Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

GJ-01-NBD
Pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Hai salut!
Fiindca n-aveam ce face si imi place sa mesteresc, m-am mai ales cu inca un oltcit
Este vorba despre un Club 11r din 1991 cu 257.000 kilometrii reali.
L-am achizitionat duminica trecuta, mai precis pe data de 09.06.2013 si l-am si salvat de la remat
Motorul este de 1129 iar cutia este in 4 trepte.
Se pare ca proprietarul uitase de filtrul de aer ca mai trebuie inlocuit si asa s-a umplut tot de praf, am pus poze mai jos cu el.
Cateva detalii despre istoricul masinii.
Proprietarul anterior este proprietarul in acte, al doilea parca, l-a intretinut si el in limita posibilitatilor.
Masina, la kilometrii ei daca nu era o masina intretinuta era de mult oale si ulcele, deci va dati seama ca nu a fost batjocorita.
Pun si cateva poze mai jos si tin sa fac precizarea ca nu eu am lipit acele stickere sau embleme sau tot ce e pe ea, eu asa am luat-o asa ca nu imi sariti in cap ca de ce ai lipit aia si aia iar cui nu-i convine, sa nu se uite.
http://imageshack.us/photo/my-images/15/dscn1696d.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/15/dscn1696d.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/542/dscn1708l.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/209/dscn1710t.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/541/dscn1709c.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/27/dscn1711s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/404/dscn1701hc.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/248/dscn1702v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/834/dscn1716x.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/834/dscn1699b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/189/dscn1698wr.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/12/dscn1712d.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/560/dscn1720a.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/37/dscn1705x.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/825/dscn1704p.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/834/dscn1706n.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/534/dscn1703f.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/37/dscn1714sm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/194/dscn1715pm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/198/dscn1718u.JPG/ En fin, ai reusit sa-ti faci nebunia.

Ala nu-i filtru de aer, e un gunoi. Cred ca se mai gasesc inca filtre Mann sau Mahle in cel mai bun caz, daca nu si nu sunt foarte bune si filtrele romanesti cu armatura din tabla ci nu din carton de care are d-nul Dan.

Vreau eu fetele de usi, manerele si tot ce e pe albastru. da, am reusit o parte din ea
filtrul acela, spalat, iese ca nou, dar am filtre de aer noi de n-am ce sa fac cu ele
fetele de usi, manerul de dreapta si placuta care vine prinsa in bordul inferior sunt pe albastru iar fetele de usi si manerul nu sunt intr-o stare prea buna, deci nu cred ca ai ce face cu ele
o sa vad ce fac cu ele ca vreau sa le schimb adevarul e ca interiorul e corcit rau ... si nu neaparat cu gust ... dar e bine ca ti-ai facut damblaua .. acuma ai de lucru ca sa o aduci la o stare estetica buna ...
desi caroseria aia ar trebui revizuita ca vad ca e ceva rugina ... asa ca tu stii mai bine daca merita efortul sa o faci sau sa tragi pe ea cat poti pana gasesti alta cu o caroserie buna L-ai luat pentru piese ? sau ca sa il conduci cand vei obtine permisul de conducere ? initial a fost luat pentru condus, nu pentru piese, masina am luat-o la cheie, e functionala, dar, nu stiu ce soarta va avea ca se strica cam repede
nu conteaza cum e interiorul, daca merge, e buna, eu am luat-o mai mult de pasionat si sa imi pot face treaba cu ea ca asa daca e sa zic ca bag un sac cu lemne in portbagaj la EVL imi pare rau ca e foarte bun, dar in asta nu imi pare rau
motorul merge ceas, la fel si cutia, pe motor in partea soferului in colt scrie CH, probabil Cehia. Sau Elvetia.
alf 08 a scris:Sau Elvetia.


Mai degraba Elvetia, fiindca dupa o scurta documentare pe internet, pentru Cehia este Cz iar pentru Elvetia - Ch.

Din poze par chiar ok fetele de usi si manerul de usa de dreapta. o fi "china" ..ca astia stiu sa reproduca orice .. o fii si elvetia
george, fetele de usi si manerul nu sunt in stare buna ca daca erau, nu le dadeam jos de pe masina
acum a aparut alta problema naspa rau
azi ii calcai de vreo 2 ori pedala de frana la blana si se auzira 2 pocnituri desii pedala era tare, eu ca ciobanu sa vad daca se duce pana in podea
si cand dadui in marche arriere, pola........
se ridica de spate si oricat il turam, greu, foartegreu se misca un pic in spate si dupaia se manifesta si in fata din cauza ca era spatele infranat
dadui roata din stanga spate jos, era teapana, dar celelalte erau infranate dar se mai invarteau
schimbai pompa de frana cu alta, ii facui aerisire la pompa, pusai pe roata din dreapta spate placute noi si tot la fel facea
desfacui roata buclucasa, o aerisii, pusai placute noi, mersa ce mersa si iar la fel dar de data asta nu asa de urat
ce sa aibe? Repartitoru'???
Cristii a scris: ...
dadui roata din stanga spate jos, era teapana, dar celelalte erau infranate dar se mai invarteau ...


... sau pistoane gripate in etrieri ... cu instalatia aerisita si masina saltata pe cric rotile trebuie sa se invarta usor, nu trebuie sa fie infranate. eu banui pistonasele, acum o sa vad eu ce o fii Arata bine masina! Felictari pentru achizitie!
Cristii a scris:eu banui pistonasele, acum o sa vad eu ce o fii


fai o curatire cu alcool la pistonase direct pe masina ... stii tu ..s-a mai explicat procedeul ... dai una din placute jos ... pui alta uzata de tot pana la fier sau folosesti un levier/pila intre pistonas si disc (asta pentru ca daca iti ajunge pistonasul lipit de disc cam greu sa il bagi inapoi ..o sa dai cu sfintii si dumnezeii)... pui pe cineva sa dea la pedala .... iese pistonasul cureti cu alcool ... il impingi la loc la maxim ..iar pedala calcata iar curatat cu alcool ... repeti de cateva ori procedura ... apoi repeti procedura si pentru celalalt pistonas ... bine ar fi ca pentru o franare uniforma sa faci procedura asta la fiecare etrier ... dar oricum dupa ce il faci pe primul cel cu probleme e bine sa verifici daca a avut randament ... oricum e mai simplu asa decat sa te apuci sa demontezi etrierul si sa il reconditionezi cu totul Lancer, mai exista o varianta mult mai simpla si eficienta.

Dai jos etrierul de frana din suport (aici ne referim la cele din spate), ii scoti placutele, tablita anti-praf si arcul anti-zgomot. Fixezi semi-etrierele cu ajutorul surubului ce sustine placutele si faci pedale. Daca nu sunt gripate pistonasele, acestea ar trebui sa iasa foarte usor.

Pe de alta parte, daca ai vreun pistonas gripat, montezi etrierul de frana pe suport si faci pedale si ar trebui sa iasa. Ca sa scoti etrierul de pe disc fie faci parghie, fie il ciocanesti usor cu ceva si il scoti.

Din proprie experienta am aflat ca e cea mai mare prostie sa bagi la loc pistonasele la o masina cu care nu s-a umblat de mult timp.

L.E.: Mie mi se pare mai simplu si mai eficient sa scoti pistonasele din etriere si sa le cureti bine de tot pe ele si locasul lor si dupa aceea sa bagi pistonasele la loc. Ar trebui sa intre de tot cu podul palmei daca sunt in stare buna.
Sa scoti cele doua garnituri ca sa cureti oxizii de aluminiu de acolo mi se pare riscant pentru garnituri fiindca se pot distruge. Daca ai de rezerva noi, dai drumul la treaba! george ..daca ajungi sa demontezi etrierul schimbi garnituri schimbi tot ... daca vrei sa iti iasa treaba buna ... altfel ce spui tu acolo e lucru de mecanic prost sa ia ochii la fraieri ... adica noi muncim nu gandim sau timpul trece leafa merge noi cu drag muncim ..si dupa 3 zile te intrebi din nou de ce nu merg franele

in plus aberatia cu scosul etrierului de pe disc cu ciocanitul ... daca ajungi acolo te chinuiesti ca dracu .. pentru ca discul de obicei mai are si uzura si uzura aia inseamna de cele mai multe ori margine proieminenta pe exteriorul discului

gimnasticarea pistonaselor si curatarea lor cu alcool dupa cum am descris e o lucrare de intretinere si curatare periodica ca sa nu ajungi la demontarea totala a etrierului si sincer chiar functioneaza ... daca tie nu ti-a functionat e problema ta si in plus fi sigur ca daca asta nu functioneaza inseamna ca e oxid acumulat pe canalul garniturii sub garnitura ...deci lucrarea spusa de tine e cooperativa "lucrul in zadar" daca nu se curata si acel canal si implicit se inlocuiesc garniturile

in plus fata de astea ca sa iti mai explic un aspect ... urmele de uzura care apar intre garnitura si pistonas sunt rodate asigura o etansare perfecta ...scotandu-le asa cum zici tu nu le mai nimeresti in veci pe aceleasi urme ..si ai un risc ca dupa montare sa iti scape lichid am dat ieri rotile jos, le-am aerisit bine, am facut cateva ture, s-a comportat bine si pe la 1 noaptea am calcat la blana pedala de frana de vreo 3 ori si am zis sa dau in spate, canci..........
azi dimineata mearsa bunica-miu cu ea si mersa bine
am vazut ca se manifesta asa doar cand calc frana blana dar nu ar trebuii ca la EVL am calcat-o de multe ori si n-a patit nici pe dracu vai, ce munca am tras ieri eu si cu bunica-miu, pentru tot neamul
am desfacut conductele sparte, am pus altele, am pus furtun de frana nou, etrier nou, am aerisit si s-a infranat si roata din dreapta spate
am dat jos repartitorul greu, foarte greu, a curs un lichid negru de ziceai ca e ulei de motor ars, am muncit pana la 1 noaptea iar azi sper sa il pot monta, aerisii franele in spate si sa dea Dumnezeu sa mearga de data asta azi iar munca
am montat repartitor nou, alta conducta din aceea lunga care vine si in stanga si in dreapta pentru ca cea veche s-a rupt, am pus pe dreapta partea de etrier dinspre exterior noua, desigur, toate astea cu ajutorul tatalui meu si al lui taica cel batran care apare in poze maine am sa pun si cealalta parte ca azi nu am mai putut
treaba s-a dovedit a fii din etrieri si pompa, acum merge bine
cateva pozne
http://imageshack.us/photo/my-images/35/cwp5.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/822/rkh3.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/833/zjdb.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/845/pk2q.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/33/id9y.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/818/nyqm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/6/ycck.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/822/heqf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/855/8g37.jpg/ luna trecuta am schimbat elicea, bujiile si cam atat Treaba de-o jumatate de ora. Macar poze sa fi pus... am uitat sa mai precizez ca am curatat si carbelitorul si am schimat si partea stanga din caracatita de evacuare ca se sparsese
poftim si poze
http://imageshack.us/photo/my-images/94/qqhv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/441/sle5.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/811/9wzm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/29/k1zh.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/32/txdl.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/833/j1w6.jpg/ Cand dai jos tiganiile alea de pe hayon? si in plus cum ai putut sa mergi cu 15 bujii de 18 neamuri nu stiu Asa le am si eu cred ca sunt toate 4 diferite sau am doua la fel nu mai stiu ca de vreo 2 ani nu le-am mai dat jos Trage masina de rupe, da scartz in a III-a, iar in a IV-a te baga in scaun, iar de pornit porneste foarte usor. Am zis ca le schimb in vara asta ca am set de NGK cu 4 craci sa vedem daca e vreo diferenta Pe Eva am bujii NGK BP 6 ES, iar pe SFW am NGK BP 6 EFS. Deci?

L.E.: Diferenta dintre cele doua tipuri de bujii este urmatoarea: bujiile cu codul ES se strang prin intermediul unei garnituri/saiba fata de bujiile cu codul EFS care se strang prin intermediul capului conic - deci lipseste garnitura.

Ambele tipuri de bujii sunt identice, avand aceeasi cifra termica si acelasi filet, ceea ce difera fiind modalitatea de etansare (cu garnitura sau fara)si hexagonul (ES - hexagon pentru cheie de 21, EFS - hexagon de 16).
George Hermenean a scris:Cand dai jos tiganiile alea de pe hayon?

deocamdata, nu le dau jos din diferite motive......... lipsesc embleme cu oltcit de pe trager si laterala masinii.. glumesc, dar de ce ai luat inca un oltcit? poti merge cu ambele simultan? ca altfel nu inteleg, ai 2x itp 2x asigurare 2x rovinieta 2x inntretinere si o singura masina pe care o poti conduce. Vinde una din ele si fa-o pe cealalta calumea. De pasionat am mai luat inca un oltcit, si nu e nici primul, nici ultimul care l-am luat, o sa mai urmeze multe de acum in colo
Pot sa am 20 si sa ocup toata parcarea, nu vad care e problema altora.........
NBD-ul l-am luat ca fiind pasionat si in speranta de al face pe celalalt bijuterie fiindca daca ma apucam de cel verde, eu cu ce mai mergeam?
asa l-am luat pe asta ca in caz ca ma apuc de cel verde sa il fac, sa am inca o masina cu care sa pot circula.
Sper ca te-ai facut inteles.
gyorgyoda a scris:Pe Eva am bujii NGK BP 6 ES, iar pe SFW am NGK BP 6 EFS. Deci?

L.E.: Diferenta dintre cele doua tipuri de bujii este urmatoarea: bujiile cu codul ES se strang prin intermediul unei garnituri/saiba fata de bujiile cu codul EFS care se strang prin intermediul capului conic - deci lipseste garnitura.

Ambele tipuri de bujii sunt identice, avand aceeasi cifra termica si acelasi filet, ceea ce difera fiind modalitatea de etansare (cu garnitura sau fara)si hexagonul (ES - hexagon pentru cheie de 21, EFS - hexagon de 16).



eu iti propun sa te documentezi inainte de a face asemenea afirmatii. Asta pentru ca tot te dai destept.
Exista si ES si EFS care se strang pe cap conic, respectiv pe saiba.
Cauta pe net explicatia unui cod ai unei bujii NGK de exemplu...ca sa vezi ce inseamna fiecare litera si cifra Vad ca tu te dai destept.
Majoritatea posturilor tale sunt generalitati si nimic concret.
Daca tot vroiai sa ma corectezi, trebuia s-o faci politicos si la obiect cu argumente.
badelemircea a scris:

Exista si ES si EFS care se strang pe cap conic, respectiv pe saiba.


Fara suparare, dar eu am cumparat de-a lungul timpului cateva seturi de bujii din astea, pt masina mea si nu numai, si nu am vazut EFS care sa fie si pe con, si pe saiba. ES e doar cu saiba, EFS e doar pe con.
Daca vei consulta tabelul codurilor de la NGK, vei constata ca litera E se refera la lungimea filetului, pe cand grupul de litere EF specifica atat lungimea filetului, cat si faptul ca etansarea se face pe con.
Aici este semnificatia codurilor pt NGK.
Numai bine! Un baiat finut si binecrescut! Asa trebuia sa raspundeti si dvs., d-le badelemircea. Sambata trecuta si astazi am fost la Tismana sa achizitionez niste piese de pe un Oltcit Club, frantuzesc din 1983 si m-am ales cu demaror FEMSA, alternator PARIS RHONE, carburator SOLEX, pompa de benzina FEBIO, noua, aprindere electronica cu bobina BOSCH din aceea puternica, carcasa filtru de aer MIOFILTRE frantuzeasca, aeroterma frantuzeasca SAFICO, elemente de interior cognac, ceasuri de bord VEGLIA cu cablu de kilometraj superior VEGLIA cu sigiliul aferent, sateliti SEIMA din aceia rari cu 4 faze, lampi iluminare numar hayon GEMO, plastice interior negre frantuzesti, temporizator CARTIER, contact NEIMAN, protectii de praf pentru faruri SEIMA, dispersor far stanga SEIMA, grila dintre faruri frantuzeasca neagra cu sigla aferenta de oltcit din metal, stopuri spate seima, ceas de plafon JAEGER, buson rezervor benzina frantuzesc si cam atat.
Mai ramane sa iau luneta de spate si geamurile laterale din spate care desigur sunt LUNA SEKURIT intr-o stare destul de buna, banchete spate care sunt intr-o stare impecabila, vinilinul de pe plafon.
Desigur, dupa ce am luat piesele, am pus altele la loc fiindca omul nu-l poate vinde din cauza succesiunii, ca altfel era de mult la mine si am zis ca decat sa ajunga altii inaintea mea sa ia acele piese, mai bine le iau eu
Si cateva poze cu suspectul in cauza
http://imageshack.us/photo/my-images/818/0p5i.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/546/eb8i.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/507/9w8p.jpg/ cum adica sateliti cu 4 faze? ce face fiecare? poti sa detaliezi? nu stiam.. eu asa le spun, sunt acei sateliti seima care fata de al doilea tip de sateliti seima au in dotare optiunea de ceata si o a treia optiune de stergator de parbriz ca la cei romanesti
ai vazut ca pe majoritatea oltciturilor frantuzesti gasesti sateliti seima fara optiunea de ceata si una din optiunea de la stergatorul de parbriz, iar la unele oltcituri frantuzesti, mai rar cei drept, sunt acesti sateliti de care am achizitionat si eu si de care are si jgr pe oltcitul ala superb Bravo Cristi, desi uneori vorbesti prea mult sau spui prostioare esti de admirat ,imi place ambitia si consecventa ta, daca aduci la starea originala masinile pe care le pastoresti ai respectul meu Mersi, asa sunt eu, am darul pasiunii pentru masini Astazi, am scos masina la o plimbare, mai precis am fost la TG-Jiu, a parcurs 100 de kilometrii mancand pamantul si cu un consum de 6% sau poate si mai putin.
Nu am intampinat niciun fel de problema fiindca am bagat numai piese super in ea si o sa pun poze cu lucrarile care le-am facut pe parcurs.
http://imageshack.us/photo/my-images/819/e48u.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/194/u6na.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/809/gs3b.jpg/ Din pacate, am fost ocupat tot timpul asa ca nu v-am mai tinut la curent cu lucrarile pe care le-am facut pe parcurs, asa ca mai precis am schimbat pe parcursul timpului pompa de benzina cu cea italieneasca noua, am schimbat fetele de usi cu unele cognac, la fel si buzunarele de spate, am pus alte suporturi la parasolare dar din bronz, facute la strung, care sunt super, am schimbat demarorul romanesc cu unul femsa nou care si asa statea degeaba, am montat mochete cognac, alte difuzoare pe fata, alt bord inferior in stare foarte buna si multe altele.
Maine daca am timp fac poze la ce am lucrat mai recent.
Cateva poze mai vechi
http://imageshack.us/photo/my-images/850/06hv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/822/wott.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/854/dnnj.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/109/a7y0.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/199/xdsj.JPG/
http://imageshack.us/photo/my-images/194/3g1o.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/22/eb0d.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/542/1lgm.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/543/ybs2.jpg/ Am facut poze cu lucrarile recente si cu ce am mai inlocuit, adica am schimbat tuburile de caldura, am pus unul de burete in partea stanga in stare impecabila si unul de cauciuc de saviem in partea dreapta, am pus alt cauciuc pedalier frantuzesc pe pedala de ambreiaj, husa pe volan, banchete albastre de special care trebe sa le spal ca sunt murdare, am dat jos toate cruciulitele si abtibildurile din interiorul masinii cu exceptia crucii de pe scrumiera care e lipita foarte bine si n-a iesit si cam atat din ce imi aduc aminte.
Astazi fiindca am avut timp am schimbat si lampa de harta fiindca cea veche nu mai era buna, am dat buzunarele de spate jos, ornamentele de deasupra lor, plasticele negre laterale din portabag si maine o sa desfac si centurile si cu ocazia asta o sa montez alte buzunare de spate, ornamente de deasupra lor, centuri retractabile si plastice laterale din portbagaj.
Cateva poze
http://imageshack.us/photo/my-images/42/slzz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/10/6tsk.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/834/c9qk.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/543/z0h2.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/708/47tn.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/191/i07a.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/844/vnnf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/571/wem2.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/gu7q.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/32/vdp3.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/560/wktq.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/580/gk96.jpg/ stie cineva din ce cauza nu imi functioneaza turometrul si indicatorul litrometric de la bord? daca au picat ambele subit, verifica folia de la ceasuri si mufa din spatele lor daca face contact bine, daca nu vezi sa ai toate firele pe bobina si la litrometru, in spate. sau verifica siguranta .. mai degraba siguranta, ca m-a mancat in cur sa umblu la ceasurile de bord sa-i pun ceasuri veglia si dupaia canci turometru
cand am luat masina turometrul mergea, dar nu mergea indicatorul litrometric de la bord si fostul proprietar mi-a spus ca ar avea un scurt in spate la monturi, iar la monturi nu mai are mufe, are direct cablurile lipite pe ele raspunsul la o intrebare vine cu toate variantele .. ce crezi ca aici toata lumea ghiceste in stele pe unde umbla unul si altul ca poi sa se vaiete ca nu le merge nu stiu ce .. asta e la o intrebare de genul ""de ce nu merge xxx ? ti se spun toate variantele posibile ... ca tu stii mai multe si nu dai amanuntele necesare atunci triaza raspunsurile care te avantajeaza si nu mai comenta inutil Cu alt tahometru merge ? te referi cu alt turometru, nu merge, am pus 2 ceasuri veglia si un ceas electroprecizia si tot nu mergea............
posibil sa fie din scurtul pe care il are in spate la monturi Dar firul de la bobina de inductie l-ai verificat? Ca de acolo pleaca impulsul spre bord
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community