Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

simeringuri supape

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare la toata lumea, am si eu o întrebare la voi, simerigurile de la supape difera cele de 1,1 cmc de cele de 1,3 cmc? cu multumiri anticipate s4emeringurile de 1100 sint la fel cu cele de 1300 dar sa nu cumva sa cumperi din alea verzi de cauciuc pt ca dupa 1000 de km o sa scoata fum la fel ca o locomotiva ,sa fie din teflon Diferă admisia de evacuare însă. Unele au bulină de vopsea galbenă, altele nu. simerinurile de teflon sunt cele mai bune
Madalin Zolti a scris:simerinurile de teflon sunt cele mai bune

Așa ceva nu -i de găsit pe aici!Am auzit că ar fi potrivite și cele de LADA.Adevărat? E posibil sa-mi "ude" bujia cu ulei doar la pistonul nr. 1 din cauza unui semering la supapa?

Pt a-l schimba, trebuie dat jos motorul sau se poate lucra pe lateral?

Thx. Poate sa fie bujia sau fisa defecta sau capacul de la delcou. Nu poti schimba simeringurile de la supapa fara sa demontezi motorul. Bujiile le-am schimbat sunt noi. Fisele, capacul la delco si rotorul la fel sunt noi. Altceva nu-mi vine in minte decat ca 'primeste' ulei de undeva. io zic ca acea bujie se uda din cauza ca nu functioneaza din mai multe motive ,daca tu spui ca ai schimbat cam tot ,se poate sa nu ai compresie pe acel cilindru Dar am fost la un mecanic si a masurat compresia si mi-a spus ca am intre 9 si 10 bari la toti cilindrii. Si nu trepideaza mai mult decat ar trebui. (atata doar ca suna ca un diesel ) Tramp, fa rocada bujiei care este umeda cu una care lucreaza bine. Asa vei fi sigur daca defectul este de la bujie-fisha sau de la cilindru. Am inteles, sa traiti!

Revin. Nu am mai reusit sa-i dau de capat.
La un moment dat nu mai vroia sa se accelereze in sarcina. Pe drum, ajungea la 60 kmph doar daca era o vale lunga, in rest, chiar si pe drum drept motorul pierdea din putere si se mentinea in jur la 40 kmph.
I-am inlocuit carburatorul, i-am schimbat distributia, verificat compresia, totul parea ok, dar totusi nu mergea. Bujiile erau afumate, dar nu excesiv. In gol se tura bine, fara sa vad ceva in neregula.
In cele din urma ma pregateam sa-i desfac motorul, i-am curatat caroseria pentru a o duce la vopsit. Am vorbit intr-o vineri cu tinichigiul si a spus ca luni pot sa o duc. S-a intamplat ca sambata sa se umfle de la ploi raul care trece prin fata portii si duminica dimineata ne-a luat la vale singura cale de acces, un pod de fier de 15m lungime si care rezista la 5 To. L-am gasit dupa 2 saptamani la 600 de metri mai la vale.
Masina a ramas pana anul trecut in curte, cand a ajuns la fier vechi.

Asta a fost povestea.

Toate cele bune,
Tramp.
Tramp a scris:Nu am mai reusit sa-i dau de capat.
La un moment dat nu mai vroia sa se accelereze in sarcina. Pe drum, ajungea la 60 kmph doar daca era o vale lunga, in rest, chiar si pe drum drept motorul pierdea din putere si se mentinea in jur la 40 kmph.
I-am inlocuit carburatorul, i-am schimbat distributia, verificat compresia, totul parea ok, dar totusi nu mergea. Bujiile erau afumate, dar nu excesiv. In gol se tura bine, fara sa vad ceva in neregula.
In cele din urma ma pregateam sa-i desfac motorul, i-am curatat caroseria pentru a o duce la vopsit. Am vorbit intr-o vineri cu tinichigiul si a spus ca luni pot sa o duc. S-a intamplat ca sambata sa se umfle de la ploi raul care trece prin fata portii si duminica dimineata ne-a luat la vale singura cale de acces, un pod de fier de 15m lungime si care rezista la 5 To. L-am gasit dupa 2 saptamani la 600 de metri mai la vale.
Masina a ramas pana anul trecut in curte, cand a ajuns la fier vechi.

Asta a fost povestea.

Toate cele bune,
Tramp.

wow , ce raspuns dupa atata timp
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community