Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Rabla 2013
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Eu am alergat 1 saptamana zi de zi, cand la notar pentru autentificari, cand la politie, cand la evidenta populatiei pentru un rahat de adeverinta pe care am primit-o dupa 3 zile.. l-em zis la aia de la birouri, bai baieti, daca voi ati fi nevoiti sa lucrati la privat macar o saptamana, pai ati muri bai lenesilor! - apoi inapoi la Remat, am predat rabla, apoi inapoi la fisc pt radiere, apoi la politie.. apoi iarasi la Remat..
In fine o adevarata pierdere de timp
birocratie incredibila..
Peste tot.. " aveti de platit inca o taxa..de informare Xron" apoi cand sa dau actele .. "aaa, pai n-ati platiti si taxa de timbru, 5 ron, ianpoi la ghiseu la coada !!!"
.. si tot asa..
Daca nu aveam o cunostiinta nu reuseam sa fac rost de tichet pana-i lumea!
Si cand sa-l dau m-am trezit ca la ala ii trebuiau documentele de custodie si de diistrugere in "copie legalizata la notar" - alta belea, sper sa rezolve dealerul, io nu mai am nervi de notari care iti iau pentru 4 hartii legalizate undeva la 100 de ron
Deci toata tevatura cu tot cu benzina arsa alergand de colo - colo + acte notariale + taxe peste taxe - totul a costat cam 250 - 280 ron Pura PROSTIE
Un om care beleste ochii si asculta bine, face un singur drum.

Copiile legalizate = 7,60 lei = sapte lei sasezeci bani. Durat 5 minut.

Radiat autoturism la SRPCIV durat 5 minut.

Predat copie certificat radiere, luat tichet rabla.

Simplu si eficient. Dar tot romîn mot la... Eu nu înțeleg cum v-au dat vouă tichetele fără să le bage în aplicația prispan2013. Nu înțeleg cum le primește dealerul câtă vreme ele nu apar în aplicație.

Gabi, colectorul unde ai dus mașina nu ți-a spus ce ai de făcut și ce acte trebuie să însoțească tichetul. Noi ținem cursuri de informare cu fiecare proprietar.

(1) În sensul prezentului ghid, termenii și expresiile de mai jos se definesc astfel:
CAPITOLUL I
Dispoziții generale
ART. 2
Definiții și acronime

...........................................................................
n) documente aferente - documentele care însoțesc, cumulativ și în mod obligatoriu, tichetul valoric, în vederea achiziționării autovehiculului nou de către proprietarul persoană fizică: certificat de înmatriculare a autovehiculului uzat, în copie legalizată, certificat de distrugere a autovehiculului uzat, în copie legalizată, carte de identitate a autovehiculului uzat, în copie legalizată, certificat de radiere din evidența circulației a autovehiculului uzat, în original, proces-verbal de custodie a autovehiculului uzat, în copie legalizată, documentul emis de către colectorul validat și care atestă plata contravalorii deșeurilor feroase și neferoase conținute de autovehiculul uzat, în copie;



Aha! S-a deblocat programul.
Mâine trecem la treabă. Alta belea..


Dealerul care a primit tichetul meu tocmai m-a informat ca tichetul nu e valabil..
asta pentru ca AFM-ul a emis o ordonanta retroactiva cum ca cica tinchetele emise inainte de data de 18.06.2013 nu sunt valabile.
Al meu e emis in data de 14...
Sa nu-ti bagi p... in ea de agentie???
Gabii a scris:Alta belea..


Dealerul care a primit tichetul meu tocmai m-a informat ca tichetul nu e valabil..
asta pentru ca AFM-ul a emis o ordonanta retroactiva cum ca cica tinchetele emise inainte de data de 18.06.2013 nu sunt valabile.
Al meu e emis in data de 14...
Sa nu-ti bagi p... in ea de agentie???


cum adica nu e valabil.... Doar ce am aflat și eu de treaba asta.
Sunt idioți așa cum v-am spus de la început.
Nu sunt valabile, zic ei, pentru că nu era gata programul p_ulii(secțiunea eliberare tichete) despre care v-am mai spus.
Plumber a scris:Doar ce am aflat și eu de treaba asta.
Sunt idioți așa cum v-am spus de la început.
Nu sunt valabile, zic ei, pentru că nu era gata programul p_ulii(secțiunea eliberare tichete) despre care v-am mai spus.

si cei cu actele facute si masinile predate ce fac ...dau statul in judecata??? cei cu actele facute... si-or luat mu-mu de la statul roman..
Marfa de tot!
Adica am un tichet obtinut cu buna crediinta si cu multa alergatura.. si pot sa-l pun in rama..
Eu m-am uitat pe site-ul AFM si nu apare nicunde aceasta notificare..
Notificarea a fost trimisa doar catre dealerii autorizati sa primeasca tichete

e o maaaare porcarie. Depinde, ghidul are niște chichițe; trebuie studiată problema.
Din câte am auzit astăzi e mare agitație pe holurile AFM. Sunt mulți colectori în această situație.
Din fericire noi am avut inspirația să așteptăm și nu avem problema asta. ... bataie de joc! ... ca totul in sistemul asta ... ART. 18
Eliberarea tichetului
(1) Colectorul validat poate elibera tichet proprietarului numai în perioada prevăzută în cuprinsul protocolului și numai după îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
a) în aplicația PSIPAN a fost rezervat un tichet pe numele proprietarului, conform prevederilor art. 17;
b) colectorul validat a eliberat proprietarului certificatul de distrugere;
c) proprietarul a radiat autovehiculul uzat din evidența circulației și a prezentat colectorului validat certificatul de radiere.
(2) Tichetul se eliberează în maximum 10 zile lucrătoare de la data confirmării de către aplicația PSIPAN a corectitudinii și realității informațiilor privind proprietarul și autovehiculul uzat.
(3) Tichetul se eliberează completat corect și integral, fără ștersături și nedeteriorat.
(4) La data eliberării tichetului, colectorul validat introduce în aplicația PSIPAN următoarele informații:
a) data eliberării tichetului;
b) numărul și data eliberării certificatului de distrugere a autovehiculului uzat;
c) numărul și data certificatului de radiere a autovehiculului uzat și denumirea serviciului public comunitar emitent.

(5) Colectorul validat răspunde de corectitudinea și realitatea datelor înscrise în cuprinsul tichetului eliberat.
(6) Eliberarea tichetului valoric nu poate fi condiționată de achitarea unor sume de bani sau de efectuarea de alte prestații de către proprietar.

Situația este interpretabilă. La data eliberării tichetului colectorul tău Gabi nu avea unde să bage datele astea pentru că nu exista în program.
Deci nu a respectat acest aliniat; cred că așa interpretează AFM. Plumberu și Șoimul vedete TV.
http://www.youtube.com/watch?v=NYxX1K86SG0&feature=youtu.be Buun, Plumber, acum ce-i de facut?
Sa merg inapoi la Remat sa cer alt tichet sau?
Ca alt tichet aia sigur nu au de unde sa imi dea..
Daca imi modifica data pe tichet, ea totusi apare in aplicatia PSIPAN?
Atunci modific degeaba? NU MODIFICI ABSOLUT NIMIC PE TICHET!

Acum plec la AFM. Poate aflu ceva pe acolo și vă spun mai pe seară.
Dreamer a scris:... bataie de joc! ... ca totul in sistemul asta ...


Si ghici cine e vinovat de toate astea?



Basescuuuuuuuuuu

Si cu Udrea, uitasem de ea, de asta am dat edit Din păcate nu am aflat nimic de problema ta Gabi, am fost prins cu ale mele.
Ce să vă spun, așa mizerie ca anul ăsta nu s-a pomenit.
Nu ne-au lăsat nici să intrăm în clădire. Erau gardieni la intrare și la fiecare etaj. Am intrat pe rând asta însemnând o oră, aproape două de păzit ușa AFM.
Era un țigan de la Severin care spunea că făcuse decontul tichetelor de marți. Păi ăsta cum dracu făcuse decontul câtă vreme nu apăruse nici versiunea completă a aplicației de pe net?!
Și dacă a făcut decontul marți pe 18, asta nu însemnă că le-a eliberat înainte de 18.
Nu vă spun ce se mai discută pe la colțuri. Se spune că se cere șpagă 170 de euro de tichet. Să și le bage în cur! La anu, dacă or mai face programul, pulea o să mai participe.
Băsescu..... și ăia au fost nenorociți dar ăștia îi întrec de multe ori.
Pe zi ce trece sunt mai convins să mă înscriu în Noua Dreaptă.
http://www.youtube.com/watch?v=8AoM_ZbSDzU ii gasisi si pe aia din "noua dreapta" ... seful lor nu e cumva pupincuristul lui baselu .. aka "unguent" ... o dai din lac in put ...

in alta ordine de idei crezi ca majoritatea "tiganilor" cu remat-uri stiu sa umble pe calculator ...

acuma ca prost ca neprost sistemul acuma sa bage tichetele vechi in aplicatie si gata ca si asa 10 beneficiari de tichete de la vreun anumit remat nu sunt in stare sa le ia gatul alora de la remat-uri care s-au invata sa incerce sa faca mânării ...

oricum vina asta consider ca apartine nu neaparat guvernantilor ... ci boilor fara minte de la remat-uri .. cine au fost baieti destepti si corecti au procedat ca plumber. Acuma e si aici o problema ... tichetele trebuiau sa dispara repede "pe sub mana" si unii de la remat sa isi ia dreptul ... asa ca s-au aruncat repede sa faca actele si au zbarcit-o deci ... singura varianta peste aia de la rematul care a facut prostia ... actionati in judecata pentru neindeplinirea atributiilor de serviciu ...si toate cele
lancer a scris:ii gasisi si pe aia din "noua dreapta" ... seful lor nu e cumva pupincuristul lui baselu .. aka "unguent" ...

Dacă te referi la Neamțu, ăla cu funia de usturoi, greșești.
Șeful de la Noua Dreaptă este Tudor Ionescu.
Noua Dreaptă mi se pare singura organizație care face ceva împotriva marilor nemernicii care se cheamă uniunea europeană și fmi, care face ceva concret în ceea ce privește adevăratele probleme ale țării, care promovează valorile naționale.
Vezi aici
Acuma gata cu politica.

Nu poți da vina nici pe rematiști Lancere că uite:
ART. 15
Distribuirea tichetelor destinate proprietarilor persoane fizice
(2) În vederea efectuării primei distribuiri, Autoritatea alocă un număr de tichete fiecărei unități teritoriale, în raport cu numărul autovehiculelor uzate aflat în evidențele DRPCIV. Tichetele alocate la nivelul fiecărei unități teritoriale sunt repartizate de către Autoritate în mod egal între punctele de lucru aparținând colectorilor validați și situate în respectiva unitate teritorială. Pentru alocarea și repartizarea tichetelor se utilizează următoarele formule:
NNTV/NNAU = k;
NTAU x k = NTTV;
NTTV/NTPL = NRPL,
unde termenii de mai sus reprezintă:
NNTV - numărul de tichete disponibil la nivel național pentru persoane fizice;
NNAU - numărul de autovehicule uzate la nivel național;
k - coeficientul de alocare a tichetelor;
NTAU - numărul de autovehicule uzate la nivelul unității teritoriale;
NTTV - numărul de tichete alocat unității teritoriale;
NTPL - numărul de puncte de lucru validate, situate în unitatea teritorială;
NRPL - numărul de tichete repartizat fiecărui punct de lucru validat, situat în unitatea teritorială.

(4) În baza primei cereri de distribuire, Autoritatea poate distribui cel mult 25% din numărul de tichete repartizat potrivit prevederilor alin. (2).
(6) După efectuarea primei distribuiri a tichetelor, încetează starea de egalitate între punctele de lucru instituită conform alin. (2), aceasta având ca efect posibilitatea depunerii de către colectorul validat a unor noi cereri de distribuire a tichetelor, în mod succesiv, dar numai în condițiile în care a eliberat toate tichetele distribuite de către Autoritate în baza cererii de distribuire depuse anterior.
(8 ) În baza cererii de distribuire depuse conform alin. (6), Autoritatea poate distribui cel mult 200 de tichete.

Ști ce înseamnă asta?
Dacă nu te miști repede o iei în freză.
Oamenii erau obișnuiți cu procedura de până anul trecut care era mai simplă și mai logică.
Și dacă primești doar 5 sau 10 sau 26, ca în cazul nostru mai fericit, cui să dai mai înainte?
Contabila firmei noastră nu a reușit să predea mașina acum în prima fază. S-au dat 13 tichete la rândul de la poartă și 13 de pe lista noastră de priorități.
La vremea primei distribuiri dădeau la radio cum că o firmă din Gorj le-a spus celor de la rând că au primit doar 10 tichete și le dau la salariați.
Poți să îi condamni? Nu cred.

Așa cum am mai spus, nemernicii usl nu au bani pentru program și fac tot felul de mizerii. Nu era convenabil să spună că nu mai fac programul că pierdeau dpdv electoral. noua Dreapta ..oricum ai lua-o e o organizatie super mega fascista ... oricum ai lua-o fac pe dracu ... fac ce le convine si lor ca si multor altora si urla acuma ... dar ia da-le un ciolan si ai sa vezi cine sunt defapt .. niste pusti crescuti pe banii parintilor invatati sa fure de mici ca si ai lor parinti

in privinta programului rabla ... oricum nu tin cu actualul guvern .... ponta s-a dovedit inca o data ca e o mizerie de om ... si ca de ce mi-a fost frica nu am scapat adica de PSD-isti curului ... deci propgramul a fost de 2 lei si asta am zis-o dinainte sa inceapa numai auzind conditiile de vanzare ... numai ca marea majoritate a-ti zis ca e bun ca scapati de "smecherii" care le vindeau ... dar nu v-ati gandit ca si remat-istii pot fi smecheri .. numai ca uite s-a intamplat si faptul ca esti obisnuit ca in alti ani ... nu ii disculpa de faptul ca nu pun mana sa citeasca ... dar din pacate ... trebuie sa plateasca tot amaratul care isi duce rabla la casat pe degeaba ... sau omul credul care si-a dat masina veche ca sa ia una noua ...

iar ce spui tu in privinta suplimentarii numarului de vouchere ... aia tine strict de afacerile remat-lui respectiv ... asa ca de ce le-as plange de mila ... din punctul meu de vedere cine a gresit sa plateasca ... cine nu e in stare sa citeasca si sa bage la cap o lege care il intereseaza direct sa plateasca ce frumos, lumea se plange de raritatea voucherelor iar tiganii din strehaia vin in motru si iau oltcituri, dacii precum si alte masini, fara numar, la suma de 1000 de ron Stai linistit, si-n Bucuresti s-au cumparat rable cu duiumul, la 1000 - 1200 lei si le-au pus la pastrare pt anii urmatori. Ia vezi care ai stat la rând degeaba:
http://www.afm.ro/main/programe/psipan/2013/situatie_generala_distribuire_tichete.pdf toate bune si frumoase ... dar cu aia "sacrificati" cum ramane ...

sacrificati ...adica cei care au luat tichete nevalabile Salutare,

Se pare ca s-a rezolat, AFM-ul a revenit cu o alta directiva, ca cica tichetele sunt valabile doar cele emise dupa data de 12.06.. asta ca sa dreaga busuiocu,
Da raul e facut, prima directiva nu avea suport legal din moment ce colectorii au primit user si parola in data de 14.06 tot de la acelasi AFM..
Problema e ca multi speriati au corectat data de pe tichet si acum pot sa si-l puna in rama.
Au facut treaba asta expres, ca o parte din tichetele alocate in 14, 16 si 17 sa se apuce oamenii sa le corecteze si sa aiba aia d ela AFM motiv sa le declare invalide, ca sa nu mai trebuiasca sa dea bani de la buget pentru ele.
Al meu e valabil, si are data de 14 pe el, ieri seara mi-a confirmat dealerul.
Si din surse neoficiale am aflat ca a doua etapa RABLA anul asta NU va mai avea loc, din lipsa de fonduri.
Gabii a scris:....Au facut treaba asta expres, ca o parte din tichetele alocate in 14, 16 si 17 sa se apuce oamenii sa le corecteze si sa aiba aia de la AFM motiv sa le declare invalide, ca sa nu mai trebuiasca sa dea bani de la buget pentru ele...


Problema s-ar fi putut rezolva, teoretic.
Se returnau tichetele pe motiv de eroare de completare dar fără modificări și se dădeau altele în schimb. Nu se plătea decât contravaloarea prețului de retipărire(1leu/buc). Teoretic fondurile pentru ele există odată ce au fost tipărite.
Cel puțin așa s-a procedat până anul trecut dar cine știe.... după cum s-a văzut cei care sunt acum la AFM sunt altfel. Asta fuse și se duse:
http://www.informatia-zilei.ro/sm/economic/rovana-plumb-programul-rabla-ar-putea-fi-stopat-de-anul-viitor/ pai normal .. ceea ce e bun si merge in romania, trebuie facut ineficient si distrus ... cam asta a fost pe scurt si istoria programului rabla ...

in plus in toate tarile europene ...functioneaza astfel de programe ... pentru ca orice cetatean sa reuseasca sa isi schimbe masina dupa maxim 7-10 ani de folosire ... numai la noi romanii si in vechile tari socialiste era ideea de o masina pe care sa tragi toata viata

in privinta acelor voci din piata auto sunt voci ale pietei auto second-hand si mai in gluma mai in serios chestia cu programul rabla ii dezavantajeaza ... pentru ca reducerea prin programul rabla ii duce pe multi care ar fi tentati sa aiba banii jos la o masina second-hand sa se orienteze catre o masina noua chiar daca cu mai putine dotari si chiar daca trebuie sa mai faca ceva sacrificii pentru ceva bani in plus ...
lancer a scris:pai normal .. ceea ce e bun si merge in romania, trebuie facut ineficient si distrus ... cam asta a fost pe scurt si istoria programului rabla ...



Nu a fost un program bun, nu a fost nici macar eficient.
Romania e la fel de plina de rable. In schimb au disparut 90% din cazanele care ocupau inutil domeniul public de ani de zile. Ceea ce nu cred ca ne ajuta in trafic.
Consider ca s-au aruncat cu gramezi de bani intr-un program gandit ineficient, sau gresit.
In teorie, targetul programului de genul asta sunt posesorii care vor sa isi schimbe masina veche cu una noua. Ceea ce si functioneaza in strainatate.(zic si eu...) Aleluia! Bine c-am scapat de el.
Mai e o vorba: Nu te bucura dinainte! Vorba aia mai e legata de una, fereste-te, ca iti sar astia iara in cap sa iti dea cu paru
badelemircea a scris:


Nu a fost un program bun, nu a fost nici macar eficient.
Romania e la fel de plina de rable. In schimb au disparut 90% din cazanele care ocupau inutil domeniul public de ani de zile. Ceea ce nu cred ca ne ajuta in trafic.
Consider ca s-au aruncat cu gramezi de bani intr-un program gandit ineficient, sau gresit.
In teorie, targetul programului de genul asta sunt posesorii care vor sa isi schimbe masina veche cu una noua. Ceea ce si functioneaza in strainatate.(zic si eu...)


si daca prin aai rezolvat in proiportie de 20% problema locurilor de parcare ocupate de rable ... deci l-ai facut pe om sa isi dea tinicheaua ... e ok ... inseamna ca trebuie sa se continue ca sa reusesti sa scapi si de rablele din trafic ... astfel in cativa ani o sa constati ca intr-adevar ai dat banii degeaba si ca programul a fost ineficient... pentru ca fara o stimulare ... tinichelele in loc sa fie in trafic vor fi din nou in parcare abandonate

in plus ... multi vad tinichelele precum un oltcit sau o dacie .. pentru mine unul mai mult isi termina titlu de tinichele masini mult mai noi dar tras pe ele in ultimul hal ... harbuite si asa mai departe care polueaza mai mult decat rabla mea de oltcit , de multe ori inmatriculate in alte tari europene vezi doamne, masini ale caror proprietra nu se invrednicesc schimbe un bec ...sau sa isi rezolve problelemele de la scurturile din triple Bine ca s-a terminat ! Era de așteptat. asta a fost interesul guvernului in actualul program rabla ... In scop electoral au marit valoarea tichetului ,fara a avea legatura cu fondul total pentru aceasta actiune. De aici au rezultat putine tichete . Mai bine lasau valoarea mai mica care a fost inainte . sincer din punctul meu de vedere as face programul in urmatorul fel pe o perioada de 2-3 ani ... valoarea tichetului cat a fost inainte in jur de 500 euro ... 3 masini la rabla pentru una noua si oferta asta sa fie disponibila tot timpul ... si sa vezi ca in cativa ani se va curata parcul de rable si se va putea intra pe fagasul normal ... in care o sa iti convina sa dai masina la rabla si sa iti iei tu alta noua ..nu sa faci trafic de tichete Corect ,as adauga la ce a spus Lancer si introducerea unui paragraf prin care sa se protejeze masinile apte pentru a fi colectionate corect chromatech ... mai ales ca sectiunea de young timer oricum nu e recunoscuta asa ca orice vehicul peste 20 de ani care prezinta interes de restaurare sau de donator de piese ar trebui protejat ... Ce vorbești frate! Ne-au mai dat 19.
Ce liniște! Media a tăcut chitic.
Și printre cele 19 este și o mașină din 86. Este cu interior verde și ceva piese Franța din câte am văzut. Din păcate în stare cam proastă.

Of topic: Am văzut un Trabant cu ambreiaj hidraulic. Pune niste poze cu Oltcitul!
Plumber a scris:Ce vorbești frate! Ne-au mai dat 19.
Ce liniște! Media a tăcut chitic.
Și printre cele 19 este și o mașină din 86. Este cu interior verde și ceva piese Franța din câte am văzut. Din păcate în stare cam proastă.

Of topic: Am văzut un Trabant cu ambreiaj hidraulic.


au fost facute pentru persoane cu handicap si e hicomat Aha! M-am lămurit cum este cu modelul Hycomat.
Am intrat pe forumul lor și m-am lămurit.
Unde mai pui că Trabant a avut și model Sirocco.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community