Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Club 1982
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Jantele de pe acest Oltcit nu sunt trx-uri ca sunt pe 13.
Presurile sunt originale? Jantele sunt pe 13, nu TRX, iar aparatorile de noroi sunt originale, asa aratau pana in 1984 sau 83 Avem numere


Finalul



























Wow....UN oltcit mai frumos ca acesta nu am mai vazut . Mi-as dori din tot sufletul sa il vad pe viu. Felicitari Multumesc!! Eu sper sa fie si mai frumoase decat asta !!! Totusi, ai mai avea cate ceva de mesterit la el ca sa iasa perfect, adica sa-i pui parasolare cognac cu negru, bari nichelate, ornamentele de plafon nichelate, burdufurile de caldura de carton originale, busonul umplere ulei cu inscriptiile adecvate, separatorul de ulei miofiltre, eticheta alba din fata cu cerintele la ulei, linia portocalie de la turometru care acum vad ca e alba de la soare si cam atat din ce am observat fiindca nu sunt poze facute peste tot Masina are 33 de ani, arata-mi tu una care indeplineste cerintele tale, adica sa fie perfecta. Conducte de hartie nu exista noi, ornamente streasina cromate nu am vazut intregi pe nicio masina, dunga portocalie, sa fim seriosi, barele cromate m-ar costa 1000 lei amandoua, fara garantia ca prind primavara fara rugina chiar si cu masina asezata peste iarna in garaj, iar stickerul cu indicatia'' a se utiliza numai ulei 15w40'' e acolo, parasolarele coniac-negru au intrat in productie dupa 85, deci nu se incadreaza in anul de productie 82, separatorul Miofiltre este un moft, dupa 33 de ani de existenta si functionare se dezintegreaza cand le atingi. Cristii eu am zis ca este foarte frumos nu ca e perfect.. Perfect nici din fabrica nu a iesit... Exact, perfect nu a iesit nici din fabrica, mai ales ca anul 82 a fost unul de calibrare a utilajelor pentru productia de serie, grosimea vopselei variaza in unele zone ale caroseriei, se vede ca in unele parti este translucida, nu are substanta, grosime, adezivii pentru oglinda interioara si geamurile laterale spate erau slabi, demarorul Femsa era putin fiabil, mana celor care se ocupau de masticare nu era inca formata, se vad mici devieri de la traseu, plusuri , matritele nu erau perfecte, pot sa indic defecte de presare chiar si pe segmente neatinse, deci perfecta nu era, doar vopselele, grundul folosit la cataforeza, erau de foarte buna calitate, procedurile de asemenea, altfel nu ar fi rezistat asa pana acum, mai ales in ultimii 2 ani in care a stat afara in iarba si sub un pom ! E cel mai frumos Oltcit stock din cate am vazut in poze
Pe partea dreapta nu ar trebui sa fie fara oglinda? Ai dreptate George, fara oglinda, fara semnalizarile de pe aripi , dar din motive de siguranta le-am pus pe masina,traficul pe drumurile nationale este la nivel de autostrada, din motivul asta le-am montat, ca sa o pot feri de neplaceri Felicitari domnule pentru tot efortul depus!!! Se vede rezultatul!!! Si eu m-am inhamat la un proiect asemanator dar cu alta masina! Sper sa pot apela la tine pentru sfaturi!!! Cu placere oricand !
chromatech a scris:Ai dreptate George, fara oglinda, fara semnalizarile de pe aripi , dar din motive de siguranta le-am pus pe masina,traficul pe drumurile nationale este la nivel de autostrada, din motivul asta le-am montat, ca sa o pot feri de neplaceri

Asa e, o data ce te-ai invatat cu oglinda pe dreapta e greu sa conduci fara.
chromatech a scris:Masina are 33 de ani, arata-mi tu una care indeplineste cerintele tale, adica sa fie perfecta. Conducte de hartie nu exista noi, ornamente streasina cromate nu am vazut intregi pe nicio masina, dunga portocalie, sa fim seriosi, barele cromate m-ar costa 1000 lei amandoua, fara garantia ca prind primavara fara rugina chiar si cu masina asezata peste iarna in garaj, iar stickerul cu indicatia'' a se utiliza numai ulei 15w40'' e acolo, parasolarele coniac-negru au intrat in productie dupa 85, deci nu se incadreaza in anul de productie 82, separatorul Miofiltre este un moft, dupa 33 de ani de existenta si functionare se dezintegreaza cand le atingi.

Asta dupa parerea mea, daca tot m-ai pus sa-ti arat
http://auto.bazos.cz/inzerat/48178927/Malo-jety-a-garazovany-Oltcit-Club-11R-z-r-1987.php
Totusi, eu ce ti-am spus mai sus a fost doar o parere.....
Plus de asta, eu mi-am cumparat tuburi de caldura de carton, noi, originale Cristi,lasa oamenii in pace!!
Ce n-as da sa arate si al meu precum al lui Cromatech!!!
Macar pe jumatate..... Discutia despre masina de 30 de ani care sa fie perfecta este un nonsens, nici cei mai mari colectionari de masini nu au pretentia sa detina piese strict originale, tot ce este pe masina e original, uzina a avut foarte multi furnizori chiar si pentru acelasi reper, chiar si tuburile din aluminiu, sunt cumparate de la depozitul fabricii prin 98, dupa 10 ani de cand niciun roman nu mai produce un surub macar pentru Oltcit, pareri de felul acesta sunt inutile , sunt foarte multumit cu ce am reusit sa fac,pentru mine si pentru cei care o vor vedea cu diverse ocazii
chromatech a scris:Discutia despre masina de 30 de ani care sa fie perfecta este un nonsens, nici cei mai mari colectionari de masini nu au pretentia sa detina piese strict originale, tot ce este pe masina e original, uzina a avut foarte multi furnizori chiar si pentru acelasi reper, ... , pareri de felul acesta sunt inutile , sunt foarte multumit cu ce am reusit sa fac,pentru mine si pentru cei care o vor vedea cu diverse ocazii




Te inteleg perfect!!! Si eu sunt in aceeasi situatie!!! Acum ca aceasta masina este gata, ma gandesc la urmatoarea, stiu un Special din 82, masina este intr-o stare foarte rea, caroseria, probabil ca trebuie un amestec de caroserie sanatoasa si tehnica si dotarile Specialului, luni merg sa vad masina si sa-i fac poze, daca mai exista si nu a fost aruncata la fier vechi. Este alba cu interiorul verde, totul original , versiunea cu geamuri Saint Gobain si Luna Securit. Astept cu nerabdare pozele cu Specialul. Daca mai esti interesat de toba finala de esapament incearca la acest link:http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/787549387.htm?ca=15_s Stiu de acest anunt, dar francezii nu trimit in romanica , o sa primesc din germania de pe ebay, oricum multumesc!!!! Multa bafta cu specialul!!!! Asteptam nerabdatori pozele Cateva poze de la evenimentul din weekend-ul trecut












































































Un 240 D alb, bot de cal din 1976 a avut si taicamiu din 1991 pana prin 2000.

Erau acolo si 2 Capri-uri? a fost un Capri si 2 Granada, unul coupe, altul berlina Felicitari pentru participare! Poate asa se mai starneste dorinta de a avea un Oltcit printre cei care mai au si alte vechituri, ca sunt tare renegate Merci George, anul viitor esti asteptat si tu , am fost surprins de cat de frumos au reactionat oamenii la start , la finish cand am aparut cu Oltcitul, drept urmare am primit din partea organizatorilor invitatia de a participa la concursul de eleganta din Sinaia pe 27 iunie, la sectiunea vehicule fabricate in Romania, bineanteles ca o sa merg Al meu nu e de expozitii, nu am prea pus accentul pe aspectul exterior, e facut sa-mi placa mine dupa posibilitati
Legat de reactia oamanilor cu aia raman ca de salvat vreun Oltcit nu se baga nimeni. George, Oltcituri mai sunt, chiar in stare foarte buna sunt convins, poate ca vazandu-l pe al meu vor incepe sa le scoata la lumina, sper Asa credeam si eu ca mai sunt, dar cu greu am gasit un Oltcit de vanzare pentru un prieten la care sa-i dai cheie si sa pleci la drum fara griji si fara sa fie dezastru la tabla. Salut. Cum as-i putea sa particip si eu cu Oltcitul meu Rudi la expozitii? :) 100 de lei intrare + cate o bere la organizatori.
SZK a scris:Salut. Cum as-i putea sa particip si eu cu Oltcitul meu Rudi la expozitii?

http://classiccar.3xforum.ro/post/20067/1/Fabricat_in_Romania_-_Cluj-Napoca_-_11_07_2015/ Fa-ti cont pe forumul asta si vezi ca pe 11. 07 e intalnire Fabricat in Romania la Cluj. SZK poti sa participi la evenimente de genul celui la care am participat eu, chiar ma bucur ca esti interesat , prea putine Oltcituri sunt vizibile in situatii asemanatoare, vorbeste cu cei din classiccar cluj In 27 iunie mergem la concursul de eleganta din Sinaia

http://www.retromobil.ro/ Am obtinut la concursul de eleganta Sinaia 2015:

- locul 2 la sectiunea fabricat in Romania
- premiul special pentru cel mai bine conservat autovehicul din concurs

Cu ocazia asta masina are si carte de identitate internationala FIVA

Cateva poze























Felicitari! Merita locul 1 avand in vedere cine a fost pe locul 1 Multumesc George!! Da ,asa e , daca evaluarea era foarte riguroasa, la categoria fabricat in Romania , Dacia 1300 albastra care a luat primul loc , in afara de caroserie in ansamblu si punti nu avea nimic romanesc, era o masina preparata de curse, ce-i drept foarte frumos lucrata . Dar premiul special pentru cea mai frumos conservata masina din concurs confirma ce ai spus tu George , anume ca Oltcitul merita locul 1

Prezentarea masinii in fata juriului
Felicitari. Si eu sunt de aceeasi parere cu George ca cel putin locul 1 ar fii meritat ma
sina Eu sunt bucuros ca am ajuns aici cu aceasta masina, sper sa trag dupa mine si alti posesori sau pasionati, sau sa trezesc interesul pentru Oltcit si altora, asta-i dovada ca si cu o masinuta modesta zic eu ,se poate ajunge la premii,modesta in comparatie cu alte modele din concurs , multumesc pentru felicitari !!! Ieri am vazut in Cluj un club din 82 cu seria UU2TAQB0000QB0017 ,de culoare rosie, interior cognac, motor 1129. Din pacate masina este dezintegrata in molecule, a fost lovita in toate colturile posibile, tencuita cu tone de chit, revopsita neglijent, nuanta originala rosu geranium nu a fost pastrata, e vopsita intr-un rosu asemanator cu rosu vallelunga,m-am uitat dupa praguri si lonjeroane si nu le-am vazut, pacat ca nu a fost deloc ingrijita si nu poate fi salvata. Poze? Asta-i singura poza, eu zic ca e mai bine s-o vezi asa, te-ar apuca plansul sa vezi ce am vazut eu, e cel mai rau Oltcit pe care l-am vazut!


da, farurile le-a transformat in casa pentru broaste?, nu de alta da-s verzi
cred ca a trecut dunarea cu el
pacat de el, decat sa mai dispara si asta cred ca pana la urma urmei cu foarte multa munca se poate face daca este vointa Oricat de dragi mi-ar fi Oltciturile nu cred ca orice epava merita salvata, in cazul asta vointa ar trebui sa fie inlocuita de multa prostie, pe masina asta nu poti sa sudezi, nu prinde sudura pe rugina, farurile , stopurile, interiorul sunt distruse, masina nu are praguri, nu mai are stalpi, nu mai are aripi de spate, nici afara nici in interior, nu mai exista lonjeroane, nici fusta spate,stalpii fata in zona de imbinare cu pavilionul pe ambele parti s-au facut atat de subtiri incat se vede prin ei, zona de sustinere a usilor e atat de subtire incat in momentul in care deschizi o usa se lasa 5 cm, despre ce vointa sa povestim!!!

Sa-i fie tarana usoara!!! Chiar nu stiu din ce cauza o fi ajuns asa ruginit, de la kilometri foarte multi si intretinere zero sau ca e lasat in paragina de 10-15 ani?, numai tu stii ca ai vazut masina Am eu o caroserie de Oltcit f.b. de recuperat,spatele este bun,aripile din spate nu sint ruginite,nici contraaripile spate nu sint ruginite,pragurile sint bune,podelele la fel.Doar in fata sub capota trebuiesc puse citeva petice la contraaripi si rama cu grila de la parbriz prezinta putina rugina.
O dau fara acte la 150 lei sau cu acte 300 lei,culoare gri metalizat diamant,cel deschis.
Asta ptr.cine vrea sa salveze un Oltcit,caroseria goala,poate fi urcata intr-o duba si dusa la noul propietar.are carte,numere,talon,nu a fost radiata din circulatie. Am primit acest set motor aproape complet EDERLAN in cutia originala, lipsesc 2 segmenti de ungere U-flex si 2 segmenti raclori, segmentii sunt produsi de PERFECT CIRCLE. Mi se par interesante cateva elemente, fanta segmentului de foc si segmentului raclor este aproape de zero in comparatie cu segmentii Goetze care au fanta de aproximativ 1mm. Segmentii raclori au pe toata circumferinta fetei de contact cu cilindrul santuri minuscule, nu sunt perfect lustruiti ca cei de la Goetze.Problema,unul dintre segmentii de foc are o portiune patata , pare sa fi fost afectat de ceva substanta coroziva, dar fata de contact cu cilindrul este perfecta, mai poate fi utilizat sau e mort?

Poze;








Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 6 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community