Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Rabla 2013
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Pe 15 aprilie se pune în dezbatere publică. Eheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Cred că nu o să fie nici un program rabla.
http://www.mediafax.ro/social/rabla-2013-tichetul-de-1-500-de-euro-va-fi-transmisibil-reducerea-la-o-masina-se-acorda-pentru-un-singur-tichet-10724371 De la anul vom vedea si Loganuri date la Remat. Din terciul care se mănâncă se aude că tichetul va fi transmisibil dar că la achiziționarea unui autoturism nou nu se va folosi decât un singur tichet.
Și dacă vreau să-mi cumpăr mașină și am și rablă de predat dar nu voi putea preda rabla din diverse motive, ce fac? Cumpăr tichet de la unul care a predat mașina numai ca să vândă tichetul?
Plumber a scris:Și dacă vreau să-mi cumpăr mașină și am și rablă de predat dar nu voi putea preda rabla din diverse motive, ce fac? Cumpăr tichet de la unul care a predat mașina numai ca să vândă tichetul?


Da. Si asa se va dezvolta ,,bursa" tichetelor. e dezvolta mai mult s-au mai putin ... din capitolul zvonuri ..tichetul va fi individual asa cum s-a zvonit prima data si transmisibil o singura data ... Ce căcat mai înseamnă aia, transmisibil o singură dată?
Cum se va verifica?
Îi pune rubrică Înstrăinat către ca pe talon? Daca va fi tichet transmisibil, multi se vor inghesui sa dea masina la rabla si vor ramane cu tichetul. Oricum, cine vrea un Oltcit mai are timp pana incepe programul, apoi nu o sa mai gasesti mai ieftin de 1000euro deja au inceput sa isi vanda rablamentele la preturi astronomice.......
http://www.tocmai.ro/oltcit-9708924.html
http://www.tocmai.ro/oltcit-11rm-9657972.html
http://mercador.ro/oferta/olcit-1993-1000-e-rabla-2013-IDbn53.html#4a03744203;r:;s: O să o ia în mână toți dacă nu le predau personal.
Unul dintre zvonuri este că trebuie să fi proprietar de cel puțin un an. Cum am zis si mai sus, daca va fi tichet transmisibil vor disparea 70% din Oltciturile ramase A innebunit lupul!
Eu tot la cineva pt rabla am dat-o si deabea am luat 800 lei pe ea. Sa nu mai zic ca am bagat benzina sa o reglez sa i-o dau omului functionala sa fiu sigur ca ajunge cu ea in bucuresti, si deabea am scos 25 de lei din cei 50 din care luasem benzina. Deci am dat-o cu 775 lei. Sunt destule rable asa incat o sa se vanda ieftin tichetele, tinand cont ca nu se mai cumuleaza. Si da, sunt transmisibile pe programul de anul trecut ajunsese un tichet si 2500 de lei ... si valoare era de 3800 ...oare cat crezi ca va fi anul asta cand valoarea e 6000 de lei ... eu cred ca va ajunge si la 4000 daca nu mai bine ...avand in vedere ca masina ca sa fie predata la rabla trebuie sa fie de cel putin 1 an pe numele tau Anul trecut puteai cumula 3. Deci era cerere mare de tichete. Acum nu poti folosi decar unul. pai hai sa facem un calcul daca anul trecut un tichet ajunsese si 3000 de lei inseamna ca cel care nu avea nici un tichet dar voia sa cumpere masina noua trebuia sa investeasca 9000 de lei ca sa obtina un avantaj de 3x3800 de lei oficial ... adica proriu-zis castigul lui era de de 2400 la achizitionarea masinii ... anul acesta cand nu o sa se ceara decat un tichet .. care proprietar de rabla crezi ca o sa lase valoarea tichetului cel putin la jumate ... deci valoare cea mai mica a tichetelor probabil va fi in jur de 3000 de lei .. avantaj cumparator maxim 3000 ... in plus unde mai pui ca din cate se zvoneste ..bugetul alocat pentru tichete anul asta e mai mic decat cel de anul trecut ...deci tichete mult mai putine ... in plus daca te uiti pe statisticile cu rablele casate numarul lor a scazut drastic de la primul program rabla si pana la cel de anul trecut http://www.mmediu.ro/beta/anunturi-consultari-publice/ministerul-mediului-si-schimbarilor-climatice-prezinta-programul-de-inlocuire-a-parcului-auto/

Tichetul va fi valabil doar 45 de zile. ba...cu parere de rau va anunt (recunosc ca nuam citit mai sus), ca am auzit pe b1 tv acum de rabla.

tichet transmisibil cica.

am o presimtire ca o sa o ia la rabla masinuta mea. mihai sfatul meu ... nu te grabi ... in speta ..gaseste cumparatorul si deabea apoi da masina la rabla asta daca are cumparatorul rabdare... de ce ? ... daca nu gasesti cumparator in 45 de zile ... o sa constati ca ai dat masina pe o bucata de hartie ..care nici la wc nu o poti folosi pentru ca te zgarie ... si vreau sa iti spun ca sunt baiat finut cand spun in 45 de zile .. pentru ca o sa ii ia si cumparatorului destul timp sa faca actele necesare cumparararii masini prin programul rabla ...deci timpul scade ...

in plus o sa vad iar dealer-ii de masini transformati ad-hoc in bisnitari de tichete cum s-a intamplat si in anii anteriori ... dar deocamdata din cate stiu nu s-au primit inca tichetele desi programul trebuia inceput de acum o luna ..dupa cum se batea cu pumnii in piept guvernul Rabla 2013: o mare bășină în stil PSD.
Ajutorul pentru cumpărarea unei mașini se reduce la jumătate. Oare câți cumpărători or să fie? Oare dealerii vor mai risca să devină bișnițari de vaucere în aceste condiții?
După un calcul sumar la noi în Teleorman vor fi distribuite 240 de tichete împărțite la doi colectori. oare cine o să apuce vaucere?
Așa cum am mai spus, la faza cu un singur tichet apare o categorie defavorizată de posesori de rable și anume a celor care vor să-și cumpere efectiv mașină dar nu vor putea preda rabla din cauza numărului limitat de tichete.
Dobitocii ăștia nu au bani pentru program și l-au scos în așa fel încât să nu meargă, ba, mai mult, mai vor să tragă și țeapă celor care o să-și dea mașina și nu or să obțină nimic pe tichet. In fata rematului din Brasov sunt la rand destul de multe masini.Din fericire nu e nici un Oltcit Din nefericire pentru ca nu mai este ce casa.
Alex.Pap a scris:Din nefericire pentru ca nu mai este ce casa.


urat suna auditiv chestia asta .. si ontopic si offtopic S-a dat undă verde pentru validarea dealerilor auto și REMAT-urilor participante la Rabla 2013.

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/s-a-dat-unda-verde-pentru-validarea-dealerilor-auto-si-remat-urilor-participante-la-rabla-2013-10881268
Alex.Pap a scris:Din nefericire pentru ca nu mai este ce casa.

Mai sunt ceva Oltcituri prin Brasov Le-ai inventariat tu sau de unde sti? da ce aveți bre de sunteți așa cu cuțitul la brâu?
Eu cred că Alex are dreptate; cine le-a avut le-a dat iar cine le mai are mai sunt câțiva zăbăuci care se încăpățânează să le țină(ba unii se mai dau cu ele și la raliu). si oricum a cam apus perioada cand ajungeau oltcituri bune la rabla ... putinele care ajung sunt cam "preparate" Vreți să vedeți câte tichete vor fi repartizate județului de unde sunteți?
Iată:
ART. 15
(2) În vederea efectuării primei distribuiri, Autoritatea alocă un număr de tichete fiecărei unități teritoriale, în raport cu numărul autovehiculelor uzate aflat în evidențele DRPCIV. Tichetele alocate la nivelul fiecărei unități teritoriale sunt repartizate de către Autoritate în mod egal între punctele de lucru aparținând colectorilor validați și situate în respectiva unitate teritorială. Pentru alocarea și repartizarea tichetelor se utilizează următoarele formule:
NNTV/NNAU = k;
NTAU x k = NTTV;
NTTV/NTPL = NRPL,
unde termenii de mai sus reprezintă:
NNTV - numărul de tichete disponibil la nivel național pentru persoane fizice;
NNAU - numărul de autovehicule uzate la nivel național;
k - coeficientul de alocare a tichetelor;
NTAU - numărul de autovehicule uzate la nivelul unității teritoriale;
NTTV - numărul de tichete alocat unității teritoriale;
NTPL - numărul de puncte de lucru validate, situate în unitatea teritorială;
NRPL - numărul de tichete repartizat fiecărui punct de lucru validat, situat în unitatea teritorială.

Dacă știți și câte puncete de lucru sunt în județ veți ști și câte tichete vor fi repartizate la punctul de lucru cel mai apropiat.

http://www.afm.ro/main/programe/psipan/2013/statistica_auto_vechime_mai_mare_10%20ani.pdf Stie cineva cand va incepe distribuirea tichetelor RABLA catre proprietari ? urmărește http://www.afm.ro/ și vei ști dacă și câte tichete va primi colectorul cel mai apropiat.

Anul ăsta va fi o mare mizerie. "Termenul limită de depunere a dosarelor de validare a fost 23 mai 2013, iar până la această dată, au fost înregistrate, la sediul instituției, 288 dosare depuse de colectori ... Dosarele depuse și documentația aferentă sunt în analiza reprezentanților AFM.

AFM va urgenta procedura de validare, având în vedere volumul mare de dosare depuse spre analiză, astfel încât lista ... operatorilor economici autorizați să desfășoare activități de colectare și tratare a vehiculelor scoase din uz, să fie publicate în cel mai scurt timp posibil pe site-ul AFM, (www.afm.ro).
Această listă va putea fi consultată de persoanele fizice ..."


Am gasit ms.
Se pare ca anul asta merg mai greu lucrurile pe la ministerul mediului, deja intram in luna iunie si programul inca nu a demarat. Nu sunt bani și nu au onoarea să recunoască. Programul, în formula din 2010 încoace, a devenit foarte popular și le este frică să-l suprime.
Formula în care a a părut anul ăsta e cea mai aiuristică.
Dacă nu accepți decât un tichet la decontare de ce mama dracului ai mai făcut tichetul transmisibil? De ce dracu ai pus termen de 45 de zile pentru depunerea la producător? Nu era mai corect să beneficieze de ajutor numai persoanele care vor să își ia mașină nouă?
Și ca să poată beneficia mai multă lume de chestia asta, nu era mai corect să nu mai pună condiția să fi proprietarul rablei de cel puțin un an și să scoată căcatul ăla de timbru de mediu?

Uite, ca să vedeți mostră de raționament.
În perioada dezbaterii publice eu, în nume propriu, am trimis următorul mesaj:
"Bună ziua,
În urma lecturării proiectului ghidului de finanțare al programului Rabla 2013 am de făcut următoarele sugestii:

în formula actuală programul va duce la defavorizarea unei categorii de proprietari de vsu și anume a acelora care intenționează să achiziționeze un autovehicul nou, au în proprietate un vsu care îndeplinește condițiile impuse de program și poate fi predat la colector dar, din diferite motive(număr limitat de tichete, proprietari de vsu care au obținut tichete doar pentru a le vinde, etc) nu îl va putea preda și implicit nu va obține tichetul. Ce va face acest proprietar? Va cumpăra un tichet de pe piața care se va crea și va rămâne și cu rabla lui în curte? Cred că acestă categorie de proprietari trebuie să aibe cumva prioritate la predarea vsu.
cred că trebuie reintrodusă condiția ca vsu care face obiectul predării să fie în stare de funcționare, ba mai mult să aibe inspecția tehnică periodică expirată de cel mult 30 de zile. Astfel va fi cert că se vor elimina autovehicule care efectiv au circulat pe șosele. Cred că astfel se vor economisii și fondurile programului și nu se vor mai da banii pe niște fiare vechi deținute și abandonate de multă vreme.

Cu mulțumiri,
Lucian Pană"

Și ei îmi răspund după ce s-a aprobat ordonanța:
"Buna ziua,

In legatura cu adresa dumneavoastra privind proiectul Ghidului de finantare a Programului de stimulare a innoiri Parcului auto national, va comunicam urmatoarele:


Faptul că un proprietar intenționează să achiziționeze un autovehicul nou, nu poate constitui un criteriu obiectiv și realist de prioritizare a eliberării tichetelor valorice.

Introducerea condiției potrivit căreia autovehiculul uzat trebuie să fie în stare de funcționare, cu inspecția tehnică periodică expirată de cel mult 30 zile, nu se justifică. Obiectivul Programului nu îl constituie retragerea din trafic a autovehiculelor, ci achiziționarea autovehiculelor noi, mai puțin poluante, în schimbul predării spre casare a autovehiculelor uzate.


Cu deosebita consideratie,

Biroul Comunicare
Administratia Fondului pentru Mediu"

Sublinierea îmi aparține pentru că nici măcar nu și-au dat seama că s-au contrazis; adică faptul că cineva vrea să cumpere o mașină nouă nu constituie motiv de prioritizare dar obiectivul programului este achiziționarea de mașini noi.
Bă, ești prost!? plumber la faza cu inspectia tehnica ... chiar ai dat-o in bara ... sincer ... eu unul vad problema ca orice rabla sa beneficieze indiferent daca circula sau nu ... pentru ca mai in gluma mai in serios polueaza si daca sta ... polueaza vizual in primul rand ...in al doilea rand ne plangem de locuri de parcare ... si apoi ce ma doare pe mine ...de unde dracu piese pentru rablele noastre de oltcituri ... daca tu vrei ca masina sa fie functionala ... sunt complet de acord sa fie in stare de fixatie completa ... dar functionala pot exista o gramada de cazuri ... ete se intampla sa ii bubui motorul in seara asta ...si suparat vreau sa o dau la rabla ..dar nu mai pot ca vezi doame nu e functionala ... o aberatie ...
iar in privinta itp-ului ce vrei tu e irealizabil ... daca imi expira itp-ul in decembrie sa zicem ... nu pot baga masina in programul rabla de la anul care demareaza sa zicem in luna iunie ??? in speta sa ma duc sa fac itp-ul dar masina in mod normal nu il trece din cauza uzurii? sau daca il trece ce rost mai are sa dau masina cand e apta de circulatie si mai pot circula un an pana la urmatorul program rabla ca sa ma prinda in itp valabil? ... apoi in alta ordine de idei chestia cu itp-ul e o mare tampenie pentru ca, cu o spaga mai mica sau mai mare in ro poti trece itp-ul si cu o rabla nefunctionala ... deci tot ce se va face va fi sa se umple buzunarele itp-istilor de spaga

toata stima pentru tine dar aici ai gresit-o clar ... ca raspunsul lor e aberant complet de acord dar motivele pe care ti le-am dat mai sus cred ca sunt mai clare decat ale lor Plumber, mesajul trimis de tine si interesul de care ai dat dovada trimitand-ule acel mesaj a scos la iveala prin raspunsul lor cat de prosti sunt, practic isi sapa groapa.
Ei cum ar venii pleaca la vanatoare fara pusca.
Dar....... nu mai zic nimic, ca e in zadar, asta e romania. Fiecare cu părerea lui.
Programul rabla se cheamă, de fapt, Programul de stimulare a înnoirii parcului auto național. Normal ar fi să îl ajute PE CEL CARE VREA SĂ CUMPERE MAȘINĂ și nu să cumpere toate troacele pe banii bugetului.
Vezi tu, în 2010 cineva a ticluit(nu știu din ce rațiuni) programul ăsta ca pe, exact ceea ce îi place românului cel mai mult, pomana de la stat. Și s-a obișnuit așa românașul să aștepte cu sufletul la gură în fiecare an să dea troaca cu un preț la care nici nu s-ar fi gândit să-l ia pe piața liberă. Ferească-l Dumnezeu pe guvernantul care va opri această pomană!
Eu personal, de fapt, nu sunt de acord în nici un fel cu programul rabla cu toate că am profitat și eu de el acum doi ani.
După părerea mea banii care se strâng din taxele de mediu ar trebui să meargă pe proiecte directe de reabilitare a mediului cum ar fi de pildă împăduririle. Alocarea banilor pentru achiziționarea unor mașini care și ele poluează, chiar dacă mai puțin, mi se pare o ipocrizie.
Rămân la părerea mea că, dacă într-adevăr ne-ar păsa de mediu, am face în așa fel încât să reînnoim cu adevărat parcul auto și să scoatem din circuit mașinile care poluează efectiv mediul.
Vrăjeala cu mașinile care poluează stând, scuzați-mă, eu nu o înghit. In fata rematului in Brasov sunt peste 90 de masini printre care si un Oltcit acesta fiind numarul 87 la casat
lancer a scris:ete se intampla sa ii bubui motorul in seara asta ...si suparat vreau sa o dau la rabla ..dar nu mai pot ca vezi doame nu e functionala ... o aberatie ...
iar in privinta itp-ului ce vrei tu e irealizabil ... daca imi expira itp-ul in decembrie sa zicem ... nu pot baga masina in programul rabla de la anul care demareaza sa zicem in luna iunie ??? in speta sa ma duc sa fac itp-ul dar masina in mod normal nu il trece din cauza uzurii?


Programul a fost gandit drept o masura anti poluare. Nu duci la Rabla epava care nu mai circula de 25 de ani, caci aceasta nu polueaza, ci duci masina ta, functionala si completa, cu care te deplasezi zi de zi an de an si care (cica) polueaza. asta nu intelegeti voi ... ...traim in romania ... atat timp cat nu or sa ajunga toate rablele care stau ... nu va asteptati sa ajunga rablele care functioneaza ... in plus fata de asta sa nu mai spun ca asa-zis-ul discount e o mare pacaleala ... urmariti evolutia preturile plasticelor noi cu si fara program .. in romania si in alte tari si vedeti ce iese ..astfel de programe ruleaza in majoritatea tarilor europene

in plus mi se pare o aberatie sa nu duci masina cu care mergeai zi de zi ... pentru simplu fapt ca aceasta nu isi mai justifica reparatia deoarece a "picat" de batrana sau din proasta maipulare cu cateva zile inainte sa o predai ... bine aici pot intra si acel segment de masini state ..care ar fi trebuit demult duse la rabla ..e un dezavantaj faptul ca nu se poate demonstra cand anume a survenit defectul http://www.afm.ro/main/programe/psipan/2013/colectori_respinsi-30_05_2013.pdf Amatorii, aveți pile?
Vă trebuie neapărat.
Rabla 2013 = mizerie usl-istă!
http://www.afm.ro/main/programe/psipan/2013/distribuire_tichete_pe_colectori.pdf Asa este,facem parte din marea familie Europeeana,....numai ca noi Romanii suntem precum ciinele sau pisica ca,membri componenti declarati ai familiei,dar...fara de drepturi egale cu ceilalti membri.....si asta fiindca....poate sintem condusi de...sa-i zicem.,,politicieni,,.......si nu de manageri,dar...sa fim cinstiti,si noua ne place asta,al dracului de tare ne plac scandalurile si pe deasupra ne mai place sa scoatem carbunii incinsi de ei, din foc ,cu mina noastra,in loc sa ne cerem drepturile care ni se cuvin si-n mod egal,nu-i asa?,ca membri declarati cu drepturi depline ai familiei Europene.Sau poate nu sintem in stare la chestia asta....tot mai buna-i o bere si doi mici ,odata la patru ani si-apoi cu mila,....ce-o vrea domnul (politician).....Nu ,nu,nu,...sa stiti ca asta nu-i angajatul nostru...cine stie pentru cine lucreaza,ca,,el,,se lauda ca ,,el,,ne plateste pe noi,din banii cui ?nu se stie,nici noi nu-i spunem ca noi il platim sa faca legi in favoarea noastra,fiindca ,,acesta,,poate spune ca l-am mituit si asta se pedepseste,nu-i asa ?..................mentalitatea de supus a Romanului bat-o vina
S-auzim numai de bine si poate o da domnul sa ne trezim si Romanii odata si-odata,din somnul ce ne-apasa de-atita amar de timp................ De la domn si pan la caine, toti alearga dupa paine.
Ca unii sunt corenti si altii nu, asta e, legea junglei, fiecare se descurca cum poate, trebuie sa ne obisnuim cu asta. Am fost azi la REMAT sa las daciile mele. Am dat de un dom'Dr. care a venit sa isi duca Oltcit-urile pe ultimul drum. Unul din '86 cu mecanica schimbata in toamna, are cateva probleme cu rugina in partea inferioara a portierelor, in rest funcioneaza impecabil. Peste 2 ore, s-a intors si cu cel de-al doilea, impecabil din toata punctele de vedere, an 1982, care de fapt... e citroen axel toata ziua, inclusiv pe tablitele de pe hayon. Omul vrea fix 1500 euro/fiecare. Spunea ca isi doreste sa se foloseasca cineva de ele, dar vrea sa ii ofere echivalentul tichetului.

Cateva poze cu cel din 86. Revin maine si cu Citroenul.

http://img835.imageshack.us/img835/2001/imag3837.jpg

http://img836.imageshack.us/img836/7503/imag3839.jpg

http://img836.imageshack.us/img836/4967/imag3843.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/5828/imag3840.jpg cu alte cuvinte domnul doctor al tau cam e samsar de fiare vechi ... si sa lase vrajeala cu folositul cand el vrea contravaloarea cupoanelor intreaga cu toate ca nu cred ca are nevoie de 2 masini noi ... deci un cupon e sigur la vanzare ...
si oricum daca voia sa faca un pustiu de bine ... cauta pe cine care avea nevoie de piese ca sa ii "prepare" masinile pentru rabla

dar de la cate cupoane sunt ... oare cat e spaga ca sa iti primeasca fierul la remat?
gyorgyoda a scris:De la anul vom vedea si Loganuri date la Remat.


Si nu numai Loganuri
Cielo care e Euro3, Matiz, SLZ, SN, unele Chevrolet Kalos mai vechi etc
lord_wader a scris:Si nu numai Loganuri
Cielo care e Euro3, Matiz, SLZ, SN, unele Chevrolet Kalos mai vechi etc

Cielo, Matiz si SN sunt deja la coada la remat in Brasov Te cred nu zic ca nu, dar e "senzational" ca se intampla pe bune. Daca ai timp fa odata o poza sa ne minunam cum ajung la Remat masini inca functionale din cauza guvernantilor. Mașinile funcționale nu ajung la remat din cauza guvernanților.
Nu este nici o minunăție că ajung anumite mașini la remat. Dacă sunt mai vechi de 10 ani și au prima înmatriculare înainte de 1 ianuarie 2007 se califică.
Orice devine vechi după o anumită perioadă; inclusiv oamenii. sincer asta nu are decat sa ne bucure ... ca si in alte state europene ...

ca e rabla ca se numeste cum s-o numi ... in multe state europene exista programe de reciclare atat de convenabile incat sa iti convina sa iti schimbi masina la 5-6 ani ... de fapt asa ar fi normal ... dar la noi problema e nivelul salariilor ... astfel ca nimeni nu reuseste sa stranga in 5-6 ani o suma de cateva mii de euro pentru ca impreuna cu vechea masina predata sa isi ia o masina noua Am si eu de dat o rabla pentru tichet ... dar nu am avut sanse, stau oamenii acolo de 2 luni, dorm in masina, cand au venit tichetele ( prima transa ), au fost numai 16 buc si pana la ora 10:30 AM s-au dat toate ... bataie de joc totala! Ehe!
Dacă ați ști voi că nici aplicația lor de pe net nu funcționează cum trebuie și că până acum câteva zile nici măcar nu era completă....
Nici măcar nu putem elibera tichetele primite pentru că la sectiunea ,,emitere tichet,, din aplicația lor nu putem introduce numărul tichetului repartizat.
La întrebarea noastră ne-au răspuns că mai durează pentru că nu au primit ei radierile.
Bă ești prost!!!??
Păi dacă vine omul la mine/colector cu certificatul de radiere și eu introduc datele în aplicație de ce trebuie să te aștept pe tine/AFM să primești tu radierile? Nu le poți confrunta după aceea? Nu îți poți pune aplicația în relație cu baza de date a poliției?
Anul trecut cum de se putea treaba asta?
Repet, împuțiții de USL-iști nu au bani pentru program și tergiversează lucrurile ca să i se facă lehamite românului. In alta ordine de idei: vineri, la remat chitila asteptau la coada un club bej frantuzesc ('83-'85) si inca unu argintiu (posibil 11 RL) fabricat dupa '90. Amandoua pareau a fi in stare buna!
Nu le-am prea studiat...venisem sa caut piese pt Dacia 1100/1300

Si da, spiritele erau relativ incinse - lipsa tichete!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community