Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Uleiuri YACCO

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
stie cineva ceva despre uleiurile astea?

http://www.yacco-lub.ro/vx-100-sae-15w-40-ro.html Sunt uleiuri... mediocre. Insa motorul G11 nu merge cu 15w40, ci cu 10w40. Doar romanii recomandau 15w40. ma intereseaza daca a folosit careva efectiv uleiul asta pe vreun motor de oltcit. cit priveste indicativul, eu si la oltciturile frantuzesti am vazut ca aveau autocolantul cu ulei total 15W-40, dar si asa se lichefiaza daca se incalzeste mai mult motorul, darmite daca ii pun unul cu viscozitate mai scazuta! tot ce am vazut din istoria citroen a fost ca pe vremea cind s-a proiectat si realizat prima oara motorul boxer in 4 cilindrii, adica cel de 1050 cc, se folosea acest ulei.
Octavian a scris: se lichefiaza daca se incalzeste mai mult motorul, darmite daca ii pun unul cu viscozitate mai scazuta!


deci se vede ca nu ai auzit de uleiuri multigrad ... mai citeste cum sta treaba cu uleiurile si vei constat ca la cald nu e nici o diferenta intre un 15W40 si 10W40 ..diferenta e la rece si mai ales iarna cand ai sanse mai mari ca un ulei 15W40 sa iti arunce simeringurile iar cu 10W40 acestea scad

in plus era normal ca si pe oltciturile franta livrate in romania sa scrie 15W40 .. la cele livrate la export in anumite tari scria 10w40 ... de asemenea pentru cele livrate la export venea uleiul din strainatate
explicatiile sunt simple ... si s-au mai spus ... pe timpul lui ceausescu in romania nu exista tehnologia necesara fabricarii unui ulei 10W40 care sunt in general uleiuri semisintetice ... in plus pe vremea proiectarii motoarelor boxer nici francezii nu avea aveau tehnologia necesara fabricarii unui ulei 10W40 ..sau daca o aveau era un ulei mult prea scump la vremea respectiva ... asa ca in ambele variante si in ro si citroen la vremera respectiva au optat pentru cel mai bun ulei existent adica 15W40

in plus despre uleiul tau uite ce scrie pe site-ul lor :
"Primul si niciodata invins este cel de 300.000 km cu CITROËN – “PETITE ROSALIE” intrata in legenda.
La inceput, Mica Rosalie facea referire la modelul de cursa al Citroen de 8 CV, care a astabilit o serie de recorduri pe reteaua Monthlery, dintre care faimosul record de 300 000 Km in 133 de zile, cu viteza medie de 93 Km pe ora, alimentata cu ulei YACCO."

deci daca crezi in istoria citroen cumpa uleiuri cu care citroen a facut istorie intre timp nu stii ce s-a ales de firma respectiva ..iar ca idee eu unul la putina mea cultura despre uleiuri nu prea am auzit de ei

oricum eu in locul tau nu as face teste as merge in continuare pe unele uleiuri recomandate pe aici

in plus pretul unui ulei spune cam tot despre el ... deci cum zicea cineva e cam la egaliate cu uleiurile mediocre ..putin peste cele vandute de petrom uleiurile YACCO sunt foarte departe de a fi uleiuri mediocre, cand YACCO si IGOL sustineau sporturile cu motor, Lancer v-a dat un exemplu concret , multi alti producatori celebrii de astazi nici nu existau,Octavian, uleiul YACCO este chiar de foarte buna calitate!!!!

http://www.yacco.com/ Pretul nu spune intotdeauna totul. Motul 10W40 Turbolight este 92 lei la 4 litri si este net superior oricarui alt ulei. Cat despre motorsport, daca pe masina e reclama Yacco, nu inseamna ca masina respectiva chiar foloseste Yacco.
Octavian a scris:eu si la oltciturile frantuzesti am vazut ca aveau autocolantul cu ulei total 15W-40

Oltcit-urile frantuzesti erau al dracului de romanesti si eticheta era lipita de romani. Citroen a zis pt motorul de Citroen GS 10w40, daca te uiti in cataloagele de lubrifianti vei gasi acelasi lucru. Sa nu uitam ca vorbim de anul 1931, pe atunci lucrurile stateau exact asa cum erau prezentate!
chromatech a scris:Sa nu uitam ca vorbim de anul 1931, pe atunci lucrurile stateau exact asa cum erau prezentate!


DESPRE YACCO


Jean Dintilhac a reusit stabilizarea hidrocarburilor prin adaugarea de aditivi deschizand calea catre lubrifiantii moderni.


YACCO a stabilit peste 500 de recorduri mondiale. Primul si niciodata invins este cel de 300.000 km cu CITROËN – “PETITE ROSALIE” intrata in legenda.
La inceput, Mica Rosalie facea referire la modelul de cursa al Citroen de 8 CV, care a astabilit o serie de recorduri pe reteaua Monthlery, dintre care faimosul record de 300 000 Km in 133 de zile, cu viteza medie de 93 Km pe ora, alimentata cu ulei YACCO.
Aceasta cursa a fost inscrisa in Cartea recordurilor Mondiale. De atunci si pana in zilele noastre, sloganul marcii YACCO este: "Uleiul Recordurilor Mondiale".
Opririle pentru alimentare cu ulei si combustibil, sau pentru schimbul de piloti, era cat mai scurt posibil si nu intrau in calculul timpului de parcurs.



Am impresia ca uleiurile YACCO sint foarte bune la motorul de oltcit, am si marturia unui mecanic mai batrin cu ceva experienta in spate, in acest sens. Pe ambalajul acestui ulei scrie ca este facut in franta
Personal am incercat aproape toate uleiurile ce se gasesc la noi, am pus si din cele cu indicele de viscozitate mai scazut adica 10 in loc de 15 si nu mai aveam presiune la ralanti. Apropo 40 este indicele de temperatura pina la care rezista uleiul inainte de a se arde.
Pina acum, de citiva ani incoace, folosesc doar uleiuri LIQUI MOLY si sint de departe cele mai stabile, pe deasupra fiind fabricate si in germania, nu ca marea majoritate prin tari gen turcia.
Concluzia este ca doream niste pareri obiective de la unii dintre voi care se presupune ca v-ati exprima opinia bazata pe o experienta in acest sens. Oricum eu voi face schimbul de ulei cu YACCO si va voi spune care va fi rezultatul. Pina atunci nu va mai stricati motoarele de oltcituri cu toate porcariile, ca nu merita.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community