Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Auzi mon`cher...cica uzina de la craiova > uzina pitesti

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Cafenea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/ford-a-vandut-in-afara-tarii-mai-multe-modele-b-max-decat-logan-sau-sandero.html

Auzi si tu ...B-maxul rupe gura targului si piata auto-n 2 cica chiar daca nu imi place sa o recunosc hai sa fim seriosi reportaj facut de ochii lumii ...daca analizam datele din reprtaj separat da ford a vandut intr-o luna aproape 8000 de masini B-MAX ...dacia a vandut vreo 6600 de loganuri, 6800 de sandero si peste 12.000 de dusteruri ... deci fordul b-max e inaintea loganului si a lui sandero

daca analizam productia si vanzarile ford versus dacia ca uzina ... vezi ca fordul a vandut 8000 de masini si dacia peste 25000 de masini ... deci pana la urma cine e mai tare?

din punctul meu de vedere cand o vinde ford craiova la export cu 1000-2000 de masini mai putin/ productie generala fata de dacia ...deabea atunci poti spune ca sunt o amenintare ...pana atunci ford craiova e o chestie maro cu mot si pe care eviti sa o calci ...in fata fabricii de la pitesti ba ca marime stiu si eu ca nu poti sa le compari. si avand in vedere ca e de 3 ori mai mare aproape fata de asta din craiova e normal sa aibe si volumul de productie, cel putin de 2 ori mai mare.

astia in reportaj fac referire la exportul de masini. unde b-maxul a depasit 2 din produsele dacia. ceea ce daca e adevarat ma cam mira si pe mine .....acum bineinteles ca eu nu o sa recunosc nimic si o sa ma duc pana-n panzele albe....zicand ca B-max e masina viitorului !!! ... Prea putin conteaza cat produci, conteaza cat profit aduci de pe urma a ce produci. Porsche produce doar o mica parte din ceea ce produce VW, dar este cu mult mai profitabila pe unitate de masina decat VW.
Poti sa produci 10.000 de Logane, daca profitul pe masina produsa e 5 euro, daca vinzi 5000 de Aro cu 10 euro profit, care "rupe gura targului"? ....
cristi_s a scris:Prea putin conteaza cat produci, conteaza cat profit aduci de pe urma a ce produci. Porsche produce doar o mica parte din ceea ce produce VW, dar este cu mult mai profitabila pe unitate de masina decat VW.
Poti sa produci 10.000 de Logane, daca profitul pe masina produsa e 5 euro, daca vinzi 5000 de Aro cu 10 euro profit, care "rupe gura targului"?


complet de acord cu tine dar sincer probabil beneficiul fordului/ masina s-ar putea sa fie mai mare decat beneficiul dacia/masina ... acuma ca fabrica daca analizam dacia s-ar putea sa scoata un beneficiu mult mai mare pe toate unitatile vandute decat fordul ? intrebare de baraj "care rupe gura targului"?

deci sincer degeaba vand o singura masina cu profit de 10.000 de euro sa zicem ... cand concurenta imi vinde 100 cu profit de 200 de euro/masina ceea ce inseamna un profit general pe fabrica de 20.000 de euro ... e totusi o chestie care se leaga atat de numarul de vanzari cat si de profit/masina

si in plus s-ar putea ca fordul sa realizeze aproape acelasi profit /masina ca si dacia ... si spun asta deoarece dacia colaboreaza cu putine firme privind unele subansamble ...preferand sa le fabrice ei ... pe cand fordul colaboreaza cu o multime de alte firme care fiecare isi vrea adausul ei pentru aceleasi subansamble

stiu ca ar trebui sa ridic fordul in slavi ca se fabrica in orasul natal ca e un urmas pana la urma al oltcitului ca bla bla ... dar lucrurile nu stau chiar asa

si oricum mai putin ma intereseaza profitul firmei renault sau ford ...din toata aceasta chestie ... important e beneficiul statului roman din toata aceasta chestie ...si cu cat concurenta intre firme e mai mare privind exportul cu atat castigul statului roman e mai mare Vedeti ca profitul uzinei nu vine doar din profitul pe rabla vanduta. O buna parte din acest profit il constituie piesele de schimb, iar daca volumul vanzarilor e mare, atunci ci profitul din piesele de schimb e mare. E o intreaga retea de service-uri autorizate, servicii post-garantie, etc, profitul depinde de numarul de rable existente. ma vb umbla pe la "ai mari" ca s-ar baga si focusu in productie...dar mai tarziu nu chiar acum la inceput.

plus ca o sa inceapa productia de motoare. nu o sa mai fie doar asta de 1 l Turbo (eco-boost). vreo 3 motoare din cate am inteles ar urma sa se produca "Acilisa"
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Cafenea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community