Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

problema , cred ca din carburator

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
va salut , am si eu o problema de ceva timp, masina porneste la prima cheie se accelereaza , n am probleme de genu , nici pe timp rece nici cald, dar de exemplu sunt in treapta a 3 a de viteza reduc sa intru pe o strada ii dau treapta a doua si accelerez, si nu trage nu are putere sunt la 2500 de turatii si zici ca abia plec de pe loc , daca apas mai tare pe acceleratie si trece de 2800 3000 asa , gata trage , sau daca o iau asa usor treptat sa accelerez asa mai finut , am schimbat bujii, capac delco , bobina e noua , pompa benzina , ambele supape de langa carburator cea triunghiulara si patrata , furtunul de vacuum de la delco la carburator , fise , si nimic , nu sunt priceput ma mai invatat nevoia si miam bagat nasul asa , de aceea as dorii un sfat la ce sa umblu sau ce sa schimb capacul de la pompa de sprit trebuie schimbat fiindca are parghia tocita Cind ii dai spritzuri scurte, motorul raspunde prompt la acceleratii sau incepe sa tuseasca ??? aceeasi problema o am si eu , nu am gasit inca solutia ! Awmule si la tine solutia e aceeasi,plus un schimb de carburator ca ala al tau e cam praf in general.
Se duce naibi parghia de la capacul pompei de sprit,si chiar daca tu vezi ca scuipa benzina,o scuipa mai tarziu cu o secunda decat trebuie...rezolvari sunt doua,fie se inlocuieste capacul pompei de sprit cu unul nou,fie se pun doua came pe axul clapetei,si atunci a doua cama va calca pe suprafata de langa cea tocita de prima cama... pana la urma cred ca o sa pun solexu de 1.3 , la fel consuma . dupa ce ii fac o baie si ii aranjez parghia la pompa de sprit problema cu pedala gripata asa cand acceleramam rezolvato am schimbat supapa aia de dezinecare , voi va referiti la parghia aia de se misca de e pe capacul unde e supapa patrata? intradevar am vazut ca e tocita asa, ca na acolo e frecare ca sa o actioneze.da laurentiu raspunde bn se tureaza frumos , urca repede in turatii, acum 3 lunii mergea super numi doream altceva , nici nu trebuia sa accelez peste 2 mii de ture in fiecare viteza , tragea prea bn pana in 2 mii , viteza crestea imediat nici nu aveam nevoie sa ma dau la ea , si culmea atunci pierdeam benzina pe la supapa aia patrata era varza facuta cred ca niciodatanu sa umblat acolo.
beju a scris: laurentiu raspunde bn se tureaza frumos
Inseamna ca hiba nu e de la pompa de spritz ci pe circuitul de la mersul in sarcina. O fi vreun jigler infundat pe undeva. salutare , eu am spalat carburatorul care stiam ca merge bine , dupa lungi pregatiri ,spalari, clatiri ,azi l-am pus pe masina si surpriza la fel face . de data aceasta sunt convins 100% ca este curat => problema nu este din carburator . parerea mea pai si din ce sa fie tu ce aprindere ai ?
AwM a scris:salutare , eu am spalat carburatorul care stiam ca merge bine , dupa lungi pregatiri ,spalari, clatiri ,azi l-am pus pe masina si surpriza la fel face . de data aceasta sunt convins 100% ca este curat => problema nu este din carburator . parerea mea


Incearca sa umbli si la avans.Mi-a facut si mie probleme RM-ul, i-am schimbat carburatorul si tot mai facea figuri, pana mi-a trecut in cap sa umblu la avans. L-am dat la maxim catre motor si merge bine acum.
Avansul il reglezi cu motorul la ralanti dupa ureche, misti de delco pana gasesti pozitia in care merge rotund motorul. Fratilor, duceti-va la o vulcanizare si suflati cu aer comprimat prin toate gaurelele (jicloare, puturi, canalizatii etc.).

Din proprie experienta am invatat ca spalatul carburatoarelor nu te ajuta foarte mult. Sfanta este suflarea cu aer comprimat.

Eu cand observ ca incepe motorul sa functioneze neregulat, scot carburatorul de pe motor, il fac bucati si suflu cu aer comprimat tot ce se afla in el (jicloare, canalizatii, puturi). Dupa ce il montez pe motor, zici ca e alta masina. aprindere electronica gyorgyoda , am facut asta si nu a avut nici un rezultat ! , incearca sa pui una clasica cu platina , eu nu mai detin una clasica si vezi cum merge dupa
beju a scris:aprindere electronica


Vezi daca funtioneaza capsula vacuumatica de pe "delco" si vezi daca e infundata gaura de punere la atmosfera de pe ea. Daca e infundata, e posibil ca membrana sa se fi intarit din cauza benzinei condensate in ea. uitati ce am gasit pe http://oltcit.ro [URL][/URL]

sper ca aceasta este rezolvarea la mersul prost in sarcina . nu cred ca asta e problema... merge prea urat ca sa fie de acolo, si in plus, facea la fel si cand era cald afara. La fel cum zice si cristi, ori capsula vacumatica, ori furtunul care face legatura intre delco si carburator... La mine este aprindere clasica, iar capsula de avans vacuumatic este defecta (nu mai face vacuum) iar motorul functioneaza bine mersi. Capsula aceea nu face altceva decat sa corecteze avansul la aprindere in fuctie de turatia motorului (de la 10 grade pana la 27 de grade insa motorul merge bine mersi si cu avans static de 10 grade).

Awm, daca la tine nu a functionat metoda descrisa de mine si care se regaseste si in manualul lui Canta nu stiu ce sa zic. Incearca o spalare temeinica a carburatorului si dupa sufla-l cat inca e ud. Nu are voie sa nu se curete complet. Am si eu o problema. Nu trage pana in 2000 de ture la plecarea de pe loc. Am mai avut problema asta anul trecut dar am rezolvat-o dupa ce am schimbat parghia de la pompa de sprit. Sa se fi tociat iar e imposibil
Sa fie vreun gunoi sau sa fie ceva tot din pompa de sprit? treapta 1 infundata?!
incearca o desfundare cu palma.... Am incercat dar nu s-a desfundat. Ce-i drept jicloarele de pe tr 1 si 2 nu le-am demontat niciodata in 12k de km de cand circul eu.( cand am mai desfacut carbul le-am suflat doar pe cele de deasupra. la mine e mai nasol
cand dau sa plec de pe loc, da in nas si nu numai, da in nas in toate treptele de viteza si trebuie sa-i dau spritzuri la greu si daca in afara orasului o tin constant la 60 la ora incepe sa intrerupa si iar se repeta povestea, scade sub 60 la ora si trebuie sa-i dau spritzuri
care este problema?, mi-a mancat zilele.........
mentionez ca am cutie 5 ro, motor 1.3 ro, aprindere electronica ducellier completa montata chiar astazi fiindca o suspectam pe cea veche de romania ca e defecta si carburator de 1100 cu jiglere de 90 pe ambele trepte
care sa fie problema?
o sa incerc sa montez un carburator original de trs sa vad cum se comporta fiindca la momentul actual suspectez ca ar fi carburatorul de vina fiindca e magarit de mine sa consume foarte putin
George Hermenean a scris:Am incercat dar nu s-a desfundat. Ce-i drept jicloarele de pe tr 1 si 2 nu le-am demontat niciodata in 12k de km de cand circul eu.( cand am mai desfacut carbul le-am suflat doar pe cele de deasupra.


Cat te costa sa desfaci capacul de la pompa de sprit? Cristi , Eu cred ( sant sigur ) ca nu ai imperechiat bine jiglerele . si vezi ca la pompa de sprit ai o supapa e valabil pentru George Hermeneanu , cand o pompa de sprit lucreaza bine jetul de benzina trebue sa fie injecat pa 750cm; 1metru de tine cu carburatorul avand camera de nivel constant conplecta si carburatorul inclinat la 45 de grade . Jiglorul pompei de spritz (papagalul) se poate desfunda cu un fir de "par" scos din peria de sirma si indreptat. Nu e o metoda ortodoxa insa poate da rezultate bune in functionarea motorului. Cel mai bine cu un fir de cupru de la un cablu multifilar dupa ce il arzi cu bricheta la cap ptr.inlaturarea emailului,cuprul fiind moale si nu afecteaza gaura papagalului,apoi suflat.Cristii...ii sufli in gaura papagalului,asa se intimpla daca ai magarit carbelitorul.. ...daca-l ghepardezi,sa vezi cum fuge.....mai mareste-i un pic avansul,si daca nici asa nu merge...taie-i ciocul papagalului,ii dai doua ciocane sau il impusti si pui altul..... s-a rezolvat problema, am pus unul de trs si nu mai am treaba
chestia cu datu in nas e ca aveam nivelul de benzina foarte mic si de aia cred ca dadea in nas, aveam vreo 22 sau si mai mult in loc de 18 Eu tind ca aveai probleme cu progresiunea ,era saracita din cauza jiglerului mic ca diametru , tutusi verifica reteaua de vid pentru avansul vacumatic , Eu personal reglez avansul vacumatic asfel ; montez alt delcou pe motor si la esirea de vacum pun alt furtun ,il cuplez la delcoul pe care ii teglez avansul accelerez motorul la 1500r/min atunci avansul trebue sa fie tras la maximul ,daca nu e tras reglez din steluta ,, iar in pozitia libera ,fara vid jocul camei sa vie cat mai mic si chiar deloc ( fara sa fie actionate arcurile ) , si am grija ca pompa de sprit sa bage suficenta benzina dar nici prea multa ca se ineaca motorul . Cum am aratat mai sus . Se pare ca la mine problema e ca nu se incalzeste suficient motorul. Am facut ieri mai multi km si nu a mai facut figuri. De obicei fac un drum de 6-7km
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community