Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

cel mai tare Oltcit din Romania
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
hai steauaaaaaaa
bogdanlascu a scris: ....am fost invitat de cei de la revista 4 tuning


Ti-au dat si bani de benzina ??

Cat despre ingineri... e posibil ca raspunsul sa-l primesti tot aici pe forum..dar foarte probabil nu cu atitudinea asta .............. ia mai terminati cu cearta.
al meu e cel mai tare din parcare!
bogdanlascu a scris: adica ce?ingineri e prosti? nu cred.


Bre daca ar fi sa te iei dupa ei , iti spuneau, pana sa pui turbina, ca motorul nu rezista, ca trebuiesc schimbate axele cu scame.. etc.

Parerea mea e ca la masina asta se lucreaza in primul rand cu sufletul si dupa aia cu capul.

P.S. Care bre ingineri ??? Aia care te-au invatat cum se comprima un motor ? ................. Fudul e Lascu asta
Sa va spun eu ceva. Oricine care isi face Oltcitul Turbo, obtine minim nivelul de performanta de 100CP, fara nici un dubiu. Lascomobilul e o constructie strict mestesugareasca, deci mai oameni buni, nu va sfiiti, si montati-va un Turbo, ca va intoarece inapoi satisfactiile. Pentru performante mai mari, si aici nu numai la CP, ci si la fiabilitate, consum, performante dinamice, trebuie gandit mai profund. Cu cat mai mult, cu atat mai bine.
Dupa parerea mea, YBO-ul, asa cum il stiu eu pe pupa, nu se compara la detalii si la executie cu VYP-ul, deci masina lui pupa ca nivel de performanta si fiabilitate va fi clar peste a lui Lascu. Eu as zice ca Lascu, sa fie mai putin fudul, ca ii sade mai bine.

La capitolul design, am vazut Oltcituri superbe, sa nu ne apucam sa ne falim fara sens. A monta un Turbo, nu e lucru mare. Cu cat mai mestesugaresc, cu atat se termina lucrarea mai rapid, si un nivelul de performanta e garantat. Solutia adoptata de mine, s-a dovedit a fi calea de urmat. Ups .
Deci eu apreciez mai mult un design reusit si o tinuta impecabila decat un motor mai puternic, care oricum se poate face destul de usor.

Iar cat il priveste pe daniel.opr, ii dau dreptate, si pot sa-ti spun ca o sa ai tu o mica surpriza. Nu-ti spun mai mult, ca deh... nu se cade, sau nu se cade sa-ti spun , asa.. dar majoritatea o sa aiba o surpriza. I-am spus acum cateva zile lui OPR ca mi-e pofta de acel proiect Ufff



Si hai sa lasam discutia ce ai facut acum 15 ani Comprimarea aia .. chiulase de 1100 si set de 1300, ca e cam proasta si nefiabila.
bogdanlascu a scris:
opr acum 15 ani cind io comprimam motoare cei drep fara sa stiu ca daca pun set de 1.3 si chulase de 1.1 inseamna comprimare ...


Aha ... si ma intreb in sinea mea.... bre...pana acum 2 -3 ani cum pusca nostra bagai bre setul de 1.3 pe chiulasele de 1.1 fara sa alezezi nimic ?? Nu de alta dar mi-a trebuit vre-o 2 saptamani sa te conving ca fara se iei din chiulase sau cilindri una in alta nu intra ... [.............. lascu...tu esti no 1...

P.s: acum hai sa vad si turbo'ul promis
daniel.opr a scris:Aha ... si ma intreb in sinea mea.... bre...pana acum 2 -3 ani cum pusca nostra bagai bre setul de 1.3 pe chiulasele de 1.1 fara sa alezezi nimic ?? Nu de alta dar mi-a trebuit vre-o 2 saptamani sa te conving ca fara se iei din chiulase sau cilindri una in alta nu intra ...

Bre, ia mai taci bei ca citise omul niste almanahe care este tehnice pe vremea aia
bogdanlascu a scris:PUPA ESTI PROVOCAT LA DUEL


ohooo... de ar fi asa de simplu...
consider ca un motor turbo nu este complet doar cu montarea unei turbine si a unui intercooler. ne putem imagina un diamant. e frumos, dar abia cand il slefuiesti isi pune in valoare adevarata frumusete. de aceea, consider proiectul meu turbo intr-o faza avansata, dar departe de a fi gata. acum trebuie si el "slefuit". alte pistoane(despre care nu mai dau nici un detaliu) si inca cateva chestii care vor face diferenta(daca as spune ce, nu ar mai fi distractiv). ideea e de a obtine maxim de cai(peste 100 clar), fara detonatii, fara consum imens(asta se poate chiar si in momentul asta). principiul de baza e altul. masina nu mi-o fac ca sa ma dau mare. in nici un caz. nu o fac nici sa ma "dau" cu ea la vreo cursa sau orice alta manifestatie puerila de genul. vom vedea rezultatele la dyno(putere, cuplu, top speed garantat de cutia 5 fr), dar doar cand voi crede ca este de cuviinta. a... si in nici un caz nu am nimic de demonstrat nimanui. tocmai de aceea, fisa mea de dyno nu va fi postata pe forum, la fel ca si detaliile despre masina.
pupa a scris: tot ce a scris


Vezi bre bogdane - pe el de ce nu sunt invidios ????

Pentru ca am toata stima - e un baiat care-si vede de treaba si nu urla in gura mare AM TURBO SI SUNT CEL MAI TARE !!!

Pupa - jos palaria - asta e spiritul pe care vreau sa cred ca il au majoritatea olcitistilor - nu au nimic de demonstrat spre deosebire de multi multi alti posesori de automobile NO COMMENT. ................ _|_ doardegeaba iarta-mi ignoranta dar tradu si mie ce semnifica semnul magnific pe care l-ai desenat?...io nu traiesc de pe vremea lu' tutankamon si nu ma pricep la hieroglife....

bre io zic ca LASCONEE e cel mai tare din parcare...
acuma serios io n-am mers cu nici una din masinutzele incriminate
da va zic io ca VIP-u' e the one
titus e primul deci nu avea experientza cand a facut-o;
pupa are prea multe gadjeturi si divisuri deci prea multe sisteme care se pot strica...deci ca sa va zic care este deci am dreptate.

oricum acuma diabolic fiind nu stiu ..adica stiu care se baga la un test de vtm pana la baia mare si'napoi via transfagarasanu...aaa sa inchis...merge si valea oltului. Bre' semnu' ala este numai pentru cei care sunt "cunoscatori" incultule care nu stii sa scrie.
bogdanlascu a scris:dar daca totusi o sa fie vreun oltcit peste mine o sa pun si nos .........si se termina lucrarea

Bre, de lansat o lansezi, dar cum o mai opresti? Ganditi-va si la un tuning al franelor, ca la turbo sau nos, franele stock de oltcit sunt complet depasite de situatie...
bogdanlascu a scris:care sint cele mai tari olcituri din romania? fara sa fiu obiectiv 1 al meu,2 pupa,3 titus ,am dreptate?

a fost la deruta ,opr a sarit ca ars ca in majoritatea posturilor mele ,nimic nou ,oricum am aflat ce vroiam,scuze pt deranj
bogdanlascu a scris:...oricum am aflat ce vroiam...


Daca e ceva de aflat pot sa-ti spun si eu - nu-mi e frica sa scriu ce gandesc

- iar atitudinea mea fata de tine se datoreaza felului tau de a fi ...

La inceputuri strigai ca esti cel mai tare in ale olticiului - am vrut sa-ti demonstrez ca nu e chiar asa - te-ai potolit si daca ai observat m-am potolit si eu.

Nu-mi plac oamenii carora le-au murit laudatorii


Am baut bere impreuna, maine daca vrei bem - nu e nici o problema . chiar nu am nimic cu tine - iar ce am scris mai sus ti-o spun si in fata tot la o bere. nu mai beau bere,daca vrei un vin rosu Ai inteles tu care e ideea Mă scuzați că mă bag și io p-aci, că deh.. sînt mai nou și mai neștiutor în ale Olticiului, dar SÎNTEȚI EXACT PRECUM COPIII MICI DE GRĂDINIȚĂ care se ceartă pe tema "cine are cea mai tare mașinuță de fier și cea mai multă gumă de mestecat în formă de țigare" (știți voi căcînd erați mici așa ceva nu se găsea și cine avea era mai tare decît toți, iar guma aia cacauciucu se mesteca cu schimbul)
Nu vreau să fiu înțeles greșit, dar MATURIZAȚI-VĂ. Toți Olticii sînt la fel de tari, indiferent ce au pe ei, ba aș îndrăzni să spun că și ăia chicioși sau cu irma, pentru că sînt făcuți cu pasiune. Nu toată lumea are bani de turbo sau comprimare. Mulți poate nici nu vor așa ceva (cum este cazul meu). Eu am înțeles că ceea ce leagă acest forum este pasiunea, nu lauda.

Give piss a chance!
DanSlotea a scris:
Give piss a chance!


Mey, ce ai vrut sa zici acilea, ca io inteleg cu totul altceva
cristi_s a scris:
DanSlotea a scris:
Give piss a chance!


Mey, ce ai vrut sa zici acilea, ca io inteleg cu totul altceva


Se pronunță întocmai și la fel ca "give peace a chance".
E o glumă ca să mai înveseleaxă onoratul auditorium.

Tot din ciclul ăsta: Shave the whales, God shave the queen, Join Greenpiss now! Bre, daca tot vorbim de cele mai tari Oltcituri (ca performante), de DJ-05-PMD a auzit careva ?(nu ma refer la Dani, DJ-21-PMD ci la frate-su'). Acolo socoteala sta cam altfel...turbo+trasmisie speciala.
Cowboy a scris: de DJ-05-PMD a auzit careva


Dap, unul alb daca nu ma insel. Detalii nu stiu despre ala. Dar eu tot fan Pupa raman. Si mai stiu eu un Oltcit albastru in Brasov care da clasa multor masini, desi este stock in absolut toate. Dar arata si functioneaza incredibil de bine.
Cowboy a scris: ...turbo+trasmisie speciala...


Pot doar sa-mi dau cu parerea: - cu turbo pe motorul asta am inteles ca CV de 5 devine una scurta - daca mai pui si de special... iti ia mai mult timp sa schimbi vitezele decat ii ia masinii sa ajunga la 100 km / h
daniel.opr a scris:cu turbo pe motorul asta am inteles ca CV de 5 devine una scurta - daca mai pui si de special...

Nu, nu la asta ma refeream. Nu are cutie de special ci o transmisie mai "speciala" adica o cutie de la alt tip de masina cu modificari. Cel putin asta se spune despre masina respectiva. Proprietarul nu vrea sa dezvaluie "secretul". Cert e ca se duce la ilegale si face prapad pe acolo... la craiova si-a luat-o de la o solenta modificata care avea cam 80-85hp la craiova si-a luat-o de la o solenta modificata care avea cam 80-85hp esti de o rautate incredibila!a, scuze am uitat,tu ai 99 hp.ups i did'it again!oare? te doare capul? eu doar am spus ce sa intimplat acolo doar ca sa se stie ce si cum + ca vroia sa se dea cu sgm ceea ce inseamna inconstienta Fratilor ce aveti ? Vi sau aliniat planetele ? Luati si voi o saptamina pauza, ca poate va reveniti un pic. Totusi sunt prea multe bobirnace care puteau sa fie foarte bine "private". Nimeni nu este perfect! Ba chiar pot spune ca suntem plini de defecte, dar macar avem ceva in comun si nu de putine ori aici sau invatat multe lucruri din greseli facute tot de catre noi. Acum sincer nu vreau sa supar pe nimeni, dar de ce s-a inventat forumul? Ca sa venim boi si sa plecam milka ? Vorbim doar ca sa ne vedem pe net ? Asta ar insemna ca aici doar se bat cimpii, iar daca vrei ceva mai mult de la o masina doar o firma specializata te poate ajuta. Daca asa stau treburile inseamna ca pe noi nu ne pot ajuta decit servisurile si firmele de tuning care oricum se stie ca ne dau chick din start. Pai, atunci la ce bun forumul ?
Doar sa legam prietenii ? Nu prea cred.
bogdanlascu a scris:la craiova si-a luat-o de la o solenta modificata care avea cam 80-85hp

Vere, ala era Dani! (DJ-21-PMD), eu vorbeam aici de frate-su' DJ-05-PMD o cu totul alta masina... Cel mai tare Oltcit este AL MEU și cu asta am terminat!
N-am nevoie să dovedesc. Este suficient că eu știu asta și gata!
Cred că ar trebui să se discute CUM să facem oltciturile ȘI MAI tari, nu CARE e cel mai tare pentru că, repet, cel mai tare este AL MEU, indiferent cît vă veți chinui voi.
Cowboy a scris:Bre, daca tot vorbim de cele mai tari Oltcituri (ca performante), de DJ-05-PMD a auzit careva ?(nu ma refer la Dani, DJ-21-PMD ci la frate-su'). Acolo socoteala sta cam altfel...turbo+trasmisie speciala.

corect vere,dar cine este o5 pmd?
medicamente ,medicamente http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=19644&page=16

dj16xxs a scris: al lui dani este motor aspirat....este motorul de oltcit cu 4 carburatoare de alfa 33 foarte bine reglate si o evacuare directa....dar ce e in motor e foarte important....numai el stie(dani)




bogdanlascu a scris:cam 75 max 80,la craiova l-a facut o solenta un pic modificata care avea 80-85 hp


Concluzia: - daca informatiile sunt corecte turbatu din craiova (DJ-05-PMD) nu are nici o treaba cu solnita.....
daniel.opr a scris:Concluzia: - daca informatiile sunt corecte turbatu din craiova (DJ-05-PMD) nu are nici o treaba cu solnita.....

Corect
bogdanlascu a scris:corect vere,dar cine este o5 pmd?

Am mai scris bre: e fratele lui Dani, dar se aude mai rar de masina respectiva. Din cate stiu eu, DJ-05-PMD este una din fostele masini ale echipei de raliuri din Craiova.
Cowboy a scris:
daniel.opr a scris:Concluzia: - daca informatiile sunt corecte turbatu din craiova (DJ-05-PMD) nu are nici o treaba cu solnita.....

Corect
bogdanlascu a scris:corect vere,dar cine este o5 pmd?

Am mai scris bre: e fratele lui Dani, dar se aude mai rar de masina respectiva. Din cate stiu eu, DJ-05-PMD este una din fostele masini ale echipei de raliuri din Craiova.
exact
Cowboy a scris:Din cate stiu eu, DJ-05-PMD este una din fostele masini ale echipei de raliuri din Craiova.

Daca este fosta masina de raliu de uzina si daca a pastrat transmisia, atunci cutia de viteze este de Oltcit modificata. Pentru ca masinile de uzina de grupa A aveau cutie de viteze cu numar de dinti diferit de cel de pe masinile de grupa N, care aveau cutie de strada. Dar la baza era cutie de viteze de Oltcit. In 1990 Constantin Duval a fost descalificat, impreuna cu toata echipa de uzina, dintr-un raliu pe care il castigase, si a pierdut raliul respectiv si campionatul in acel an, din cauza ca pe masina lui (de grupa A) i-a fost montata o cutie de viteze de strada in locul celei de pe masina, care se defectase. Din cauza ca acea cutie nu era conforma cu fisa de omologare a masinii, a fost exclus. Deci masinile de raliu de grupa A de uzina au avut intotdeauna cutii de viteze de Oltcit, evident modificate, cel putin ca rapoarte de transmisie (numar de dinti la rotile dintate). Dar la baza sunt cutii de Oltcit. Erau si niste poze cu ea pe net pe undeva (niste poze mai vechi de pe vremea cand era in echipa de raliuri), daca le mai gasesc, le pun. niste poze
Laure2fast a scris:

Mey, ala din spate e Seatul Cordoba WRC al lui Titi Aur pe vremea cand mergea cu asa ceva Da Laure, asta e masina! si acum arata asa Parca arata mai bine inainte, alba. Desi cred ca nu e aceeasi masina.
cristi_s a scris:Parca arata mai bine inainte, alba. Desi cred ca nu e aceeasi masina.
e aceeasi.. Daca nu ma insel, a fost parca galbena la inceputurile ei...Oricum, indiferent de culoare, s-au auzit multe despre ea galbena era 21 pmd
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community