Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Probleme cu mecanismul de inchidere al capotei

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Ca sa nu ma lungesc ca in alte posturi....

daca inchid capota nu o mai deschid

mecanismul de actionare nu mai functioneaza..cand trag cablul din masina se tensioneaza...dar nu destul cat sa miste ciocul / metalul ala .

Din cate m-am uitat eu pe acolo, in momentul tragerii de cablu, "ciocul" ala trebuie sa impinga in sus, fierul capotei care la randu-i trebuie sa miste celalalt dispozitiv care asigura si inchiderea.


Este destul sa tensionez cablul ala iar sau trebuie sa o desfac pe toate si sa o si ung cu vaselina sa se miste piesele mai usor..intreb asta deoarece nu vreau sa fie atata de "usor" de miscat sa ma trezesc cu capota peste mine. Daca ai arcul ala de unde deschizi capota montat, nu iti vine capota peste parbriz garantat, aveam 100km/h cand am vazut ca nu am capota inchisa corect si nu a fost nici o problema.
Mai tensioneza cablul de deschidere si unge putin mecanismul aha...pai si la 150 la ora ce se poate intampla?

o sa ma uit zilele urmatoare cand incep sa mai am ce si ce timp liber dupa program La 150...o sa simti ca zbori...da tu defapt pici din pat si te trezesti
Deschizi capota, e o protectie unde vine cablu acolo in fata. O dai jos, tensionesi putin cablu si ala e La mine , protectia aia de plastic e prinsa in nituri acolo, nu se poate da jos...Dar poti desface dintr-un surub mecanismul de deschidere si vezi care-i treaba cu cablul. aha....la mine protectia aia e prinsa in suruburi...trebuie sa bag surubelnita si o dau jos...

atunci o sa ma apuc sa tensionez "za" cablu....

eventual vad eu cu ce vaselina dau ep acolo...


cat despre vise ... ...o sa prind 150 cu ea...ma duc si-mi dau drumu de pe varfu omu si tot prind Cand era nou, asta era viteza maxima 150 lasa ca astuia ii bag efix 100 ...si o sa prinda 200
stuparu_mihairadu a scris:lasa ca astuia ii bag efix 100 ...si o sa prinda 200


nu o sa prinda decat maxim 170 ....am incercat eu Noi ziceam de unul stock...unu' turbo poate sarii de 170 stock 1100 cutie fr 4 ...maxim 160 dupa vitezometru si tot acolo si dupa turometru undeva peste 6000 rot/min ...nu am avut gps si alte utilaje de verificare ... dar testata ulterior pana in 100 dupa gps ... vitezometru arata bine ...dar cum se stie erorile de vitezometru apar dupa viteza asta in sus Eu m-am luat dupa ce scrie in carte 149,6 km/h, corecti mai erau producatori de masini pe vremea aceea, daca nu au trecut 150km/h si 58 de hp in loc 57,4 Io am prins 193,324, da cu capota ridicată că nu mai ținea mecanismul.
Dă-o dracu de viteză, vedeți că e topic separat. Lămuriți omul cu mecanismul! glumim si noi ..m-am lamurit cu mecanismu....doar timp sa am acum...ca azi facui la boxele din casa in loc de masina of gata...am reusit sa-i dau de cap si sa o fac sa mearga
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community