Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Starea drumurilor nationale
Pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Starea drumurilor nationale le puteti gasi la: http://www.andnet.ro:8080/itn/default.asp Nu merge ? Se pare ca nu.
Dar merge
http://www.andnet.ro/

se pare ca reconfigureaza pe site en-gros. ...nici nu ar trebuii să ne mire acest fapt, datorită fenomenelor meteo care ne-au încercat in ultima vreme. Actualizare la zi si ora a cailor de acces pe drumurile publice si C.F. http://www.e-transport.ro/pp17.php?p=1 Campulung Muscel - Curtea de Arges - TOTAL NERECOMANDAT.

Agnita - Sighisoara - Cu gropi, portiuni surpate, portiuni in care vegetatia a pus monopol pe cate jumatate din banda. Circulatia rutiera intre sectorul DN7 (intersectia DN7 cu Centura Bucuresti Nord din localitatea Chitila) si intersectia autostrazii A1 cu Centura Bucuresti (zona Carrefour Militari) se va inchide, in perioada 2-31 august 2010, din cauza unor lucrari.
Zona va fi inchisa pentru executarea unor lucrari de infrastructura de conectare a noului pasaj de pe Centura de Nord a Capitalei cu pasajul de la Chitila, a comunicat luni CNADNR.
In plus, vor mai fi executate si lucrari de aducere la parametri optimi de rulare a carosabilului pasajului existent, precum si de largire a rampei Chitila.
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) face precizarea ca, pe perioada lucrarilor, nu vor fi afectate relatiile de intrare-iesire in si din Bucuresti.
CNADNR informeaza ca, pentru relatia DN7- A1, circulatia se va desfasura deviat, pe traseul Centurii Bucuresti (CB), in directia intersectia Centurii Bucuresti cu DN1A, CB cu DN1, CB cu DN2, CB cu DN3, CB cu A2, CB cu DN4, CB cu DN5, CB cu DN6 si CB cu A1.
Totodata, pentru relatia autostrada A1 - DN7, circulatia se va desfasura deviat pe traseul Centurii Bucuresti (CB) in directia intersectiilor CB cu DN6, CB cu DN 5, CB cu DN4, CB cu A2, CB cu DN3, CB cu DN 2, CB cu DN 1, CB cu DN1A, pe DN1A pana la intersectia cu DN7. aveti careva...cumva..din intamplare... vesti despre circulatia pe Defileul Jiului? De la Petrosani spre Targu-Jiu? Se lucra pe defileu. Incearca aici Petrosani -Tg Jiu se circula bine ,marti si joi este restrictionata circulatia de la 10 la 14 , la intrarea dinspre Petrosani cam la 2 km este un semafor .se circula pe o singura banda ,si aproape de limita bdintre judete partea HD e un pic mai igust . partea GJ este foarte buna . da,am vazut....



...iar acolo tre sa faci un pic de off-road.

..iar bumbesti-Jiu (sadu) - Tirgu-Jiu...PRAFFFFF ..vreo 20 km.


Despre Transfagarasan...de unde e mai bine de atacat...de la curtea de Arges sau de la Balea..? Dinspre Sibiu-Fagaras e mai bun. Mai sunt portiuni rele, dar nu asa de multe ca inspre Curtea de Arges. Mie asa mi s-a parut. Singura portiune mai praf este peste deal, vreo 5-7 km. In rest drumul e foarte bun.
Giully4u a scris:Dinspre Sibiu-Fagaras e mai bun. Mai sunt portiuni rele, dar nu asa de multe ca inspre Curtea de Arges. Mie asa mi s-a parut.

Clar de la Cartisoara, in sat sunt cateva gropi mici, putin adanci care se pot ocoli de fapt depinde de fiecare sofer normal poti trece peste ele, apoi cum incepi sa urci drum e f bun pana la Balea. Nu-i perfect ca Bv-Sb dar arata a drum ingrijit. Eu am urcat dinspre Arges. De la Vidraru la Capra este destul de naspa drumul dar nu-i problema ca nu e urcusul prea aspru. De la Capra la Balea e bun drumul.
Mie mi s-a parut mai spectaculos de la Balea la Cartisoara si cred ca e mai frumos sa cobori pe acolo.
Vadere dinspre balea spre Cartisoara:


Si asta este Cabana Capra dinspre Balea dar nu chiar de sus de tot:
Mai era bucata aia de zapada innegrita de la esapamente langa Balea? sau s-a topit? Botosani - Iasi:
http://www.trafictube.ro/botosani-iasi-fast-forward-10x/ Lugoj-Caransebes .... se circula greu din cauza semafoarelor.
Orsova-Drobeta-Tr.Severin .... semafoare si drum prafffff...noroc cu Dunarea ca mai holbi ochii la ea cind stai...da stai nu gluma...

la intoarcere am ales Caransebes-Resita-TM-AR...vreo 50 km in plus dar drum foarte bun si aerisit din punct de vedere rutier.... Haideti sa lamurim o chestie. Si ma refer aici la a-si da cu parerea in special cei care sunt pasionati de mecanica, care sunt mecanici, care au service-uri, care au multi km in "bord", care au permis de multi ani, care se baga la mesterit pe sub masina din pasiune etc.

Intrebare: cat de mult si in ce masura afecteaza dumurile proste: cu gropi "decente" adancime maxima 5cm, denivelari, plombari "made in Ro", crapaturi in betoane etc ARTICULATIILE, SUSPENSIILE, DIRECTIA etc unei masini? Luam in calcul orice masina care are ITP-ul luat si care are piese cat de cat de calitate, indiferent de marca. Mai pe romaneste: se F***E masina de la drumuri proaste sau nu? Daca merg incet si cu grija ajung in final, dar mai tarziu, tot in service din cauza carosabilului naspa? sau cauciucul pe post de bucsaraie "duce" multa vreme?

Multumesc. Ehei... mult de povestit!

La o denivelare, arcul/bara de torsiune îți aruncă roata în jos, sau îți oprește cursa roții în sus, ăsta e și rolul ei, iar amortizorul îți anulează oscilațiile.

Prima care încasează bușutura cea mai sexy e roata. De fapt anvelopa. Apoi janta.
Apoi pivoții.
Apoi bucșăraia - inferioară apoi superioară.
Abia apoi bara de torsiune și telescopul.
Apoi pivotul capătului de bară.
Apoi filetul casetei de direcție...

Calculează și tu dacă îți afectează sau nu! Principalul argument: la noi garantia nu iti acopera si elementele de suspensie la fel ca si restul masinii, limita e mult mai mica.

Problema e astfel: daca o gandesti pe componente, e mai usor. De exemplu, amortizorul este un ...amortizor de oscilatii. Evident, daca nu ar fi oscilatii, nu s-ar uza deloc. Dar cum asta nu se intampla decat daca masina sta, excludem varianta asta. Cele mai daunatoare pentru amortizor nu sunt oscilatiile cu amplitudine mare si frecventa mica (denivelari mari si rare, de exemplu politai culcati pe care ii vezi din timp), ci cele cu amplitudine mica si frecventa mare. Atunci lichidul nu are timp sa se raceasca, se incalzeste, supapele sunt solicitate intens, etc, etc. si uzura este rapida. Cu arcurile, barele de torsiune, ce or fi ele, cam la fel sta treaba. Oscilatiile astea daunatoare sunt cauzate de denivelarile mici si repetate. Cam cum sunt drumurile noastre. Despre pivoti, bucse, problema lor mare nu sunt oscilatiile, ci socurile. Ori la noi se gasesc toate cauzele daunatoare in acelasi loc in acelasi timp. Suspensia te tine atat cat ai grija de ea.Poti sa mergi 100.000 km fara sa schimbi nimic sau daca esti "distrugator"poti sa o faci praf in 30.000.
Spre ex. am cu masina 90.000 km intr-un an de Romania,rulaj zilnic.Drumuri bune,proaste si foarte proaste(nu am zis foarte bune pentru ca nu a avut parte de asa ceva decat foarte rar si nu prea exista).Suspensia este ok fara probleme,jocuri sau amortizoare scurse,fara sa fi inlocuit nimic.
Aceeasi tip de masina a unui prieten in 32.000 km a schimbat toate articulatiile fata ,dar masina o repara tata,mama, cei cu banii din familia respectiva.
Unde drumul e mai prost se lasa anvelopele cu 0,20-0,3 bari mai putin decat prescrie producatorul.
In afara de maxim 10-20 sosele foarte bune ,nu ne putem mandri in Romania decat cu drumuri proaste sau satisfacatoare. Si ca sa fiu si on topic va intreb, in afara de "autostrazi" care drumuri vi se par f bune aproape excelente de la noi din tara? Eu as da exemplul E85 si E68 Bv-Sb aproape "autostrada" la calitatea asfaltului. Timisoara-Arad..... drum de nota 10! nici o gropitza pe drum, nici o denivelare in asfalt
lord_wader a scris:...care drumuri vi se par f bune aproape excelente de la noi din tara?
Iasi - Tg. Frumos - Roman. Laurentiu,dar despre tronsonul Adjud-Barlad-Vaslui-Iasi ce stii?Se apropie timpul sa iau banii si apoi sa vin la tine dupa motorul ala.Se pare ca e europeana in afara de segmentul Adjud-Barlad. Ca fapt divers, ca tot vorbim de drumuri nationale, cel putin pe ruta Bucuresti Focsani, drumul E85 este considerat ca avand 1 banda de mers pe fiecare sens si 1 banda de stationare de urgenta, si nu 2 benzi cum cred multi (inclusiv eu pana sa vad harti aoficiala). Dovada sunt cateva marcaje pe margine, sagetile care te directioneaza spre banda 1, delimitarea diferita a sensurilor si a benzii de stationare de urgenta (marcajul este mai des intre banda 1 si banda de stationare de urgenta).
Mai toti soferii folosesc banda de stationare ca banda de mers, daca nu ar fi asa si toti ar sta pe banda 1, drumul ar fi destul de aglomerat.
Deci daca va opreste Garcea si va intreaba de ce mergeti pe banda aia, bagati scuza cu carburatorul infundat, mergeti pana la prima benzinarie sa il suflati cu aer, etc... pai daca stai pe banda 1,cea normala,esti mort si suficient de instarit cu "carne" sa-ti deschizi aprozar...
ErickE DB a scris:Laurentiu,dar despre tronsonul Adjud-Barlad-Vaslui-Iasi ce stii?Se apropie timpul sa iau banii si apoi sa vin la tine.
Drumul e relativ bun. Mai aiurea e pe linga Vaslui.
Sa fiu in locul tau, mai bine fac cu 20 km in plus dar macar sa merg pe un drum bun (Bacau - Roman - Tg. Frumos - Iasi). E un drum cu aproximativ 2 benzi pe sens ( drumul E85 este considerat ca avand 1 banda de mers pe fiecare sens si 1 banda de stationare de urgenta, si nu 2 benzi cum cred multi ). Singura grija e sa fii atent la radare. Daca nu mergi cu mai mult de 100 km/h, e OK. Alo, copiii!!! Mai puneți mînna pe cărțile de legislație!

Cum se numără benzile ?

Drumul de la hotarul jud. Vaslui cu Vrancea pînă la Bîrlad e praf.
De la Bîrlad la Vaslui e circulabil.
De la Vaslui la Iași e între praf și circulabil .

Ori te duci pe dincolo ori de la Crasna faci dreapta și treci pe la mine și mergem amîndoi la Iași, te duc pînă-n prispa lu' Laurențiu. De la Vaslui iti recomand ca la intrare in Vaslui sa urmaresti indicatoarele pt ruta de camioane spre Iasi.Nu te du spre Roman si apoi la dreapta ca intri pe un drum spre Iasi unde iti blestemi zilele si faptul ca ai platit rovigneta.Si le mai si umpli frigiderul celor de la AND. Hmm,interesanta asta cu E85 cu 1 banda pe sens ,eu faceam Ploiesti-Focsani de doua ori pe luna,si nu mergeam prea mult pe banda "1",dar totusi am intalnit masina de poltie care mergea pe exact aceeasi banda de urgenta care pare a fi o veritabila banda 1,si mai mergeau si cu fix 95 km/h,si i-am devansat eu pe banda "2" cu 105 km/h.Deci nu cred ca se va lega nimeni de tine in acest sens,serios.
Legat de drum Laurentiuo sa ma hotarasc eu cumva,nu as vrea sa pun gps sa ma bage prin toate stradutele in localitati.De venit vin la Iasi
Zephirus a scris:Alo, copiii!!! Mai puneți mînna pe cărțile de legislație!

Cum se numără benzile ?
Alo, copilu'! Chiar daca e greu de crezut, macar cerceteaza inainte sa dai cu batu in balta
http://zaqk.wordpress.com/2010/08/10/a-conduce-sau-a-nu-conduce/ Nu te chinui sa ai bagi ceva in cap.Si asa e greu de inlocuit ceea ce are acolo.Sa ai mai bagi ceva acolo e la fel de imposibil ca o anumita operatie pe creier care intradevar e imposibila.Deci:nu te chinui,e in zadar. operatie pe creier se spune cand se opereaza si exista materie cenusie,in cazul asta e operatie in vid
DanH a scris:De la Vaslui iti recomand ca la intrare in Vaslui sa urmaresti indicatoarele pt ruta de camioane spre Iasi.Nu te du spre Roman si apoi la dreapta ca intri pe un drum spre Iasi unde iti blestemi zilele si faptul ca ai platit rovigneta.Si le mai si umpli frigiderul celor de la AND.


Eu cand ajung in Vaslui nu merg nici pe varianta, ca e betonata si are guri de canal cam multe, ori adanci ori ridicate in sus 5-10cm si nici nu ma duc pana spre Jandarmerie la iesirea spre Negresti-Roman. Merg fix prin centru, adica de la varianta vreo 400m inainte pana la intersectia aia mare apoi dreapta. Chiar daca e aglomerat macar e asfalt. Plus ca vasluiencele au obiceiul de a se plimba pe acolo deci ai ce vedea.
lord_wader a scris:Chiar daca e aglomerat macar e asfalt. Plus ca vasluiencele au obiceiul de a se plimba pe acolo deci ai ce vedea.
Poate vezi si cit de corect iti completeaza politia un proces verbal.

ErickE DB a scris:De venit vin la Iasi
Sa-mi dai un telefon ca sa stiu prin ce parte a orasului sa te astept.
lord_wader a scris:Si ...., in afara de "autostrazi" care drumuri vi se par f bune aproape excelente de la noi din tara?.... .


Nadlac - Arad - Sibiu ....DN7 in general...cu mici exceptii pe unde isi mai fac astia de lucru....

Zalau- Huedin-Cluj .... si cred ca si de la Zalau spre Satu-Mare/Baia-Mare

Oradea spre Cluj...cu mici execeptii prin satucuri...

Dr.Tr.Severin - Filiasi- Craiova.
Dr.Tr.Severin-Vanju Mare- Calafat....asa treceri de nivel la imbinarile pod-sosea mai rar intilnesti... Puneți-vă voi mintea cu dracul... cel obosit...
****
Cu operația mea de vid cu tot. Acolo unde nu mai au unii cum să umble.

Ericke repet, merg eu cu tine pînă-n Iași cînd vii, tu fă Fleoșcani - apoi după ce-ai trecut podul la Tișița faci la sensul giratoriu la dreapta (dacă ai ajuns la mausoleul Mărășești ai mers prea mult, întorci ca nesimțitu' și iarăși peste 300 m faci la giratorie la stînga) ajungi pe variantă la Tecuci, iar un sens giratoriu și faci stînga spre Bărlad, acolo în prima intersecție unde zici că s-a terminat strada și e semafor faci stînga poi imediat dreapta, mergi pînă ieși din Bîrlad adică ai trecut podul și o curbă ușoară la dreapta, mergi pînă ajungi la Crasna și acolo faci dreapta spre Huși. De unde mă suni. Te aștept la intrare în Huși că apoi sigur îți prnzi urechile.
Na, nici un GPS nu te-ar duce așa bai zeph,benzile se numeroteaza de la margine catre mijloc nu?atunci ce tot te umfli ? Aha, bună dimineața!
iulicuta2000 a scris:benzile se numeroteaza de la margine catre mijloc nu?

E singura numerotare in RO de la dreapta la stinga. Bacau-Dragomiresti-Vaslui cum mai este? Ca tre' sa apar prin zona Tu vină... și-ai să-mi povestești!

E circulabil. Da' mai bine treci pe la Adjud - podu Turcului, au făcut drumul. 'nteles, sa traiti!
Fusei la Paste pe acolo (podul Turcului) si am zis sa vad si o ruta alternativa (nu stiam ca a fost refacut) ATENTIE la intrarea in Alba Muresul se trece pe pod de pontoane . ...iar in Arad,Podul Traian ...care face legatura pe principala artera catre/dinspre Timisoara...e inchis (pe timp nelimitat) ptr reabilitare...cei ce vin dinspre TM si doresc sa ajunga in centru tre sa intrebe de Podul Decebal ,linga Strandul Neptun...iar cei ce trec dinspre/spre Oradea/Nadlac si vor evite centrul sa intrebe de zona 300. Nu stiu unde sa pun asta, asa ca o arunc aici:
http://www.incont.ro/auto/rovinieta-electronica-intra-in-vigoare-amenzi-usturatoare-pentru-soferii-fara.html Bun.Da macar de s-ar face ceva cu banii incasati de la toti platitorii.
DanH a scris:Bun.Da macar de s-ar face ceva cu banii incasati de la toti platitorii.


AVERI !!!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community