Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Probleme caroserie (prag + lonjeroane)

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am fost la itp..cu toate ca baiatul era de treaba a zis ca nu poate sa-mi dea viza...

problemele sunt

1) am o gaura intr-un prag..fata stanga pe partea interioara a masinii
2) o gaura in contra aripa dreapta fata (in zona unde se prinde surubul de trece prin apratoarea de noroi)
3) pe lonjeroane .....se exfoliaza sa zic asa....

1) spuma si antifon se poate rezolva?
2) spuma + tabla prinsa in poc-nituri + antifon?
3) sa fie antifonul care se exfoliaza? daca e metalul cum o pot rezolva.gaura in ele nu este.

O reparatie la un tinichigiu m-ar costa mult?ma refer strict la lonjeroane de gaura aia din contra aripa ti-am spus demult ... tabla cu pop-uri si antifon aia se vede din start ...daca era aia acoperita nu se mai baga sub masina sa verifice ce si cum

gaura din prag iar la fel ... daca vrei sa o faci sa tina ... daca vrei doar sa o astupi pt itp ...cred ca merge si kit de fibra

la lonjeroane nu stiu ca nu am vazut-o sa iti zic ce si cum ... dar in principiu baga peria de sarma ...dai un grund + antifon + vopsea..

sti bine ca nu am vrut sa te dezamagesc dar si cu spaga itp-ul se trece cu o caroserie cat de cat sa nu se vada gaurile in ea ... restul probleme de noxe ..de pivotaraie sunt rezolvabile ..ai luat o gropa la iesirea din service si s-a dus pivotul ..carburatoarele se deregleaza repede..si tot asa Pune niste poze cu zonele unde sunt probleme, sa vedem care e treaba Spuma tine umezeala si NU e recomandata la caroserie. am patit-o pe pielea mea! Sal'tare,

In legatura cu gaura din prag se poate repara cu chit auto (chit fibra, chit normal apoi chit de finisaj final care vine gata preparat si este produs de diverse firme, dar personal recomand cel produs de firma Sinto ! ) . Peste chit aplicati un strat de filler (grund de stropit ) apoi primer . Vopseaua trebuie lacuita si polisata obligatoriu! . Operatiunea poate fi executata cu vopsele acrilice spray daca acestea sunt ridicate la o presiune mare. Pentru mentinerea presiunii ridicate si constante in spray timp de 5 min (ajunge pentru aplicarea unui strat) el trebuie introdus timp de 3 minute intr-un ibric cu apa pus la incalzit pe aragaz . In acest mod presiunea din spray se ridica constituind o aplicare la presiune mare si stabila .

Am descris operatiunea pe larg, nu am mentionat cum se vopseste pierdut cu spray-ul si altele. Daca aveti nelamuriri , pot raspunde la PM.

O seara placuta ! tim ...gaura aia e pe interior ... deci strici orzul pe gaste cu chit de finisaj +vopsea si lac ... + ca lucrarile de genul asta cum ai zis tu nu tin daca gaura are o marime considerabila ...in timp scurt rugineste tabla in jurul peticului tau si cade peticul

si nu stiu ce paraguri ai vazut tu la oltcit dar pana si cele originale de fabrica au antifon + vopsea la exterior unde se vede ... cu pragurile false e alta mancare de peste Decat sa astupi gaurile din prag cu chit, mai bine pui o tabla mai groasa si o prinzi in popnituri, asta dupa ce ai curatat bine de rugina, ai dat cu o substanta anticoroziva, niste grund si eventual un strat de vaselina in zona de contact, apoi dai cu niste antifon pe langa sa etanseze bine.
Eu asa procedez mai nou, am experienta in domeniu asta ,am astupat gauri si cu plasa si antifon, cei drept dar pe la inceputuri, acum folosesc tabla groasa, dar am inceput cu deaia subtire prinsa in suruburi, ca nu stiam de popnituri(aveam 14 ani) Ce de amintiri... george in zona de contact antifonul peste grund e sfant ...mai sfant ca vaselina ...mai ales daca aplici tabla cand antifonul nu e inca uscat si face priza cel de pe tabla cu cel din jurul gaurii care trebuie astupata ... in rest nici o obiectie ... am vazut ca te-ai experimentat Salut,

Imi cer scuze, nu am mi'am dat seama ca e pe interior , imi cer scuze !

PS - In cazul unei ''bube'' pe caroserie poate proceda asa cu incredere

Numai bine ! in urma unei bube pe elemente vizibile de caroserie ...ca sa faci peticeala pentru itp si sa si tina ...mai bine ii faci o ranforsare pe interior cu tablaprinsa in pop-uri si apoi vii cu ce ai spus tu e mai bine
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community