Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ-62-SSS
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
El se refera la la capatul opus rotii de distributie de pe arborele cu came dreapta. Acolo se afla un capac. hmm..daca va referiti la capacul care vine in spatele arborelui ...nu am vazut acolo nimic asemanator unor scurgeri.

dar mai vedem luni..ca cica maine nu e voie sa muncesti da, la ala ma refeream
stuparu_mihairadu a scris:

acum unchi-meu mi-a zis sa ma uit si la despartitorul de gaze...fiind infundat s-ar putea sa arunce la fel prin alte locuri de unde rezulta scurgerea.


daca ar fi de la separatorul de gaze ai avea tot motorul inclusiv radiatorul de ulei murdar ... si in principiu la separator nu da mult ulei dar curentul de aer il imprastie ..si oricum dureaza destul sa ajunga in partea din spate a motorului Separatorul de gaze pentru motor de 1.1 se curata extrem de usor cu benzina si suflat cu aer comprimat fie de la compresor, fie de la pompa de roti.

La fel se procedeaza si pentru separatorul de gaze pentru motor de 1.3, insa in acest caz cea mai buna varianta este solutia pentru spalat motoare si suflat numai cu aer comprimat de la compresor. Insa trebuie repetata de mai multe ori pana se curata in profunzime filtrul-separator, fiind capsulat.

Eu cred ca ti s-a ovalizat talpa pompei de benzina de la o strangere excesiva a piulitelor de fixare si pe acolo pierzi ulei. In acest caz, pluseaza cu garnituri.

In spatele motorul, partea cu ambreiajul nu ai nici o conducta de ulei. Singura conducta de ulei care exista se gaseste langa roata de distributie dreapta si este prinsa in chiulasa cu o piulita si saiba/garnitura din Cu. Este posibil ca sa se fi conicizat, de la o strangere excesiva, chiulasa in zona de prindere a surubului de la conducta de tur a uleiului. Talpa pompei de benzina se deformeaza(arcuieste) in functie de orele de functionare ale pompei,fiindca arcul pompei este suficient de tare ca in timp ce cama impinge tija de pe mijlocul pompei,arcul sa impinga constant in corpul pompei,in timp ducand la deformare.Desigur sunt si pompe care au talpa mai groasa in carne,alea tin ceva mai mult,dar in final si alea se deformeaza...

Uleiul scurs de la separator ,fie el 1,1 sau 1.3 motorul nu ajunge in veci direct in tavita de aer cald,fara sa faca mizerie vizibila...

Singura scurgere care nu se vede si duce ulei direct in tavita este de la tubul retur ulei,mai exact etansarea tevii pe chiulasa...dar asta e discutata pe aici si sunt 10001 solutii date Pui omul sa-si demonteze motorul acum de Pasti? Sa-si remedieze scurgerea de ulei de la conducta de retur?

Eu in locul lui daca tot as umbla la returul de ulei as schimba si distributia.

Referitor la pompa de benzina, amandoi avem dreptate. sincer sa fiu eu am scutul pus..asa ca nu pot sa-mi dau seama ce anume e murdar pe jos si ce nu. (urmeaza sa=l dau si pe ala jos)

este totusi mizerie destul de mare in zona de sub pompa de benzina ...gen contra-aripa de sub baterie, traversa de prins motorul ...cam in zona aia. Vezi ca e prins cu suruburi de 8, parca, pentru cheie de 10 si sunt in jur de 10 suruburi.
gyorgyoda a scris:Vezi ca e prins cu suruburi de 8, parca, pentru cheie de 10 si sunt in jur de 10 suruburi.


Alea's metric 6, pentru cheie de 10 stiu "maneilor"...ca doar l-am pus asta vara ....o sa ii dau o inspectie asa vizuala mai atenta azi..ca stiu si unde sa ma uit..si vedem ce si cum.

scutul totusi nu-l dau jos azi )
gyorgyoda a scris:Vezi ca e prins cu suruburi de 8, parca, pentru cheie de 10 si sunt in jur de 10 suruburi.


vezi ca ai suruburi lipsa ... din cate stiu eu sunt vreo 14 ... in plus arata-mi mie surbub M8 cu cap de 10 pentru o folosire uzuala ca il mananc ... in plus vezi ca si suruburile au niste STAS-uri ... asa ca nu cred ca figureaza nici un STAS surub de 8 cu cap de 10 Bag de seama ca voi nu stiti sa cititi. Am zis ,,parca" ceea ce inseamna ca sunt nesigur, ca e posibil sa nu fie asa.
Este posibil sa am lipsa. Si de cand n-am mai dat scutul jos, sunt ani de atunci.
gyorgyoda a scris:


Referitor la pompa de benzina, amandoi avem dreptate.


pe ce te bazezi cand spui asta?daca strangi cele doua piulite suficient de mult,nu se arcuieste talpa pompei ci doar deformezi "urechile" talpii... george ... hai sa nu o dam in aiureli ... ca am zis sa fiu cu manusi ... dar cum dracu sa spui ca parca suruburile m8 au cap de 10 ... asta o accept la unul care in viata lui nu a vazut un surub si care in viata lui nu a facut un desen tehnic ... si reprezentarea surubului la desenul tehnic se facea la nivel de clasa a -8-a ... e una din lectiile elementare alaturi de scrierea stas si racordari ...
dar clar nu accept asemenea aberatie de la unul care are pretentia ca stie mecanica si ca lucreaza in domeniu ..nici macar ca parca ...pur si simplu astea sunt niste notiuni elementare care ar trebui stiute si noaptea in somn pentru ca sunt suruburi foarte uzuale Bre, Lancer, nimeni nu se naste invatat. Am toata viata inainte sa tot invat.
Eu nu tin minte sa fi facut reprezentarea surubului in clasa a 8-a. Dar, totusi, imi amintesc sa fi facut ceva notiuni elementare de desen tehnic fie la matematica, fie la fizica in generala sau in liceu.

Bre, Iulian, eu n-am zis ca efectul se produce imediat. O strangere excesiva a piulitelor coroborata cu timpul indelungat de functionare a pompei duce la efectul acela. Poti sa le strangi pana se rup suruburile,nu afecteaza cu nimic,nu mai incerca sa o dregi Apropo, alea nu-s suruburi. Sunt prezoane.

Asa e. Tu ai dreptate, iar eu bat campii. Multumit?

Am mai intalnit oameni, dar nici unul care sa tina dusmanie ani la randul... Da,prezon greseala mea. Ca si la carburator, daca strangi piulitele neuniform se deformeaza talpa pompei.Daca strangi uniform, nu patesc nici pe dracu'.
gyorgyoda, tu nu ai ce cauta pe acest topic, te poftesc sa-ti stergi mesajele pline de ineptii si sa ramai un simplu vizitator.
Inca odata, fac apel la cei care vizioneaza forumul si nu se pricep prea bine la mecanica: sub nici o forma nu experimentati ceva scris de gyorgyoda! Ignorati cu desavarsire! Altfel, va puteti strica masinile si e pacat! Poate cineva sa-mi faca o lista cu piesele pe care trebuie sa le cumpar in caz ca nu e scurgerea de la talpa pompei de benzina??

defectul inca nu l-am identificat complet.nu am avut timp sa ma mai uit la masinuta din pacate.

dar..cu toate astea.. poate cienva sa-mi zica si mie ce piese imi trebuie pentru cel mai "negru" scenariu?

in caz ca trebuie sa desfac motororul sa schimb garnituri iar etc.

stiti foarte bine ca am cunostiinte limitate in mecanica oltcitului...de aceea va rog sa-mi ziceti si mie cam ce imi trebuie. garnitura de chiulasa, pentru axele cu came etc.

Multumesc anticipat. pai sigur garnitura de chiulasa nu ai nevoie ... oltcitul nu are asa ceva ...

in alta ordine de idei ai avea nevoie cam asa

simering volanta -1 buc
simering palier - 1 buc
simering ax came - 2buc
simering delcou - 1 buc
oring mare (tub retur) - 4 buc

pentru chiulase

oring ax culbutori - 8 buc
simeringuri supape - in mod normal cele fr sunt 4+4 admisie si evacuare ... dar sunt si seturi cu 8 buc la fel


si un tub de gaschet ... pentru etansarile capacelor de chiulasa si e bine sa dai si peste oringurile de la tub retur ...alea sunt cele mai pacatoase de inlocuit in caz de scurgeri

ar mai fi garniturile de admisie si evacuare pentru motor de 1,1

cam astea cred ca ar toate ...dar la un simplu search sigur gaseai maine ma apuc de inlocuit pompa de benzina.

am reusit sa-mi procur o pompa electrica de damas.

how you like them apples? Asta da achizitie ! Cat a costat? sau mai bine zis, how much? pai..gratis ) ...multumita vecinului meu.

p.s.

de precizat este faptul ca respectivul vecin a lucrat in uzina inca de pe vremea oltcitului. si a prins si daewoo si bineinteles e si in ford acum . sunt pe tura cu el


eu unul sunt recunoscator..si cand o sa vina momentul sa nu mai pot misca oltcitul si pompa de benzina o sa se duca tot ca donatie.

p.s.2

poate va fac pe careva cu o pompa de benzina noua de oltcit...luata tot din vecini si tot de la fost "uzinari". pompe de benzina de oltcit noi sunt destule, mai ales second-hand
daca e frantueasca atunci se gaseste mai greu
Cristii a scris:pompe de benzina de oltcit noi sunt destule, mai ales second-hand
daca e frantueasca atunci se gaseste mai greu


pai de franta cred ca e. ca o are de o gramada de ani cica prin beci.

...si cand zic noua ma refer NOUA. nu sh si foarte putin folosita.

acum vedem..sa ma intalnesc cu el sa-i mai aduc aminte bun atunci dar vezi cum a depozitat-o prin beci sa nu fie facuta praf si intreaba-l daca mai are si alte piese ca sigur isi va aduce aminte si de altele deeeci...

am pornit iar protOXIDUL ....a luat-o usor fara probleme.

m-am uitat sa vad de ulei daca pierde si pe unde anume.....cand surpriza surpriza...parca..nu mai da asa de mult. a picurat ce-i drept dar muuult mai putin.

am dat cu mana pe la chiuloasa, pompa benzina, capatul axului cu came...nimic umed..totul uscat.

alte solutii? poate nu mai pierde asa grav ca n-ai mai folosit-o........... s-o fi terminat uleiul ...

acum serios ... incepi sa mergi din nou cu ea si vezi ca incepe sa curga ... dupa o perioada mai lunga de stat e normal sa nu curga ... dar si cand incepe ... sa te tii Ce e asa de greu sa etansezi garniturile de la pompa de benzina?
Cumperi un tub de silicon, dai pompa de benzina, cele doua garnituri si distantierul ala jos, curati bine de ulei toate piesele apoi dai cate un strat de silicon peste tot si le montezi la loc.Asa am procedat si in primavara si pana acum nu a curs, cei drept nici nu am facut prea multi km, vreo 200 pai nici in momentul sesizarii scurgerii nu mai fusese folosita...din toamna.

cat despre scurgeri....nu imi dau seama de unde. nu am OBSERVAT NICIO SCURGERE . e totul uscat nici urma de ulei "proaspat"


ii fac asigurarea zilele astea si o scot la drum sa vad ce si cum....ca altfel nu se poate Cea mai buna alegere !
Oricum motoarele de Oltcit au multe locuri prin care pot pierde ulei.A inceput si al meu sa piarda ulei pe la un simering de la axa cu came si cel de la pompa de ulei, dar nu imi fac griji sa la schimb momentan cica....dar repet...cica... oltcitasul meu batran o sa fie tras pe dreapta, dezmembrat si toate cele ca si piese de rezerva pentru unul pe care vreau sa-l cumpar.

nu l-am vazut inca dar toti care il stiu si care mi-au zis despre el (inclusiv proprietarul) il lauda si ii zic doar de bine. nu rugina, nu vopsea matuita etc.

acum omul e maniac cu astea, a avut 4 a ramas cu 2 plus diferite piese pe care sa speram ca reusesc sa le iau la gramada...in cazul in care masina este la nivelul pe care il zice respectivul.

itp valabil, asigurare la fel. sa vedem si wish me luck ).....ca daca nu scartatie sau bate precum asta al meu e achitizie sigura.mai ales ca-l da la pret de fier vechi. Ce noroc au cate unii...
Spor la achizitie si abia astept noutati despre cea noua.
Ce este 1.1 +4fr sau trs ?
stuparu_mihairadu a scris:cica....dar repet...cica... oltcitasul meu batran o sa fie tras pe dreapta, dezmembrat si toate cele ca si piese de rezerva pentru unul pe care vreau sa-l cumpar.

nu l-am vazut inca dar toti care il stiu si care mi-au zis despre el (inclusiv proprietarul) il lauda si ii zic doar de bine. nu rugina, nu vopsea matuita etc.

acum omul e maniac cu astea, a avut 4 a ramas cu 2 plus diferite piese pe care sa speram ca reusesc sa le iau la gramada...in cazul in care masina este la nivelul pe care il zice respectivul.

itp valabil, asigurare la fel. sa vedem si wish me luck ).....ca daca nu scartatie sau bate precum asta al meu e achitizie sigura.mai ales ca-l da la pret de fier vechi.

e vorba de rl-ul acela visiniu?
stiu ca era unu din Craiova care avea un club franta rosu din 82, doua trs-uri, unu alb si unu albastru din 94, si un rl visiniu din 93 parca nu stiu inca sincer sa fiu. ramane sa trec zilele astea sa-l vad si sa vorbesc cu respectivul sa vedem cum ne intelegem. ca atunci cand nu e cerere toata lumea doneaza. cand apar clientii cresc pretentiile Da, ai dreptate! Mai ai Oltcitul,Mihai? dap. din pacate lipsa de bani isi spune cuvantul.

el e functional (in limita cuvantului respectiv ) )..dar ii trebuie doar asigurare sa pot sa-l pun pe picioare. Succes! merci ).

poate poate..ii trag asigurare in noiembrie de sf. mihai ...dar sa vedem. pe urma e problema cu cauciucurile..:-s.. Se gasesc cauciucuri... baga o geana pe aici

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?dsco=139&Cookie=4_tuning_suchbox&suchen=Ordern&ranzahl=4&Breite=165&Quer=65&Felge=13&Speed=T&sowigan=So&kategorie=6&gesanzeige=&rf=&Transport=&Marke=&Herst=&profil=&zwischen=&RunFlat=&LoadRange=&pk_campaign=4_tuning_suchbox Ieftine! nu ar fi problema ca pun unele second hand. si totalul ar duce undeva la ...350 de lei aprox ("cauciuce + RCA)...dar ramane de vazut. sa vedem cum decurge treaba cu Ford-ul...ca-s destule contracte care expira in iarna cine poate sa dea o tura pe la mine sa ma ajute si pe mine cu semnalizarea???

eu sunt in somaj tehnic 3 saptamani...asa ca indiferent de ora sau zi ma gasiti acasa

daca ii pun la punct semnalizarea ii fac asigurarea si o scot la plimbare ).

promit

p.s.

am facut rost de o pompa de benzina electrica.

stie cineva cum pot sa inchid locul unde intra vechea pompa? cu ce as putea astupa gaura aia deasupra axului cu came? Care e de fapt problema ? Detaliaza.
Poti lasa pompa la locul ei ca nu te incurca cu nimic sau poti manufactura un capac si o garnitura.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 5 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community