Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Starea drumurilor nationale
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
DanH a scris:...de s-ar face ceva cu banii incasati de la toti platitorii.
Pai normal ca se face. Se plateste bunastarea "alesilor" nostri chiar si pe timp de criza.
Nu vezi ca madame Udrea circula cu helicopterul ? Arad-Oradea ... praf,plin de lucrari la partea carosabila,circulatie dirijata prin semafoare...nesincronizate...destul de aglomerat ptr o zi de Duminica...cum o fii in cursul saptamanii nici nu vreau sa ma gindesc.. Up , in curand Iasi-Vaslui va deveni cosmar, preconizez ca la iesirea din iarna va deveni un fel de Gheorgheni-Bicaz, pentru cine stie cum e sau cum era pana nu demult traseul montan. Petice la fiecare 10-20m care sigur se vor sparge in iarna si vor adanci gropile, crapaturi care in primavara vor deveni cratere, practic au mai ramas bune cateva portiuni de maxim 2-3km. Are cineva idee cum e cel mai bine sa ocolesc Clujul? Vin de la Alba Iulia spre Zalau. Ma gandeam pe A3 si DJ 130K. Pe ,A3.
Tocmai miercuri am sosit de la Iasi, prin traseul: Iasi,P.Neamt, Bicaz, Toplita, Reghin, Apahida Cluj.drumul ala infernal intre Toplita si Reghin a fost reparat (reasfaltat) cu mici exceptii unele sectiuni de 10 m cu poduri unde se mai lucreaza), in rest, pe bicaz e acceptabil, intre reghin si Apahida apar dalele de pe sub asfalt dar nu sunt gropi.
In schimb starea Iasi-ului m-a ingrozit,
mariankzd a scris:
In schimb starea Iasi-ului m-a ingrozit,

Dar ce anume te-a ingrozit asa de tare in Iasi? Drumuri denivelate, petice peste petice, straturi de uzura inexistente(asfalt ca sticla, mai ales ca atat cat am mers, a plouat si parca era patinoar), si pe europeana pe prima banda, de la camioane s-a denivelat in asa fel incat fuge masina stanga-dreapta cand nu te-astepti mai mult de 70 nu poti, si mai mult de 100 nici eu n-am mers ca-s tot felul de zmeulici care fac cascadorii...
Poate ca-s de vina eu ca nu m-am acomodat...dar cam asta e prima impresie, nu-s de vina iesenii ca n-au drumuri ideale, ci ca platesc impozite si taxe.
Oricum e paradis fata de braila-buzau... Da,denivelari de alea de la camioane sunt la Targu Frumos.In Iasi ai fost presupun in perioada in care inca nu era terminata portiunea dintre Gara si Podul de Piatra.Acuma e parfum pe acolo.Mai e o portiune pe Bd N.Iorga de la Bazar si pina la intersectia cu Calea Chisinaului.Zmeuluici de aia sunt cam peste tot.Nu e de mirare.Vor sa verifica teoria conform careia:calatoriile pe distanta mari se fac cu mijloace rapide.Adica vor sa vada cam cit de repede se ajunge la cimitir. Starea drumurilor... Drumuri in Romania?!?? Poteci mizere poate...
Bucuresti, pasarela lu' peste oceanic marinat peste Gara De Nord etc. Design "modern", amortizoare de incarcare (parca asa le zice). Din surse sigure am aflat ca sunt calculate aiurea. Lufturi "discrete" cam peste tot. Iar tevile de scurgere a apei sunt scurte, lasate in aer, curge apa ca de pe bordei si arata ca dracu'. Totul arata ieftin si facut de mantuiala, adica romaneste. Bineinteles, totul facut pe banii nostrii. Si tot pe banii nostrii vor urma reparatii la nesfarsit.
Sunt tare curios cate saptamani va tine asfaltul, la pasajul Baneasa au aparut santuri in asfalt dupa 3 saptamani... In locul unui rahat de pod acolo era mult mai simpla mutarea garii de nord la Basarab. Poate aveam si noi gara moderna si trafic mai lejer. Nu stiu ce bou a avut solutia asta cu podul in minte dar a fost un mare dobitoc. Si mai castigau aia si niste hectare bune de teren construibil - teren pe care sunt acum liniile de tren de la Gara de Nord pan' la Basarab. Da' au fost unii care au inceput sa se vaiete cat ii tine gura ca-i prea scump sa muti gara... nu cred ca mai scump decat sa faci o imensitate de pod din deal de la Apaca si pan' la Victoriei si sa-i despagubesti pe expropriati.

P.S. Videanu mi se pare ca a-nceput pasajul si in mod sigur Oprescu l-a continuat... mie imi place pasarela lu papura voda si ca un fapt divers,cine a frecventat zona grozavesti stie foarte bine ce aglomeratie era pe partea cu caminele inainte de intersectie(uneori se intindea de la ANEFS pana la grozavesti) acum am trecut pe acolo cu diverse ocatii la diverse ore si n-am prins decat o data cel mult de doua ori acel semnafor,e valabil si pentru drumul dinspre bavaria spre grozavesti...
Cu gara de nord la basarab sau nu,ca sa treci de pe titulescu sau grivita spre iuliu maniu tot trebuia sa ocolesti ceva,asa in 2 minute ai trecut podul si esti la leu... Si eu sint cam de parerea lui Iulica, cumva trebuia sarit peste calea ferata, pasajul ala poate o sa mai decongestioneze traficul. nu e vorba de calea ferata ca aia oricum la gara se oprea,dar pasaju asta inutil cum il cred unii cand vii dinspre victoriei sare peste grivita,cale ferata,peste dinicu golescu,peste idm,peste bricostore si intersectia din fata lui,peste intersectia de grozavesti si ajunge destul de sus incat sa iesi la leu foarte repede...
ok,s-au cheltuit bani multi pentru realizarea lui,asa e peste tot,ca aia de afara isi permit mai multe ca noi,e partea a doua,macar aici sper ca 75% din banii cheltuiti sa fie ingropati in dezpropieri si betoane turnate cu fundu de romani cum zice kft-u... Iti zic eu ca mare lucru nu o sa se intample, cu podu asta. Este ca o bucata de autostrada in mijlocul orasului, la un moment tot trebuie sa iesi de pe ea si sa stai la coada. Daca strazile spre iesirile principale din Bucuresti sunt prea inguste si au prea multe semafoare, si alea corelate prost (de exemplu corelarea semafoarelor se face avand in vedere ca strada este goala), degeaba ai tu miezu lu Papura Voda in mijloc daca ramai ca boul in el. Acuma si voi... ori va plangeti ca nu se face nimic cu banii platiti prin diverse taxe, ori ca podu' X nu e bun, sau mai stiu eu ce alta chestie. Bucurestenii care visiteaza des zona Grozavesti se vor bucura de aparitia podului, iar eu personal ma bucur ca cineva se mai gandeste si la orasul in care locuiesc. Iar daca asta inseamna sa construiasca cel mai lat pod din Europa, atunci nu pot decat sa ma bucur. podul nici nu e dat in folosinta si pe sub el acum se circula foarte bine in zona grozavesti,ramane ceva aglomeratie seara pe plevnei cand vii dinspre eroilor si mergi spre giulesti,mai ales ca se intersecteaza chiar sub pod plevnei si straduta care vine de la gara de nord...dar in rest in zona aia n-am prea vazut blocaje cum erau inainte si dinspre giulesti,si dinspre grozavesti...
Eu unu astept sa termine astia bucata de autostrada dintre bucuresti si ploiesti,si sa-i faca legatura si cu centura ploiestiului,ca sa se mai elibereze traficul pe dn1,atunci o sa fie si mai bine...
Ciudat este ca,atunci cand s-au inceput lucrarile la pasajul ala de la baneasa,toti au spus ca degeaba se descongestioneaza traficul acolo,ca o sa se faca dop putin mai incolo...eh uite ca nu e chiar asa,doar duminica seara si luni dimineata cand se intorc barosanii de pe valea cocalarilor se face acolo ceva aglomeratie,dar in rest la orice ora de la pasaj la arcu de triumf se ajunge mult mai usor ca inainte... Lasati mai ca stiu romanii mai bine... Crangasiul sa se descongestioneze, aia ma intereseaza pe mine, ca se muta parcarea de pe podul Grant pe pasajul Basarab, aia e problema lor Eu sper sa preia traficul de pe podul Grant, m-am saturat sa stau la coada jumatate de ora pe Grivita sa urc pe podu lu peste sa trec 3 linii de tren si sa cobor imediat pe Giulesti.

Sper sa se termine odata si cu podul ce uneste centura Bucurestiului in zona Chitila, au muncit baietii zi si noapte acolo si din cate am inteles trebuie sa ii dea drumu pe la inceputul lui Decembrie. Ma intreb eu oare de ce au stat atat si nu au lucrat deloc si acum trag tare sa il termine intr-o luna? eu am trecut pe la podul basarab cu un doctor inginer in drumuri si poduri si a zis ca e bun, doar ca este proiect de pod pentru periferie sau in afara orasului, nu se preteaza ca aspect pentru interior de oras. Ca executie o sa vedem, dar am vazut si eu burlanele alea de care zice KFT care sunt lasate in aer, dar poate e provizoriu.

Si o sa descongestioneze traficul la gara de nord, ca sunt momente cand stai si o ora ca sa treci cei 300-400m de pe langa gara.
stonebone a scris:eu am trecut pe la podul basarab cu un doctor inginer in drumuri si poduri

Cumva un tip de la firma Betarmex? Sper ca nu. ce ma enerveaza pe mine la astia de la conducere:
Cel mai mare pod din europa/lume/univers
Cel mai frumos rahat din europa/lume/univers
Cea mai scumpa autostrada din europa/lume/univers
Cea mai mare/frumoasa/extraodrinara etc...si fac cate un rahat in 10 ani

ce ar fi sa faca ceva banal, cum ar fi Cea mai banala si simpla autostrada din europa/lume/univers...dar sa faca una pe an...

in loc de cea mai grozava chestia mai bine multe banale...

adica eu fac cam 200-300 km pe zi...fara autostrazi...tai un 0 din numarul de km...dar nu merg pe CELE MAI...autostrazi...merg pe unele banale...nu vad piloni frumosi care sustin podurile, nu vad frumusete de restaurant de fite in varful podului (si intrebare unde draq iti parchezi masina ca sa ajungi acolo?), dar ma multumesc si cu astea care sunt...

o tara care are autostrazi cat sa le numeri pe degetele de la mana unui veteran de razboi care si-a pierdut 3 degete...sa tinzi la cele mai chestii...mi se pare o absurditate...pe langa faptul ca se pot face totusi decongestionari de trafic prin refacerea infrastructurii logistice a orasului...cum ar fi bulevarde de un singur sens...semafoare sincronizate (dar pe bune nu doar pe hartie)...si multe alte chestii...dar din astea nu ies bani (ma refer la spalarea de bani si spaga din cadrul proiectelor marete)
TRONSOANE DE DRUMURI NAȚIONALE CU REGIMUL LEGAL DE VITEZĂ MAJORAT: Direcția Rutieră din cadrul I.G.P.R. informează că, pe raza a 88 de localități, regimul legal de viteză s-a majorat de la 50 km/h la 70 km/h, pentru autovehiculele din categoriile „A” și „B”.
http://www.politiaromana.ro/relatii_publice/detalii.aspx?id=10453 Astia de la politie pe ce planeta traiesc? Pe DN1 pe Bucata Bucuresti - Predeal e majorata viteza la 70km/h in localitati de un secol. Ei acum au aflat? Mai bine mai tarziu decat niciodata... nu fi hater ...poate intre timp so schimbat purtatorul de cuvint (PR-ul) si acum asta nou tre sa isi justifice si el banii cumva... http://www.vrn.ro/lucrarile-de-reabilitare-a-dn-24-din-judetul-valsui-vor-demara-la-primavara


“Compania Nationalã de Autostrãzi si Drumuri Nationale din România a încheiat luni, 31 ianuarie, trei contracte de executie lucrãri pentru reabilitarea DN 24, de la limita de judet dintre Galati si Vaslui pânã la Crasna, si DN 24 B, între Crasna si Albita. Contractele au fost cîstigate de SC Spedition UMB SRL (firma lui Dorinel Umbrãrescu) si sunt finantate de Comisia Europeanã ȋn proportie de 69,25%, prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã.”, se aratã într-un comunicat de presã al CNADNR.


Lotul 1 are în vedere reabilitarea a 39 de km din DN 24, la limita dintre judetele Galati si Vaslui. Valoarea contractului este de 74.610.643,39 de lei fãrã TVA, din care 51.231.595,54 de lei constituie finantarea nerambursabilã a Comisiei Europene, diferenta pânã la valoarea totalã fiind asiguratã de la bugetul de stat. Lotul 2 are în vedere lucrãri pe 37 kilometri din DN 24 (localitatea Crasna) si DN 24B. Valoarea contractului este de 79.197.263,02 de lei fãrã TVA, din care 54.407.829,64 de lei constituie finantarea nerambursabilã a Comisiei Europene, diferenta pânã la valoarea totalã fiind asiguratã de la Bugetul de stat. Lotul 3 presupune reabilitarea a 25,8 de km din DN 24B (vama Albita). Valoarea contractului este de 71.201.235,37 de lei fãrã TVA, din care 48.870.580,49 de lei constituie finantarea nerambursabilã a Comisiei Europene, diferenta pânã la valoarea totalã fiind asiguratã de la Bugetul de stat. „Lucrãrile includ si constructia a nouã poduri noi, reabilitarea altor 16, la care se adaugã reabilitarea a 155 de podete si a unui pasaj. Durata de executie a fiecãrui tronson este de 24 de luni, la care se adaugã 24 de luni perioada de garantie. Prin implementarea proiectului Reabilitare DN24, limita de judet Galati-Vaslui-Crasna si DN 24B Crasna-Albita se urmãreste mãrirea vitezei de deplasare si realizarea de economii de timp, reducerea costurilor de exploatare, a numãrului de accidente si ȋmbunãtãtirea conditiilor de cãlãtorie.”, se mai aratã în comunicatul Companiei. Senatorul PDL Vasile Pintilie a precizat cã lucrãrile vor demara din primãvara acestui an. “Asa cum am promis si am anutat în repetate rânduri, cea mai mare investitie din judetul Vaslui va demara din primãvarã. Reabilitarea DN 24 si DN 24 B, adicã Tutova – Crasna – Albita, este un lucru foarte bun pentru toti vasluienii, deoarece vom avea si noi o cale rutierã modernã, cu patru benzi de circulatie.”, a precizat senatorul Vasile Pintilie.


PS: ia zi bai Paul ce parere ai Nu-i asa ca se merita sa bagi bani in bucsararie si amortizoare ca sa fie gata masina de plimbare? O sa fie nebunie curata sa mergi cu 150 intre Rasesti si pana la intersecita cu Chersacosu Dă-i mă-n.......... că s-au mai văzut..... Pe autostrada Bucuresti-Pitesti a mai circulat recent cineva?
Am auzit o stire cum ca s-ar fi umplut de gauri... Acum vreo doua saptamani; dar erau doar vechile gropi. Minunatia aia de "drum forestier" cu pretentii de National,2D, intre Gresu si Ojdula a fost refacut cumva? Nu de alta dar era un flintic de 20 km. mai sunt vre-o cativa km de lucru la el
Zephirus a scris:Dă-i mă-n.......... că s-au mai văzut.....


Ma Paul, au descarcat pe drumul dintre Crasna si Husi podetze, vreo 100-150 de blocuri de beton in forma de "U", deci e groasa treaba. Au taiat copacii, au latit cam 1m pe fiecare banda O fi el Umbrarescu controversat dar face treaba buna. Am auzit ca acum si-a marit parcul auto cu vreo 60 de camioane cica centura Husi-ului tot el o face anu asta pe valea Lohanului apoi la Vest de Iepureni si iese la mat cam pe vechiul terasament al caii ferate ce nu s-a mai facut spre rusi o sa iese din parti ... au luat deja banii din fonduri europene ca ala era interesul si oricum la preturile alea 100 de km de drum e un pret enorm ..nici daca l-ar face nou cu toata infrastructura schimbata si cu tot pamantul cumparat la pret de specula nu ar face atata hai sa fim seriosi .. numai hoti ... si 100 de km in 2 ani iar mi se pare mult si oricum va fi mai mult ca sigur o spoiala in care dupa 2 ani o sa inceapa sa se valureasca si apoi or sa para si implicitele gropi asta daca nu cumva nu da firma faliment si pleaca fara a termina lucrarea .. crezi ca nu s-au mai vazut cazuri .. si "blocurile alea de beton ce crezi ca sunt .. infrastructura .. de unde alea or sa fie podetele alea ..pai ce videanu sa moara de foame .. si uite asa isi fac unii bani pentru urmatoarea campanie electorala Umbrarescu nu o sa dea faliment asta mi-e clar, cine a trecut prin zona Adjudului pe E85 unde are el sediul si parcul auto poate aprecia asta. La ora actuala este singurul din Moldova care poate castiga detasat orice licitatie pentru modernizare, asfaltare, intretinere de sosele principale. Deszapezirea tot el o face. Acum sa vedem ce lucrare va face, din cate stiu lucreaza super repede datorita capacitatii logistice. Acum cativa ani a venit cu niste utilaje care resapau asfaltul iar pe cealalta parte iesea asfalt nou, tin minte ca am stat la un fel de semafor vreo 20minute timp in care era gata o banda de vreo 100m gata turnata si nivelata. In 2-3 saptamani au terminat vreo 30km si din cate tin minte asfaltul a rezistat vreo 5ani in stare ok. Într-adevăr, lângă Adjud unde are UMB cartierul (la propriu!) te sperii ce e acolo. În stânga șoselei, zici că e armata suedeză..... iar în dreapta, ei bine... Pipera e minciună! Plus propriile eoliene care alimentează cartierul. În doare-n dos de Renele, Conele, Enele și alți hoțotâlhari din categoria...

Dacă face scurtătura pe valea Lohanului, e super. Deviază traficul greu, atâta doar că cel mai convenabil și pentru statul român și pentru firmă, ar fi să iasă undeva la Râșești. Direct la vamă. Traficul greu ar fi doar o amintire, cum ar fi și normal. Pe variantă toate blocurile au fisuri.

Îmi aduc aminte de stația de asfalt "online" Așa lucrează orice firmă din țările civilizate, alea cu 100 de ani înainte. La noi, as usually, așa ceva e doar legendă... Statie de asfalt mai exista la Husi doar ca nu are Ciomaga suficienta putere financiara pentru a participa la licitatii alaturi de UMB si/sau Farmazon. Desi si Farmazon e mic copil pe langa UMB. Asa ca fac doar drumuri locale gen Padureni,Ivanesti care trebuie sa recunoastem a iesit destul de bine. Drumul lui Farmazon spre Murgeni a iesit mai naspa cu denivelari dupa cateva saptamani dar am auzit ca vrea sa isi faca statie de betoane si asfalt pe la Dobrina. Mai are una langa Barlad. Deci statii de asfalt vor fi si la Husi, Ciomaga am auzit ca isi face si el una noua. Bani sa fie, sa termine(adica sa o inceapa mai intai ) naibii odata soseaua aia pe la Averesti-Dolhesti ca am auzit ca e pe lista de reabilitare si aia in proiect comun cu Iasi-ul. Si aia pe la Negresti-Roman sa o faca ca e cam bombardata. Nu mai zic ca ar fi vis sa o faca si pe aia de la Podul Turcului si gata avem infrastructura europeana cu iesiri nenumarate spre civilizatie.
Varianta am auzit ca o face Ciupilan da nu o sa fie asa de lunga cat ar trebui. De unde știi tu atâta bre ? Multam de info Toni. Mai multe detalii despre DN2d: http://amfostacolo.ro/romania-pareri,15/lepsa,93,3465/lepsa-si-muntii-vrancei,5170/impresii-sejur-si-fotografii-vacanta__9030.htm
Pare-mi-se ca ai prins oroare de cetit semnaturi, Zeph ?Unele chestii sunt evidente. Nu mai sunt de actualitate o parte din cele scrise acolo.
In Tulnici de exemplu au terminat de asfaltat tot satul, pana la iesirea din sat, sus pe munte in zona brazilor "golasi" unde sunt serpentinele. Dar intradevar pana prin august 2010 asa a fost, groapa langa groapa.
La fel si unele portiuni de dupa Lepsa, s-au mai asfaltat mai putin podurile.
Intre Tulnici si Lepsa a ramas acelasi drum prost, exact cum scrie, desi utilajele erau pe pozitie gata de lucru portiunea aia nu s-a asfaltat din cauza asta: http://www.adevarul.ro/locale/focsani/Broastele_de_pe_DN2D-studiate_de_straini-_Modernizarea_drumului_Focsani-Brasov_este_in_continuare_blocata_de_avizul_de_mediu_0_421158027.html maine trece cineva pe acolo si va informez Si, a trecut? da.
cam 3-5 km mai sunt de facut pe partea covasnei. restul sunt practicabili daca este vorba despre starea drumurilor soseaua dintre slobozia braila este compromisa circa 80% ,intre slobozia si buzau lafel si slobozia si comunele limitrofe lafel jalnice ....
tonim a scris:da.
cam 3-5 km mai sunt de facut pe partea covasnei. restul sunt practicabili


Multumesc, tocmai am vorbit cu un tip din Focsani care face des drumul, si a confirmat, ba mai mult a spus ca utilajele alea stationate intre Tulnici si Lepsa au inceput munca, sa finalizeze tot (cred, adica speram) Da....lumea mai vorbeste si prostii, nu s-a facut nimic fata de anul trecut in toamna, decat hai sa zicem lucrari cosmetice la borduri, parapeti etc. Portiunea Tulnici-Lepsa este f proasta in continuare. Totusi multi ignora gropile ca si cum nu ar exista

Prin padure, dupa Lepsa, pe "drumul forestier" pietrisul si nisipul sunt cosmetizate frecvent cred, ca sa nu fie denivelari si damburi. Dar sunt izvoare care apar fix din mijlocul drumului si care curg destul de serios astfel ca se valureste piatra imediat dupa ce trec drumarii

DN 24 se asfalteaza. Zephirus stiu ca nu credeai da' uite ca se intampla minuneata sub ochii nostri De mult nu s/a mai scris pe aici

Ma intereseaza si pe mine starea drumurilor
1. Bacau - Dragomiresti - Vaslui - Crasna
2. Adjud - Podu Turcului - Birlad - Crasna.

Ma puteti ajuta?

Multumesc
grx a scris:De mult nu s/a mai scris pe aici

Ma intereseaza si pe mine starea drumurilor
1. Bacau - Dragomiresti - Vaslui - Crasna
2. Adjud - Podu Turcului - Birlad - Crasna.

Ma puteti ajuta?

Multumesc


1. drum foarte rau
2. nu stiu poate Zephirus stie... Multumesc.

Am crezut ca au mai imbunatatit ceva . Inseamna ca merg tot pe Tisita.
grx a scris:Ma intereseaza si pe mine starea drumurilor


https://www.google.ro/search?rlz=1C1CHMO_roRO472RO472&aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=starea+drumurilor+nationale
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community