Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Eu propun sa nu mai punem OLTCIT -urile in circulatie !
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Harap_Alb a scris:
asa.. o mica chestie mai spun. Referitor la dacia berlina cu bot modificat.
Ei modelul respectiv cu injectie monopunct nu este foarte performant. Injectia respectiva nu este decat un calculator amarat atasat la carb ca sa nu se mai chinuie cu socul iarna.


e clar frate. stii atatea despre injectia monopunct cate stiu eu despre istoria laponilor. adica deloc.
ia, cauta pe net ce e aia injectie monopunct si dupa'aia da-ti cu parerea linistit.
pai... daca e injectie ce dracu sa mai caute carburatorul pe acolo??
si ce treaba are (dupa spusele tale) socul cu performanetele??
hai, cauta despre aceasta injectie bosch monopunct montata pe dacia si zi-ne ce ai descoperit. foloseste cu incredere: www.google.ro
Harap_Alb a scris:Ei modelul respectiv cu injectie monopunct nu este foarte performant. Injectia respectiva nu este decat un calculator amarat atasat la carb ca sa nu se mai chinuie cu socul iarna.


Prima parte a afirmatiei e perfect adevarata. La 20 de secunde 0-100 cat are in cartea tehnica, cred si eu ca nu este foarte performanta. De fapt e jenanta. Tico are 17 sec 0-100.

A doua parte... permite-mi sa zambesc


Dar.. trebuie sa tineti cont de lucrul ca dacia este o masina de FAMILIE.In schimb multi spun despre Oltcit ca este singurul model de masina SPORT produsa in Romania!!! Deci din punct de vedere al performantei comparatia nu ar trebui sa se faca absolut deloc.


Hmm... nu i-as spune sport. I-as spune singurul model coupe. Faptul ca e in doua usi nu inseamna ca e sport, poate doar sportiva. Este adevarat ca nu ar trebui facuta comparatia, ca nu are rost, dar nu noi am inceput discutia


In schimb admiratia poate fi indreptata catre o masina de familie care poate sa egaleze si uneori sa intreaca performantele unei masini sport carein plus este si de conceptie mult mai noua.


Da, sa egaleze si sa intreaca performantele unui oltcit in 3 roti poate.


Iar pentru asta nu va dau exemple de liniute din spatele blocului ci se poate vedea clar din istoria raliului din romania.


Really? Care istorie, asta? http://www.acr.ro/revista_Autoturism/09.2004/file_de_istorie.htm

Ar fi fost mai interesant poate daca dacia nu avea motorul de serie in romania, pe care toti il avem, nu-i asa, de 1.4L turbo sau GT turbo. sunteti culmea pe cuvantul meu!!!vad ca nu vreti sa terminati:)

pt domnul pupa: fraza cu injectia monopunct era o fraza subtil ironica la dresa ineficientei respectivei injectii. nu am zis ca are carburator nici ca socul ajuta la performanta. am spus doar ca respectiva injectie nu face nimic decat sa "traga" socul in locul proprietarului.atat

pt domnul rezare: faza cu istoria raliului nu comentez.Dar imi permit sa-L citez pe Nistor Duval , pilot in echipa de raliu Oltcit Craiova :"... in trecut masinile erau cam la fel, nu conta decat indemanarea pilotilor."

Intradevar nu voi ati inceput discutia. Dar nici eu.Singurul lucru care l-am facut e ca am dat un exemplu in care o dacie sa comportat onorabil.Daca ziceam ceva de genul dacia sucks si oltcit rulz era totul in regula, nu?

gata eu nu mai spun nimic.
Harap_Alb a scris: pt domnul pupa: fraza cu injectia monopunct era o fraza subtil ironica la dresa ineficientei respectivei injectii. nu am zis ca are carburator nici ca socul ajuta la performanta. am spus doar ca respectiva injectie nu face nimic decat sa "traga" socul in locul proprietarului.atat


domnule harap, nu te ataca.
mie faza nu mi-a sunat de nici un fel a fi subtil ironica.
din ce ai scris rezulta un singur lucru. ca nu cunosti injectia monopunct.
injectia asta face mai mult decat sa traga socul. are un calculator care dozeaza mai exact benzina decat face batranul carb s.a.
intr-un cuvant, e mai fiabila decat carbul.
si nu uita ca exista de un car de vreme carburatoare cu soc automat.
dar nu incurca injectia cu carburatorul.
din cauza injectiei, masina a suferit o pierdere dpdvd al performantei, dar a castigat fiabilitate.
si in general carburatorul rupe injectia pe picior la performante.
Harap_Alb a scris:.Daca ziceam ceva de genul dacia sucks si oltcit rulz era totul in regula, nu?


de ce trebuie sa dramatizezi??
Harap_Alb a scris:sunteti culmea pe cuvantul meu!!!vad ca nu vreti sa terminati:)

pt domnul pupa: fraza cu injectia monopunct era o fraza subtil ironica la dresa ineficientei respectivei injectii. nu am zis ca are carburator nici ca socul ajuta la performanta. am spus doar ca respectiva injectie nu face nimic decat sa "traga" socul in locul proprietarului.atat

pt domnul rezare: faza cu istoria raliului nu comentez.Dar imi permit sa-L citez pe Nistor Duval , pilot in echipa de raliu Oltcit Craiova :"... in trecut masinile erau cam la fel, nu conta decat indemanarea pilotilor."

Intradevar nu voi ati inceput discutia. Dar nici eu.Singurul lucru care l-am facut e ca am dat un exemplu in care o dacie sa comportat onorabil.Daca ziceam ceva de genul dacia sucks si oltcit rulz era totul in regula, nu?

gata eu nu mai spun nimic.


salut!

Din păcate ai fost omul potrivit,la locul nepotrivit! dacia e ca o caramida si oltcitul este aerodinamic, nu?
dacia se rastoarna in curbe si oltcitul e stabil.
dar daca isi pun mintea doi oameni, unul cu oltcit si altul cu dacia sa intareasca suspensia, care credeti ca va fi mai stabila ? Predator il bate pe bruzli, dar numai dupa ce isi trag chilotii de tabla, ca ai lu' bruzli sunt mai mici.
rezare a scris:Predator il bate pe bruzli, dar numai dupa ce predator isi trag chilotii de tabla, ca ai lu' bruzli sunt mai mici.


poate vrei să vin cu fratimiu!!! tare de tot oricum topicul este cam epuizat.. sa zicem daca vreti ce alte masini bate oltcitul in afara de dacia.. am avea de discutat pt ca stim cu totii ca olteanul e masina de turatie.. poate ne mai povestiti voi care mergeti pe la liniute cum sta treaba
rob s a scris:...daca isi pun mintea doi oameni, unul cu oltcit si altul cu dacia sa intareasca suspensia, care credeti ca va fi mai stabila ?

Oltcitul il poti cobori fata de sol la latimea unei palme - vei simti orice pietricica de sub roata). Nu stiu daca la Dacie se poate face acest lucru. Numai din aces amanunt iti poti da seama care din ele vor avea stabilitatea mai mare. Relatii suplimentare iti poate da PdD (Pui De Drac) daca intra pe subiectul acesta. Ya ...Ya
Si al mic , fioros , care respira greu cu calandru ala de plastic in fata avea suspensia deja intarita.
...........Si marmota se chinuia sa intareasca suspensia la masina lui Flinston
........Si......
Dupa ce termina Ii mai lega putin teava de esapament cu sarma....
NU ma ca sa n o piarda.............nuuu
Zicea ceva de tuning Ca daca Doamne fereste scapa vrun pinion din cutia de viteze pe esapament
sa nu se sparga toba bla bla bla...... prin ce metoda ii pui suspensii sport
cat77line a scris:ii pui suspensii sport
http://forum.oltcit.ro/posting.php?mode=editpost&p=4672 dacia nu poate fi coborata la pamant??? dar de ce are arcuri???
rob s a scris:1. dacia nu poate fi coborata la pamant???
2. dar de ce are arcuri???

1. Mai jos decit oltcitul, nu cred.
2. Ca sa amortizeze socurile dar suspensia, ca parti componente, mai are si amortizoare. tocmai din aceasta cauza exista kit sport:arc+amortizor
rob s a scris:kit sport:arc+amortizor

Spor la treaba si sa ne arati si noua o dacie completa adusa cu burta aproape de sol.
Laurentiu a scris:
cat77line a scris:ii pui suspensii sport
http://www.forum.oltcit.ro/posting.php?mode=editpost&p=4672

laurentiu fara www.
cam asa http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=356
AndrewH a scris:laurentiu fara www.

OK & merci. M-am executat. Nu ma prea pricep la .............. butonalisme .
rob s a scris:dacia nu poate fi coborata la pamant??? dar de ce are arcuri???



..ca să se legene ca trestia în bătaia vîntului....
rezare a scris:Predator il bate pe bruzli, dar numai dupa ce isi trag chilotii de tabla, ca ai lu' bruzli sunt mai mici.

Ba rezare tu da date concrete nu asa ca iti vine tie... io zic ca Batman ii bate pe toti si cu Robin... Pai nu stiu mah, eu ti-am dat date concrete intre astia doi, ala are chilotii mai mici.

Acu' nu stiu ce masura are batman... desi daca e si cu robin, clar ii fac! Fratilor... fiti gentili... oamenii isi dau cu parerea... e adevarat ca nu isi dau seama de consecintele actiunilor lor... dar.. "Iarta-i Doamne ca nu stiu ce fac!"

Situatie ipotetica:
Finala de campionat de fotbal. Dinamo vs Rapid. Suporter dinamovist amarat... Ajunge in galeria Rapid, se uita in jur.. e inconjurat de fanatici rapidisti... La un moment dat se ridica in picioare si, uitandu-se martial in jur, face mainile palnie la gura si striga: HAI DINAMO!!!!!

Final!

Intrebare pt tele-radio-cititori-ascultatori:
Care credeti ca sunt urmarile? Pentru cel care a venit cu ideea de a nu mai lasa oltciturile sa mai circule ai fac urmaatoarea propunere: sa faci in asa fel incit toate Daciile sa fie retrase din circulatie si atunci cind ele ajung la fier vechi eu personal imi distrug massina in fata lui.Apropo asa cum e ia acuma cu motorul uzat am cam lasat destule masini cam tari in urma si le-am dat voie sa aspire noxe de Oltcit. da, tare faza cu scosul Oltciturilor, decat sa scoatem Oltciturile din circulatie mai bine inchidem fabrica de la Pitesti sa nu mai produca surogate ale autoturismelor, cat despre partea cu Loganul, ar fi ultima masina din lumea asta pentru care as renunta la Oltcit, mi se pare inadmisibil ca la primele 40.000 de masini fabricate sa existe deja 19.000 de reclamatii.Mai repede as cumpara un Cielo la mana a doua decat Logan. Uzina de la Pitesti supravietuieste producand aceste "cotete de gaini" datorita faptului ca s-a "sugrumat" importul de autoturisme, ptr, ca altfel era inchisa de mult, parerea mea.
Si in afara de asta mai exista si pasiunea ptr. Oltcit, eu unul nu numai ca am cumparat Oltcit (al treilea), dar am sa-l si readuc inapoi la viata....sic.

http://www.oltcitclub.home.ro/Reparatii%20oltcit/Reparatii%20caroserie%20Oltcit/Reparatii%20caroserie.htm
rob s a scris:salut
A sustine ca o masina romanesca din anii '80, care nu s-a bucurat de succes nici cand inca se fabrica este mai buna decat o dacia logan, care de bine de rau este o masina din 2004 este o nebunie. Si inca ceva, as vrea sa cunosc si eu persoana care are bani de un Touareg si prefera Oltcitul. A avea o masina noua si una veche pentru care ai facut o pasiune este un lucru normal, dar a spune ca preferi o masina veche este iar o nebunie.

Esti amuzant, coane, zau de nu. "Succes" in anii 80? Anii aia in care tot omul aclimatizat la oras avea nevoie de masina mare, cat mai mare, foarte mare (Aro era aproape suficienta) ca sa cumpere si sa transporte la oras de la tzara deodata fel de fel - porc branza cartofi vin rosii castraveti vitel varza s.a.m.d. - si intr-un singur drum ca era mica ratia lunara de benzina?

Anii cand ieseau plozii pe banda rulanta ca prezervativele de la Danubiana nu prea erau bune si trebuia implicit masina mare mare foarte mare? Anii cand gaseai la pompa benzina de 87, 91 si 93? De 95 amestecata cu ocazia zilei de 23 August? Si benzina de 98 in paginile revistei Stiinta si Tehnica, la rubrica "fabulatii capitaliste"? Si uleiuri reciclate resapate refolosite produse ecologic din salam de soia presat hidraulic?

Acum la chestiune: mai buna/mai rea decat Loganul. Depinde de ce ai nevoie. Depinde cati bani dai pe ea. Si tehnic vorbind: cunosti Cx-ul Oltcitului? Si al Loganului? Demaraj? Viteza maxima? Senzatia de masina (atentie, nu de autovehicul)?

Aaah si inca una: ciudata chestie, dar toti aclimatizatii care acuma tzin plasticul pe scaunele de Logan ca sa-si protejeze bibicul (am vazut si cu folii pe covorasele de cauciucc LOL) nush de ce dar cand aveau Oltcit (au avut destui si d-astea) nu se invredniceau sa respecte nici 10% din instructiunile de folosire, reglaje si reparatii cu Suca de la Scularie ca stie dansul de pe Dacie si IMS, si dupa aia faceau bot ca vaaii ce masina-i asta sa consume nustiucat si sa nu poti baga vaca gestanta in masina pe dupa scaunul din fatza. Mai draga.

P.S. cred ca dupa problemele cu directia si stabilitatea, statistic vorbind, urmatoarea cauza de mortalitate la conducatorii de Logan va fi plictiseala la volan. Plictiseala aia terminala care te indeamna sa adormi. Vorbesc 100% serios. Plictiseala de moarte, LA PROPRIU.

P.P.S: cred ca ai zis vorba mare cu Touareg-ul. Se pare ca odata cu vremurile s-a schimbat si lumea si acum in loc de Aro viseaza la Touareg, adica la un Aro multilateral dezvoltat. Da' de ce nu la un Porsche sau un Jaguar, coane, ca gasesti asa ceva la preturi similare?

Salutari si, pe bune, hai sa comparam Cx-ul si ceilalti parametri la TRS si Logan. Tema pentru acasa Apropo de propunerea facuta de a retrage din crculatie toate oltciturile asta ar fi o picatura de apa in marea neagra.Dar daca ar fi sa se retraga din circulatie toate daciile de la anul de gratie 1971 in coace cred io ca totusi cam multi romani ar plinge.Apropo de dacie de la prima dacie si pina la ultima nu cred ca exista in tara asta cineva care sa spuna cam cum sta cu schema instalatiei electrice.Pe cind la oltcit ca e prima sau ultima fabricata te vei descurca cu schema din carte si asta pt ca cei de la Craiova au respectat codurile pt culori date de tata ei de la citroen pe cind ce de la Pitesti au schimbat-o dupa cum le-a dat prin cap.Iar daca vreo data voi avea destui bani ca sa imi permi o alta masina asta va fi in mod sigur ceva din gama Citroen si in nici un caz de la Renault sau nici macar ceva pe care sa scrie powered by renault.Oricum cain va muri de tot oltcitul meu pe cuvint de nu ai fac un monument din beton da 2 m inaltime si il imbrac in marmura neagra de Carrara cu placuta alba pe care voi scrie anul nasterii si cel al morii.Asta in cel mai bun caz iar in cel mai rau nu o va dezmembra altul decit io si nimeni altul.AM ZIS. geo_contact si eu am un oltcit din ala de care zici tu ca tre scos din circulatie e din '89 si sunt foarte multumit de el plus de asta si eu am bagat vreo 20 de mil in el dar crede-ma a meritat ,dar de cazaturile alea de dacii de prin 78-80 recarosate de 3-4 ori ce mai zici
au bara de torsiune pe fata si pe spate, au suspensii independente, motor BOXER, 4 cilindri, caroserie sport vezi de aia nu vreau dacie
si data viitoare cand mai vii cu afirmatii dinastea arate-ne si o radiografie la creier ,asa ca pentru toti oltcitari nutzu, s-a inchis topicul cu loganul ca sa nu mai dam in certuri inutile si incepem aici??

admin, ia vezi ce e si cu topicul asta, ca si aici e incordata situatia. Oameni buni... voi nu intzelegetzi... oamenii astia care vin cu idei nastrunice de acest gen sunt aia probabil au avut Oltcit, dar care cand au vrut sa agatze sidiul de oglinda le-a cazut oglinda. Din singurul motiv ca masina asta are si ea onoarea ei. Pai ce vrei sa faci daca s-au obisnuit cum mai spunea cineva pe aici cu o masina la care ai faci o segmentare pe marginea bordurii,lucrare pe care o face nea Gica de la scularie si pe care cind il intrebi ceva de mecanica iti raspunde''lasa ca merge si asa'' treaba e cit se poate de clara.Am avut si eu personal ocazia sa vorbesc cu mecanici de meserie si au spus ca :ce daca e oltcit nu e masina,nu e facuta de oameni?Iar altii care nici macar nu au desfacut un motor de oltcit au zis:pai tre sa demontezi juma de motor ca sa schimbi o bujie.Si retineti ca eu nu sunt de meserie mecanic si in 2 ani stiu mai multe despre masina asta decit ei.Totul invatat pe propria piele,si cu cartea alaturi.Si daca e cazul invat si dacia,nu-i nici o problema.Asa ca mai lasati-o balta cu scosul din circulatie.Eu unul personal nu o scot ca nu vreau din cauza ca o am mostenire de la bunicul meu din al doilea razboi mondial si dupa cel din coreea si vietnam asa ca e ceva sentimental. Si mie mi-au zis multi oameni sa o vand si sa-mi iau Dacie... ca are motoru ingrozitor de inghesuit... ca nu poti sa umbli in ea. Normal ca erau genul de oameni care nici macar nu au incercat sa se uite cu atentie la motorul respectiv. Prima oara cand am dat jos motorul la gandacul meu aveam numai carti de mecanica generala, nimic specific de Oltcit langa mine. Si cu toate astea am cascat okii cu atentie la ce am demontat si cum era asezat. Si sa fim seriosi, practic toata tablaria de racire il face sa para aglomerat. Scoate-i tablele alea si ramane un motor didactic de simplu. Si frumos.
Cand am dat motorul jos prima oara toti vecinii mei cu dacii au ras de mine si mi-au proorocit ca voi merge cu motoru in punga la service sa mi-l monteze. Cativa l-au vazut eliberat de toate elementele auxiliare agatzate de el... si au cazut pe ganduri. Parca nu mai era asa complicat. Iar restul de sceptici au ramas blocatzi cand am montat motorul pe masina si a pornit imediat (ce a avut benzina in carburator). Unii chiar au avansat ideea ca as fi cumparat alt motor (e drept ca il spalasem si lucea in soare ca o bijuterie). Refuzau sa creada ca un motor de oltcit poate fi demontat si reparat intr-un balcon. Ei chiar in balcon nu am facut-o ca nu am asa ceva dar intr-o boxa sub casa scarii tot am facut-o.Ba inca pe deasupra l-am mai si carat iarna trecuta,cind mi-a cazut cutia de viteza,cu sania .Cei drept cam in 5 zile l-am facut inapoi si asta in conditiile cind lucram la el doar in timpul liber,dupa ce veneam de la servici,ca lucrez in ture fara simbata sau dumineca. Eeeee... io pe vremea aia eram student si eram in vacanta... Da tot mi-a luat cam o saptamana, asta insa si pentru ca am stat sa curatz cu motorina si ultimu surub de arata totul ca nou.

Mi-aduc aminte ca o luase inima pe mama cand a vazut piesele spalate si insirate pe o bucata mare de panza... Si a stat de si-a ros unghiile infrigurata pana l-a auzit mergand Micutzule un sfat cred eu demn de urmat:cind mai desfaci motorul spala-l cu petrol lampant nu cu altceva .Si asta din cauza ca dupa ce il speli cu petrol va ramine curat si uscat ,ca nou.Motorina este grasa.Tot cu petrol se scapa si de calamina depusa pe piese.Adika de pe supape si pistoane si din camera de ardere.Tot cu petrol se verifica daca supapele etanseaza bine,nu cu motorina sau benzina si in nici un caz cu alte produse petroliere.Dar la nevoie e buna si motorina,dar numai pt spalat si atit. mai stiti? unii spuneau ca au motoarele capsulate si ca nu poti umbla la ele.
DanH a scris:spala-l cu petrol lampant ...Tot cu petrol se scapa si de calamina depusa pe piese.


Petrolul lampant merge și la bujii?
Bastos a scris:Petrolul lampant merge și la bujii?
Atit timp cit inmoaie si curata calamina, merge si la bujii. Da nu se mai gaseste bre' . Prieteni, eu am devenit fan Oltcit din greseala... Ca si altii aveam o impresie proasta despre Oltcit si face-am misto pe tema lui.
Devenind peste noapte propietarul unui Oltcit, am avut surprinsa placere sa vad ca "Oltcitul" este o bijuterie si in foarte scurt timp m-am atasat enorm de el. Nu a mai contat cat sau ce am bagat in el, pretentios din fire am vrut sa-l pun la punct si tot odata cu ajutorul vostru si celor din Craiova i-am dat o fata dupa gustul meu. Nu asi renunta la el ptr. nimic
Mai am un Golf II, o dacia din 97, o Octavia si astept un VW transporter dar Oltcitul este favoritul meu
P.S. Cu Oltcitul este imposibil sa trec pe undeva neobservat
rezare a scris:http://www.acr.ro/revista_Autoturism/09.2004/file_de_istorie.htm


Rezare, se pare că pagina asta a fost scoasă de pe site. Nu cumva o ai salvată undeva? Ba se mai gaseste dar e cu ciubote rosii.Astia de la OMV-PETROM nu stiu ce dracu fac dar de cite ori am intrebat la statiile petrom care tin asa ceva au zis ca tre sa primeasca sau i-am prins in inventar si cum tot pe sistemul vechi au ramas normal ca la ei dureza cam o saptamina pina termina.Eu am avut norocul sa gasesc in Iasi la Mall la Gima si am luta cam 8 sticle de 750ml cu 90000 rol sticla si cind m-am dus sa mai iau nu mai era nici raftul in care stiam eu ca era ca tot acolo aveau mai multe produse pt gratare lampi ba chiar si niste ulei pentru felinare de alea de se foloseau la sate.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community