Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

GJ-01-NBD
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
da, stiu, l-am verificat si e neizolat, coclit, si cateva fire rupte dar nu e rupt de tot, sa fie de acolo? S-ar putea aveam in plan treaba asta cu firul acela, o sa le verific si refac pe toate cand am timp si voi revenii cu noi raspunsuri revin cu un raspuns si spre uimirea mea, treaba cu indicatorul litrometric din bord era sonda de benzina defecta, deci nu era din cauza vreo unui scurt
acum ramane sa rezolv cu turometrul
app, are cineva o sonda litrometrica de rezervor buna pe acasa? am rezolvat si cu sonda litrometrica, am pus una noua, acu se aprinde matoru la bord ca n-am benzina , dar de ce draq nu merge indicatorul litrometric? Daca ai sub 10l in rezervor nu prea indica(asa face la mine). Eu credeam ca nu imi functioneaza indicatorul, dar cand am bagat 22l statea frumos la jumatate(pacat ca doar o zi a stat asa ) Indicatorul de nivel din bord se verifica foarte simplu prin metoda intoarcerii cu fata in jos a sondei de nivel din rezervor. mersi george, am s-o fac si pe asta si revin cu un raspuns acu vin de la masina, treaba cu sonda a fost a doua, prima a fost cu turometrul si l-am facut sa mearga , se pare ca era din ceasuri
sonda am intors-o cu fata in jos, si tot la fel, nu mere
in alta ordine de idei, azi am spart de tot elicea ca mi se parea ca nu merge turometrul bine, adica cand avea 2000 mi se parea ca avea 4000 si i-am dat vreo 6000 si bum ......... crezusem ca s-a dus dreaq motoru dar n-am avut norocu ala Daca zici ca sonda e noua, atunci sunt intrerupte firele pe undeva sau indicatorul e stricat. aveai elicea sparta de dinainte? se poate sa fie intrerupte si firele ca la ce fire am pe masina
da, aveam elicea sparta, o sparsesem eu cu coarba dar stai linistit ca nici nu cred ca am mers 50 de kilometrii cu ea si era spart doar cercul ala rotund din fata, atat, palele erau ok alta problema
am schimbat ceasurile de bord cu altele si le-am dat kilometrajul la kilometrajul masinii
acum e acum
eu am pus si ceasuri veglia si le dadusem la vreo 25.000 dar am mers cu ea vreun kilometru si s-au dat peste cap si se vedea jumatea cifrelor
buuun, am facut asa si cu astea romanesti si ma asteptam tot la ceva asemanator si am mers cu masina 2 kilometrii si i-a inregistrat pe vitezometru si acu seara cand ma uit la ceasuri s-au dat putin in sus
ce draq sa le mai fac? , sau cum sa le fac?
stie cineva un fier vechi pe raza judeturilor gorj-mehedinti-dolj care plateste bine fierul? La ce iti trebuie tie kilometraj? faci 30 mii km pe an sa uiti cand e schimbul de ulei sau ce, mie nu-mi mai merge de 2 ani si ceva.
problema e ca nu ne cunoastem, ca daca ne cunosteam puteai sa vorbesti in cunostinta de cauza s-a rezolvat si cu kilometrajul, a revenit la normal
acum am alta problema, indicatorul litrometric din ceasuri din ce cauza nu o functiona?, am pus sonda litrometrica noua, imi arata martoru de la bord ca n-am benzina , dar indicatorul nu functioneaza Cine ma poate ajuta si pe mine, a-si vrea sa-i schimb distributia si am cateva seturi de curele produse de diferite marci cum ar fii Pirelli, Hutchinson, Bosch, Gates, Dayco si Dayco in colaborare cu Pirelli.
Ce marca sa pun pe motor? Pirelli ! Dar uita-te la ele sa nu fie crapate sau imbatranite sunt fabricate cam prin 90, dar nu prezinta semne de inbatranire ma din ce stiu ... pe cele pirelli scrie ca daca nu sunt scoase din ambalajul original, pot fi depozitate mult si bine ...acuma depinde si de conditiile de depozitare ...

oricum pot sa nu prezinte semne de imbatranire dar sa isi piarda din calitati ... chiar nu stiu ce sa zic ... incepand de astazi, masina a inceput sa se manifeste ca draq, adica merge cateodata in suturi, nu intotdeauna, si cand o pornesc si mai in toate treptele de viteza, se opreste cateodata brusc, si porneste greu, la a doua sau a treia cheie
mentionez ca am acele 2 tevi sparte care urca in motor si ca de cand am luat-o, am turat-o numai la 5-6000, si pe loc, si la schimbare de trepte
ce sa aibe?
carburatoru era un carfil, original de fabrica, cu sigiliile lui, se infundase si am montat un solex care il aveam pe masina de o saptamana, azi l-am dat jos, am curatat carfilul si l-am pus pe masina dar am observat ca atunci cand am dat solexul jos, garnitura aceea era fleasca de benzina nu stie nimeni?
sa fie din cauza ca nu am folosit cu silicon sau ca am inversat garniturile, adica cea de jos cu cea de sus? E mai mult ca sigur sa ai aprinderea defectuoasa. Ai stricat-o cu tevile si cu turatia
Poti sa ii pui alt motor care are piese originale, e mai simplu. Eu nu cred ca e complet distrus motorul. Daca nu da fum albastru, inca, e ok. Oricum, fara un test de compresie vorbim vorbe. Pentru un motor obosit sunt multe simptome. Din ce a aratat el, eu nu cred ca a ,,terminat" motorul.
De aceea i-am si spus sa ia la puricat aprinderea. De bujii n-a spus nimic. Si stim cu totii ca la ele ne uitam prima oara.

Banuiesc caci garnitura de care vorbesti este cea din talpa carburatorului care-l etanseaza de admisie prin cele 4 piulite.
Daca aceea este, atunci era fleasca fiindca nu mai etanseaza corespunzator sau ne-planeitatea talpei carburatorului si de aici probleme cu relanti-ul. Garnitura aceea ar trebui dublata de una din carton simplu sau cu profil in ,,U". Motorul nu are nimic, e treaba din aprindere si din alimentare.
Am pus azi un motor franta de 1.1 ca sa il readuc la viata si cu ocazia asta sa ii reglez culbutorii la al vechi si sa ii fac mai multe, si tot la fel se manifesta. gyorgyoda , are dreptate , daca nu sta la relantiu ,ferifica planietatea talpi de la carburator si pozitia placi izolatoare de temperatura , daca nu ar avea suficenta conpresie nu ar mai porni la automat . Am citit si eu topicul acum.
Cristii,felicitari!!S-o stapanesti sanatos!!!
I-ai rezolvat problemele? Multumesc Dane.
Inca nu pe toate.
Azi i-am dat iara motoru jos , ca nu era rulmentul de presiune de care trebuie, desii era tot romanesc, original si nou, dar deh, romanii.......
Deocamdata functioneaza bine, trebe sa ii etansez tevile sub el calumea si sa ii pun fata la masina, si gata.
Voi vedea dupaia daca mai apar probleme, insa, in timp ce acest motor va functiona pe masina, ma voi ocupa de cel original sa il pun bine la punct. Azi s-au finalizat marile lucrari
Ce pot sa spun, TRAGE.........
acu mai am de arenjat mici rahaturi si sa schimb capota ca reusii s-o dau peste cap
Cristii a scris:acu mai am de arenjat mici rahaturi si sa schimb capota ca reusii s-o dau peste cap


Cat de mult a scazut valoarea acestui forum in decursul istoriei sale... georgele ce patisi frate?, nu te-nteleg......... Lasa, ca ma inteleg altii si e suficient...
gyorgyoda a scris:Lasa, ca ma inteleg altii si e suficient...



gyorgyoda a scris:Lasa, ca ma inteleg altii si e suficient...

bravo, dar.......nu te obliga nimeni sa te uiti pe topicul asta, tu si altii
eu chiar nu stiu cu ce am gresit, ca mi-am batut joc de oltcit?, stai linistit ca s-au dus multe la fier vechi si e mai mare durerea sa le vezi acolo
fiecare face ce vrea cu masina sa
Cristii a scris: eu chiar nu stiu cu ce am gresit

E vorba de felul in care te exprimi in scris,daca n-ai inteles....
deceneu32 a scris:
Cristii a scris: eu chiar nu stiu cu ce am gresit

E vorba de felul in care te exprimi in scris,daca n-ai inteles....


Exact! Folosesti cuvinte vulgare care n-au ce cauta intr-o discutie, o data. Iar pe de cealalta parte, faci greseli gramaticale.

Vorba piere dar ce e scris, scris ramane.

Dar nu-i bai. Daca ai vointa, totul se indreapta! Astazi am facut consumul la NBD, si cu un litru de benzina am mers 20 de kilometrii.
Ma mirai si eu ca scosa-i asa consum dar cam era de asteptat ca dadusem carburatoru jos, l-am curatat foarte bine, si apoi l-am suflat cu jet puternic de apa prin orificiile sale si desigur l-am etansat si foarte bine.
Si pe langa toate astea, i-am pus fise noi, bujii noi si ruptor distribuitor ducellier nou.
Deci, pana la urma e foarte bine avand in vedere ca acum nu e vara. Sa fim seriosi.... Pai, daca spui la plural, inseamna ca nici tu nu esti serios si atunci postarea ta e off topic
Masina mea chiar a facut 20 de kilometrii cu un litru de benzina dar eu nu am spus-o ca sa ma laud, am spus-o ca sa readuc topicul la viata sa vada lumea ca masina inca exista si sa detaliez ce reparatii am facut la ea Nu spunem ca nu-i asa, dar totusi esti sigur ca bordul nu minte? Tinand cont ca ai benzina si in carburator si pe tevi si in pompa...
jimmy92 a scris:Nu spunem ca nu-i asa, dar totusi esti sigur ca bordul nu minte?

jimmy, eu am spus asta dupa bordul oltcitului, acuma ca minte sau nu e altceva, si la un mercedes te minte bordul
edy, nu am avut ioc de benzina niciunde, inainte am bagat 0.5 litri in rezervor ca nu mai avem pentru taraiala prin oras si s-a oprit fix in afara localitatii dupa care am bagat un litru
si inafara de astea, azi vazui ca pot sa schimb treptele de viteza la 1500 de ture , eu stiam de oltcit ca le poti schimba la 3000 de ture sau la 2000 si mie imi merge normal cand le schimb la 1500 de ture, dar mite la 2-3000
cine stie, poate stie ca o asteapta fierul vechi si incearca sa ma fraiereasca Cristi . Tu crezi ca ai facut bine ca la-i suflat cu jetu de apa pe D-ul carburator? Esti inca tinar dar sa nu mai faci asa ceva ,carburatoru este din zamac (aluminiu si zinc), in contact cu apa se formeaza oxid de zinc . Cel mai bine de duci la o baie de acid unde se decapeaza piesele de aluminiu pentru tratament chimic , acolo ti-l poate face ori ce culoare vrei tu . Si ca o mica paranteza , cu ani multi in urma am reparat un carburator la un smecher , si ca sa ma creada ca la-m curatat in baie de acizi la-m colorat in verde, sa ma creada , de ce ti spun ca baia de acizi curata cel mai bine este faptu ca toate carburatoarele produse de Carfil pentru export se curatau in baia de acizi ca sa nu ramina span de la prelucrare ,iar cele pentru tara erau spalate cu wikespirt, ATENTIE SA NU REMÎI FARA FILETE, din cauza acidului. Cea mai mare belea este spanu care ramine prin canalele carburatorului, si dupa multi ani tot acolo e intru cit benzina nul dizolva. spalatu in baie de aciz se face duar o data , la a doua tura sar putea sa nu mai ai filete , ma intelegi?Toate aceste lucruri ti le spun ca am lucrat le standu de probe si reglaj la Carfil Bv Daca speli cu apa si sufli imediat cu aer toate canalizatiile n-are nici pe dracu.
Mereu am spalat carburatorul facut bucati, mai putin suruburile de reglaj in solutie fierbinte de apa cu dero si praf de curatat din ala ieftin de Carrefour după care l-am suflat bine cu aer de la pompa.
Cel mai bine pentru carburator este sa fie suflat cu aer sub presiune de la un compresor. Asa am facut eu si de atunci nu mai am probleme cu el. Am reusit sa desfund si canalizatia aceea de la economizor tot cu aer (6 bari presiune). Deci, daca al meu a fost bagat in Triumf de aragaz, dupaia l-am curatat cu pensula, l-am clatit in apa si dupaia am desfiletat capu de la dus si am bagat cu furtunu apa cu presiune si rece si calda si l-am pus pe masina si functioneaza perfect de parca ar fii nou, NO COMMENT!
Dar daca l-am curatat si sufltat asta nu inseamna ca reglajele lui la sigilii s-au facut noi, asta inseamna ca erau ale lui, originale, neumblate ca ma asteptam la altii sa faca misto pe tema asta Cristi , eu nu vreau sa fac misto , pe departe acest gind de mine . La baile de (eloxare, asa le denumeam noi) la prima operatie ,dupa demontare complecta de raminea doar corpu si capacul gol fara suruburi fara membrane si alte garnituri , bagam carburaturu in baia ferbinte de apa cu soda caustica pentru spalare de grasimi , asi loa o culoare neagra urata ,imediat in apa rece , apa calda , pentru clatire . a doua operatie ( asta era cea mai importanta ) il bagam in baia de acid clorhidric , NU ERA ACID PUR era apa cu acid , cum ar fi DECTRACTANTU din comert . NU STIU CE CONCENTRATIE DE ACID % ERA , de aici devenea alb , in aceasta baie nu statea 15-30 de SECUNDE , si imediat in apa calda >rece pentru clatire si neutralizarea acidului , si ultima etapa ara tot o baie de colorant de tip( GALUS ) . Aici era: apa, colorant , si un acid care mirose a otet (cred ca era acid acetic ) . Acesta era procedeu care-l foloseam . Si ca o mica explicatie . Am comparat acelas carburator nou , iam loat parametri ( pe stand) inaintea curatiri chimice la un 32 IRMA1 avea 56 cai putere la un consun de 6,7% , dupa curatire la consum de 6,5% avea peste 60 de cai , carburatoru era nou nout venit de pe banda de montaj ,explicatia era foarte logica ara vorba de spanu care ramane in canalele carburatorului si aceste gunoaie ( span )nu ies afara , doar daca scoti doapele de plumb , cea ce nu te sfatuesc . Daca ai tlf. Vodafone dam nr. pe MP sa te sun . Este cineva din raza judetelor Gorj, Mehedinti care ma poate ajuta sa imi pun GPL pe masina?
am nevoie in iarna asta ca o sa ma topeasca benzina pe distante scurte Pai nu mai consuma 5%? Ma omule, tu esti in plus pe topicul meu si mai esti si inutil.
Daca ai fii citit postarile mele a-i fii inteles care e treaba si ce am vrut sa spun.
Nu cred ca esti din Gorj sau din Mehedinti si nu cred nici pe departe ca ma poti ajuta sa pun GPL pe masina asa ca esti off topic!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community