Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Inlocuire Pompa Sprit si Membrana Econostat

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salut
Vreau sa schimb Pompa de Sprit si Membrana Econostat si pentru ca nu am mai facut asta niciodata am nevoie de cateva sfaturi despre pasi care trebuie urmati pentru aceasta operatiune.

Vreau sa fac asta pentru ca dupa 2-3 zile de stationare, motorul porneste abia la a 4 sau a 5 cheie, dupa prima pornire pe ziua respectiva, daca il mai opresc si vreau sa il pornesc din nou porneste normal si functioneaza normal.
Pornirea la rece o fac conform manualului.
Socul functioneaza corect.
Delcoul functioneaza corect.
Bobina de inductie e buna.
Pompa de benzina e noua.
Circuitul de benzina (Tur/Retur) are furtune noi, coliere pente tot, filtre de benzina noi.

Bujiile urmeaza sa le schimb dar nu cred ele sunt problema.

http://imageshack.us/photo/my-images/811/membranasprit.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/580/membranaeconostat.jpg/
Vreau sa fac asta pentru ca dupa 2-3 zile de stationare, motorul porneste abia la a 4 sau a 5 cheie, dupa prima pornire pe ziua respectiva
Dupa ce le schimbi sa imi spui daca s-a imbunatatit prima pornire pe zi
bytzu1 a scris:
Vreau sa fac asta pentru ca dupa 2-3 zile de stationare, motorul porneste abia la a 4 sau a 5 cheie, dupa prima pornire pe ziua respectiva
Dupa ce le schimbi sa imi spui daca s-a imbunatatit prima pornire pe zi


O sa iti spun, dar mai intai trebuie sa vad pe unde le gasesc, la magazinul de unde vroiam sa le cumpar am sunat si a zis ca nu mai are pe stoc si nici nu mai aduce.

Am citit pe undeva (nu mai stiu exact pe unde) ca ar fi la fel cu cele de la carburatorul de Dacia Papuc. Papuc cu carburator dublu corp sau Nova toate, ambele au carburatoarele derivate din cel de Oltcit. Procedura e relativ simpla, dar cere putina atentie la ordinea pieselor si a modului in care vin. Plus cateva carpe plasate sub capace, ca o sa curga.
In primul rand, trebuie sa dai jos carcasa filtrului de aer cu totul, ca sa ai acces la membrana triunghiulara. E posibil sa curga ceva ulei, asa ca fii pregatit cu o carpa. Cureti bine zonele, ca sa nu ai surprize dupa aia. La membrana pompei de repirza (cea patrata) ai 4 suruburi de desfacut. Dupa ce le desfaci scoti capacul (e posibil sa fie lipit de membrana si membrana de corpul carburatorului, caz in care va trebui sa fortezi nitel sa se dezlipeasca). In spatele membranei e un arc conic, care vine cu diametrul mai mare pe membrana si cu diametrul mai mic se centreaza pe corp intr-un bosaj). Cureti bine zona (daca nu ai umblat de mult sigur e mizerie acolo) si verifici ca orificiul sa nu fie obturat). Verifica si uzura de pe parghia capacului, daca e uzata (are un sant pronuntat de la frecarea cu cama axului clapetei de acceleratie) poate face probleme. Montare in sens invers demontarii, cureti bine suprafetele de asezare inainte si strangi suruburile moderat, de preferat pe diagonala.
La membrana triunghiulara e putin mai complicat, dar cu atentie se rezolva imediat. Ai 3 suruburi in cruce dupa care scoti capacul (aceeasi poveste cu lipitul). Ai membrana triunghiulara si un arculet acolo, o supapa cu bila in mijlocul corpului plus un orificiu mic intr-o tevusca in lateral, care corespunde in capac. Curata bine mai ales orificul din lateral. inainte de a monta membrana, verifica sa nu aiba probleme, adica sa fie sertizata bine in mijlocul metalic (o tii de mijloc si incerci usor sa rotesti membrana, ea nu trebuie sa se roteasca, daca se roteste nu e sertizata bine si o sa curga pe acolo). Montezi totul la loc, capacul triunghiular si membrana nu se monteaza decat intr-o singura pozitie. Strangi cu simt de raspundere. Spor la treaba.
cristi_s a scris: Spor la treaba.


Multumesc.
O sa fac operatiunea, saptamana viitoare. Pune si o supapa unisens si o sa iti porneasca mult mai repede,eu am pus si acuma imi porneste la prima cheie la temperatura care este acuma afara chiar si dupa o saptamana stationata,iarna la -5 -10 lua in cel mai rau caz a 2 cheie.
http://www.bestautovest.ro/supapa-unisens-fi-10.html
venomvenin a scris:Pune si o supapa unisens si o sa iti porneasca mult mai repede,eu am pus si acuma imi porneste la prima cheie la temperatura care este acuma afara chiar si dupa o saptamana stationata,iarna la -5 -10 lua in cel mai rau caz a 2 cheie.
http://www.bestautovest.ro/supapa-unisens-fi-10.html


M-am gandit si la varianta cu supapa unisens.
Tu unde ai montat supapa, inainte de pompa de benzina sau inainte de carburator ? imediat dupa pompa de benzina tai din furtun in asa fel incat sa ramana suficient loc sa prinzi si colierele ,deci cam la 4 5 cm de pompa de benzina
Jarod a scris: Tu unde ai montat supapa, inainte de pompa de benzina sau inainte de carburator ?
Eu as monta-o inainte de pompa de benzina. Nu poti sti in ce stare "prinzi" supapele la oprirea motorului. Eu tot n-am inteles:unde e bine sa fie montata aceasta supapa?Inainte de pompa de alimentare?Sau in intervalul dintre pompa si carburator? Păi, clar înainte de pompă. Eu am puso intre pompa de benzina si carburator imediat dupa pompa la 4 5 cm inainte de pompa nu am puso pt ca am filtru de benzina de matiz care de abi a mai avut si ala loc...
Nu poti sti in ce stare "prinzi" supapele la oprirea motorului.

Poti fi mai explicit te rog Le poti prinde deschise, sa fie uzate scaunele si sa nu tina presiune asa ca pompa, se poate dezamorsa in timp.
bytzu1 a scris:
Nu poti sti in ce stare "prinzi" supapele la oprirea motorului.

Poti fi mai explicit te rog


se referea la supapele pompei ..nu ale motorului .. Nu am mai intrat de mult timp pe forum, insa problema a fost rezolvata inca de la ultima mea postare.
Initial am cumparat supapa unisens de pe site-ul asta http://www.bestautovest.ro/supapa-unisens-fi-10.html care s-a defectat dupa doar 5 Km rulati de la motarea pe masina, bani aruncati degeaba.
Problema a fost rezolvata prin inlocuirea membranei econostat, cea veche era sparta si de acolo proveneau si problemele. Multumim pentru precizare.Deci,supapa unisens nu e buna de nimic!!!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community