Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ-62-SSS
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
status update..

am ridicat bordul de la sarbatorit astazi.


sper sa nu te fi incurcat cu ceva :-s ..

revenim...o treaba minuntata facuta. sper doar ca rasplata sa mearga ca "unsa" if you get the point ...mai ales ca ai si motiv azi.

in rest...maine cred ca ma duc pe la masinuta sa fac una alta ..teste etc.

ridicai azi de la un prieten de familie 2 telescoape de fata BRAND NEW monroe. cu tot cu bucsele si de sus si de jos.

se pare ca am rezolvat partea de suspensie for the moment. Ai montat bordul?
Cand te intorci din concediu? salutari salutari.

status update....

am venit astazi de la buzau.vestea buna primita e ca mi s-a prelungit "vacanta" cu inca 1 saptamana. deci 10 zile de lucrat la masina.

O sa te sun maine pe "lumina' dan. si vb atunci.

Bafta tuturor! o facui pe a grea si imi facui curaj sa ies la masina. in 5 minute am inlocuit cablul de vitezometru.

acum sa ma pregatesc pt maine.... punem bordul inapoi.

ce vreau eu sa stiu....cum anume fac cu contactul ?? ca ala e problematic din cate mi-a zis deceneu.

cum fac sa intre contactul din prima fara sa "ratez" catarea pt pinul ala al lui? veste buna....am terminat cu masinuta.

am pus bordul complet, instalat ceasurile, montat contactul.

am dat la cheie (ce-i drept n-a pornit motorul dar nici eu nu am insistat ..doar de proba sa vad daca se face contactul).

ce probleme am intampinat...

nu merge avaria/semnalizarile

cand pun contactul nu se misca nimic la nivelul de benzina

si mai era ceva dar uitai

sugestii? ....
Florian a scris:Verifica a 2 a siguranta de sus in jos pentru Semnalizari / Avarie, poate e arsa siguranta sau poate nu face contact cum trebuie.



daca-s doaaaahhh.... nu puteam sa ma gandesc la asta cand eram inca la masina


APROPO !!!!

mi-a ramas senzorul de frana blocat pe inchi.

nu reusesc sa-l mai scot afara, si nici nu coboara singur atunci cand apas frana.

ce drac pot sa-i fac..sau ce trebuie sa fac?? ba veste buna..am pornit masina, am dat o tura prin parcare si inca merge

probleme... tot nu i-am dat de cap semnalizarii. cred ca schimb releul ca siguranta vad ca e buna. dar mai vedem noi si cu asta.

tot nu merge vitezometrul si turometrul ....posibil sa fie de la cablul inferior DAR ...am pus nou nout acum 2 luni parca. posibil sa se fi mancat / rupt si in interiorul cutiei de viteze? cam ca-n cazul bordului? (Valabil pt deceneu) .... de mers merge sigur ceasul ca mi l-a probat deceneu.

acum se poate sa se fi "mancat" si in locul unde intra in cutia de viteze. chit ca am montat eu cablul inferior nou...ma gandesc ca la fel de bine cum s-a rupt la vitezometru asa sa se fi intamplat si la cutia de viteze. ....
stuparu_mihairadu a scris:

acum se poate sa se fi "mancat" si in locul unde intra in cutia de viteze. chit ca am montat eu cablul inferior nou...


de "mancat" nu prea are cum, pt ca, cutiile frantuzesti nu au locasul din cutie in forma de patrat, ci e doar o scobitura dreapta iar cablul are o "limba"...deci problema e in alta parte... buun .

deci cu kilometrajul am vazut care e treaba. el merge de la mijloc in sus, ca am facut test cu o surubelnita electrica si a mers. deci nu cred ca l-am bagat bine jos.

cu turometru am vazut si cu asta care-i treaba...nu e conectat la bobina.(doah)

franele le-am facut sa mearga...am luat un senzor din cutia de piese si l-am schimbat (tre sa ma duc urgent la cimitir sa las niste flori pt bunicu ca m-a scos din KKT de multe ori..)

semnalizarea ..tot in stadiul ala. nu-i dau de cap dar verific maine iar toate mufele ca poate totusi nu sunt prinse bine..you never know...

in rest..am gasit printre piese un kit de jiglere + membrane de pompe. acum aiamica patrata am inteles ca e de la pompa de sprit (care imi face mie figuri momentan si trebuie schimbata) ..dar cea triunghiulara??? de la ce vine? ... de la econostat vine!!
Mihai,sa nu te apuci sa schimbi ceva prin carburator,daca nu te pricepi.
Ne vedem maine dimineata. oki doki.da-mi un semnal inainte sa apari ca sa ma schimb si eu de pijamale ) baietei si fetite..cu mare regret va informez ca din pacate...s-a cam terminat povestea cu al meu

Eu o sa incerc sa-l dezmembrez (nu stiu ce sanse de reusita o sa am) la un pret de dumping ca sa pot sa-l ajut pe altul.

Daca totusi nu o sa fie cerere pt "pachetele puse in vanzare"...ma duc frumos cu el la remat/fier vechi si se incheie distractia.

Imi pare extrem de rau ca s-a ajuns aici, dar in urma ultimelor analize am tras concluzia ca banii care trebuiesc bagati in el sunt o investitie prea mare si practic nu renteaza.

Asa ca daca cineva e interesat alea alea sa se uite atat aici cat si in forumul celalalt si poate gaseste ceva.

Mi-a facut placere sa fac parte din comunitatea asta, REGRET ca nu am apucat sa ma bucur de masina la adevaratul ei potential, dar din pacate se pare ca nici masinuta nu prea vrea sa iasa la mal. pacat, imi pare rau sa aud asta
poti face altceva
iti iei alt oltcit, si il tii pe asta de piese Ce probleme ai mai nou?E pacat ca totusi ai bagat niste bani in masina, ai si itp valabil, Stai linistit, ca-ti trece supararea. Si mie cate dureri de cap nu mi-a dat masina pana sa o aduc cat de cat in parametri normali... Si nu numai mie dar tuturor de pe aici li s-a intamplat chestia asta si, totusi, au mers mai departe si au rezolvat problemele ce apareau la tot pasul. Trebuie vointa, doar. Asa ca, relaxeaza-te si apuca-te de o rezolva. nu e vb de vointa...ca am din aia fara probleme, din moment ce lucrez in parcare in "rasul" vecinilor destepti etc.

e vb ca a intrat rugina prin ea mai rau decat credeam eu...si nu renteaza banii pe care tre sa ii bag in ea.

din pacate cei 5 ani de pauza i-au fost FATALI....fiindu-i adminstrat knock out. in anii aia Sfatul meu e sa-l faci functional si mai circuli cu el pana iti expira itp-ul, la cate piese de rezerva ai, nu cheltui prea mult sa-l ti functional.Daca e pus la punct Oltcit-ul rezista bine la ''tavaleala'' cat sa-ti faci damblaua cu el un an doi
George Hermenean a scris:Ce probleme ai mai nou?E pacat ca totusi ai bagat niste bani in masina, ai si itp valabil,

Nu-i functioneaza releul de semnalizare! daca era doar semnalizarea eram departe acum

a intrat rugina pe sub ea.nu renteaza investia in reparatie.

trebuia sa ma fi uitat eu bine la ea cand m-am apucat..dar din pacate m-am uitat doar dupa ce e la vedere. Take a look at this little car

http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2624252&d=1354107780

si nu nu e a mea..deoarece asta are farurile alea mici patrate si nu rotunde..si plus ca are numere

pt carcotasi ..am 2 forduri mondeo break mk.1 ...cand o fi de carat bagaje/ dus in vacanta am cu ce.

in rest ..what about that? Deci asta e adevaratul motiv pentru care renunti la Oltcit Bafta cu noua masina! Ce consum are? motivul e rugina care a intrat foarte rau.

ce vezi acolo e urmarea

ca si consum...5-6 %. asa am citit pe internet ca ziceau toti proprietarii
in carte are trecut 6 Mihai,s-o stapanesti sanatos! dupa 11 ore de munca..


merci merci merci Ai reinceput serviciul? aha ) Buuun...

cum am anuntat si in partea cealalta, datorita noii taxe si a complicatiilor venite cu aceasta in cazul in care ai incerca sa o vinzi, dar si datorita faptului ca mai are itp valabil pana in primvara lui 2014....masinuta nu o sa mai ia drumul "strainatatii"...

Se suspenda vanzarea pieselor care au mai ramas (si bine ca nu le-am dat ) ...o sa intre in vara in niste reparatii (schimbat amortizoare, faimosii rulementi cu ace si rulmentii de la roata.

In rest..masina o sa se duca ori la peste, ori la plimbat pe strada in zilele cu soare.

Sper sa facem o reuniune cand se topesc zapezile ce bine ca o pastrezi Si eu ma bucur ca o pastrezi.
Zici ca piese nu mai vinzi nimic? ba ..veste incredibil de buna.

am pornit masinuta dupa 3 incercari. sa zicem ca in primele 2 a tras benzina, a uns cilindrii etc.

a pornit pe urma ...incredibil...si cu o baterie aproape moarta.

aceiasi problema..nu sta la ralanti si cand e rece da sa se innece.

cand vine primavara o duc la unchiumeu sa-mi regleze iar carburatorul si sa o faca sa mearga. si pe urma pun sigiliu pe ea si asa ramane.
stuparu_mihairadu a scris:
aceiasi problema..nu sta la ralanti si cand e rece da sa se innece.


Nici la mine, iarna, nu tine relantiul dar o pun se seama lipsei conductei de aer cald de la carcasa filtrului de aer => motor rece.

Daca se ineaca si/sau iti uda bujiile asta inseamna amestec bogat. Doamne apara si pazeste...am crezut ca-l rup...dar se pare ca se dovedeste zicala din popor : "cand nu se deschide cu cheia normala, ia un mocs cat mai mare" (sper sa fi scris bine numele)...

Si dupa ce am stat 1 an de zile cu frana pe stanga D-zeu stie cat de stransa/larga, dar neaerisita....astazi am reusit si am schimbat aerisitorul.

http://imageshack.us/f/69/60290054576829213460955.jpg/ o poza asa la sanchi

Si cum e normal...cand am timp sa lucrez la masina se strica vremea.Maine schimbam si pe restul ca alea ies usor la cheie si facem o aerisire generala, ca la carte

Dupa ii ardem o asigurare si aia e masinuta.

p.s.

in cazul unui ameste prea bogat, unde / ce anume trebuie reglat/umblat?
ca am citit mai sus si cred ca mai degraba asta se intampla...s-ar putea sa o innec de ii da in nas la turatii mici La surubul de CO din talpa carburiciului
Danutz Bratosin a scris:La surubul de CO din talpa carburiciului


where might that be? In buzunar, de unde scoti banii pentru un carbotest ca lumea. Lasand gluma la o parte. carburatorul de Oltcit nu prea e un inceput bun ca sa faci practica in domeniul reglarii carburatoarelor.
cristi_s a scris:In buzunar, de unde scoti banii pentru un carbotest ca lumea. Lasand gluma la o parte. carburatorul de Oltcit nu prea e un inceput bun ca sa faci practica in domeniul reglarii carburatoarelor.


era reglat bine de unchiul meu..dar daca a facut problemele alea la sf anului trecut..mi-am bagat si eu nasu-n ea ca tot omu..."cunoscator"

acum se pare ca aia e buba...amestec prea mare.ca la turatie mare nu prea are nimic, dar cand scade se inneaca, iar daca se opreste si ii verific bujiile sunt umede, negre..etc din cate se pare s-ar putea sa am putin noroc.

un bun prieten s-a decis sa dea oltcitul bunicului (nu stiu daca mai traieste sau nu..dar eu zic multumesc oricum).

mi-l da la pret de fier vechi.deci inca un avantaj.
nu stiu cum sta pe partea de rugina (pe sub el)...pe exterior mi-a zis ca nu e atacat...dar vedem si la fata locului.

acum..problema e urmatoarea...el o radiaza, eu la randu-mi trebuie sa o recarosez (cu a mea)...sau sa fac "chestia" cu seriile.

precizez ca seria mea nu este pansonata in locul clasic....ci a fost stantata de rar (dupa vechea recarosare a masinii mele) undeva in dreptul aripii dreapta....pe linia unde se aseaza aripa. (pe lungime sus ..daca va faceti o idee e perfect).
Acum eu va atasez un link catre o poza cu motorul lu` ABU...si ca sa va explic mai bine acolo.

http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=1440795&d=1272282446

Seria din fabrica venea stantata pe placuta aia de metal de langa baterie (borna de la baterie din poza sa fiu mai exact)
A mea e stantata momentan intre spatiul dintre suruburile 3-4 (cum numeri de jos in sus). pe partea interioara nu pe aripa.

As putea sa o tai banuiesc cu flexul si sa o pun pe urma pe a astuia nu?

Vreau si eu niste sfaturi pareri legat de recarosarea clasica...ce nu m-ar avantaja??? Si aici vreau sa-mi spuneti de faimoasa taxa si timbru de mediu.Ca eu unul niciodata nu le-am inteles. Din ce zici tu, seria e in locul unde trebuie sa fie.Legat de schimbatul seriei, eu zic ca daca lucrarea o face un sudor priceput care sudeaza un argon si polizeaza bine sudurile, eventual mai da si cu niste chit sau antifon peste, nu e nici o problema daca nu ai de gand sa schimbi culoarea masinii sau alte activitati care duc la o vizita la rar pentru indentificare.
Cat verifica cei de la itp seria, daca lucrarea e ok si nu se vad sudurile cum te uiti mai atent in zona, eu zica ca nu sa ai probleme da..din cate m-am interesat se pare ca nu e nicio problema in a face "pierduta" seria aia de pe tablita...

acum revenim...o sa fac o mica schema probabil si doar mut seria de pe contra-aripa si na...schimb tablaraia sa fie aceiasi culoare...sau o dau iar cu o vopsea ..dar intr-un mod mai profi ..cu compresor de aer, pistol de vopsit etc.

va tin la curent..pana saptamana viitoare tre` sa aflu exact pai seria e unde trebuie ... era stantata in 2 locuri ...o data poansonata pe semiaripa acolo unde zici tu si a doua oara pe placuta de aluminiu prinsa in nituri ... placuta poate sa lipseasca ... nimeni nu verifica seria dupa placuta ci dupa semiaripa ...

sincer legal e sa faci recarosare ... si oricum nu cred ca merita parnaia pentru un amarat de oltcit ... ca sa te risti sa inlocuiesti seriile ba vedem ce facem...sa ma interesez cu recarosarea care e treaba si normal ..vedem ce facem . in orice caz prima data sa vad masinuta si dupa decidem ce facem
lancer a scris:sincer legal e sa faci recarosare ... si oricum nu cred ca merita parnaia pentru un amarat de oltcit ... ca sa te risti sa inlocuiesti seriile

corect
+ca au scule cei de la rar sa vada unde este sudura vedem...cum am zis prima data sa vad cum e masina. si daca se prezinta bine la capitolul tabla exterioara...poate o revopsim in aceiasi culoare cu a mea..si scapam si de "rar" revenim la subiect....

am facut aerisirea la frane mai acum 30 de minute, si bineinteles ca i-am dat si o cheie...a pornit mai la a 4-5-a cheie...dar a luat-o. si spre mirarea mea nu a mai facut vechile probleme...

nu a mai dat in nas...(daca asa era vb). relantiul nu era reglat si nu tinea...dar in rest nu a mai facut nicio problema de tipul celei enuntate mai sus. a mers chiar frumos.

PROBLEMA CEA MAI MARE....scapa ulei..si destul de generos.nu a avut balta inainte sau chiar si dupa pornirea din ianuarie. eu banuiesc ca e si putina mizerie sau ulei vechi care se incalzeste normal si mai picura...dar nu in halul asta.

imi scapa ulei in zona pompei de benzina. undeva sub tavita de sub scut care se prinde la galeria din dreapta fata.

acum eu m-am uitat sub pompa de benzina (fiind pe axul cu came) si nu am vazut ulei, mizerie, scurgeri etc.

eu banuiesc (am si vazut ce-i drept) ca la turatie mare imi arunca ulei pe conducta care e legata la galerie si baga aer cald la baia de ulei/motor. (Cea din spatele sau de langa pompa de benzina).

acum unchi-meu mi-a zis sa ma uit si la despartitorul de gaze...fiind infundat s-ar putea sa arunce la fel prin alte locuri de unde rezulta scurgerea.

sfaturi sugestii? daca iti scapa ulei in zona pompei de benzina vezi sa nu ai deplasat capacul din palierul arborelui cu came
multi au patit-o
Cristii a scris:daca iti scapa ulei in zona pompei de benzina vezi sa nu ai deplasat capacul din palierul arborelui cu came
multi au patit-o


te referi al garnitura aia de ebonita sau ce e?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 4 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community