Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Club 1982
Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutari tuturor forumistilor!!! Am revenit din nou in club,in adevaratul sens al cuvantului, in 23 decembrie am intrat in posesia unui Oltcit Club fabricat in 1982,are la bord putin peste 91000 km,masina este in stare buna,are cateva probleme dar o sa le descriu in viitorul apropiat,iata masina:

http://imageshack.us/a/img835/6530/6uei.jpg
http://imageshack.us/a/img163/9650/aial.jpg
http://imageshack.us/a/img823/8863/b9q1.jpg
http://imageshack.us/a/img713/2829/34yb.jpg
http://imageshack.us/a/img20/321/kjsx.jpg sa il conduci cu placere , arata bine la exterior si foarte bine la interior
Sa il stapanesti sanatos! Multumesc ,masina este intr-adevar solida,nu are probleme majore in afara de aripa interioara fata, a stat in garaj cu partea din fata dreapta sub conductele de incalzire si apa curenta a blocului,probabil din cauza scurgerilor sau a condensului tabla aripii s-a dezintegrat,curios este faptul ca aripa exterioara e intacta si seria caroseriei este neafectata,o sa fac poze maine s-o vedeti. In rest este complet originala,fara rugina,in afara de 2,3 zone minuscule,se si vad in poze, muchia inferioara a usilor si langa busonul rezervorului, dar tabla nu este perforata. Bravo, felicitari pentru achizitie
Masina se prezina bine si fiind fabricata in 82 are aproape toate piesele de origine frantuzeasca gen stopuri si faruri seima, parbriz saint gobain, contact neiman, carburator solex, broaste de usi cim, incuietori ronis, ceas plafon jaeger, ceasuri de bord veglia, butoane si sateliti seima etc.
Sa-l conduci sanatos si fara incidente! Felicitari pentru achizitie! Arata foarte bine. Exemplarul de fata nu a avut romanesc decat acumulatorul si anvelopele,am inca toate anvelopele originale Victoria,care sunt batrane,invechite si crapate

George noi ne putem vedea in Brasov,eu lucrez acolo in cursul saptamanii de luni pana vineri, sper sa-ti vad masina

Oltcitul pe care-l am are seria de caroserie UU2TAQB0000QB1806 Felicitări pentru achiziție!
1000000 km fără reparații! Multumesc!!! Pana la cei 1000000 de km trebuie sa-i fac totusi ceva reparatii ,ca s-o pot scoate in lume
chromatech a scris:Exemplarul de fata nu a avut romanesc decat acumulatorul si anvelopele,am inca toate anvelopele originale Victoria,care sunt batrane,invechite si crapate

George noi ne putem vedea in Brasov,eu lucrez acolo in cursul saptamanii de luni pana vineri, sper sa-ti vad masina

Oltcitul pe care-l am are seria de caroserie UU2TAQB0000QB1803


Eu nu stau in Brasov, stau la 40 de km Brasov si pana la primavara nu mai ajung cu Oltcitul pe la Brasov. ohooo !!!! felicitari de masinuta mane !!!! este fabuloasa

se vede ca este printre primele produse. tind sa bag mana-n foc sa zic ca este cam imediat dupa seria de speciale.

modele ca ale tale (fara semnzalizatoare huse etc) am vazut doar la speciale.

oricum vad ca bordul nu e crapat....s.a.

sa ai grija de ea bafta multa cu ea si fara incidente !!! Multam fain!!!! Proprietarul anterior spune ca e masina cu numarul 20,nu stiu de unde vine chestia asta si cum se poate verifica,seria de sasiu este QB 1803. M-am apucat deja de demolat,masina trebuie sterilizata integral,am vorbit si cu tinichigiul si vopsitorul meu,sunt mici probleme la partea metalica de rezolvat si retusuri la vopsea, am sa-mi comand si vopseaua dupa codul de culoare,asa ca sunt in progres,astept si o caruta de piese noi comandate prin tara si prin occidentul care ne-a fermecat pe toti,candva . Interiorul este intact,trebuie spalat ,imi lipseste cutia radioului,cu capacul si cu suportul de tabla care se fixeaza pe bordul inferior,sper sa le procur cat de curand. S-ar putea sa le am eu,trebuie sa ma uit
stuparu_mihairadu a scris:

se vede ca este printre primele produse. tind sa bag mana-n foc sa zic ca este cam imediat dupa seria de speciale.

modele ca ale tale (fara semnzalizatoare huse etc) am vazut doar la speciale.



Nu cred ca doar pe cele mai de la inceput modele s-a procedat in felul asta, pt ca la fel a venit si a mea din fabrica: fara semnalizari, huse, manere de plafon etc. si are seria 6000 si ceva....
Masina arata f bine, felicitari! daca nu gasesti cutia de la radio da-mi un semnal.

am eu tot ceea ce vrei

p.s.
unde anume stai in sighisioara?

data viitoare cand mai vin in excursie ma mut la tine 2 zile Absolut superba masinuta!!!
Felicitari!!!

P.S.: Suportul cognac pentru casetofon vreau si eu. Fara semnalizatoare intr-adevar au iesit destul de multe,dar la al meu a fost clar ca nu aveau intentia sa-i puna asa ceva, nici macar firele pentru aripi nu exista , face parte din seria de inceput Cer scuze tuturor pentru faptul ca v-am prezentat poze sumare,masina este aproape bucati,m-am apucat de revizia cea mare,de spalat interiorul si adus la zi,dar in momentul cand este montata si lustruita promit ca o s-o vedeti in poze amanuntite In momentul de fata masina este demontata, mai are doar cutia de viteze, puntile fata- spate, geamurile si bordul. Sasiul si structura caroseriei sunt in perfecta stare, nu am gasit sub mocheta decat praf, rugina nu are deloc, ramane doar s-o curat perfect. La motor nu am gasit decat un singur defect, culbutorul de la evacuare ,cilindrul 1 este putin uzat, cama corespunzatoare este in parametri, proprietarul anterior a schimbat doar axul ,nu si culbutorul. In scurt timp imi rezolv necesarul de piese ,iar cand da musca si iarba ma apuc de lucru bravo , ai avut noroc cu masina asta mai rar masini dastea Da asa este, pentru varsta ei ,ceva mai mult de 31 de ani se prezinta foarte bine, mai sunt mici probleme de rezolvat dar o sa le remediez cu rabdare . Azi dau jos bordul si indicatoarele, voi schimba acele deformate si decolorate,cu unele originale de Visa, sunt identice si noi amandoua, procurate din franta, dar pe care astept sa le primesc inca, sunt pe drum. O sa iasa o bomboana! Frumoasă foc! Felicitări pentru achiziție și la cât mai mulți km! Multumesc, din pacate km mai putini, va fi restaurata si pastrata cu atentie, sper sa fie inca in familie atunci cand eu nu voi mai fi De multe ori mi-am dorit sa adun cateva masini de colectie , cand am gasit una potrivita acestui scop s-a intamplat dezastrul, un accident,o tamponare ,sau un eveniment nefericit, cu asta sper sa-mi incep colectia, chiar daca ar fi s-o parchez in sufragerie ca sa fie in siguranta Azi am facut carburatorul, este gata, urmeaza celelalte anexe ale motorului, alternator, demaror etc. Dupa ce termin maruntisurile incep sa lucrez la motor, o sa incerc sa va prezint poze cu fiecare organ refacut



























Super ! multa bafta Merci frumos! Intre timp am rezolvat si demarorul Femsa,schimbat perii, curatat exterior si interior, curatat contactele interne din bobina si gresat, am terminat si cu delcoul electronic Ducellier, mecanismul era lipit pe ax pentru ca in atatia ani de existenta vaselina aplicata pe diverse componente s-a uscat si a devenit lipicioasa.

Care este lungimea curelei pentru alternator in cazul montajului cu fulia mica a ventilatorului?

Am curea nou nouta pentru fulia mare,am si fulia mare noua pentru ventilator dar vreau sa pastrez autenticitatea versiunii din 1982 ,asa ca-mi trebuie lungimea curelei Eu n-am mai auzit pana acum ca ar fi existat 2 versiuni de fulii...Si al meu e din 83, dar fulia e normala, cum am vazut la toate.... O sa fac poze azi pentru a se observa diferentele, ca sa afle si cei care nu stiu ca sunt 2 versiuni ale fuliei Poza cu cele doua fulii, am gasit si dimensiunile, pentru cea mica 613-615,pentru cea mare 635


eu stiam.......... asa am avut pe un motor de gsa dupa care i-am luat fulia si am pus-o pe un motor de romania si nu a mers, am luat elicea de franta si am montat-o pe fulia de romania alternatorul romanesc debitand un curent mai mic decat cele fr ... era normal sa se gaseasca o solutie pentru asigurarea consumurilor la relanti ...si aia a fost cresterea turatiei alternatorului ..lucru care nu se putea realiza decat prin modificarea raportului de multiplicare dintre fulii ..implicit cresterea sau scaderea diametrului uneia dintre fulii iar solutia aleasa a fost cea cu cresterea diametrului fuliei de pe elice

deci cristii .. nu e vb ca nu merge montata ... din contra merg foarte bine montate una in locul alteia indiferent de motor ... problemele in schimb apar la incarcare daca se foloseste alternator ro pe fulie fr ..eventual nu stiu cum e faza cu, cureaua .. probabil ca cea ro si la un reglaj in limita superioara tot va patina mai ales cand e frig ... o combinatie buna ar fi un alternator fr pe fulie ro ... are o turatie mai mare la relanti deci o incarcare mai buna Pe mine ma intereseaza sa asigur pe cat posibil autenticitatea acestei masini, singurele modificari vor fi aprinderea electronica in loc de cea cu platina si montarea unei oglinzi pe dreapta,cu reglaj din exterior, in rest va ramane asa cum era acum 31 de ani. O sa ma zbat inclusiv cu problema ornamentelor streasina, adica sa gasesc doua negre nedeformate si sa le cromez pe jumatatea superioara, le am pe cele originale dar sunt sparte pentru ca masina a purtat si un portbagaj montat prost . a existat oltcit cu ornamente de streasina cromate? aveti vreo poza? interesant. Bafta cu oltcitul, arata foarte bine. Au fost cu semi-cromate; adica jumate crom, jumate negru; si cel in grija mea a avut un porbagaj montat aiurea si unul din ornamente e cam nasol...

rabbitdani a scris:a existat oltcit cu ornamente de streasina cromate? aveti vreo poza? interesant. Bafta cu oltcitul, arata foarte bine.


pai al meu a venit din fabrica cu ele cromate Despre ornamentele streasina , sunt exact asa cum le-a prezentat jgr1001. Pentru cei interesati, am gasit la celebrul producator Magneti Marelli , telescoapele de hayon pentru Oltcit care sunt identice cu cele de Visa, ale mele au venit din afara tarii dar sunt convins ca cei care se ocupa de distributia de piese le pot procura prin reteaua lor, codul scurt este GS0019, codul lung al piesei se vede pe eticheata cutiei originale, pretul lor se invarte in jurul sumei de 50 de lei:






Relativ, sunt ieftine , dar parca cele de au fost montate pe oltcituri cu piese franceze au fost nemtesti, din alea stabilus parca Da Stabilus au fost dar sunt slabe iar pretul lor se apropie de 290 lei, cele de IPAS erau la fel de bune , eu am incredere in italieni, chiar si Oltcitul a iesit din fabrica in 82,cu componente Magneti Marelli, bobina de inductie sau bujii Pentru ca primavara a venit, cam devreme spun eu , am mesterit asta:











Este fabricata prin 1985, cu piese frantuzesti Huret-schimbatoarele si angrenajul, Christophe - pedalele si ratrapele si Weinmann germane- franele. In afara de saua montata, far si dinam ,toate piesele sunt originale,inclusiv cauciucurile Danubiana Felicitari pentru reconditionare. Arata superb (semi)cursiera. Nu ar strica si niste poze cu ea inainte de acest proces si mai multe detalii tehnice despre raportul angrenajului, masa, tip cadru/furca.
Ghidolina nu ii pui?
P.S.: Spor la reconditionat Oltcitul, bine ai venit in clubul Oltcitist-Biciclist si sa ai parte de drumuri uscate. Multumesc!!! Restaurarea bicicletei nu a fost foare profunda , toate elementele cromate curatate si lustruite, mecanica de asemenea curatata, gresata si reglata. La ' caroserie' , cadru ,am aplicat retusuri vopselei, furca este asa cum a iesit din fabrica de la Zarnesti, vopseaua si dungile originale, la cadru, toate inscriptionarile vopsite si dungile sunt originale,le-am pastrat , vopseaua rosie a fost lustruita dupa aplicare ca sa nu se vada trecerea brusca de la original la retus, stikerele sunt reproduceri. Mai am 2 lucruri de facut, sa gasesc o sa originala noua si sa-i montez un far Union, exact ca cel din manualul de utilizare al bicicletei, farul are reflectorul oval- dreptunghiular, corpul superior negru si corpul inferior alb, ca cel din poza
-CAROSERIA


Cam asa arata ea acum la venerabila varsta de 32 de ani ,ieri am spalat-o sumar, urmeaza curatarea sasiului cu un detergent ceva mai special care inlatura orice urma de praf, noroi imbacsit si alte substante depuse in timp, urmeaza si curatarea fiecarui panou exterior pentru indepartarea picaturilor de bitum , a calcarului depus pe vopsea , va fi dusa in scurt timp la tinichigiu .




























P.S. am scos afara la plimbare si fratele mai tanar al Oltcit-ului



Incredibil cat de bine arata tabla ! Ai grija la ce tinichigiu o duci, sa nu uite sa curete rugina inainte de a da cu vopsea Tinichigiul nu va curata rugina, el doar va suda si va modela profesionist metalul pe care-l va aplica, eu voi curata rugina imprealabil pana la luciu metalic, mecanic si chimic, la fel si cu grunduirea zonelor expuse, eu o fac , cu grund epoxidic de la MIPA, dupa ce metalul este tratat chimic si zincat in zonele sensibile. Asa am facut si eu, la tinichigiu am fost doar pentru suduri.
Ce solutii folosesti inainte de aplicarea grundului? Pentru tratamentul tablei, o solutie de la Nigrin,este foarte buna, dizolva total rugina dar trebuie rabdare, iar portiunile ruginite in strat gros cu zgura trebuie indepartate mecanic, iar pentru electrozincaj mi-am comandat un kit de la Citroen, sectiunea pentru utilizare profesionala, inca nu stiu cum se foloseste dar cand imi ajunge acasa aflu, pozele produselor :






- solutia Nigrin -15 lei flaconul
- kit-ul pentru electrozincaj -175 lei Solutia de la Nigrin am folosit-o si eu.E foarte buna. FELICITARI, VEDEATE-AS CONDUCIND-UL MAI REPEDE! Multumesc Octavian ! Motorul este asamblat complet, reglat, etansat asa cum trebuie, probabil in 2 saptamani il voi monta pe masina si-l voi porni , mai ramane caroseria de rezolvat si mecanica suspensiilor .


Multumesc celor care mi-au trimis piesele necesare si celor care m-au sustinut in acest proiect pana acum;

Dan Alexandru
andr3it
cristi-s
Octavian
Enrique
iulicuta2000 Eu te-am sustinut pe banii tai,dar cu placere! desi o sa reconditionez complet un oltcit eu nu cred ca o sa pot sa-l tin "clasic" Clasic sau nu sper sa ramana in viata cat mai multe
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 1 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community