Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Cum schimb rulmentii cu ace...
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
DanH, acea scula desface suruburi ca cele in cauza dar mai ai nevoie si de o capsa cu hex de 6 si tije prelungitoate si bine inteles de un ciocan setios . atunci ori serupe capul surubului sau ( cel mai des ) se desface , sau se strange , depinde cesens folosesti la scula - . Si in cea ce priveste reglajul fin la Iveco Adrian_Paun ,nu vorbest in stiinta de cauza , reglajul fin se afla chiar sub scara si consta intr-un suport si un surub de M14 . Si zi-mi ca nu invarti de bara de torsiune in sine....ca nu te cred!
Doar ce am reglat cu vreo 3saptamani inaltimea la un iveco... Pana la urma,conditionat de felul cum e facuta suspensia oltcitului,reglaj fin se refera la reglajul descris in manualul de reparatie,iar reglaj "grosolan" daca pot sa ii spun asa,e atunci cand nu desfaci bara de torsiune de pe lama de flexiune ci scoti bratul din bara ,il rotesti un dinte mai sus sau mai jos si il bagi inapoi...cam despre asta e vorba , deci fara iveco si alte nebunii,mai ales ca pana la iveco jaguarul,fiatul,bmw-ul si altii faceau masini cu suspensie pe bari de torsiune cu reglaj fin Stimate Alexandruteutisan la linkul care l-am pus eu e de ajuns sa dai clic pe "Acasa" si te duci in pagina de start a site-ului.Dupa aia cauti ce doresti.Au cam tot ce vrei si ce nu vrei in materie de scule.In ceea ce priveste marirea sau micsorarea garzii la sol a Oltcitului,am avut ocazia sa vad manualul de service de fabrica in limba franceza.Acolo explica detaliat tot ce tine de masina asta.In cartea lui Traian Canta ai aproape tot.Nu prea iti arata dispozitivele speciale de care ai nevoie.In cartea de service in limba franceza ti le arata.Atit in cartea de service cit si in cartea lui Traian Canta ti se arata pas cu pas cum se lucreaza la puntea fata.Reglarea inaltimii se face din bara de torsiune fara a demonta bratul din palier.Metoda asta o aplicam noi.Pentru puntea spate e alta chestie.Acolo mai intai se demonteaza amortizoarele si in locul lor de monteaza niste dispozitive speciale.Se scot barele de torsiune,se regleaza din acele dispozitive barda la sol,respectiv se mareste sao se micsoreaza.Apoi se monteaza la loc barele de torsiune.Se scot respectivele dispozitive si se monteaza amortizoarele.Pot sa iti spun cu exactitate ca la fel se procedeaza si la Peugeot 206 la puntea spate.De asta ma bucur ca multe scule si dispozitive de astea pe care mi le-am confectionat pe vremea cind aveam Oltcit imi sunt utile si la Peugeot.
Revin la scula care i-am recomandat-o lui Plumber sa stii ca merge cu scucces la multe masini. DanH, Am avut onoarea sa stric 2 scule de desfacut prin soc , sau spart pastilele din interior unde sant cele 2 bile , am zis ca fac economie si le cumpar mai ieftine si am esit mai in paguba , si am cumparat una nemteasca ( nu fac reclama , se stie despre ce firma vorbesc ) adevarate scule ,nu sant din OL ce o fi , si mai au si tratament de revenire sa nu fie casante . Pe o capsa de imbus M6 am dat 13 lei , cand a recomandato Cristi S . Dupa parerea mea ,ce-a mai buna sculla de desfacut ramane Pistolul pleumatic cu percutie si dispozitivele ( capse ) de calitate , sau daca nu cheia cu reductor pentru desfacerea rotilor de TIR , Glumesc , aia rupe prezoane de camion M 24 Da asa este ,pistolul pneumati cu percutie e foarte bun.O asemenea investitie o faci cind te ocupi cu asa ceva,tot legat de scule am un set de imbusuri pe care am dat 60 lei si din precautie am luat 2 seturi si pe al doilea il am si acuma in ambalaj nedesfacut.Sunt tot de la firma de la care am pus linkul respectiv.Sculele care le am de la ei nu sunt luate de pe site ci de la cineva care comercializeaza scule de la ei si e si reprezentant. Vezi, una e sa iei de de la reprezentant sau magazin ,ai pe cine sa iei de gat , dar sa iei de pe sait e cum ai cumpara de la coltul strazi .Prinde hotul scoate.i chii Atit cele de pe site-ul respectiv cit si cele care le iau de la respectivul reprezentant sunt la fel.Calitatea lor nu difera.
DanH a scris:...cele care le iau de la respectivul reprezentant sunt la fel.Calitatea lor nu difera.
Dane, am nevoie de un adaptor de trecere de la patrat de 12,5 la 10 si un prelungitor lung cu patrate de 10. Gasesc asa ceva? 12,5 = 1/2 inches (1 inch = 25 mm)
10 mm aprox. egal 3/8 inches
deci iti trebuie adaptor de la 1/2 la 3/8 si prelungitor de 3/8.
da. se gasesc. arunca o privire aici:
prelungitoare de 3/8: http://www.lincos.ro/adaptori/set-de-prelungitoare-3-8-en2a

adaptoare: http://www.lincos.ro/adaptori/adaptor-reductor-de-impact-1-4-1-8buc-dk-341008
sau: http://www.lincos.ro/adaptori/adaptor-reductor-de-1-4-3-4-6buc-dk-122006a Laurentiu ti-e greu sa ma suni.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community