asta. este adevarat in schimb ca piese mecanice frantuzesi ,au fost foarte rare dupa 88.in ce priveste consumurile de care povestiti eu am avut 9-10 % in oras cu motorul initial de 1129,dupa ce l-am schimbat cu 1299 a mai scazut dar foarte putin,e adevarat ca nu prea mergeam distante scurte,motorul era mai tot timpul cald.
chromatech a scris:acum nu mai fiti atat de categorici cu existenta sau nu a pieselor frantuzesti pe R,RM sau RT,au mai existat componente de import dar numai accidental si ce mai aveau prin stocuri nefolosite.de exemplu in 91 cand am fost eu in fabrica iesisera cateva loturi cu faruri si stopuri Seima,produse de Valeo,chiar si pe rm am vazut faruri frantuzesti sau bord Veglia,am avut doi vecini in situatia asta. este adevarat in schimb ca piese mecanice frantuzesi ,au fost foarte rare dupa 88.


de aici pana la integral frantuzesc e caleeeeeeeee lunga ..+ ca RM/RT numai prin caracteristicile constructive diferite fata de 11R ... nu a fost integral frantuzesc niciodata ... 11R cu piese integral frantuzesti sau TRS-uri s-au facut pana la incheierea productiei ... in 95 si cu o pila, se putea lua o masina facuta numai cu piese franta ..deci daca nu era vorba de RM/RT nu obiectam si nici nu o sa obiectez la nici o masina indiferent de anul fabricatiei ca e integral frantuzeasca ..poate fi, exista posibilitatea ... dar in cazul RM/RT-urilor aceasta posibilitate e zero Nici are rost sa ma mai complic, sa va dau detalii pentru ca vad ca "informatiile" voastre sunt oricum preluate din articole de ziar.
Eu am avut Oltcit Club11RM care avea toatele piesele componente made in Franta, doar caroseria era fabricata in Romania, daca vreti voi sa convingeti pe alti ca nu e asa, e problema voastra.

Lancer daca tu masori distantele intre doua localitati cu Google Maps , asta spune tot. Daca si sefi celor care lucreaza ca Agenti de distributie ar masura distantele cu Google Maps, oare ce s-ar intampla.
Daca spui ca kilometrajul masinilor nu este real, incearca sa masori cu o ruleta sau un metru ceva si o sa ai surpriza sa descoperi ca Str. Dezrobirii are aproximativ 3Km in lungime.
Daca tu faci o plimbare virtuala Craiova-Targu Jiu, atunci da, o sa faci fix 228Km virtuali (dus-intors), realitatea e insa alta.

Ma gandesc cat de penibil este cand cineva iti spune ca a mers cu masina 10Km si tu Lancer incerci sa il convingi ca el de fapt a mers cu masina doar 7Km.
Adrian20 a scris:
Eu am avut Oltcit Club11RM care avea toatele piesele componente made in Franta, doar caroseria era fabricata in Romania, daca vreti voi sa convingeti pe alti ca nu e asa, e problema voastra.

Lancer daca tu masori distantele intre doua localitati cu Google Maps , asta spune tot. Daca si sefi celor care lucreaza ca Agenti de distributie ar masura distantele cu Google Maps, oare ce s-ar intampla.
Daca spui ca kilometrajul masinilor nu este real, incearca sa masori cu o ruleta sau un metru ceva si o sa ai surpriza sa descoperi ca Str. Dezrobirii are aproximativ 3Km in lungime.
Daca tu faci o plimbare virtuala Craiova-Targu Jiu, atunci da, o sa faci fix 228Km virtuali (dus-intors), realitatea e insa alta.



din realitatea oltcitului si orice care are un pic de idee stie ..iti dau exemple pentru cultura ta generala de piese puse numai pe RM (masina neagreata de partea franceza citroen):

- planetare ... sunt hibrid intre planetarele de dacie si cele de oltcit ...deci produse autohtone in nici un caz frantuzesti
- arborii planetari ai cutiei de viteze ..idem sunt hibrid ... si pentru cultura ta generala intreaba unde vrei sau apuca-te si vezi daca merg montati arbori planetari de RM pe cutie de viteze franta
-discuri frana fata ... sunt de dacie parca
-etrier frana fata, pompa de frana ..iar sunt de dacie si tot romanesti
- frana de mana ...de fapt cablurile franei de mana, etrierii spate ...iar modificati (hibrid) deci nu sunt frantuzesti
- jante de dacie ...iar nu erau frantuzesti

-la restul pieselor gen motor, faruri, triple, interior, suspensie ... da puteau fi franta ... din punct de vedere tehnic exista aceasta posibilitate ... practic mai greu dar posibil cu ceva pile si masina urmarita pe linia de fabricatie... dar de aici pana la integral franta e cale lunga


in alta ordine de idei ...daca tu imi zici ca, kilometrajul de la masina e mai precis decat GPS-ul si decat toate hartile de la adam si eva incoace care dau pe tg-jiu - craiova 110Km ... e clar cum masori tu distanta ... asta ca sa nu mai pun ca timp de 6 ani de zile am facut drumul asta daca nu saptamanal ..la 2 saptamani cel putin dus intors ... dar daca tu vrei sa iesi neaparat in evidenta ca masina ta consuma cel mai putin din toate e problema ta iti furi caciula singur ... chiar ce dimensiuni ziceai ca ai la cauciucuri??? Lancer esti de-a dreptul penibil, in loc sa vi cu argumente plauzibile tot ceea ce faci tu este sa muti discutia intr-o alta directie, tot ceea ce spui tu este preluat dintr-un ziar, acele informatii pe care le dai tu nu au legatura cu realitatea.
Tu nu sti nici lungimea strazilor din Craiova si vorbesti de alte distante mai lungi, inca o data esti penibil.
Intr-un mesaj anterior ai spus singur ca ai vazut pe net ca intre Craiova si Tg-Jiu sunt 114Km, acum ai dat-o pe GPS, penibil din nou.
Acum ma intrebi de dimensiunea anvelopelor, probabil ca o sa mai intrebi si ce antigel folosesc
Urmaresc de mult timp acest forum si constat cum probabil au costatat si alti ca majoritatea mesajelor tale sunt "mesaje de umplutura" adica tu in loc sa dai informatii utile, incerci sa ii contrazici pe alti cu articole din ziare sau din auzite.
Daca ai mai iesi si tu din casa si nu ai sta numai pe net sa dai replica la fiecare mesaj postat de catre un user, ai vedea si tu realitatea.
Tu esti prezent in fiecare topic de pe acest forum, e ca si cum ai fi un fel de "Guru" al Olciturilor, indiferent ce spun alti trebuie sa dea si Lancer replica.
Mai iesi si tu omule din casa, ca mai sunt si alti care pot sa ofere informatii utile. Daca nu ai vazut tu ceva asta nu inseamna si ca nu exista.
Eu am incheiat discutia, a fost gresala mea ca m-am angajat intr-o discutie inutila si fara legatura cu topicul.
Cred ca fiecare om poate discerne realitatea si informatiile utile. ai dreptate
problema e ca oltcitul tau RM nu e frantuzesc, pentru ca nu are cum.
Si asta nu datorita articolelor din ziare.
Adrian20 a scris:
Eu am incheiat discutia, a fost gresala mea ca m-am angajat intr-o discutie inutila si fara legatura cu topicul.
Cred ca fiecare om poate discerne realitatea si informatiile utile.


tocmai aia e cand stii ca omul nu are dreptate o dai cu statul pe net ... de-a dreptul penibil esti tu ... cand nu mai ai argumente o dai cu incheiatul discutiei ... asta e .. macar daca ai fi bagat la cap ceva ...eu unul nu vorbesc din ziare .. vorbesc din experienta pe care o am, din documentatii si din ce am constat ... nu sunt guru ...din simplu motiv ca nu le stiu nici eu pe toate dar unde stiu ma bag in discutie ..unde nu, nu ma bag ... scurt si la obiect

cu distanta tg-jiu craiova ti-am zis pe net ca fapt divers sa vezi cat zice si sa te lamuresti ca te inseli ... google calculeaza de la mine pana in tg-jiu la politie langa stadion ... 114 km... placutele cu distantele intre orase, hartile rutiere, zic 110 din centru ... dar de astia nu sunt bune bre sunt din ziare, te pomeni ca pentru tine si Canta a scris in ziare ce a scris despre OLTCIT... , kilometrajul meu imi dadea 110-112 km (erorile dintre acesti kilometrii in functie de problemele aparute pe drum, fortari, frane) de la mine, pana in 9 mai in tg-jiu la sensul giratoriu (cauciucuri 145/80/13, cand am pus 155/70/13, distanta a crescut la vreo 120 de kilometri), ... oricum mai bun kilometrajul tau ... care numai la un plecat mai in forta de pe loc cu un pic de patinaj iti da eroare sau la o frana mai brusca iar la fel ...inclusiv la viraj ai eroare ...dar nu real e ce da kilometrajul

nu o sa te intreb de antigel pentru ca nu ma intereseaza daca ai instalatie de gaz cu racire pe apa sau nu ...te intreb de cauciucuri pentru ca tocmai de acolo poti avea eroarea aia de kilometraj ... dar daca tu o tii pe a ta fi tu multumit ca iti consuma masina mai putin decat a proiectat-o fabrica ... fi multumit ca ai avut RM integral frantuzesc pe mana ... fi multumit ca faci mai multi kilometri decat faci real.. vezi ca suntem in 2012 si vine sfrarsitul lumii ...asta daca nu cumva vin aia din star trek sa ne ia ca jucam la aceiasi echipa cu aceiasi emblema ...

bafta
poate pe viitor o sa ne intalnim si live, poate o sa ne onorezi cu prezenta la vreo intalnire a oltcitistilor ca sa imi demonstrezi ca ma insel ... si ca nu esti cine stie ce copil retardat
lancer a scris: cu distanta tg-jiu craiova ti-am zis pe net ca fapt divers sa vezi cat zice si sa te lamuresti ca te inseli ... google calculeaza de la mine pana in tg-jiu la politie langa stadion ... 114 km... placutele cu distantele intre orase, hartile rutiere, zic 110 din centru ...


Din centru in centru pe Ms Auto Route:


Time Distance Instruction Road For Dir Toward
09:00 0.0 Depart Craiova, RO 6 [E70], [E79] 31.8 km NW Timisoara
09:26 31.8 At Racarii de Sus, stay on 6 [E70], [E79] 6.4 km N Timisoara
09:32 38.2 Turn right onto 66 [E79] 37.6 km N
10:04 75.9 At Pesteana Jiu, stay on 66 [E79] 37.7 km W
10:37 113.6 Arrive Târgu Jiu, RO
Adrian20 a scris:
adrian_paul a scris:de unde le scoateti frate....

Adica ?
Ca sa iti dau un exemplu de Craciun am facut un drum Craiova-Targu Jiu, sunt cca. 250KM dus-intors, la dus am fost 5 pasageri in masina si portbagajul gol, la intors am fost 5 pasageri in masina si portbagajul plin, si am avut un consum de 17 litiri de benzina (adica am condus 250Km cu 17 litri de benzina) la o viteza medie de 70Km/h.
Nu am nici un interes sa mint pe cineva, e problema fiecaruia ce sa creada si ce nu.


Pentru a nu mai lungi inutil discutiile, ar fi mai bine daca ati studia inca o data postarea de mai sus.
Ca sa va fac o sinteza in postare scrie: cca. 250Km (adica aproximativ 250Km) si in paranteza se subliniaza ca am condus 250Km adica eu am mai mers si prin diverse locuri prin Targu Jiu si astfel am ajuns la 250Km. Plus ca eu nu am plecat de la kilometru 0 din Craiova si am mers pana in kilometru 0 in Targu Jiu, asa cum este masurata distanta pe harti si pe indicatoarele rutiere.

Discutia a fost deviata de catre Lancer spre ce distanta este sau ce distanta nu este intre Craiova si Targu Jiu.
Va invit sa mai studiati si imaginea din link-ul atasat.

http://imageshack.us/photo/my-images/3/picturekf.jpg/

Nu inteleg de unde atata rautate si lipsa de respect fata de ceilalti.
Adrian20 a scris:
Eu am avut Oltcit Club11RM care avea toatele piesele componente made in Franta, doar caroseria era fabricata in Romania, daca vreti voi sa convingeti pe alti ca nu e asa, e problema voastra.


Ma baiatule,tu nu vrei sa pricepi ca 11RM nu poate sa aiba TOATE PIESELE frantuzesti?
Cutia de viteze,planetarele,etrierele,pompa de frana sunt romanesti.
Prin definitie,11RM a fost o solutie de compromis adoptata de uzina din Craiova pentru penuria de piese de import de la sfarsitul domniei lui Ceausescu.
Ce dracu',esti craiovean!!Mai intreaba-i si tu pe muncitorii batrani care au lucrat la OLTCIT.Pe vechii mecanici,pe fostii proprietari de RM etc
Adrian20 a scris:
Am avut si eu un Club11RM care avea totul pe el made in Franta si consumul era de intre 10 sau 12L la 100 Km.
La asta de il am acum, un Club12TRS, am un consum mixt de 6,5 maxim 7L la 100 Km, indiferent de anotimp.




adrian_paul a scris:
Adrian20 a scris:
Am avut si eu un Club11RM care avea totul pe el made in Franta si consumul era de intre 10 sau 12L la 100 Km.
La asta de il am acum, un Club12TRS, am un consum mixt de 6,5 maxim 7L la 100 Km, indiferent de anotimp.






DA, mai adrian_paul, asa este.

deceneu mai urmeaza ca daca iti spun ca am bicicleta "ucraina" sa imi spui ca aia e de fapt motoreta.
Tu chiar nu intelegi ca nu poti sa sti mai bine decat mine ce am avut eu sau ce nu am avut. E ca si cum eu spun am un pix rosu si tu susti ca pixul e verde, asta fara ca tu sa fi vazut acel pix, ai cititul tu pe undeva ca firma producatoare a pixului facea doar pixuri verzi si astfel tu ai certitudinea ca pixul meu e verde desi tu nu l-ai vazut.
Te-ai gandit ca poate firma producatoare a avut si o productie limitata de pixuri rosii, de care nu a scris nici un ziar ?

Daca vrei sa convingi pe cineva ca tu ai dreptate incearca sa ii convingi pe ceilalti, pentru ca asa cum ti-am mai spus eu stiu ce am avut, ce n-am avut si ce am sau ce n-am in prezent.
Adrian20 a scris:
Te-ai gandit ca poate firma producatoare a avut si o productie limitata de pixuri rosii, de care nu a scris nici un ziar ?


Gata,am inteles acum.Ai avut CLUB 11 RM,serie limitata.
Despre care nu s-a scris in nici o publicatie de specialitate. Ce stiti voi...RM-u meu e neamt danute ... degeaba e neamt ma ...daca nu are tractiune spate ... sau are si de aia?
lancer a scris:danute ... degeaba e neamt ma ...daca nu are tractiune spate ... sau are si de aia?


bai surprinzator dar..chiar are pe langa abs, ebd, esp, asr si toate chestiile normale la un RM...

Lasand gluma la o parte...eu n-am vazut/auzit vreo data da RM frantuzesc! cum spuneam, detin RM, daca eu am vreo piesa frantuzeasca pe rabla mea in afara de cele puse de mine, o mananc!

ps: Adrian20, daca tot zici ca e RM...uimeste-ma si pe mine: unde are discurile de frana pe fata? danute eu unul nu am negat ca RM-ul poate avea piese frantuzesti pe ea .. de fapt si chromatech a zis bine ce a zis ... au fost unele elemente frantuzesti existente in depozitele fabricii care au fost puse si pe RM ...dar de aici la integral franta e cale lunga si tehnologic chiar nu a fost posibil acest lucru ...chiar daca se putea face o masina mai speciala ...exista aceasta posibilitate cu ceva pile ... adica se urmarea masina pe linia de fabricatie de la A la Z si se puneau pe ea numai piese franta ..ulterior masina ajungea la cine trebuia ...asa au fost cazuri de 11 R, 11RL, 12 TRS livrate in romania dar fabricate ca pentru export ..numai cu piese franta Ce harababura e aci ..... mai baieti,eu unul ceream un sfat,parepe pentru consum,voi de ce va luati la intrecere in cunostinde de oltcit?nu va mai certati si poate imi dati si mie un raspuns....reamintesc ca am avut un 11RL de 1.3 ,4 trepte franta si mai mult de 5 inafara nu imi lua si 7 in oras..si asta ia 12/14 % inafara...de ce? Calandru il ai montat? luciane daca vrei un raspuns de ce iti consuma atat da toate datele ...

motor ..parca pe asta ai 1,1, cutia e de special sau nu? parca asa a zis cineva ... cati kilometri faci pana la urma de cand pornesti motorul, cat stai cu motorul pornit ... poate sa fie consum normal asta de 12-14% asta tinand cont si de temperaturile de afara, in privinta consumului de 5 in afara si 7 in oras ... nu mai vreau sa intru in polemici ...dar ala e consum mai mic decat spun specificatiile tehnice ... calandrul e montat.....totusi am avut si pe 1.3 cutie speciala si nu papa atata lucian ... nu stiu exact rapoartele cum sunt de special dar oricum la drum lung la o viteza de 80-90 ..ai cel putin 4500 de rot/min ... asta inseamna ca vei merge tot timpul cu treapta a doua a camerei deschisa ... deci vei avea un consum ca un 11 R normal la o viteza de 130 km/h ... + vremea rece de afara .. mai consuma ceva in plus pana se incalzeste ... deci in situatia data mi se pare ca e un consum acceptabil ...nici mic dar nici mare ... + ca pe oras s-ar putea sa iesi mult mai bine cu, consumul fata de una cu o cutie normala

+ ca s-a mai spus ...o ironie a sortii daca e sa o iei asa ...dar motoarele de 1300 consuma mai putin decat cele de 1100...

Oricum daca crezi in continuare ca iti consuma mult ... nu ai decat sa verifici daca masina merge infranata, verifica returul sa nu fie infundat + sa refaci reglajele carburatorului asa cum zice site-ul ...daca tot refaci reglajele nu i-ar strica si o curatare ... eventual vezi jigloarele daca prezinta urme de decalibrare , eventual inlocuieste-le (respectand ceea ce zice site-ul sau cartea lui Canta) ..mai mult nu am ce sa iti spun
lucian86_ewg a scris:calandrul e montat.....totusi am avut si pe 1.3 cutie speciala si nu papa atata



dupa cum mi-ai spus mie, ca la 6000rpm ai 120km/h, 101% ai cutie de oltcit special.
Consumul cu o asemenea cutie, daca mergi cu 70-80km/h iti iese undeva la 8% afara. La 120km/h afara, sub 10-12% nu cred ca o sa scada.
In oras...sub 12-16% nici o sansa.


La tine e clar ca nu o sa consume niciodata cat un oltcit normal. Daca vrei sa ai afara un consum de aprox. 7%, si in oras undeva la 10%, pune-i o cutie 4 frantza, 5ro, 5frantza.
In plus, te rog sa iei in considerare ca e iarna, motorul se incalzeste mai greu, iar consumul de combustibil e mai mare. (spre exemplu, eu am ramas recent fara benzina. Am turnat 2litri in rezervor, si am pornit motorul sa se incalzeasca. Cei 2 litri, nu cred ca mi-au ajuns mai mult de 15minute. Asta desi, odata incalzit, imi iese un consum decent de 7% la 110-120km/h, si undeva la 10% in oras).

Consumul mai mare(repet, cu o cutie de special, nu te astepta sub 10% la viteza maxima), poate fi si din reglajele carburatorului, dupa cum am spus si in primul mesaj.
Descrierea jiglerelor, respectiv amplasarea lor, o gasesti pe site-ul www.oltcit.ro Intri la descriere / circuit aer-benzina Baieti , nu va mai contrati ca nu este frumos , cei care acum descopera oltcitu si nu prea stiu secretele unei masini destul de complicata nu-i ajuta cu nimic . Cei de la Carfil au spus clar : 6,5-7 l/100 cu 2 persoane si 100kg porbagaj in afara ESTE FFF BINE , in oras consumu de 10-12 este normal . Toate acestea in anu 1983 , cand lucram la carburatoare la primele 3000 de bucati . asa ca nu va mai certati pe consum . Si eu am Oltcit 11.RM fabricat in 1986 pus in circulatie dupa 8 luni in 1987 , nu stiu motivu dar asta e realitatea . Am facut modificari : aprindere electronica , am renuntat la carburator dublu corp , si am pus cu simplu corp cu difuzor de 32mm , daca merg cu turatie de 2700-2800 la drum lung incarcat cu 350-400kg cu oameni cu tot am consum mediu de 7/100 ,si in oras (BRASOV) medie 10/100 . Sant multimit . Am montat o instalatie de citit consumu (stas)de Trabant , turatia ideala motor cald este (la mine)2600-2900 , Cand motoru este rece stau la consum maxim de puterea de citire , si daca nu ma insel , peste 10/ 100 . Degeaba incalzesp motoru pe loc , tot consum mare . Scade in zona verde deabia cind motoru trece de 80 de grade temperatura la ulei, Acm depinde si ce fel de benzina bag , Petrom , etc , nu vreau sa fac reclama buna sau proasta nimanui . Spre morocu meu ,cred, este faptu ca am lucrat in standul de probe la Carfil , si-mi pot regla carburatoru la servis la Negotei Traian ,cu care sint relativ prieten . Daca an renuntat la dublu corp , cred ca stiu de ce . Incercati sa reglati carburatia cu raportu de 16/1 este ideal . Cum am mai spus ,in tara nu erau decat 2 standuri de reglaj la carburator , Nu sant cu coloana de mercur , acele standuri sint universale , depinde de cine le citeste , marja de precizie este foarte mare . Stiu ca-mi ridic polemici in cap , dar asta este . LA MULTI ANI TUTUROR .
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community