Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ-62-SSS
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
daca pui acuatorul de comanda pe hayon ar trebui sa mearga acu m intrebarea cea mai mare e...cine ma invata cum sa o pun ??? ca manualul de instructiuni nu-l mai are :-s tata google iti poate da un manual ... sunt ceva diferente de la o inchidere la alta dar principiul e cam acelasi...


Asa e la mine....cu buton in bord, functioneaza perfect ! dupa ziua de astazi.....in care am scos masina la testul cel mare... nu pot decat sa o declar apta pentru viitoarele drumetii

craiova - horezu - rosiile (prin valcea ) - craiova

consumul pot spune ca l-am scos bine..spre mirarea mea.ma asteptam sa ma omoare.

cam 8-9 l mi-a luat la suta de kilometrii.

in conditiile in care m-am mai fatait prin craiova dupa ce am alimentat ca m-am dus sa-mi echilibrez rotile. spre mirarea mea acest mic DAR FOARTE FOLOSITOR lucru m-a scapat de unul din cele 2 sunete omni-prezente in masina si foarte TARI .

mai am doar cablul de kilometraj care se invarte in gol prin bord.

Ce pot sa zic..ne vedem la intalnirea cu oltciturile ca dupa ziua de azi are OK ca merge.

p.s.

echilibrarea merge si pe spate banuiesc. se merita? ce as castiga? Pai in primul rand, daca nu sunt echilibrate, o sa vibreze, si-o sa uzeze rulmentii. Asa cu rotile echilibrate, ai si un mers lin la drum intins, fara trepidatii si alte alea.. chiar unde ai echilibrat rotile? asa de curiozitate ca stiu ca ai jante standard va recomand pe doctor pneu ...

cum cobori pe vasile alecsandri faci stanga la unitatea militara. si are service-ul cam a 3-a casa pe dreapta.

baiatul de la service nu prea le-a nimerit din prima.in sensul ca nu a putut sa urce jentile de prima data.

din fericire pt mine a venit patronul. si am inceput sa vorbim. ca si el a avut oltcit.prima lui dragoste. ce masina buna. si cand a auzit ca nu se potrivesc...hai sa fim oameni seriosi.nu te las sa pleci pana nu ti le echilibrez...si in final a reusit sa le faca...

pe langa asta mi-a dat si un vitezometru nou de-l luase din fabrica cand a plecat ....cadou asa ca de la un pasionat la altul misto ...e chiar aproape de mine ... eu jantele de oltcit normale le echilibram undeva aproape de parc ... si mai intelesesem ca mai era inca unul pe brestei ...de nenea asta nu stiam ca echilibreaza jante de oltcit ... de obicei lucrarile de schimb de pneuri le fac la podisor ...dar aia nu mai echilibreaza demult jante de oltcit ... de fapt asta a fost si unul din motivele pentru care am trecut la aliaje ..lipsa vulcanizarilor care echilibreaza jante de oltcit
lancer a scris:
de fapt asta a fost si unul din motivele pentru care am trecut la aliaje ..lipsa vulcanizarilor care echilibreaza jante de oltcit


pai si aliajele n-au aceeasi distanta intre gauri ca jantele de oltcit ba da... dar merg prinse in masina de centrat pe gaura de centrare din mijlocul jantei (gaura pe care janta de tabla de oltcit nu o are) .... de fapt asa se centreaza toate jantele actuale ... ca sa nu mai fie nevoie sa le prinzi pe prezoane ... look what Santa got me

http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2548012&d=1347206854

http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2548014&d=1347206854

brand new

cum fac sa-mi dau seama daca-s de club sau trs? azi avusasi zi productiva bag de seama

axele cu came sunt de 1,1 sigur
camasile dupa aripioarele de racire si aia par de 1,1 (vezi oglinda interioara sa nu fie afectata de rugina ... daca e le poti arunca la fier vechi)

referitor la culbutori nu ma pot pronunta stiu ca unii erau mai trapezoidali ... altii mai patrati si mai lati dar nu mai stiu care cum erau care olginda interioara? culbutorii cu talpa trapezoidala sunt de trs, aia din poze par de trs
stuparu_mihairadu a scris:care olginda interioara?


asa se numeste partea interioara a cilindrilor ... locul in care vin pistoanele bagate ..

si din cate vad pe exterior au ceva beton ... si la interior ...au ceva rugina ...pune mana curat-o cu un butete cu o carpa cu ceva si vezi daca a intrat in material ...daca a intrat in material ii poti da la fier vechi daca nu merg folositi si in cazul asta pune mana curata-i si da-le un strat de vasilina sau ulei si pune-i la pastrare

p.s.
la exterior pe aripioare merg curatati si cu peria de sarma ... mai putin la suprafetele de etansate de la blocul motor si chiulase ...unde aplici acelasi procedeu ca la interior cu ce suruburi prind si eu scutul jos??

si cate imi trebuiesc sa stiu cate iau de la magazin

ma intereseaza daca poate cineva sa-mi zica atata marimea de cheie, cat si marimea lui numerica sau cum se zice. ca stiu ca-s 2 .ca niciodata nu le retin si mereu imi da aia invers fata de ce am cerut Sunt de 6, adica cu hexagon de 10. Daca nu ma insel, mi se pare ca iti trebuie vreo 10 bucati, dar eu nu l-am prins niciodata in toate suruburile. Am prins doare in alea 3 din traversa cutiei de viteze, 2 din dreptul carligelor de tractare (unu stanga, unu dreapta), si in fata in suruburile care tin tabla aia de sub bara de protectie (eu am bara model simplu, nu din aia de plastic! ) sunt suruburi M6 cu cap de 10 ... lungime vreo 15-20 mm... cu totul scutul are 14 suruburi din cate imi aduc aminte ... 3 pe traversa spate acutiei .. 1 pe mijloc... mai are vreo 3 pe fiecare laterala pe lonjeroane in dreptul traversei pe care se prinde motorul ... 2 pe traversa fata (aia demontabila ) si inca 2 in fata de tot pe margini unde vine si spoilerul cu toate ca am mai discutat...nu prea pot sa retin toate detaliile astea asa ca prefer sa le am scrise undeva..

cum schimb cablul de km inferior??? ce sistem de prindere are in cutie? se poate rezolva fara sa dau jos cutia? (banuiesc ca da! ) multumita domnului pruna am si eu acum o masina care sta inchisa .

m-am chinuit cu kkturile alea de sigurante etc etc ...dar intr-un final am rezolvat-o pe partea soferului.

la pasager nu am ce sa-i fac ca-mi lipseste tija de se leaga la yala - sistem de inchidere.

asa ca acolo o sa fie doar de forma, acionarea realizandu-se din interior... multumesc lui lancer iar pe aceasta cale pentru oglinda.

update : nu reusesc sa-i dau de cap.

stie cineva cum as putea sa repar o oglinda (cea de la sofer). nu mai merge LOGIC reglajul pe inaltime. la a ta sau la aia de la mine? la a ta marea problema e cu surubul ala de tine butoanele de reglaj

oricum pune mana desfa-o si vezi tu ce si cum la fata locului cum e cu arcurile alea ... pana nu o desfaci nu prea ai cum sa iti dai seama ce are nu man..ca azi am desfacut-o pe a ta de vreo 3 ori ...si tot nu ii dau de cap.

el in sine mecanismul pare bun.doar ca dupa ce bagi piesele inapoi, nu mai roteste oglinda in sus sau jos.

sunt 2 rotite dintate, care iti dai seama..una o muta pe celalalta.iar ele de unit se unesc, cand dai in gol se invart.dupa ce le pui pe oglinda...stop total. merge in jos, dar in sus IOC ba vere.... am venit vineri de la munca...

mai grabit ca deobicei deoarece trebuia sa plecam in 2 ore la Baia de Arama ...

mers mai tare ca deobicei, mai pe sina de tramvai.... opresc in fata la Rio sa coboare fratele meu, opresc motorul ma dau jos, si cand ma sui inapoi si-i dau cheie...surpriza nu vrea sa o mai ia....

din cate imi dau seama cred ca s-a dus pompa de benzina.

nu ajunge benzina si in ultimul filtru inainte de carburator indiferent cat apas eu pe pedala...asa ca ce vreau sa va intreb este : ...cum imi dau seama daca e dusa dupa ce o dau jos si o demontez ?? pot sa o refac in casa ?? o pompa sh prezinta aceleasi riscuri? Cel mai simplu mod sa-ti dai seama daca mai e buna pompa sa nu: Scoti furtunul de tur de la carburator si pui pe cineva sa dea la automat, daca tasneste benzina e buna pompa, daca nu schimb-o. atunci sigur e pompa..ca in filtrul anterior pompei e benzina. in ala de e inainte de carburator (dupa popma) nu e nimic Daca e benzina in rezervor, pompa e problema. Sa verifice nivelul de ulei sa nu fi intrat benzina in ulei Totusi mi se pare ciudat din moment ce masina a mers inainte, sa se fi stricat pompa fix cand ai oprit cateva minute... Ia vezi, nu cumva ai vreun furtun fisurat si trage aer fals? verifica furtunele din spate ...de la sorb dau pariu ca la alea nu ai umblat cand ai facut masina apta de circulatie ...
p.s.
care linie de tramvai bre ca pe aia vineri am inchiriat-o eu am umblat in ziua aia..am lasat colegii in valea rosie, du-te dupa prietena sa o iei de la munca, dupa fratemeu iar la uzina..si la final ....

sorbul mi se pare ca-l am blocat de taica-meu de cativa ani....ori asta ori vre-un alt furtun prin spate.

oricum o sa ma uit la el si vad ce dracu-i fac ca ma innebuneste !!!!!

am o presimtire ca o sa ajunga pe alta rubrica in forumu asta..... poate ai ramas fara benzina si dai vina degeaba pe masina :p

furtunul care vine de la sorb la conducta care venea la filtrul standard de sub masina la aripa stanga spate ... in plus vezi si furtunul care anuleaza filtrul ala status update...

conductele sunt libere, atat turul cat si returul, aprinderea nu e dereglata, scanteie am, benzina e si aia, sita am curata-o de la carb, ala l-am curat si pe el...

pompa de benzina cand o las pe liber (adica cu furtunul scos de la carburator), arunca benzina afara...dar foarte "bolnav" ....cand o pun inapoi imi aruca benzina cat sa umple 5% din filtrul de benzina cred. (filtrul fiind din ala de 2 lei ca sa va dati seama de dimensiune).

indiferent cate chei ii dau nu reusesc sa umplu filtrul care este dupa poma si inainte de carburator.


taica-meu a zis ca e pompa si tind sa-i dau dreptate.astept si alte pareri.

p.s.

pompe ceva maig asesc prin craiova? Nu inteleg ce inseamna la tine ''foarte bolnav'' si 5% dintr-un pahar de 2 lei daaaar, poti incepe prin a desface capacul de la pompa de benzina si verifici membrana...eventual arunca o privire si la joja de ulei si vezi cum stai cu nivelu' la ulei

ps: desfa si gatu ala de la carburici si vezi daca iti arunca benzina cand dai spritz-uri in carburator....e ciudat cum ai explicat ca te-ai oprit putin si dupa nu mai pornea mihai conductele pot fi libere dar daca furtunele sunt imbatranite crapate sau chiar si conductele au microfisuri pompa trage aer fals deci nu se mai amorseaza suficient ... sau nu se mai amorseaza deloc ... in plus e foarte mare posibilitatea ca nici pierderi de benzina vizibile sa nu ai ... asa ca pana sa umblii la pompa verifica cap coada instalatia incepand de la sorb ... desi parerea mea e ca pompa nu are nimic ... dar nu poti fi sigur pana nu rezolvi cu furtunele ... oricum o juma de metru de furtun e mai ieftina si mai usor de gasit decat o pompa

in alta ordine de idei daca umblii la pompa si constati ca e membrana dusa ... verifica apoi daca etanseaza bine supapele din capacul pompei ... daca sunt ok nu are rost sa dai o gramada de bani pe o pompa noua cand o membrana e mult mai ieftina
in alta ordine de idei vezi daca ai pierderi de benzina la corpul pompei eu unul stiu ca e un orificiu practicat acolo sub membrana tocmai pentru asemenea cazuri si pentru a preintampina alterarea uleiului cu benzina desi in unele cazuri se poate produce si aceasta alterare .... o sa verific maine conductele cum a zis lancer...si o sa fac un test cu o alta pompa de benzina.

uleiul e bun. aproape de maxim.
Florian a scris:Poate sa fie uzata cama ce actioneaza pompa si debitul pompei de benzina va fi mai mic sau poate ai pus o garnitura termica mai groasa.

Slabe sanse sa fie cama atat de stricata,eu cred ca trage aer fals pe undeva,sau e stricata una din cele 2 supape din capacul pompei de benzina...
daca nu gasesti pompa de benzina sh am eu noua radule, nu stii, ce cantitate de ulei intra intr-o cutie 4 franta?
iulicuta2000 a scris:
Florian a scris:Poate sa fie uzata cama ce actioneaza pompa si debitul pompei de benzina va fi mai mic sau poate ai pus o garnitura termica mai groasa.

Slabe sanse sa fie cama atat de stricata,eu cred ca trage aer fals pe undeva,sau e stricata una din cele 2 supape din capacul pompei de benzina...
daca nu gasesti pompa de benzina sh am eu noua


bine ca ai zis.sa stiu la cine apelez:))

cristi nu stiu sincer sa fiu.ma documentasem de cantitate cand am cumparat uleiurile la inceput dar am uitat.

ce stiu sigur e ca se completeaza. acum daca a ta e "cheala" de ulei...nu prea te ajuta sigur sfatul asta al meu am o cutie 4 franta care a fost pe un oltcit iar oltcitul era tras pe dreapta din 2000 si cand am desfacut busonul la ulei am gasit in ea apa+ulei
si acu nu stiu cat sa ii bag in 4fr intra aprox. 1.4 litri. si chiar daca nu stii cat intra, pui ulei in ea pana da pe afara la busonul de umplere (asta cu conditia ca masina sa nu fie saltata de o parte). uite ca am si uitat cu bagatul uleiului pana da peste buson
app, cutia e data jos, masina a ajuns la fier vechi baga-te sub masina ... cand e pe loc la orizontala ... masoara distanta de la carterul ambreiajului pana la sol ... masoara si in partea din spate la tampon ... apoi poti pune cutia sa stea pe ceva respectand difereta de distante .... in felul acesta esti sigur ca longitudinal e la nivel .... ai grija apoi sa fie si transversal si umpli cu ulei pana da afara .... sau ca sa nu te complici ....baga 1,5 litri in ea ca sa fi sigur ca are ulei .... dar nu uita ca atunci cand o pui pe masina sa ii verifici nivelul Ce-m place viata asta...au incercat sa-mi sparga masina aseara..sa intre la motor sa ia bateria care nu era montata...

din fericire stricaciunea nu e foarte mare. sper sa nu fi rupt mecanismul de inchidere.
lancer a scris:baga-te sub masina ... cand e pe loc la orizontala ... masoara distanta de la carterul ambreiajului pana la sol ... masoara si in partea din spate la tampon ... apoi poti pune cutia sa stea pe ceva respectand difereta de distante .... in felul acesta esti sigur ca longitudinal e la nivel .... ai grija apoi sa fie si transversal si umpli cu ulei pana da afara .... sau ca sa nu te complici ....baga 1,5 litri in ea ca sa fi sigur ca are ulei .... dar nu uita ca atunci cand o pui pe masina sa ii verifici nivelul

merci
eu aveam de gand sa o pun undeva jos unde e locul drept si sa pun ulei in ea pana da pe afara, si da, asa ma gandeam si eu ca e mai usor sa bag 1,5 litri in ea si asa o sa fac
scuze de off topic
inca ceva, radule, am eu pompa de benzina si noua si sh
ambele sunt de uzina rezolvai cu masina.

am pornit bestia iar... ! Pai si acum de ce sta? Si fiindca mai am pana la ora 10 cand plec la munca...o sa postez si aici intentiile mele referitoare la Za Bestie.

Ii multumesc pe calea asta lui deceneu, ca mi-a dat un sfat pe care intentionez sa-l urmez..si daca reusesc sa ies si mai ieftin ...

Schimbat telescoape fata/spate (nu-s nici astea grozave dar sunt mai bune ca ce am pe ea oricum), rulmentii cu ace si rulmentii de la roti.

Iar dupa asta bagam ce am gasit prin beci pe la ea..

http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2590147&d=1351000863
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2590144&d=1351000863
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2590145&d=1351000863
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2590146&d=1351000863 utimele bucse par a fi bucse de rotule ...dar tu ai rotule cu totul ... si pe astea ar fi bine sa le schimbi odata cu telescoapele ... pentru ca oricum umblii acolo ... cand pui telescop nou normal ar fi sa schimbi si bucsa chiar daca nu o are o cumperi separat ... vezi ca bucse superioare de telescop spate aveau la magazinul de pe dezrobirii ..vreo 7 lei bucata
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 2 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community