Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Problema motor...IAR
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
hai bre robertino chiar asa ? de ce duci lumea in eroare ... aici discutau despre delcoul clasic nu despre cel electronic ... Am gresit ! Ai dreptate.A-ha acum m-am prins de ce voi o tineti una si buna cu numerotarea aia din poza.Electronica-i de vina !
Ba ai dracu injinerii astia franceji,au modificat delcoul.Io am spus la multi care au belit ochii la masina mea, ca asa am luat delcoul cu fise cu tot si mi-e frica sa umblu la el sa nu-l stric. Uite dovada ca nu am umblat la el ,de cand l-am pus au ruginit suroabele si prafu's-a asezat de-un dejt.




La dracu, m-am ametit eu acum. O daduserati cu "plotul de sus" si "plotul de jos", pe capac sunt doua ploturi mai ridicate. E 1 4 3 2, se pleaca de pe plotul din stanga spre motor in sensul acelor de ceasornic: 1-stanga jos, 4-dreapta jos, 3-dreapta sus, 2-stanga sus, ploturile 1 si 4 sunt "mai sus". Gresit,ploturile 2 si 3 sunt mai sus,cu delcoul montat pe motor,ploturile de jos sunt 1 si 4(1 e spre aripa,4 spre cutia de viteze) iar 2 si 3 sunt cele de sus,2 spre aripa,3 spre motor...nu e greu si ordinea e data si in carte.
robertino a scris:Nu e bine ce faceti voi acolo ! La mine nu vin fisele asa ! Fisa 1 este unde aveti voi pe cea cu numarul 3 !
Uite poza

Asta pt ca ai delco corcit: ori ai delco Fr si distribuitor RO ori invers.

Daca ii vei repozitiona "priza" de conexiune dintre arborele culbutor stinga si delco cu obligatia de a inlocui si distribuitorul cu unul original, ai avea si tu fisele puse conform cartii lui Canta.

P.S. De regula, la motoarele in linie, primul cilindru este cel de linga volanta. Hai noroc Fratilor Oltcitisti,Mihaita ce faci? nici acum nu i-ai dat de cap la motor? ai gasit fise impuscate? de cine?.E simplu,vezi ca prietenul nostru Gyorgyca a expus in partea de jos citate din Alphonso Capone,citate care i-au afectat acestuia psihicul,i-au modificat comportamentul,transformindul intr-un mic gangster rautacios,(Laurentiu a observat acest lucru),aveti grija ca-l doare maseaua si s-ar putea sa apese pe tragaci,acesta avind si o mare depresie in urma confruntarilor cu dusmanii inchipuiti sau neinchipuiti ai domniei sale si trage in toate directiile,3D,4D,5D,s.a.m.d.In rest s-auzim numai de bine. am reusit sa identific problema....multumita si colegilor de pe forum.

ramane sa o repar .....dar sa vedem cand. ca iar bag sambata la uzina Zi-ne si noua, nu fii secretos. ....
iulicuta2000 a scris:Gresit,ploturile 2 si 3 sunt mai sus,cu delcoul montat pe motor,ploturile de jos sunt 1 si 4(1 e spre aripa,4 spre cutia de viteze) iar 2 si 3 sunt cele de sus,2 spre aripa,3 spre motor...nu e greu si ordinea e data si in carte.

Brambureala dracului, nu se mai intelege nimic
Cum te uiti la domnul capac, ploturile 1 si 4 sunt mai ridicate, mai inalte, d-asta zisei mai sus... Apoi, ca inaltime, vine plotul central, apoi 2 si 3 sunt cele mai scunde / joase / mici...
Doar ca gresii cand zisei ca 1 si 4 sunt spre aeroterm. Nu e asa, 1 si 4 spre motor, 2 si 3 spre aeroterma. ce imi place ... de mult nu a mai fost o asa discutie "academica" privind pozitia fiselor ... parca ar fi delcoul unui reactor nuclear costruit in area 51, proiectat special pentru asigurarea propulsiei OZN (Oltcit Zornaitor Naravas)
Florian a scris:eu am distanta dintre electrozi de la bujii de aproape 1mm.
http://imageshack.us/a/img856/406/at01o.jpg
Cu montajul asta pe aprindere, distanta dintre electrozii bujiilor poate fi lasat la 0.6 mm. ....
Laurentiu a scris:
robertino a scris:Nu e bine ce faceti voi acolo ! La mine nu vin fisele asa ! Fisa 1 este unde aveti voi pe cea cu numarul 3 !
Uite poza

Asta pt ca ai delco corcit: ori ai delco Fr si distribuitor RO ori invers.

Daca ii vei repozitiona "priza" de conexiune dintre arborele culbutor stinga si delco cu obligatia de a inlocui si distribuitorul cu unul original, ai avea si tu fisele puse conform cartii lui Canta.

P.S. De regula, la motoarele in linie, primul cilindru este cel de linga volanta.

Te inseli.Am delcou frantuzesc si ruptor frantuzesc(pipa) numai ca este un model mai .....special
Cu siguranta de pozitia fiselor sta capcana mea in cumpana.

P.S.TOTAL Gresit ! Doar motoarele frantuzesti(renault,peugeot ,citroen.)au primul cilindru la volanta !
Toate celelalte europene si nu numai(ford,vw,mercedes,opel) au primul cilindru la distributie.

ce imi place ... de mult nu a mai fost o asa discutie "academica" privind pozitia fiselor ... parca ar fi delcoul unui reactor nuclear costruit in area 51, proiectat special pentru asigurarea propulsiei OZN (Oltcit Zornaitor Naravas)

Pai ce inveti prima data?Ordinea de aprindere.Altfel nu ai nici o sansa la oltcit
robertino a scris:Am delcou frantuzesc si ruptor frantuzesc(pipa) numai ca este un model mai .....special
Am uitat ca a ta merge si fara motor; doar e RACHETA. saturandu-se tata Stuparu de planstele copilului mijlociu dar si cel preferat in acelasi timp...a facut-o pe ea grea si s-a dus in beci..

de unde a venit cu un delcou ducellier, un capac distribuitor tot dulcellier asta brand shinny new, niste platini plus niste fise rosii de urziceni... pe care le-a lasat cu funta sub ficusul din hol..

m-am dus am pus bobina a noua pe masina, delcoul frantuzesc, fisele, bujiile le-am curatat si pe alea iar.....si cand am dat la cheie nimic.

m-am uitat la motor ...fisa centrala nu era conectata la bobina.
conectam si pe asta...dau iar la cheie...si a plecat LA SFERT ....


HOLLY FUCK !!!!!

p.s.

multumesc tuturor pt sfaturi...bafta comunitatii si sa dea D-zeu sa treaca fordu pe productie de Oltcituri
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community