Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ-62-SSS
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
lancer a scris:magazinul de pe dezrobirii

Unde e magazinul asta?Si ce piese are?
deceneu32 a scris:
lancer a scris:magazinul de pe dezrobirii

Unde e magazinul asta?Si ce piese are?



shhh.....deceneu must not find out

pe dezrobirii ...zona aia cu toate alea de piese auto. singurul care mai are sigla de oltcit mihai vezi ca nu stii ... mai e unul la vreo 2 usi de magazin de el ... numai ca partea frumoasa ca din cate am inteles apartin aceluiasi tip Multumesc! Surprize surprize... ..neplacute

Cu mare tristete...va informez ca masinuta si-a dat ..cred.. ultima suflare.

Am plecat la 7 si ceva de la serviciu...si dupa 2 km a scos un fum de sub bord...in 2 secunde s-a umplut toata masina.
A luat foc ceva pe parte electrica (fiind fumul alb, gros si innecacios..plus mirosul clasic de cablu ars)...la contact banuiesc.din moment ce nici cheia nu se mai invarte.

Astea fiind spuse....o sa vb cu tata astazi...si vedem ce e de facut.

Personal nu vreau sa o vad la fiare vechi ...

Asa ca o sa incerc sa o dezmembrez.

CINE DORESTE CEVA DE PE EA sa se faca anuntat..si in functie de ce se decide zilele astea o sa fie contactat.



o instalatie electrica gasesti la dan alexandru .
o sa ai ceva de munca s-o schimbi dar poti recupera o parte din bani pe cea arsa la remat .
avantajul la cea noua e ca o poti verifica metru cu metru la rece
stuparu_mihairadu a scris:Surprize surprize... ..neplacute

Cu mare tristete...va informez ca masinuta si-a dat ..cred.. ultima suflare.

Am plecat la 7 si ceva de la serviciu...si dupa 2 km a scos un fum de sub bord...in 2 secunde s-a umplut toata masina.
A luat foc ceva pe parte electrica (fiind fumul alb, gros si innecacios..plus mirosul clasic de cablu ars)...la contact banuiesc.din moment ce nici cheia nu se mai invarte.

Astea fiind spuse....o sa vb cu tata astazi...si vedem ce e de facut.

Personal nu vreau sa o vad la fiare vechi ...

Asa ca o sa incerc sa o dezmembrez.

CINE DORESTE CEVA DE PE EA sa se faca anuntat..si in functie de ce se decide zilele astea o sa fie contactat.




N-o dezmembra.Iti fac cadou o instalatie electrica fata completa.Nu dispera!Ti-o montez EU.Nu te costa nimic.Ne ajuta si Lancer!
Frateeeee,cate probleme ai avut cu masina asta! pai se mai poate face ceva la ea ?

ca la ce discoteca era in ea ...ma asteptam sa patesc ca in "karma police" a lu` radiohead.sa iasa foc de prin toate gaurelele bordului mihai ... in mare fi multumit totusi ca ai scapat decat cu atat ...putea fi si mai rau sa iti fi luat toata foc ...

asa se poate rezolva Se rezolva,se rezolva...
Cum zice si Lancer,bine ca n-a luat foc toata!!! as fi preferat sa fi fost ceva la motor..ca acolo inlocuiam direct vre-un furtun etc. Lasa,lasa,ca sa avem ce lucra... Nasol ce ti s-a intamplat mi-a luat si mie foc instalatia electrica dar a fost din vina mea ca nu am avut sigurante si am pus prea multe lite in locul sigurantei respective.
Acum daca mai vrei sa mai repari masina, va trebuie sa dai tot bordul jos si vei gasi unde e problema. ba vere... nu imi e de munca...mie imi e de vreme #$% mama ei de vreme. ca s-a stricat.

E clar..cineva nu ma iubeste sus ) Lasa ca stai in masina Sunt curios ce sigurante ai pe masina sigurante fuzibile.
din astea normale in "sticla".

valorile-s bune ca le-am pus dupa valorile din cartea ei.

acum fiind dimineata si cam frig, aveam dezaburirea pe spate pornita si farurile.

cu dezaburirea am mai mers si nu a facut probleme. se poate sa fi fost ceva pe la contact...cabluri vechi etc si sa ma fi ars tocmai acum.

asta e. ramane maine sa va zic ce si cum dupa ce reusesc sa aduc masina in parcare. Unde e masina acum? cum mergi pe caracal cu fordu in spate (sau intersectia la calu mort), treci de sorin international iar in giratoriul ala faci dreapta spre stadionul extensiv. e trasa pe dreapta acolo in 20 de m

daca vreti sa asistati maine la recuperarea sa ma anuntati .

o sa ma duc cu taica-meu cum am mai zis, si cu SSS-ul al mare si albastru....sa-l recuperam pe fratioru mai mic asa...am adus masinuta in parcare.

am dat jos bordul inferior.

momentan nu vad niciun cablu ars/mancat/lipit/facut praf. unu singur pare mai dubios dar nu prea pot sa ajung la el.

bordul superior....e prins in 3 suruburi in laterale, unde-s gurile de aerisire sunt 3 suburi.nu pot sa ajung la ele de gurile de aer. cum naiba dau alea jos? ca nu am vazut niciun surub etc.

in alta ordine de idei....in afara de suruburile care se vad ca au legatura directa cu partea superioara....mai trebuie sa dau jos si ce e prins de partea de volan/aeroterma?au legatura una cu alta? pai bordul superior il dai jos cu tot cu gurile de aer ... deci ai asa

cate 1 in laterala sub aeratoare ...mai ai 2 la placa aia neagra ...ca il dai jos cu tot cu placa si mai ai 2 sun bord la prinderea pe butucul de la volan

oricum pentru operatiunea asta trebuie sa dai jos ...volanul ... apoi bordul cu tot cu sateliti si cu butoanele de sus ... ai grija cum scoti firele de la butoane ca apoi sa stii sa le pui la loc ... le numerotezi le legi cu banda le faci poze ...vezi tu Firele alea de la butoane vin in mufe mai groase...fiecare colorate si cu dimensiunile ei. n-ai cum sa nu le nimeresti. Sa NU scoti fiecare papucel d'ala de la butoane ca tu unu stai 2-3 ani pana le pui la loc...si dai foc la masina de 5-6 ori in timpul asta partea inferioara am dat-o jos. ala superior imi da batai de cap.

acum am dat jos si volanul si ceasurile vident..sa zic asa..

mufele alea cum zicea si danut vin inapoi la sigur. nu ai cum sa le incurci.
de papuci, si alte legaturi nu ma ating ca-s constient ca nu stiu sa le mai pun inapoi.


acum ca si update..nu am gasitn iciun fir carbonizt etc etc...dar mai cautam Prin compartimentu' motor te-ai uitat? Si eu am avut probleme o data cu fumu'...al meu era albastru, ulei m-am dus mult cu ea in turatii si in frana de motor m-a innecat de fum. am tras pe dreapta m-am uitat...dar n-am vazut nimic suspect. de atunci inca merge... pai in 10 secunde am oprit-o si am si scos bornele de la baterie ....

acolo nu am gasit nimic suspect. adica nu era fum la motor.
se poate sa fi fost dar sa se fi dus pe sub ea/in ea. am conectat doar un tub de incalzire. pe partea soferului.atat.

in partea aia am si gaura in instalatia de evacuare etc.

dar nu cred sa fi bagat esapament asa brusc. de atunci ai mai incercat sa o pornesti ..ceva ...
in alta ordine de idei erai cumva si cu aeroterma pornita? poate si-a dat motorul aerotermei sfarsitul ... poate vreun releu ceva (desi in cazul asta nu cred ca se umplea habitaclul de fum) la cantitatea de fum care spui ca s-a degajat nu e treaba doar de un fir s-au doua carbonizate e ceva mai mult nu am mai incercat sa-i dau la cheie.
maine incerc sa-i dau la cheie.

apropo..am venit cu ea cu avaria pusa si implicit cu bateria..normal.

nu am martori in bord.

oricum o sa ii dau o cheie daca nu maine dupa ce dau si bordu superior jos..sa am toata instalatia.sa vad care face figuri.

nu am avut aeroterma pornita. doar dezaburirea si farurile.

acum eu pe instalatia de aer aveam prinsa cu scotch diferite gauri care trebuiau astupate. nu cred sa fi facut fumul ala in eventualitatea topirii acelui scotch. Asa am patit si eu..m-a umplut de fum si cat a durat sa opresc de la 120-130 cat aveam, a disparut tot fumu'. Pune-i bornele si casca ochii bine, atat pe la bord cat si la motor!

ps: sa ai si un extinctor langa tine...asa...just in case poate si un om in + ce ai mai rezolvat cu masina? astept weekendu ca cica se incalzeste.

si pe domnul Deceneu..caruia ii multumesc iar pe calea aceasta ca vine sa ma ajute.

Ii multumesc eu si live ...CA AM UN VIN DE BUZAU....primera joint !!! Vinu de Buzau nu prea e asa renumit ca TUICA de Buzau Veste buna....

A venit domnul deceneu pe la mine...si m-a ajutat cu masinuta.
Am detectat cablul care mi-a facut figura ...fiind vb de cel care vine de la bobina la contact.era ars de la un cap la altul.

Acum avand pe cineva care se pricepe langa mine s-a rezolvat si problema.
A pornit masinuta si direct cu firele si a mers...deci all well cum se zice.


Acum ramane sa vad cum fac cu mielu, purcelu si bradu de craciun Pana la miel si purcel,sa cauti un contact de pornire! deeeci.... facui capota sa se inchida iar, am vopsit locul unde au dat baietii cu ranga.

acum sa vedem ce facem cu contactul.

luni ma duc pe la magazine sa vad.

daca nu ramane sa vb cu cei care mi-au dat mesaje. Ia mai bine unul sh...anu' trecut am gasit la vreo 70 ron de oltcit. Am dat 40 pe unul de dacie...e identic numai ca pe cheie scrie dacia in loc de oltcit si tre' sa schimbi mufa aia din spate...atata tot

ps: ala sh mai mult de 20-30 ron un poa' sa fie
stuparu_mihairadu a scris:deeeci.... facui capota sa se inchida iar, am vopsit locul unde au dat baietii cu ranga.

acum sa vedem ce facem cu contactul.

luni ma duc pe la magazine sa vad.

daca nu ramane sa vb cu cei care mi-au dat mesaje.


Felicitari!
Sa nu cumperi alt contact,momentan,ca incerc sa-l repar pe al tau.
Din ce-am constatat,partea mecanica e buna.E afectata partea electrica.O s-o inlocuiesc cu una veche de la mine.

Pentru turometru si vitezometru,ai ace?Lancer nu ti-a dat ceva?O sa caut pe la mine sa vad ce gasesc.

Am constatat de ce nu-ti functioneaza vitezometrul:este rupta partea superioara a acestuia,cu sectiunea patrata,care intra in corpul lui.Am gasit-o infipta in vitezometru,cand am demontat aparatura de bord.Practic,cablul tau este scos din serviciu.O sa-ti dau eu altul!

Mai mesterim la ea in weekend ca miercuri sunt ocupat cu a mea.Ma duc sa-i sudez coloana,sa nu mai baraie.
Ne auzim la telefon. Hmmmm......deci aia avea vitezometrul ) ...ace am . mi-a dat lancer unele.

iar pt vitezometru am ac sigur de la vitezometrul de-l am in masina.


Ce sa zic...cand vrei sa ma "vizitezi" sa ma anunti. Ca sa ma pregatesc si eu de cinstit parca sa zic ca am si eu un contact, doua cu partea mecanica terminata ... daca e ceva faceti o strigare ...
daca nu rezolva deceneu vezi ca ceva contacte second gasesti si la berti ...cam scumpe pentru un second in jur de 40 de lei parca, am luat eu unul anul trecut de la el si pana acum nu a facut figuri Am cautat prin depozitul meu:doua contacte:unul complet,celalat demontat.Plus cateva cablaje ale acestora.S-a rezolvat.

Am gasit si doua indicatoare,dintr-alea primul model,sub forma de sageata.Cam decolorate!E bine ca sunt si astea.Cel putin sunt drepte....
Oricum,sunt mult mai bune decat cele de pe masina.

Am mai gasit niste cabluri de kilometraj,de capota,de faruri etc.Ti le prezint in weekend.

P.S.:cauta,te rog frumos,o surubelnita mica,neagra.Am uitat-o prin masina sau pe semiaripi fata,cand am lucrat la masina.Nu vreau s-o pierd.E pentru reglaje fine la carburator. o sa ma uit de surubelnita stai fara grija.

cat despre masinuta..ce pot sa-ti zic...mii de multumiri !!!

ca sa intorc si eu un favor (ce-i drept minuscul in comparatie cu al tau) am cautat ceva ce stiam ca am si sunt destul de rare...

Congrats...o sa te faci de 3 aerisitoare brand new de Oltcit.

P.s.

asta o sa iti zic si cand ne vedem dar iti zic si de acum pt viitor...daca ai nevoie de ajutor la masina, dat jos motor etc...ma anunti si daca sunt disponibil vin fara nici cea mai mica problema.
Daca am treaba..vad cum fac sa o aman.

p.s.2

unde anume predai latina ca am mai discutat dar am uitat.
stuparu_mihairadu a scris:

unde anume predai latina ca am mai discutat dar am uitat.


Bre nea' Deceneu, invata latina copii din Bechet?
stuparu_mihairadu a scris:unde anume predai latina ca am mai discutat dar am uitat.

Liceul Teoretic Bechet!
Dar numai la clasa a VIII-a.Clasele de liceu sunt cu profil real(mate-info) sau tehnologic(ind. alimentara).Nu le trebuie latina! Le-am zis puradeilor de sunt de la mine din Sadova si invata la Bechet ca am un profesor care preda la liceu' acolo...cand le-am zis de oltcit si-au adus instant aminte de tine ''aaa da, profu' cu oltcitu' alb da da'') am gasit si surubelnita. te asteapta aici. plange dupa proprietar

revenind acum la lucrurile mai serioase...

mi s-a prelungit si mie contractul in continuare la MEGA-UZINA... deci si masinuta o sa mai aibe zile
Danutz Bratosin a scris:Le-am zis puradeilor de sunt de la mine din Sadova si invata la Bechet ca am un profesor care preda la liceu' acolo...cand le-am zis de oltcit si-au adus instant aminte de tine ''aaa da, profu' cu oltcitu' alb da da'')

''Puradeii'' presupun ca sunt mari acum.Cu Oltcit-ul n-am mai calcat pe la liceu de ani buni.
deceneu32 a scris:
Danutz Bratosin a scris:Le-am zis puradeilor de sunt de la mine din Sadova si invata la Bechet ca am un profesor care preda la liceu' acolo...cand le-am zis de oltcit si-au adus instant aminte de tine ''aaa da, profu' cu oltcitu' alb da da'')

''Puradeii'' presupun ca sunt mari acum.Cu Oltcit-ul n-am mai calcat pe la liceu de ani buni.


Dap...acu 4-5 ani, dar inca isi aduc aminte de tine! ziceau ca esti un prof' de nota 10

Sa ne scuze Mihai de offtopic Ma bucur sa aud ca isi aduceau aminte de mine.
Nu se supara Mihai pentru offtopic.

Sa trecem la subiect:munca de chinez batran la contactul lui Mihai.
Am identificat defectiunea:partea electrica a acestuia carbonizata.Firul care porneste de la priza contactului de pornire la bobina de inductie a luat foc,din cauza unui contact imperfect la intrarea in rezistenta aditionala a bobinei.Daune colaterale:contactul de pornire!
Remediu?Inlocuit partea electrica a contactului de pornire.Bine ca avem!!

Am desfacut trei unitati electrice,spalate,curatate.Am ales-o pe cea mai buna.


Initial am vrut sa-i pun alt contact dar am renuntat.Am inlocuit numai ce era defect la al lui Mihai.


Am demontat complet contactul pentru a-l curata si gresa.Am extras cu penseta,cu mare atentie verturile(''catzeii'') care alcatuiesc yala acestuia.
I-am asezat pe masa de lucru,in ordine.
Dezastru!!! Din gresala,i-am miscat de pe masa.Am stat pana la doua noaptea sa-i identific,sa-i masor cu sublerul si sa identific orificiul fiecaruia.Contactul are zece verturi:5 in butucul propriu-zis,in care intra cheia si cinci in corpul extern.

Totul e bine cand se termina cu bine!Gresat cu vaselina si ulei special pentru mecanisme fine.

Contactul lucreaza bine.Abia astept sa-i dam o cheie!!
Maine si poimaine reconditionez bordul:spalat,gresat etc.Dureaza ca sunt atent la detalii si-mi place curatenia.

dudaaaaaaahhhh !!!!






All Hail Deceneu ...master of the Oltcit`s...

veste buna..daca tot e vb de masina...

avand "relatii" peste tot...se pare ca un prieten de familie de-al tatului (care inca lucreaza in uzina) ... o sa ma faca de niste piese pt masinuta.

Deci din cate se pare ...masina o sa intre in reparatii capitale in primavara.

Iar daca merge treaba bine la locul de munca si reusesc sa strang niste banuti, o duc la tinichigiu sa ii repare problemele cu rugina.

Iar pe urma o vopsea aplicata the yours trully (la garaj ce-i drept), cu scule mai profi. adica cu pistolu de vopsit si nu cu sprayul.

Si poate poate mai duce si asta 5 anisori

p.s.

hai ca tre sa cobor in beci la "cazane" pt ce facusi pe aici. Mihai,felicitari pentru prelungirea contractului la firma si bani cat mai multi!

Din ceea ce am constatat ,masina nu necesita tinichigiu.Are ceva zone de rugina dar superficiala.Pana nu o demontam,nu vedem exact despre ce e vorba.

Astazi am fost cu Opelul sa-i sudez esapamentul.Am discutat cu sudorul despre esapamentul tau.O sa trecem intr-o zi pe acolo sa-l punem la punct,sa nu mai scoata fum,ca vine iarna si nu poti sa dai drumul caldurii. domnu` dan ...

da-mi un semnal maine daca e. sunt disponibil. ca nu lucrez sambata

iti dau eu un semnal maine pe cosmote ca am minute multe acolo ) ..si insist eventual Raspund cu intarziere.
Nu tin telefonul cu numar de COSMOTE pe langa mine.Nu-l folosesc.Scuze!

Aseara am finalizat bordul:
-Spalat cu FAIRY tot ceea ce este de plastic
-Montat ace la turometru si vitezometru
-Curatat cu alcool sanitar cifrele de pe tamburii kilometrajului
-Gresat cu vaselina angrenajele kilometrajului
-Schimbat TOATE butoanele ca sa nu mai ai neplaceri pe viitor
-Schimbat doua becuri afumate
-Reparat reostatul iluminarii tabloului de bord

Remontat bordul la loc.Toate bune si frumoase pana in momentul in care am constat ca vitezometrul NU FUNCTIONEAZA. Am incercat sa-l invart cu surubelnita prin spate.Nimic,nici o miscare.Era gripat!
L-am degripat cu WD.Acum mi-am dat seama de ce ti s-arupt cablul vitezometrului:aparat gripat.
La final i-am facut o proba cu bormasina:la zece mii de turatii ale acesteia,acul vitezometrului ajunge la 160 km la ora!!!
Tu sa nu circuli ci viteza asta!
Il montam saptamana viitoare,ca azi e sarbatoare!!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 3 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community