Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Club 1982
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Cel de pe Constantin Brancusi aka Lucretu Patrascanu stiu ca era inchis de mult, stau relativ aproape si treceam des...cateva luni a stat magazinul gol apoi a aparut altul cu alt specific. Poate s-au mutat mai ''hacana''...o sa dau o fuga maine, poimaine si va anunt ce si cum.
Cel de pe Breaza nu mai stiu nimic de el...n-am mai luat piese de acolo de mai bine de 2 ani..insa daca sunt prin zona, dau o fuga sa vad ce si cum.
Cel din Bechet e desfiindat de vreo 2 ani...eram client fidel, bunicii stau prin zona si de fiecare data mai cumparam cate ceva cand ma duceam la tara. Sambata am trecut pe acolo si cladirea e goala...nu stiu ce s-a intamplat cu restul pieselor.
Si...ar mai fi cel de la intersectia Dimitrov...mai aveau ceva repere de oltcit, putine ce-i drept...dar cine stie.

Sorry de offtopic.. Banuiesc ca se poate rezolva si cu niste telefoane la nr afisate....

(informatiile le-am luat de pe fostul site acsa) Multumesc pentru informatii Sau aici
http://www.bestauto.ro/altele//piese-de-schimb/diverse/3020691.htm?pgsource=publi24.ro
Incercarea moarte n-are Am trecut aseara pe la cel de la Brancoveanu si intradevar, s-a mutat 10 metri mai ''hacana''. E un magazin ''depozit piese auto'' si scrie mare radacini. Prin vitrina foarte multe piese de tico, cielo..de oltcit din pacate n-am vazut nimic Era inchis si n-am putut intreba..dar poti da un telefon, poate mai au ceva repere care-ti trebuie. Succes Multumesc, o sa sun maine si va spun ce am rezolvat Nu mai sunt magazine de piese Oltcit in Bucuresti, inca din 2012. Le-am verificat eu pe toate 3 (care le stiam), mergand pana acolo personal In Bucuresti erau mai mult de 3 magazine care apartineau de ACSA craiova...
le-ai verificat pe cele de mai sus?! Cel de pe Brancusi, cel de pe Breaza, cel de pe Nitu Vasile.
Astea nu mai sunt/nu mai au nimic de oltcit Deocamdata ramane asa, toba chiar daca este putin zgomotoasa e etansa si din materiale de calitate, la ITP gazele au iesit corect, am mai iesit cu masina si merge foarte frumos, nu tuseste, nu tremura, franele revizuite si motorul spalat frumos

Poze cu morisca













In locul celor de la itp eu te respingeam cu un motiv bineintemeia!!!!:
pune coliere la toate capetele furtunelor si renunta la filtrul de ala de plastic,fiindca uneori se crapa la imbinare,sau langa stut fiindca e materialul subtire... Oltcitul nu a avut niciodata coliere la conductele de alimentare,nici cand au iesit pe poarta fabricii, diametrul lor este corect, sunt fixate ferm,pentru rigurozitate le-am montat fara coliere dar iti dau dreptate in ce priveste filtrul, e o solutie provizorie, o sa-l inlocuiesc cu unul metalic. unul metalic...amplasat in locatia originala a filtrului de combustibil, adica langa repartitorul de frana.

Asta daca tot tii de originalitate.... Ca n-a avut e una,ca trebuie sa aiba si ca e sigur sa aiba e o alta chestie,si asta fiindca nici un stut de pe instalatia de alimentare nu are guler care sa nu lase furtunul sa alunece;eu am fost respins printre altele si pentru asa ceva,nu cred ca mai am foaia fiindca se intampla prin 2008 Unul metalic in spatiul de langa repartitor nu incape,140 x58 cm, daca filtrele similare cu cel original ar fi eficiente, indiferent de cat de pretentios ar fi producatorul lor, MAHLE, CHAMPION,FRAM ,etc , cu siguranta as fi montat unul acolo fara sa ma complic, dar de cand stiu eu Oltcitul , niciodata nu au fost eficiente, repet, indiferent de firma. Iar daca vorbim de originalitate , este singura modificare adusa acestei masini! Coliere, ma gandesc ca, daca Citroen ar fi considerat ca sunt necesare , cu siguranta existau din fabrica pe fiecare masina, parerea sau figurile unui ingineras de la o oarecare statie de ITP sau RAR, ma intereseaza de la zero spre deloc, am vazut o gramada de enormitati iesite din manutele lor,greseli care pe cei patiti i-au costat taxe suplimentare. Daca cureti rezervorul de mizerie nu ai probleme cu mizeria care ajunge in carburator din cauza unui filtru normal de plastic. Eu in 8500 km am schimbat o singura data filtrul pe la vreo 4000-5000 de km si folosesc filtru de plastic care e 3 lei. Il am montat inainte de pompa, sita de la sonda e la locul ei. Incepand de la gura de umplere , pana la carburator toate piesele sunt noi, inclusiv rezervorul, nu prea mai am ce sa curat, problema este cu mizeria din rezervoarele benzinariilor E alegerea ta. Dar nu prea o sa arata bine ditamai filtrul in compartimentul motor la o masina care arata asa de bine. filtrul de injectie de cielo are loc acolo in spate fara probleme Degeaba cureti rezervorul, carburatorul tot o sa se infunde si cu mama filtrelor fiindca benzina din cate am patit eu, cam corodeaza si rezervor si tot si de aici gunoaie si tot o sa se infunde carburatorul plus ca daca bagi benzina intr-o sticla, oricat ar fi ea de curata tot lasa depuneri sau gunoaie dupa un anumit timp.
Un exemplu bun ar fi bidoanele de ulei de motor care chiar daca au avut ulei nou in ele dupa un anumit timp si uleiul ala nou daca te uiti atent lasa namol pe fundul bidonului asa ca.....
Eu pe ideile astea merg si nu sunt singurul, m-am sfatuit cu mai multi si cam toti am ajuns la principiul asta. Nu mai este benzina murdară așa cum era odată. Eu am pus sub aripă unul de Buzău, iar în compartimentul motor am unul mare de plastic(am avutmetalic de Matiz) și unul decantor. De 4 ani în decantor nu s-a depus nimic.
La mașina ta cred că se poate pune un filtru înainte de pompă, pe acolo pe jos, în așa fel încât să nu apară urât sau mepotrivit. Iar lângă repartitor pune totuși unu chiar dacă ți se pare ineficient.
Iată ce am găsit eu în filtrul de la aripă atunci când l-am schimbat:
chromatech a scris: Coliere, ma gandesc ca, daca Citroen ar fi considerat ca sunt necesare , cu siguranta existau din fabrica pe fiecare masina...
Asta in cazul in care inca se mai fabrica furtune cu acelasi diametru interior (STAS) si la aceeasi calitate.
Un filtru face acelasi lucru si are acelasi efect oriunde l-ai monta in circuit.

Cristii a scris:Un exemplu bun ar fi bidoanele de ulei de motor care chiar daca au avut ulei nou in ele dupa un anumit timp si uleiul ala nou daca te uiti atent lasa namol pe fundul bidonului asa ca.....
Eu pe ideile astea merg si nu sunt singurul, m-am sfatuit cu mai multi si cam toti am ajuns la principiul asta.
Este un exemplu rau. Un ulei are mai multe "adaosuri" in componenta sa decit benzina, care cu timpul se depun pe fundul bidonului. Am tinut intr-un rezervor de tabla timp de 10 ani, 20L de benzina iar cind am scos-o s-o folosesc, totul a fost OK.
Eu inteleg ca te sfatuiesti cu multi insa nu si cu cine trebuie. Mizerie este inca in toata benzina vanduta in Romania, s-au schimbat fatadele benzinariilor dar atitudinea benzinarilor si a producatorilor de benzina pentru tara asta nu s-a schimbat , tot ca un popor de mana a doua suntem tratati. Furtune potrivite si de calitate se mai gasesc, similare cu cele de fabrica si cu diametrul corect. Eu am scapat definitiv de problemele create de mizeria din benzina doar dupa ce am montat un filtru metalic , nu locul in care l-am montat este estential, teoretic putea fi montat oriunde pe circuitul benzinei, dar doar locul de deasupra motorului s-a dovedit suficient de larg pentru a-l monta. Am mai avut discutia asta acum cativa ani, tot legat de amplasamentul filtrului, atunci am spus aceleasi lucruri, unul esential il repet si acum, filtrele metalice sunt concepute pentru a functiona sub presiune mult superioara celei pe care pompa de Oltcit o poate dezvolta, deci nu exista niciun pericol. 3-4 bari mai precis, chiar 5 bari. Adica presiunea la care lucreaza pompele de benzina electrice de pe masinile cu motoare pe injectie. Nu e problema de presiune. Am avut filtru de benzina lipit cu Picatura si a tinut peste 100 de km. Era montat inainte de pompa. Problema e ca e inestetic. Bine arata!!!! Chromatech, intamplator am vazut pe siteul mecanica codlea la sectiunea produse si tobe esapament oltcit. Poate ai noroc aic! Nu mai au. Asa este Plumber, am vorbit cu ei dar nu mai au tobe finale, au doar intermediare. Am vorbit și eu imediat după ce am văzut mesajul lui Robert.
Mi s-a găurit și mie toba finală și am nevoie de alta. Merge foarte bine cea de tractoras de vie.
DanH a scris:Merge foarte bine cea de tractoras de vie.

Din aia am avut eu montata pe un oltcit si o mai am si acu dar e data jos.
Chestia e ca nu e prea silentioasa, dupa 2000 de ture scoate ceva sunet dar unul frumos Am primit atestatul de vehicul istoric

Minunat! Succes mai departe! Multumesc asemenea !!! Bravos!!!! Felicitari! Felicitări!
La mai mare!
Felicitari! Felicitariiiiiiii Acum eu sunt curios cate Oltcituri au atestatul de vehicul istoric, siiiii cate il vor obtine, Deceneu, tu urmezi , sper sa fie cat mai multi cei care sa se incadreze in criteriile de obtinere, acum sau in anii urmatori !


Si, multumesc!!!!!!!!!!!!!!
chromatech a scris:, sper sa fie cat mai multi cei care sa se incadreze in criteriile de obtinere, acum sau in anii urmatori !


La mine nu e cazul cu Oltcit-ul. Poate reusesc cu Sierra s-o inregistrez ca vehicul istoric, anul viitor (aprilie 1986 -> 2016 =30 ani). Felicitari pentru "premiu" si sper sa o vedem cat de curand prin filme, videoclipuri si emisiuni televizate. Multumesc, de acum o vor vedea multi oameni . Mai am de pus doar garniturile de cauciuc de la baza usilor pe care le am noi noute si aparatorile de noroi fata.
chromatech a scris:Acum eu sunt curios cate Oltcituri au atestatul de vehicul istoric, siiiii cate il vor obtine, Deceneu, tu urmezi , sper sa fie cat mai multi cei care sa se incadreze in criteriile de obtinere, acum sau in anii urmatori !

Mai intai sa-l pun la punct.Trebuie reparat,revopsit etc... In iunie mergem la plimbare

http://www.classiccarclub.ro/msclassic/index.php?p=cr-participanti&jucarii=Participanti&lang=ro Respect!
O sa va reprezint pe toti era frumos sa avem o sigla oficiala de neam bun sa o afisez pe masina Am montat si ultimele piese pe masina, aparatorile de noroi fata, luni la RAR




Succes!!
Ce i-ai facut?I-ai montat TRX-uri?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 5 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community