Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Echilibrare si indreptare roti, jante de Oltcit in Bucuresti

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Stiu ca era o problema cu echilibratul rotilor pe 13 inches, 3x115 intr-o vreme. Din intamplare, am gasit o vulcanizare auto care are flansa pentru masina de echilibrat de Oltcit. Aceasta se afla pe strada dintre parcul Carol si 11 iunie, pe linia tramvaiului 23.

Echilibratul de roata costa 10 lei (deci 4x10 lei) si indreptatul 15 lei pe janta. Parcă problema la jantele noastre era că sunt întregi(nu au gaură pe mijloc), nu că sunt pe 13. Stiu, bre. De aceea am si mentionat ca are flansa. asta a fost unul din principalele motive pentru care am trecut la aliaje ... Gaura din centrul jantei s-ar putea face la strung, dar e nevoie de un strungar care sa stie meserie.
EMTEC a scris:Gaura din centrul jantei s-ar putea face la strung, dar e nevoie de un strungar care sa stie meserie.


cea mai proasta idee posibile .. mai bine mergi cu rotile neechilibrate Pana acum cateva zile am avut toate rotile de la Oltcit echilibrate, inclusiv roata de rezerva, acum am cumparat 2 anvelope 145/80 si le-am montat (la vulcanizare) in locul anvelopelor de pe jantele fata.

Daca ma duc sa imi echilibreze din nou rotile ce ma sfatuiti sa fac, sa las montate pe jante contra-greutatile care sunt prinse acum pe jenti de la ultima echilibrare sau sa le dau jos si sa ma duc cu jentile fara acele contra-greutati montate pe jante ? Acele contra-greutati oricum ti le da vulcanizatorul jos in momentu cand ti le echilibreaza... Atunci o sa le dau eu jos de acum pentru ca in locurile unde sunt montate s-a format rugina in spatele si imprejurul lor, o sa le dau jos ca sa curat si sa vopsesc jantele in locurile respective si o sa ma duc sa le echilibrez peste cateva zile dupa ce se usuca vopseaua. Am si eu o intrebare , cat de greu dai de volan cu 195 pe fata ? Am vazut pe la co-forumisti si sunt curios! Destul de greu ma awm=ulen cand stai pe loc pe asfalt...175 e mai mult decat suficient pe fata,maxim 185...
In mers nu ai treaba se conduce frumos cu orice latime daca ETul jantei e potrivit... intrebam de curiozitate , eu si cu 165 dau greu , sunt tocite , dar am vazut la mai multi si eram curios , la un 175 ma gandeam si eu ,dar sa fie cu grad maxim de uzura 30 % v-or merge mai usor decat 165 tocite nu conteaza cat de tocite sunt cauciucurile ...cand stai pe loc cam la fel tragi de volan ... cu 185 tragi destul de greu pe loc .. dar in mers e super ok ..la 165 ar trebui sa merga acceptabil ..deci daca crezi ca merg greu ... incerca ceva seodirectie ... poate totusi e de acolo Am facut eu greseala sa plec la Botosani saptamana trecuta, fara sa ung bucsile de la volan cu seu, cu toate ca aveam pus deoparte si observasem ca merge foarte greu directia comparativ cu celalalt Oltcit. Am facut febra la mana stanga dupa 720 de km intr-o zi
Nu faceti ca mine! Daca va merge greu directia rezolvati problema si apoi sa plecati la drum lung
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community