Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Club 1982
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Incercand sa scot fulia pompei de ulei cu presa am crapat-o , segmentul de ax expus era destul de ruginit iar fulia nu a iesit,a crapat ,asa ca rog pe cei care au o fulie pentru pompa de ulei sa mi-o trimita, contracost bineanteles,mai am nevoie si de o teava mica de legatura, pata calda,pe partea cu delcoul, cumparasem una de la NIKO PLOIESTI noua dar pare sa fie pentru alta masina,nu se potriveste deloc . Astazi am gasit ramasitele unui exemplar fabricat in 1981 destinat prezentarii modelelor Oltcit, masina nu mai exista, a fost a unui domn din Tg Mures, care a decedat de aproximativ 3 ani, fiul acestuia a incercat sa vanda masina dar nu a avut succes, eu la randul meu am facut sapaturi pentru a afla cine este proprietarul ,intentionam sa-i fac o oferta pentru masina, intentia de a vinde masina a existat, dorinta mea de a o cumpara de asemenea, doar ca temporizarea nu s-a potrivit. Masina era absolut identica cu Oltcitul rosu fotografiat in 1981 in parcul Romanescu din Craiova, rosu geranium, interiorul cognac cu carouri , si avea doar un singur jigler de spalare a parbrizului montat pe capota ,cromat, aproximativ 40000 km, cand am vazut eu masina ultima data prin 2010 era absolut impecabila,o bijuterie.

Asta am recuperat;



Mai exista de la aceasta masina roata de rezerva, carburatorul si tableta portbagajului.


In Brasov , pentru cine este interesat, stiu inca un exemplar din aceasta serie destinata prezentarilor,dar cu interiorul verde in carouri, masina este alba,dar intr-o stare jalnica, daca bate vantul raman doar scaunele, proprietarul cere 300 eur. Legat de Oltcit-ul din Brasov, nu sti unde se poate vedea? Ca pe cele din parcari le stiu pe toate.E unul alb frantuzesc, copt la tabla dar interiorul verde, a fost vopsit negru(se vede pe unde sa dus vopseaua).
Mai stiu unul alb cu interiorul verde dar ala e ok la tabla. Da George, masina se afla in zona spitalului judetean, sunt convins ca ai trecut pe langa noua biserica greco-catolica, masina se vede de pe bulevard,este alba cu buclier fata si spate daca nu ma insel, ca sa ajungi la ea ocolesti biserica prin dreapta,iar dupa biserica virezi din nou la dreapta in parcarea lunga, masina se afla chiar pe partea stanga,ultima in parcare.Daca te opresti langa ea vei vedea ca interiorul, bordul,panourile au fost vopsite cu negru si albastru, dar buzunarele spate sunt verzi intacte, tapiteria este in regula sub husele aplicate peste scaune, vei vedea pe la geamul din stanga spate extensia banchetei,care are exact acelasi model dar pe fond verde, sper doar ca proprietara nu a predat-o la remat, in februarie masina era acolo!!! Il stiu, am pus si poza cu el pe forum http://imgbox.com/abzxP2HK
Nu cred ca a ajuns la remat,tot in februarie am trecut si eu ultima oara pe acolo, il stiu de vreo 7 ani in parcare aia.Ai vorbit cu proprietarul de curand?
Eu ma gandeam sa-i las un bilet ca-i dau 500 de lei pe el, dar am cheltuit banii pe altceva( piese de Oltcit ) George, eu am vorbit cu fratele proprietarei, m-am uitat intr-o zi la ea si m-a surprins, in prima faza a fost foarte amabil, i-am spus ca sunt interesat s-o cumpar dar i-am atras atentia ca cel pe care l-am luat eu cu o luna in urma m-a costat 250 eur si este in mintile lui,ai de ce sa te legi ca s-o restaurezi pe cand a lui este mai rau decat varza. Dupa cateva zile mi-a dat un pret care m-a facut sa-i sterg si numarul de telefon din agenda,adica 300 eur,l-am refuzat bineanteles si atunci a decis sa duca masina la remat, i-am spus ca valoarea ei nu este determinata de ipotetica suma oferita de guvernul acestei tari. Daca ai nervi insista, daca nu, sa-i fie tarana usoara si asteia!!!! E prea copt la tabla.Doar daca ai un aparat de sudura si ai prea mult timp liber se merita sa-l refaci avand in vedere ca e printre primele fabricate.Dar 300 de euro e prea mult pentru starea in care se afla. Doar de piese, si acelea putine, interiorul este zugravit, caroseria doar oxid, ceva mecanica poate si elementele tapitate,scaune, tetiere bancheata cu extensii , sau sticlaria care este Sain Gobain ,dar nu pentru 300 eur. Salut chromatech , incep prin a spune wow, unde a fost tinuta de e asa "tipla" caroseria? Daca nu ar fi aripa pe fata ar fi ca noua. Felicitari pt achizitie si a avut noroc ca a nimerit pe maine bune. Astept sa ma dai o tura cand e gata:). Succes in proiectul tau. Salut Enrique, merci pentru gandurile bune, cu siguranta vei vedea masina ori in Brasov ori in Craiova . Proprietarul anterior a avut grija de ea pana acum 2 ani, a stat in garaj,dar in urma cu 2 ani a scos-o in spatele blocului sub un pom, acolo s-a degradat mai mult aripa interioara, a plouat pe ea, s-au depus frunze si au tinut umezeala,dar nu este problema, probabil sambata asta va fi sudata si refacuta toata aripa, o sa fac poze mai tarziu sa vedeti toti ce am mai mesterit la ea Azi am primit vopseaua de retus, este pentru zona busonului de la rezervor singura problema vizibila din exterior, iata produsul;







Vopseaua este originala Citroen -Peugeot, codul EWT este codul nou cel vechi fiind AC088 S,noul cod este valabil dupa renuntarea la codarea numerica a nuantelor, multe programe de nuantare fac trimitere automata la codul din litere, se comporta ca o vopsea 2K , lacul avand rol de activator,intaritor, se aplica peste vopsea dupa 30 de minute dar nu mai tarziu de 30 mn, astfel vopseaua fiind partial uscata are loc reactia de intarire completa , se intinde uniform si are densitate mare . Asta am reusit sa fac cu sprayul de retus;


Caut doua capace cum sunt cele din imagine,am doua noi noute dar nu ajung rotile fiind 4, pot sa fie si negre,dar sa fie complete, cu capacelul patrat din centru si armatura de tabla a surubului, sa nu fie sparte sau julite

Ce bine a iesit !
Niste poze cu toata masina cand pui? Partea de jos a gurii de umplere din aripa am lucrat-o cu atentie, zona respectiva era ruginita si perforata, asa ca am decupat foarte exact segmentul de tabla afectat si de asemenea am decupat piesa exacta dintr-o alta aripa care era intacta, piesa decupata a intrat fix pe spatiul din aripa si am lipit-o cu un aliaj de zinc-plumb, deci nu este sudata, in felul asta am evitat intinderea tablei si deformarea ei,iar stratul de chit pentru finisaj este minim, de asemenea pe dosul aripii nu este afectat stratul de grund original , a ramas vizibila doar o dunga de maxim 1 mm grosime care este cordonul de aliaj cu care am lipit segmentul de tabla .

Poze cu masina o sa pun peste o saptamana ,doua, vreau sa mai avansez cu lucrarea. mi se pare ca am eu 3 buc ,sa le caut , am trecut si vineri si luni prin sighisoara ,dar nu am intrat pe forum Sper sa le gasesti, comunica-mi si pretul lor in cazul in care dai de ele si merci frumos anticipat sint gri capacele? eu am sa-ti trimit negre. Nu este problema , am vopsea gri mat exact nuanta capacelor originale Am spalat sasiul cu solutii speciale si apa sub presiune,asa a iesit, urmeaza sa montez rezervorul nou nout, scutul lui, bara de protectie si esapamentul final















Am nevoie de aceste ornamente, anume, ornamentul stalpului spate stanga si ornamentul transversal care inchide plafonul



nu cred ca vei gasi ornamentele respective , cel transversal nu era pus pe toate , e raritate ca si ornamentul de streasina cromat . Cel crapat imi aduc aminte ca la mine erau doar dintr-o parte pana in gaura iar in partea cealalta a gaurii se tineau .la tine par separate de tot . Solutia e Picatura , aplicata pe spatele ornamentului . Daca nu am vazut bine si e crapat doat intr-o parte , incalzeste piesa cu feohn industrial pentru ca e greu sa o reaproprii in crapatura . Se poate o poz Imi cer scuze pentru intarzierea cu care raspund, cazul oricum s-a rezolvat , am gasit ornamentele , repararea celor de pe masina nu era acceptabila pentru mine Azi am mai progresat putin, usile montate pe masina si complet echipate, rezervorul si scutul de protectie, antena cromata, si stopurile spate




















Salut! Felicitari pt oltcitul reconditionat! Am si eu un oltcit din 86 . Parintii au luat din fabrica si vreau sa fac si eu un topic. Cum se pun pozele? Multumesc !! Pozele poti sa le pui cu http://postimage.org/?lang=romanian, le incarci aici si le transferi in forum Am facut ceva progrese azi; montat aripa stanga si capota si verificat alinierea aripii de dreapta care este noua, cu ajustari marunte i-am dat ok, merge la vopsit





Frumos! Mai e putin si e gata. Aripa nu o vopsesti cu sprayul comandat, sa fie aceeasi nuanta? merci George, aripa va fi vopsita cu vopsea 2K pe care am comandat-o unui laborator de vopsele ceva mai specializat, am dus aripa veche si codul original de vopsea si mi-au analizat componenta ingredientelor cu un analizator optic, aripa si hayonul vor fi vopsite in cuptor . Iata si rotile de Visa pe 13, au ajuns la Paris si vor fi trimise catre mine zilele viitoare, deocamdata se odihnesc







Cand vor ajunge acasa le voi lua la curatat si vor fi pastrate o perioada asa , in starea originala. felicitari, chiar arata bine! Merci Octavian, puteam sa iau si R 340, am gasit si cauciucuri dar din stocuri vechi, ce te faci cand se epuizeaza si stocurile respective!!! Asa ca iata-le pe 13'', curatate si conservate asa o perioada, pana cand gasesc o firma care sa le aduca la aspectul de nou , vopsite cu griul specific de fond, frezate si lacuite. din cite vad eu poti sa le lasi asa cum sint, iar daca vrei sa faci mici retusuri, dupa ce le cureti cu raspundere, poti sa-ti faci vopsea pe cod si sa o introduci intr-un marker din ala special pt asa ceva (sinto) apoi sa retusezi ci migala vopseaua sarita!
chromatech a scris:Merci Octavian, puteam sa iau si R 340, am gasit si cauciucuri dar din stocuri vechi, ce te faci cand se epuizeaza si stocurile respective!!! Asa ca iata-le pe 13'', curatate si conservate asa o perioada, pana cand gasesc o firma care sa le aduca la aspectul de nou , vopsite cu griul specific de fond, frezate si lacuite.


Unde ai gasit anvelope R 340 si la ce pret? http://www.ebay.de/itm/4x-160-65-r340-76Q-VR340-Michelin-TRX-M-S-100-NEU-Oldtimer-Reifen-/370968611053

http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/456751598.htm

http://www.ebay.co.uk/itm/180-65-340-MICHELIN-TRX-AS-TYRES-NEW-/280519373964?pt=UK_Cars_Tyres_RL&hash=item415041f48c

http://www.ebay.co.uk/itm/2-16065340-Michelin-5mm-160-65-340-TRX-AS-Used-Part-Worn-Tyres-160-65-160x65-/201147557557?pt=UK_Cars_Tyres_RL&hash=item2ed55426b5


Se gasesc George in toata Europa, doar sa ai cine sa ti le trimita, de obicei in Romania nu prea trimit, daca ai pe cineva in apropierea locatiei vanzatorului, este simplu. Am terminat masina in proportie de 95%, maine o spal , e putin prafuita,si o pun in garaj pana la primavara cand voi finaliza si restul de 5% din lucrare, o sa vedeti tot maine seara si cateva poze noi. Pana la primavara va dau o tema de gandire sau studiu,anume , cu ce adeziv pot sa lipesc , definitiv daca se poate , suportii de tabla din inox lipiti pe geamurilor spate amovibile, am facut aceasta operatie in primavara cu adezivul de la Loctite pentru oglinzi retrovizoare interioare, azi am observat ca unul dintre cei 4 suporti s-a dezlipit, stiu ca as putea schimba geamurile cu unele fixe, sau cu unele ale caror suporti sunt fixati cu surub, dar ideea este pastrarea originalitatii.

Adezivul si suportul geamului desprins:



Eu am avut suportul oglinzii lipit cu silicon negru,si a tinut fara probleme,insa dupa ce l-am lipit,nu agatat oglinda decat dupa vreo saptamana,la geamurile astea tu ar trebui sa incerci si altceva,si anume pe spate unde nu se vede sa pui o bucata de tabla de inox sudata de suportul vechi sa fie suportul ca o clema cu doua suprafete intre care sa intre geamul,pentru o mai mare rezistenta,altfel n-o sa tina cam nimic,geamul e destul de greu... Da Iulicuta, as putea chiar sa fac acele tablite din inox complet noi, inclusiv cu un contrasuport,adica asa cum spui tu cu tabla in fata si dupa geam ,dar va fi o problema de etansare pe interior la suprapunerea cu chederul geamului, am gasit niste adezivi speciali cu activare la UV, o sa-mi iau si o sa fac multe teste, sau mai simplu cred ca voi duce geamurile la Tg Mures la o firma care se ocupa de confectii din sticla si inox, o sa-i rog sa-mi lipeasca chimic dupa tehnicile lor acele tablite.

Am promis ieri niste poze , iata ce am reusit anul asta;





















































Pentru anul viitor mai sunt cateva maruntisuri de executat, dar deocamdata este suficient Foarte frumos! O singura remarca am de facut: fa ceva cu fata de usa superioara (umarul ala) de la usa soferului, ca se vede urat cu vinilinul largit asa pe el...
Bafta! Da Jimmy, ai dreptate, dar sunt multe lucruri imperfecte, cat am revizuit aceasta masina m-am confruntat cu o dilema, sa o restaurez complet, vopsea integrala, refacuta tapiteria, panourile usilor, schimbat tot ce se putea schimba cu piese noi , sau reconditionarea componentelor care cereau obligatoriu acest lucru, am hotarat sa pastrez originalitatea chiar si cu defectele care arata totusi ca masina are aproape 33 de ani. Puteam sa remediez tot ce ma nemultumeste chiar si pe mine, dar cine va vedea masina va aprecia aspectul original . Initial in pozele anterioare se poate observa ca am intentionat sa montez oglinda dreapa si semnalizatoarele de pe aripi dar in final am renuntat, tocmai in idea celor scrise mai sus sincer felicitari ... chiar arata wow

in privinta clemelor te chinui degeaba cu lipitul lor pe geam ... nimic nu prea tine .. in schimb renteaza sa lipesti partea aia a geamului de cheder cu silicon negru de parbrize ... in felul acesta ai si etanseitate si nici geamul nu mai aluneca in jos .. cel putin pe mine solutia asta m-a tinut cativa ani buni, dar la a mea se acceptau si unele imperfectiuni Salut Lancer, eu ma incapatanez totusi sa lipesc clemele originale, o sa testez adezivi pana-mi iese, o sa incerc inclusiv sablarea prealabila a suprafetelor care trebuie imbinate, am scule si dispozitive potrivite, sunt tehnician dentar, am si sablator cu o multime de tipuri de particule, am si lampi cu UV, pentru ca exista si asemenea adezivi, deci trebuie sa reusesc oricum clemele alea ..din fabrica nu erau lipite .. dar nici geamurile nu stateau ... stiu ca exista si solutii cu UV ... vezi pe la oamenii cu montari/lipiri parbrize .. daca nu reusesti e totusi bine sa stii ca exista si varinata pe care ti-am spus-o mai sus . lipirea partiala a chederului pe geam .. adica numai care vine pe partea cu clemele ..bafta Merci Lancer, stiam de solutia propusa de tine, asa a rezolvat problema fostul proprietar, am curatat geamul si am schimbat chederele, intr-adevar adezivul folosit in fabrica era nul, clemele se dezlipeau la prima curba. Eu am folosit acel Loctite pentru ca in trecut am lipit un suport de retrovizor interior iar cand am incercat sa-l dau jos pentru ca trebuia sa schimb parbrizul, s-a desprins doar cu fragmentul de sticla pe care a fost aplicat,aproape ca adezivul se confunda cu sticla parbrizului. pentru romania e valabila urmatoarea chestie : calitatea produsului e invers proportionala cu durata de fabricatie ... Ultimele poze din acest an, desi mi-am propus sa nu mai mesteresc nimic, am pus totusi masca originala cromata, am avut 2 bucati recuperate de foarte multa vreme de prin Craiova, una dintre ele si-a gasit un nou stapan, pe cea de-a doua am pastrat-o si acum este pe masina potrivita





Zici ca e nou Felicitari! Merci George Cromat sa fie oare plasticul mastii sau vopsit gri? de obicei piesele de plastic se cromeaza in intregime si nu e tocmai la indemana sa cromezi o dunga pe o piesa mare de plastic am si eu o masca dinasta dar e vopsita gri,si asa a venit de la mama ei de pe un axel Te referi la mastile de Axel pe fond gri sau doar la chenar? Mastile de Axel nu au avut niciodata chenarul in contrast cu fondul, erau turnate din plastic gri, daca te referi la masca de pe masina, poate m-am exprimat eu simplist, aspectul acelei dungi nu este de crom lucios, seamana cu placutele de aluminiu de pe manerele de deschidere al usilor, doar ca este mai lucios, satinat, este aplicat acolo dar habar nu am cum au facut chestia asta. Si masina mea are din fabrica acea dunga pe masca, dar e doar vopsea, cel putin la mine...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 2 din 7
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community