Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Club 1982
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
da, la dunga aceea ma refer si eu,am avut si masca din material gri,dar nu-mi placea cum venea pe masina asa ca s-a dus de mult
era interesant cromul ala daca ar fi fost ca cel de pe ornamentul de la streasina,modelul frantuzesc jumatate crom jumatate negru M-am tot gandit cum sa-ti exemplific ca arata dunga aia, este exact ca chenarul de la aeratoarele de pe bord, la modelele cu ramele negre,adica cele fabricate pana prin 87. probabil ca tehnologia de aplicare era similara. deci vopsea gri Felicitari!! Datorita tie desktopul meu e mai frumos Suuuper !!!!!!!!!!! , primavara viitoare o sa poti sa-l reinnoiesti cu poze proaspete si definitive Felicitari,Chromatech!Imagini noi!!! Merci Deceneu Supapa de evacuare de Topoloveni , a fost pusa in vanzare de buna, am luat inainte de 2000 un set de supape , frumos imbracate in vaselina, iata ce a iesit dupa curatare cu degresant.



Ce nemernici!
Si tu le-ai verificat dupa 15 ani? Da, joi ma plictiseam , mai aveam ceva degresant si am zis sa curat vaselina sa analizez starea lor, adevaru-i ca nu am fost surprins , stiu ca piesele de Topoloveni din pacate sunt slabe, am gasit un singur producator german care le mai produce, le are in catalogul de 2014, inca mai caut un furnizor serios in Romania


http://s12.postimg.org/9i4epopq5/Page_1_Citroen.jpg Ce tare!!!
Compresie 0 barat!!! Asa-i, eventual si rateuri in evacuare Am nevoie de un buson de umplere cu ulei in perfecta stare, fara rupturi , fara sparturi si cu inscriptia intacta, asa ca in poza Cel de pe masina este perfect, dar nu mai are inscriptia.

Vreau sa reconditionez jantele primite din franta, cele de Visa(Axel) pe 13,cu vopseaua de fond nu este problema ci cu frezarea lor superficiala, cine poate in tara asta sa faca ceea ce apare in videoclip?

https://www.youtube.com/watch?v=SsadBuZ8BTE felicitari pt reusita! a iesit super bine! scuze de intirziere dar acum am reusit sa intru si eu pe forum. Sa inteleg ca vrei sa sablezi jantele? Am un amic aici in Buc.care se ocupa cu asa ceva,am sa-i cer nr.de tel.si ti-l afisez aici pe topic,discuti cu el daca te intereseeaza. Procedeul din videoclip se cheama frezare CNC cu sistemul de digitalizare,scanare a suprafetei care urmeaza a se prelucra, freza aceea este capabila sa prelucreze foarte fin formele de relief de pe janta, efectul se cheama 'diamond cut', pentru sablat nu am nevoie de ajutor, am sablator cu oxid de aluminiu si particule fine de sticla pentru lustruire preliminara. Deci am nevoie de prelucrare pe CNC. Am gasit deja o firma in Rasnov, urmeaza sa merg sa vad ce pot ei sa faca, dar nu-mi strica deloc informatii suplimentare legate de alte firme . Daca gasesti ceva sunt si eu curios cat costa fiindca am ceva jante pe care le-as reconditiona Ok Iuli popeci utilaj greu )... Nu se uita aia la 4 jante antice Am curatat jantele de aliaj , asa arata toate dupa o sesiune de curatare sumara, doar una dintre ele este foarte putin julita la bordura si are capacul din mijloc crapat, dar intreg, nu lipsesc fragmente.



Jantele trebuie sablate /vopsite in camp electrostatic si polishate anumite portiuni.
Capacele trebuie replicare din aluminiu sau fibra.Slabe sanse sa le poti replica din plastic,dar trebe cercetata treaba. Deocamdata raman asa jantele, de sablat nu le sablez, daca le vopsesc isi pierd tot farmecul, vor fi un argintiu uniform , frezarea de fabrica se cheama diamond cut, cand voi gasi un mester cu CNC capabil sa refaca aspectul original o sa le restaurez, pana atunci raman asa. Capacul central pot sa-l reproduc fara probleme din aluminiu, dar nu mai este original, tot proiectul si stradania mea este sa pastrez masina si piesele originale Fara aspectul ala de luat la strung se pot polisa spitele manual,buzele,insa sunt greu de intretinut Am primit azi si capacul central care imi trebuia, multumesc Plumber!!!!!




Cu pl Am montat jantele pe masina, arata binisor





mama ce bine arata masina
edy99 a scris:mama ce bine arata masina


Subscriu...unu dintre cele mai frumoase oltcit-uri ! Multumesc pentru aprecieri !!!! Bijuterie! Pune numarul pe spate sa fie peisajul complet O sa pun numarul in spate doar cand merg cu ea la RAR, si doar legat de bara cu grija , nu vreau sa julesc vopseaua de pe hayon cu numarul care oricum trebuie schimbat pe Mures , in luna martie am programat sa rezolv cu inmatricularea si certificatul de vehicul istoric , atunci va fi si masina 100% echipata si terminata. Da cu contraaripile de pe fata ce ai facut? Cum le-ai reconditionat? O poti duce la muzeu cand o termini Sa o stapinesti sanatos Chromy si sa-ti aduca numai bucurii.Intradevar arata ca noua,de altfel culoarea alba ii defineste liniile si-i da o nota de eleganta. Multumesc prieteni !!!!!!!

Aripa interioara am rezolvat-o simplu, am decupat tot segmentul afectat si a ramas o nisa peste care am confectionat din tabla zincata un segment imbinat perfect, cu unghiuri , muchii si curburi corespunzatoare , segment pe care l-am fixat in final cu nituri de 2.5. Acest segment este realizat si croit cu toate componentele de caroserie montate si aliniate perfect, astfel incat sa nu fie spatii sau nivele gresite intre capota , aripa, far si usa, am facut un montaj prealabil , gaurile le-am dat progresiv si le-am nituit imediat dupa efectuarea lor in asa fel incat piesa sa nu se deplaseze, sa ramana fixa.Pasii urmatori, demontat segmentul, tratata suprafata de zinc pentru o buna aderenta a grundului epoxidic si trimis la vopsit in cuptor impreuna cu hayonul si aripa fata. Pe caroserie am indepartat fiecare urma si punct de rugina, chimic, aplicat grund epoxidic iar dupa ce montajul a fost facut, imbinat cu mastic poliuretanic, am aplicat antifon structural cu cauciuc, astfel ca aspectul final este ca de fabrica.Doar in interior se vede segmentul confectionat. Am folosit si antifonul si masticul de la IXELL

Daca aveti intrebari va raspund







Am o intrebare, conform legislatiei actuale, nu trebuie sa treaca 30 de ani de la incetarea fabricarii modelului de masina, pentru atestarea ei ca vehicul istoric?
Si bineinteles, Felicitari pentru masina, jantele chiar o completeaza, si pana acum, nu mi-a placut culoarea alb pe oltcit, dar, masina asta imi schimba oarecum parerea. Din fericire s-a modificat legea, este oficial, poate fi clasificata ca vehicul istoric orice masina cu varsta de 30 de ani sau mai mare, nu mai este valabila vechea conditie, de 30 de ani de la incetarea productiei, si este normal, eu de exemplu doresc acest certificat pentru masina mea, nu pentru toata flota, inclusiv cea predata la fier vechi Foarte tare! citisem in toamna anul trecut de ideea de a modifica legislatia, nu stiam ca s-a aplicat deja. Inca o intrebare, segmentul de contraaripa pe care l-ai inlocuit nu avea seria pe el, sau e imediat langa?, nu-mi dau seama acum, ma gandesc sa nu ai probleme la rar. Dupa cum se vede, partea de sus cu seria, nu a fost afecta, doar partea de jos, iar cand a fost pusa tabla se vede ca a fost pusa cu tot cu prelungirea pe sub partea de tabla cu seria. Asa e, seria este la locul ei, am sectionat doar segmentul vertical astfel incat sa ramana o ''rama '' in care sa incadrez piesa confectionata. De cateva zile am primit tot ansamblul de aripa interioara, lonjeron si consola dreapta, piesa noua de fabrica, cand va fi nevoie, nuuuuu foarte curand, probabil cand voi avea 80 de ani, voi schimba toata piesa cu instiintarea prealabila catre RAR Unde ai pus nituri, nu va mai fi rugina mult timp, daca sudai mai erau sanse, dar la petecele nituri nu ai treaba cu rugina .Am pe masina si stiu ce vorbesc Stiu George, in plus este singura problema , daca pot sa-i spun asa,a caroseriei, si nu am vrut sudura urmata de vopsirea interiorului acelei aripi, toate reparatile sunt vizibile, nu este nimic ascuns , masina are 33 de ani si trebuie sa se vada trecerea timpului Croma, jos palaria ! Masina arata exceptional, este eleganta. Nu pot decat sa va doresc o lunga poveste de iubire.
Acum, legat de nituri, nu vreau sa comentez aiurea in tramvai, dar stiam ca tabla de Fe plus nit de Al egal oxidare chimica. Nu stiu ce sa zic de oxidare, oricum inaintea asamblarii toate suprafetele si gaurile au fost tratate cu grund epoxidic si vopsite, piesa de tabla zincata in cuptor, intre suprafetele suprapuse am pus mastic, inclusiv in jurul gaurilor, deci m-am asigurat ca are trai lung. Masina va circula doar pe vreme cu soare si uscata
chromatech a scris: Masina va circula doar pe vreme cu soare si uscata

Mi se pare ceva corect la o asa masina Apai Doamne ajuta ! Cred ca una din poze o sa ajunga wallpaper la mine. Alf, mai ai putina rabdare, cand e 100% finalizata masina , o sa fac niste poze corespunzatoare Poti face cateva si la motor, sa vedem cum a iesit
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 3 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community