Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Noul meu Oltcit......Oltena de fapt
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare tuturor.Nu am mai intrat de multi ani pe aici pentru ca nu mai detineam "obiectul" ce poarta numele acestui forum,iar discutiile aberante in lipsa masinii nu isi aveau rostul
Ca sa fie treaba intreaga,acum la "batranete" mi-am luat din nou oltcit,Oltena de fapt.Un trs 1995 foarte putin rulat.Doar l-am tranzactionat,nu l-am adus acasa.Singurul dezavantaj al masinii ar fi ca scaunele de fata au fost schimbate.....vom vedea daca voi gasi.Am luat masina doar la rugamintile fetei mele,care pe masura ce creste ,simte lipsa primei masini care a plimbat-o.In plus se pare ca simte o atractie deosebita pentru aceasta "bijuterie".Masina va sta intr-un garaj incalzit pana la primavara ,cand i se va aplica o vasta operatiune de reconditionare.
Intentionez sa-i desfac caroseria pana la ultimul surub ,sa sablez pe unde va fi nevoie,si sa-i aplic o vopsea intr-un mod profesional.Masina este bleu magnetic,albastru in talon,ceea ce imi da posibilitatea la multiple variatiuni de culoare.Sunt un pic norocos pentru ca am piese noi si SH pentru inca vreo 50 de ani.Aceste piese isi vor aduce aportul la reconditionarea masinii.
Singurul derapaj la capitolul estetic vor fi jantele late AMIL,special concepute pentru Citroen Axel.
Cand timpul imi va permite,voi intra si voi prezenta cate ceva din desfasurarea operatiunii.
Sincere felicitari! Chiar ma tot gandeam cum un asemenea pasionat ca dumneavoastra a renuntat la Oltcit. Sincer mi s-a facut pielea gaina cand am citit ca fiica dumneavoastra v-a impins de la spate pentru a face acest pas. Da ...nici mie nu mi-a venit sa cred ca am luat aceasta decizie.Am totusi 5 masini in curte,....asta mai trebuia !
Dar asta este sper sa fac masina la starea de nou si sa o pot prezenta la vara.Nu mai folosi persoana a II-a,nu conteaza varsta,ma simt ca la 20 de ani !
Am avut de ales intre un oltcit frantuzesc din 85 care il stiu la umbra intr-un garaj(probabil ma voi ambitiona si il voi lua si pe acela) si un TRS.Am ales totusi trs-ul pentru avantajele clare(motor,cutie,etc) ,si mai ales ca vine in plus cu inca un oltcit '84 la pachet(rulat 17.000 km dezmembrat acum mai bine de 10 ani la un remat alaturi de amicul meu de la care iau "zina".
Oricum o sa fac un motor 1300 100% frantuzesc si deja am in canal (in garaj) o cutie de GSA.Sper ca Dumnezeu sa-mi dea sanatate si putere de munca !
s-ar putea sa am eu o priza de cutie frantuzeasca,dar trebuie sa-mi dai alta la schimb fiindca eu cu ea centrez discul de ambreiaj Sa vedem daca nu gasesc.......probabil esti ultima solutie.Multumesc ! Niste imagini nu ne prezinti?Multumesc! Deocamdata nu !
Inca nu este in posesia mea.Nu am adus-o acasa.L-am luat,dar tot la proprietar este. OK!Asteptam sa-l aduci acasa!Felicitari pentru achizitie! Sa ma laud acum:
Masina am bagat-o in garaj.Azi merg pe la un remat si ce gasesc: Doua faruri aproape perfecte de Citroen.
Doua bucliere de franta gri,doua faruri,doua presuri spate originale Oltena,o borna de (+)originala in stare noua,o grila fata oltcit(stare noua).Aveam un set de faruri Valeo noi,dar nici astea nu strica.Toate 150 ron.Pomana curata !
[img]Click pentru a vedea imaginea [/img]
Deja am inceput sa adun piese.Nu ca as duce lipsa de piese,dar orice piesa in plus este binevenita !Am luat bord Veglia cu 68.000 km,set complet placute frana FERMIT(fata/spate/fr.mana).Am "ras" stocul de piese Oltcit de la un magazin:
Garnituri radiator,radiator ulei,garnituri pompa benzina,antretoaza pompa,doi sateliti SEIMA stg+dr,discuri frana spate noi
,cateva cabluri,semeringuri distributie/volanta,tot ce am gasit cleme,opritori,tampoane punte spate,dopuri de caroserie,doua tuburi punte spate,doua bari CS,doi etrieri spate ,doua seturi garnituri etrieri,un ax cu came 1300 partea dreapta, butoane ventilator,cireasa de pe tort fiind 5 seturi noi de jiglere carburator.
La finalul achizitiei am mers cu fiica mea sa alegem culoarea ce o va avea masina.Fiind la origine,bleu magnetic(albastru in certificat) pot face cateva variatii.Ne-am oprit la o culoare foarte frumoasa,un gri cameleon cu tenta albastruie de pe paletarul Prospector de la Sherwin Wiliams.
Momentan inca caut piese rare.
Fiind partener Unix,am finalizat o lista cu toate consumabilele ce se pot aduce pentru Oltcit.Destul de multe as zice pentru timpurile astea.
Adat norocul peste mine !
Merg ieri la un magazin,unde stiam ca mai exista cate ceva de oltcit pe stoc.
Intreb de una alta si vad un carburator nou pe stoc din 2004.La cutie nou nout,certificatele carfil,etc.,etc.,sigilat.
150 ron !Pomana curata.
Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea 
Am mai luat doua garnituri de capac carburator.
Maine mai sap dupa niste piese pe la un lichidator judiciar,ce are un stoc imens de piese de la un magazin intrat in insolventa. Nu credeam ca mai exista vreun magazin cu piese de Oltcit. Felicitari! Felicitari pentru piese! Multumesc Deceneu.Cum bine stii azi am umblat prin Remat.Stiam o oltena albastru agadar la culoare originala.Am demontat aripile fata,ceva cleme pe la ornamentele de hayon,am gasit o pompa de benzina noua Sofabex(in torpedou),cateva plastice care erau in stare noua.
Masina a avut motorul schimbat cu unul de 1100.Cand ma uit in portbagaj,vad motorul original de 1300.Ma uit in bord 107.000 km rulati.M-am gandit de ce a schimbat ala motorul.....Studiez motorul din portbagaj,toate suruburile la locul lor,neumblat la el de la fabrica(fara urme de etansari,capace,admisii,etc.etc),carpe cu ulei in toate gaurile(galerie admisie,capac(stut separator),gaura pompa benzina,etc,etc)Din nou ma gandesc de ce a astupat proprietarul motorul si l-a pastrat.Desfac capacele la culbutori,axele ca noi,chiulasele de un maroniu frumos la interior.Invart motorul se invarte.....mai putin un ax cu came(cel de la decou)Cureaua intinsa,la locul ei.Motorul se invarte fara sa loveasca in ceva,axul din stanga fara nici o cama atacata serios(doar o supapa de la cilidrul 2 putin atacata).Stiam ca nu are cum sa scape asa simplu.
M-am hotarat si am luat motorul.L-am desfacut.Perfect ! Doua supape strambe.Chiulase perfecte,set motor ca nou.Maine ajung si la ambielaj,desi la prima vedere este ok.
Asta asa sa mai iau cateva fierotanii in plus.Distractia cu motorul si piesele 250 ron !Posibil sa iau si parbrizul maine.In rest masina am "chelit-o" mai demult(bucliere,faruri borne,etc)

Din pacate scaunele din fata au fost schimbate inainte de a-l aduce la remat.Bancheta spate o culoare si fiecare scaun fata cate un model.toate praf,praf,parca au facut razboiul,contrar aspectului general al masinii !. Am gasit o grila de citroen originala,gri cu embleme.Hilar este ca am gasit-o la un park dezmembrari.[img]Click pentru a vedea imaginea [/img]
Adun orice mi se pare de valoare.Sper ca masina sa iasa foarte bine la final. Iulica ti-am pus pozele.Ai volanta "grea" si o volanta romaneasca.
Am desfacut colectorul de aer si volanta.Motorul este de 1222 cmc.Am fost primul care a umblat in el.Totul original,sigilii,simeringuri cefilac....
Este motorul care a sosit la pachet cu masina-de rezerva !
O raritate,mai ales ca are totul original in el,mai putin anexele(electromotor,alternator) Am pus imaginile din nou,nu stiu ce s-a implintat !Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea  Sincer,chiar nu am vazut asa volanta pana acum,desi mi-au trecut prin mana multe motoare! Simeringuri dinalea de volanta si distributie am si eu,sunt fara arc acolo in zona care etanseaza pe ambielaj daca tin bine minte
Felicitari pentru achizitie,arata bine la interior la culbutori,depinde si la adancime mai mare cum se prezinta Motorul provine de pe masina cu care a sosit la pachet noul TRS,am scris la inceput.Acum am luat totul acasa.Usi hayon,geamuri Luna Sekurit,planetare,butuci caseta,etc.etc.Asta este doar motorul.Daca fac poze la scaunele maro,la usi hayon,mecanica,punte spate nu-ti va veni sa crezi.Nu imi mai aduceam aminte ca poate sa fie asa,dar am avut noroc.Daca axele sunt ca noi,culbutori originali(ai vazut codurile pe ei) in interior nu are cum sa fie decat perfect !
Iar volanta crede-ma, se simte la drum bine de tot fata de una normala. Sunt sigur ca se simte la mers constant,e si normal,cu cat e mai grea cu atat cu mai bine pentru mers batraneste ) degeaba imi faci poze la scaune,ma lasa rece,am renuntat de mult la ideea de originalitate la oltcit ) Este buna si la mers sportiv.Nu se duce in 7000 rpm,dar nici nu trebuie.Francezul nu a fost prost cand a construit-o.Doar romanii,cand au vazut ca raportul de comprimare al motoarelor de 1300 este mai redus,au usurat si volanta.Da, fiecare isi face si isi tine masina cum doreste.Din punctul meu de vedere,in momentul de fata si in anii ce vor veni,un Oltcit original va fi foarte atractiv.Nu poti sa-l mai tii sa mergi zilnic cu el cum faceam o data.Nu mai ai de unde sa iei anumite piese noi.Tot respectul ca muncesti sa faci anumite modificari.Probabil la varsta ta asa as fi facut si eu.Personal am imbatranit si nu mai pot sa stau toata ziua pe sub rable.Am preferat sa-mi cumpar masina puternica decat sa-mi construiesc una. Eu merg zilnic cu el .
Oltcit gaz Si eu merg zilnic cu oltcitul, chestia e ca am mai multe
Momentan merg cu doua, unul in fiecare zi drept dovada au strans ceva km la proprietarii anteriori si la mine
http://www.99poze.ro/Kilometriiii/ @ultrasud:Am avut oltcit pe gaz din 2005.Cunosc problema.

@cristii: Mergi zilnic ,dar ai adunat piese .Daca nu le aveai nu-ti permiti sa mergi zilnic cu el.Corect ?
99% din reperele oltcit ,nu se gasesc la nici un magazin !
In plus un banal pivot costa aproape 100 ron nou.O bieleta de directie la fel.A devenit o masina foarte greu de intretinut !
Placutele frana fata si spate cca 120 ron. Aveți dreptate a devenit o mașină costisitoare. Eu am preferat să cumpar un Oltena întreg cu 800 lei decât să dau 400 lei pe un disc si o placă de ambreiaj (ata cereau vânzătorii).
Multa bafta si spor la treaba. Multumesc la fel.Succes cu oltcit-ul. Hai totusi cu persoana I. Da, pot sa spun ca am stive d-ale mari de piese sau 2-3 rabe pline dar n-am avut asa mare nevoie de dansele cu toate ca fac kilometri cu oltcit-ul.
Nush ce sa zic daca n-aveam, probabil ca faceam improvizatii ca n-aveam de ales, stiu persoane si in ziua de azi cu oltcit-uri care circula zilnic si n-au piese iar cand se buleste ceva le ia ori pe comanda ori adapteaza
La mine piesele de schimb mai mult le-am vandut decat sa le folosesc ca am multe si deja ma impiedic la orice pas de ele Felicitari robert pentru oltcit, bine ai revenit! intr-adevar, e cam multa bataie de cap mersul zilnic cu un oltcit, cel putin pt mine, in bucuresti e mai mult bara la bara decat mers si daca nu se incalzeste motorul eu sigur fierb in ea .
Ca masina de seara sau weekend e misto, a inceput sa fie apreciata in sfarsit ca o masina retro, pretul pieselor noi (putinele ce se mai gasesc) sunt maricele. Am avut si eu mai multe oltcituri, dar am ramas la "unul si bun" neavand unde sa le tin, am un loc in curte unde sta oltcitul, iar masina cu care circul, pe strada

Sa ne arati si niste poze cu noua masina cand o iei in primire Multumesc,masina am luat-o insa poze voi pune doar cand va fi gata.Asta si din cauza ca masina nu este acasa,o am intr-un garaj la un prieten. Chestia cu folositul Oltcit-ului ca masina de zi cu zi, depinde de cate piese ai strans de-a lungul timpului. Am ajuns in stadiul in care ma gandesc daca o sa apuc sa folosesc anumite piese pe care le-am strans(mai sunt cateva piese la care stau mai prost, dar nu e problema). Sincer sa fiu nu mi se pare o masina greu de intretinut, atat timp cat inca mai gasesti masini de piese la sume de 3 cifre in lei. Am luat anul trecut un Oltcit cu 670 de lei cu rezervorul pe jumatate, baterie buna, doua randuri de roti cu anvelope ok si multe piese de rezerva noi pe care daca le vindeam scoteam lejer banii pe care i-am dat pe masina. Cu depozitarea e mai greu. A sosit setul.Grupa II,pistoane 2a
Click pentru a vedea imaginea 
Nu aveam speranta ca mai gasesc asa ceva.
Se configureaza un motor nou.Ambielaj,cuzineti bloc,axe fr,totul este pus bine ! Azi au sosit alte piese considerate "raritati".Kit reparatii planetara cu burdufe planetara partea dinspre cutia de viteza.Acelea nu se mai gasesc noi.
Am luat si doua semeringuri delcou Corteco.Maine sosesc si cele pentru axele cu came.La capitolul semeringuri preturile sunt de mare "rahat".Adica incredibil de mici 9 ron/buc !!!


Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea 
Semeringurile axe came Corteco
Click pentru a vedea imaginea 
Am scos de la naftalina si axele 1300 frantuzesti.
Click pentru a vedea imaginea 
Poimaine sosesc chiulasele noi.Deja am pregatit "instrumentele" pentru slefuirea la oglinda a canalelor de admisie pentru a corecta eventuale obstructionari sau deviatii .
Caut in continuare supape 1300 noi !
Incet incet mai fac cate ceva in asteptarea caldurii.
Cu toate ca motorul de pe masina este perfect,am luat decizia sa fac un nou motor cu absolut toate internele noi,curele,galeti,ambreiaj,set garnituri AJUSA ,semeringuri numai de import,carburator,etc.etc,urmand ca cel de pe masina sa il tin de rezerva si sa-l programez la o revizie in timp.Vreau sa-l fac clasic,fara "besini",sa fie original.cel mai probabil fiind prima si ultima data cand il voi construi.In principiu as vrea sa-l "ard" putin prin admisie si sa-i pun supape modificate de 1100 ,foarte putin comprimat daca imi permite(deja cilindrii noi au o inaltime din fabrica de doar 86,85 fata de 86,90 cat ar trebui,dar inca nu m-am hotarit.Motorul de 1300 a mers cel mai bine cu supapele de 1100 la admisie,chiar daca consumul era putin mai mare,probabil datorita avansului mai mare la deschiderea a acestor supape.Sa vad totusi daca gasesc un meserias bun care sa mi le faca dupa cum vreau.
Am strans piese pentru partea mecanica in proportie de 98% noi cu mici exceptii.
Brate inferioare fata +palieri cu cate 4 rulmenti-noi noute,planetare fr noi cu etichetele pe ele,am mai gasit prin magazie 4 rotule uniball noi,rulmenti,planetare,discuri frana,punte spate frantuzeasca cu bucsi cauciucate(nu de teflon),etrieri f+s,bari torsiune fata+spate CS,conducte frana,pompa frana,distribuitor spate,conducte benzina noi de cupru,rezervor nou,gura umplere noua,pivoti,bielete lemforder,tampoane punte spate noi,si mai toate maruntisurile ce trebuie la o reconditionare ca la carte.
Azi am inceput constructia la noul motor.Am introdus in bloc Ambielajul nou,i-am pus cuzineti,i-am dat cu Loctite,strans la dinam' si l-am lasat sa se "gandeasca".Am montat provizoriu pompa de ulei noua cu o comanda tot noua ,doar sa vad cum lucreaza si sa fac masuratorile toleratelor in bloc.Totul pare OK,sub 0,05 joc al pinionului in bloc(lera de 0,05 nu intra nici fortat).Am reusit doar sa mai montez semeringul de volanta.Este totusi frig al dracului!
Maine cantarim pistoane,masuram inaltimea cilindrilor,strunjim daca este cazul.
Nu am avut prezoane de chiulasa noi,dar nici cu unele vechi nu o sa "ragaie" motorisca. Am continuat cu setul motor nou pus in bloc.
Segmenti Goetze.Setul este romanesc,dar nu mai conteaza pentru ca oricum masina nu va mai face foarte multi kilometrii,va tine pana la sfarsit !Pistoanele romanesti chiar daca nu au placutele de invar in jurul bolturilor,au avantajul ca sunt mai usoare cu cca 20 grame fiecare,fata de unele frantuzesti.
Am cantarit pistoanele,toate le-am adus la aceeasi greutate.Am renuntat la strunjirea cilindrilor,din pricina spraincalzirii motorului pe timp de vara.
Click pentru a vedea imaginea  Au sosit chiulasele noi !
S-au gasit si supape de evacuare 1300 noi,
Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea 
Am avut noroc chior pentru set motor si chiulase noi !S-au dus cca 1000 ron,dar nu regret. Azi am primit supapele de 1300 noi.Prin amabilitatea unui coleg de forum care le-a cumparat de la un magazin unde erau ratacite.
Nu stiu cum au rezistat, de unde le-a avut magazinul acela,pentru ca sunt supape frantuzesti !Au cel putin 25 ani vechime.
Nu am reusit in ultimii 20 de ani sa gasesc supape de 1300 frantuzesti.Doar Topoloveni si Gieffe.
Cu aceste supape am finalizat achizitia celor mai importante piese noi pentru motor. Felicitari pentru piese! Acum intru mai des pe forum pt topicul asta in ultima perioada a cam batut vantul pe aici Multumesc.Dupa multe etape de "meditatie" am ajuns la concluzia sa fac un motor original 100% fara modificari.Probabil o sa-i pun axele de 1222 pentru cele 4 grade de avans la admisie pe care le vor da supapelor si timpul mai mare in care vor sta deschise,in detrimentul celor 0,8 mm cu care s-ar fi deschis mai mult cu axele de 1300.
Axele de 1300 au un avans de 0 grade.
In rest voi acorda o atentie deosebita asamblarilor,lustruirii supapelor a canalelor de admisie/evacuare si voi modifca carburatorul in varianta celui ce echipeaza motoarele de 65 cp de pe GS-uri.(fata de 61 cat scoate cel de TRS).
Sper ca va iesti ceva frumos
O sa fac si poze cu etapele asamblarii si piesele folosite ! Pentru inceput am inceput studiul chiulaselor si pregatirea supapelor.
In speta in spatele scaunelor supapelor de evacuare,exista cate un mic umar de cca 1mm,provenit din turnare care este un adevarat "prag" in fata fluxului de gaze arse impinse afara din cilindru de dl.piston.
Click pentru a vedea imaginea 
Drept urmare primul pas a fost indepartarea acelui "prag" prin polizare cu o freza manuala de mare turatie.
Al doilea pas a fost slefuirea supapelor.Un procedeu destul de dificil din cauza materialului destul de tare si a grijei cu care supapele trebuie prinse .
Click pentru a vedea imaginea 
In foto se vede diferenta intre supape(slefuite-neslefuite)-supapa din mijloc ,neslefuita !
Click pentru a vedea imaginea 
Click pentru a vedea imaginea 
Mai este de lucru la chiulase,intrucat din turnare au cateva "probleme".Impropriu spus probleme,doar ca eu sunt foarte pretentios.
Printre ele se numara surplusul de material din jurul ghidului de la supapa evacuare.
Click pentru a vedea imaginea 
Pentru azi cam atat. Am reusit sa fac 4 supape de admisie si doar una de evacuare.Maine sper sa am timp sa incep lustruirea canalelor de admisie din chiulasa.
Putin cate putin sper ca luna februarie sa termin motorul ! Azi am definitivat ajustarile polizarile si slefuirile la o chiulasa.Am rectificat supapele cu pasta abraziva pe scaunele noi,am spalat am curatat,am montat simeringurile de supape cu solutie pentru imbinari cilindrice(loctite).Multi ma intrebau in trecut ce le fac semeringurilor de supape ca sa nu sara.Acum am expus "secretul".Am montat arcurile de supapa cu spirele dese in jos si prezoanele axului cu solutie de blocaj.Arcuri de supape nu am avut noi,insa am ales din vreo 20 de bucati recuperate de pe chiulase de 1100.Supapele de 1100 fiind mai lungi,arcurile nu obosesc asa repede ca la 1300 unde sunt mult mai tensionate.Bineanteles am cautat ca la toate cele 4 arcuri inaltimea lor si diametrele spirelor sa fie identice intre ele.
Am acordat o mai mare atentie suprafetei de etansare a supapelor,slefuind la ele o perioada mare de timp,pana cand au etansat perfect, fara arcuri montate si pana s-a format o urma(pe supapa si pe scaune) de cca 2 mm latime !In poze supapele sunt putin "murdare",pentru ca la montaj am folosit vaselina MoS2 care sa impiedice evenuala coroziune pana la pornirea motorului

Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea 
Si ceva poze cu zona ghidului de supapa rectificata? Nu am fost atent pana acum daca difera lungimea arcurilor intre 1.1 si 1.3 si nici daca spirele sunt mai adunate la un capat decat la celalalt

Spor la treaba acolo! Poze n-am facut peste tot.Sa tot ma curat pe maini la poze este dificil !Nu am facut mare lucru la ghiduri,doar am inlaturat surplusul de material din zona.
Nu difera lungimea arcurilor.Supapele de 1100 fiind mai lungi ,arcurile stau mai "relaxate" si obosesc mai greu.
Arcurile de supape au spirele din ce in ce mai dese.Se monteaza cu spirele dese catre chiulasa.Regula veche......parca am mai spus-o candva ,nu mai stiu!Oricum o sa scriu toate micile "smecherii" pentru cine vrea sa invete acum la apusul acestei marci !

Multumesc.Nu prea am timp.....de mecanica ! Pai cu ce afecteaza daca pui cu spirele adunate spre coada supapei? In documentatia Citroen,nu este specificat nimic in plus,doar ca montajul se face in acest mod,insa ce cred este ca montajul se face asa pentru protectia axului cu came la uzura. felicitari pentru achizitie si spor la treaba ma bucur ca ai revenit in forta Multumesc,multumesc !
Lancer mai ai oltcit ? Sau numai RS-ul ?
robertino a scris:Multumesc,multumesc !
Lancer mai ai oltcit ? Sau numai RS-ul ?


mai am si oltcit ... iar RS-ul e doar ST .. Da am gresit este ST... Il umflasem putin ! Am facut drive test cu un RS nou la reprezentanta din Targu jiu si mi-a ramas gandul la el !
Bravo pt oltcit ! Daca imi lipseste ceva din targu-jiu e faptul ca puteam face drive-test cam cu orice masina aparea noua, dar hai sa lasam "rachetele", ca putem vorbi despre ele si in alta parte, ca am poluat destul topicul Azi am adaugat in stocul de piese noi urmatoarele:
-Filtru Aer Fiamm(made in Italy) 3 bucati-stoc epuizat la importator.As mai fi luat cateva,dar.......nu sunt.
-Disc Ambreiaj de origine-1 buc.
-Cap bara de oprigine citroen(se vad burdufele sertizate)- 2 buc
-Filtru Ulei MANN ,doua modele,ambele recomandate pentru rabla-3 bucati.
-Set reparatie etrier fata si spate(inele,garnituri,capacele)-2 seturi.
-Accesorii etrier spate de origine Citroen.
Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea 
Aceste repere au fost extrem de greu de gasit(mai putin filtrele de ulei),am asteptat dupa ele cateva zile,pentru ca nu se aflau in sediile din Romania.
Nu se mai fabrica.......sunt amintiri ca si masina !
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community