Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Carburator de Oltcit pe Dacia

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor, Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Toata lumea face invers, numai eu berbec, o iau cum vreau eu. Ma ajuta cineva aici?
Vreau sa imi creasca cat de cat puterea la Dacie, si m-am gandit sa pun eu un carb de Oltcit...Doua camere, mai mult carburant, mai multa putere.Plus ca imi pun GPL, si macar pe GPL as vrea sa imi creasca putinel puterea, sau macar sa merg la egal cu cele pe benzina.
Mentionez ca mai am o elice su carburator modificata de mine(sa obtureze cat mai putin, dar sa amestece mai bine,aprindere electronica, priza de aer sa bage aer rece(vara),un turbinator(!!!) pe carburator, si chiulasa mai shmechera; in viitor vreau sa lustruiesc galeriile evacuare/admisie, si cica daca as renunta la toba intermediara ar mai capata ceva cai-putere(cum draq nu stiu???).
De asemenea, nu ash vrea sa se distruga motorul prea repede. Modificarile aduse ajuta cumva la uzura prematura a motorului?
p.s.:Nu va temeti, nu vreau sa fac din Dacie armasar...Doar sa se rostogoleasca un picutz mai bine Da tu fuga si fa rost de un carb de skoda 120 este si dublu corp desch clapetei 2 vacumatic are si electrosupapa are un consum cuminte daca mergi linistit sub 7,te lipeste si de scaun daca bagi talpa in ea eu acum 20 ani am mers cu o dacie cu carb de skoda 120 incarcata full pe buc -pitesti avea cam la 140/h.in depasiri nu te rogi de ea ,trebuie o flansa de adaptare de la 4 prez la 2 cit are carb de dacie sau incerci combinatia de la cele de 1600 ma refer la galerie cel mai bine este sa o lasi cum este facuta de mama ei sincer vorbind la 60/80 Km/h mai ai sanse sa scapi la cit de gioarse sunt piesele de pe piata .Incearca si la baietii pe dacia club dar vezi ca unii bat cimpii rau de tot Cel mai bengos e carbu de dacie nova de 1600 cmc. Bre, nu am inteles; merge cel de Skoda 120; ok, ce modificari trebuie sa ii fac?Si cel de Nova 1600, ce e cu el?Eu am o Dacia din 1995(varianta de dinainte de Ranjetul lui Iliescu) si vreau sa o bag pe GPL, eventual sa nu ii scad performantele(care si asa sunt... ).
Cel de Oltcit ce are?Mie mi-ar fi mult mai convenabil... Bre, tu ce carb ai pe ea acum? Că nu mai știu ce a pus uzina de la pitești.
Din ce știu eu, ca să pui carb de oltcit sau dacia nova 1600 trebuie să schimbi galeria de admisie sau să faci o flanșă. Iar diferențe majore între carbu oltcit 1300 și cel de 1600 de nova nu sunt mari. Doar că ăla de 1600 are evident rezervă mai mare de putere, are difuzoare mai mari. În rest sunt cvaziidentice Am standard-ul.Carfil normal, monocorp.Si la GPL vreau sa nu am scadere de putere, iar daca se poate, poate chiar o crestere, chiar daca imi va manva mai mult. Pentru gepeleu nu știu, dar pt carb clar trebuie ori o adaptare ori altă galerie. Nu poate fi cine stie ce, nu?
Ma gandesc ca trrebuie sa fac o galerie; iau o bucata de carb vechi de Dacia, o buc de carb vechi de oltcit, le dau la sudat si...Voila! Racordul!
Dar nu prea ash vrea sa fiu pionier in domeniu; nu a mai incercat nimeni? Din cite stiu sint gata facute la magazin. Gaby, el vrea viceversa. Carb dublucorp pe galerie de mono. Mi-e teamă că galeria de IRMA are găurica pentru legătură la carb prea mică și prezoanele prea apropiate. Cred că e mai safe cu o galerie nouă. La asta ma refeream, la galerie noua, da evident nu am fost prea coerent Wait, wait, ca m-ati pierdut pe drum.La carb de oltcit nu prea m-am jucat; ce tot vb acolo? Se poate sa nu mearga dublucorp pe galerie de monocorp? Iti trebuie galerie de dublu corp si nu mai faci nici o modificare doar montezi carburatorul. Carbul de oltcit e mult mai mare. Prietenii știu de ce. Ok...Asha fac.Deci iau galerie de dublu-corp si o montez pe Dacie; problema este: ce modificari trebuie sa ii fac?Nu vreau sa ma bag prea tare in motor ca e Dacie; se strica imediat.Si sigur nu se pupa alta galerie pe Dacie, decat cea standard.
Si inca ceva: fluxul prea mare de carburant de la carburator poate dauna cu ceva motorului?Ma pot trezi cu el varza? Nu are nimic. Doar consumu o sa scada (daca e reglat bine) si masina o sa fie mai nervoasa. La galeria de dacie dublucorp nu faci nici o modificare. La carb trebuie mutat mecanismul de acționare al clapetei parcă. E simplu, au făcut și alții operațiunea asta în sens invers cu carbul de nova. De aia zic că un carb de nova ți-ar fi mai bun. Just plug and play. Ok...Deci a castigat carb de nova...Beeneeee.
Maine ma uit de asha ceva...Multumesc frumos
Mircea-Daniel a scris:Ma gandesc ca trrebuie sa fac o galerie;...fluxul prea mare de carburant de la carburator poate dauna cu ceva motorului?Ma pot trezi cu el varza?
Ce sa te chinui sa faci galerie cind se gaseste asa ceva in magazine. Sint galerii de admisie pt Daciile cu motoare de 1600 cmc. Galeria de admisie-evacuare de pe aceste dacii se potrivesc perfect pe motoarele dacia 13xx iar pe galerie se poate monta fara nici o problema carburatorul de Oltcit. Singura problema ar fi aranjarea cablului de acceleratie si eventual al celui de soc.

Un carburator reglat corect nu-ti va produce neplaceri. Vei avea un debit ceva mai mare atunci cind vei avea nevoie de putere. Diferenta intre un motor de 1.3L sau 1.4L nu este asa de mare fata de unul de 1.6L. Salutare!

io nu pricep un lucru...

Adica vrei sa pui GPL si vrei sa pui carb dublu-corp sa fie mai nervoasa - sunt 2 chestii care se cam lovesc cap in cap.
Io am dublucorp original de la mama lui pe masina si GPL... da e nervoasa- canci! Pe bune, Ori vrei sa mergi ieftin - si pui GPL pe carb mono, ori vrei performanta, renunti la GPl si pui dublucorp. Apropo, de ce vrei neaparat de oltcit???
Daciile papuc de 1,6 au dublu-corp, nu mai trebuie sa te chinuis a adaptezi cabluri (acceleratie+shoc), si nici gatul de lebada ce face legatura cu filtrul de aer... ai totul pe tava! Tre sa iti pui galerii pt carb de 1,6, sa iti cumperi un carb de 1,6 si apoi saiti faci reglajele corecte Are dreptate nenea' Gabii sunt si eu de acord cu Gabii. ori vrei gpl pt buzunar mai mic dar si putere mica, ori vrei putere dar adancesti si buzunarul. nu te sfatuiesc sa pui carb de oltcit pt ca am auzit ca nu prea e bun din diferite motive si sunt de acord cu cel de dacia de 1600 dar sa-i schimbi si galeria ca daca-i adaptezi flansa nu prea aluneca bine amestecul de carburant. apoi galeria tre sa fie lustruita bine pe interior(bine inteles tot pt alunecare mai buna a amestecului), un filtru sport, arcuri tacheti mai tari(niste saibe adaugate), teava esapament inox. nu mai baga prostie de turbionator si elica sub carb. turbionatorul iti afecteaza consumul(e echivalent cu socul tras la jumate) iar elica iti micsoreaza consumul si iti ia din puterea masinii.
toate astea ar fi bine sa ti le faca un mecanic priceput.
Mircea-Daniel a scris:Toata lumea face invers, numai eu berbec, o iau cum vreau eu. Ma ajuta cineva aici?
Vreau sa imi creasca cat de cat puterea la Dacie, si m-am gandit sa pun eu un carb de Oltcit...Doua camere, mai mult carburant, mai multa putere.Plus ca imi pun GPL, si macar pe GPL as vrea sa imi creasca putinel puterea, sau macar sa merg la egal cu cele pe benzina.


Dupa umila mea parere, daca pui GPL pe masina, carburatorul nu prea o sa mai conteze. Va conta doar daca mergi pe benzina.
In cazul in care vrei sa mergi pe benzina nu mai are sens sa pui GPL (logic, Nu???) , astfel ajungem la rationamentul lui Gabii (caruia ii dau dreptate (salut Gabii) ).
Te interesezi si imi spui daca am dreptate sau nu! mai baieti eu stiu ca vreti sa faceti ceva bun din dacie dar nu veti reusi. credeti-ma.5 ani am rupt planetarele pe diferite dacii incercind ceva mai bun,dar nu am reusit. asta e doar provizoriu ce faceti voinu tine mult,piesele de dacie sunt si slabe si proaste.va spun din experienta ca nu merge.au am pus si turb pe dacie si imi rupea vibrochenu.dac vreti putere schimbati motorul.bafta tuturor si drumuri bune. Nu ai ce sa faci cu Dacia ... nu merita sa bagi bani in ea ca sa o dezvolti performantele. De banii care ii bagi mai bine iti cumperi alta, care permite o modificare ... altfel Dacia e buna ca masina cu care iti faci treaba si daca iti place sa o ingrijesti ca sa mearga bine. ce conceptie gresita...
din pacate pentru voi, exista dacii care rup asfaltul. da, dacii. exista turbo, exista N2O, exista dacii cu motoare schimbate, cu modificari la sistemul de franare, la suspensie s.a.m.d.
sincer, la capitolul modificari posibile, dacia este clar peste oltcit! Mey pupa aici e discutabil. Ca usurinta a modificarilor, la multe capitole Oltcitul bate Dacia (suspensii mai ales etc) motorul de dacie e mai usor de modificat
se potrivesc multe de la r5 gtt..chiar tot motorul

la oltcit ii pui o turbina si atat..nu ai ce sa ii mai faci ma fratilor io am un carb de dacia 1.6. m-i la dat ala cand am luat masina de la el. a zis ca e de oltean. acum ma intreb daca il pun in locul celui de oltic castig ceva? putere mai mare sau e tot la fel. nu ma intereseaza consumul. sunt asa curios. sa il pun sau sa nu? nu vreau sa fac vreo prostie asa ca intreb. cu respect!!!! probabil e de nova 1.6...daca e bine reglat ar trebui sa iti traga mai bine..daca nu e ..vai si amar de cum o sa mearga masina nu e problema de reglaj. problema era sa traga mai bine. deci e ok sa pun carbu de nova 1.6?? abia astept sa il montez. sa vad atunci ce poate.
DJ-05-RSG a scris:nu e problema de reglaj. problema era sa traga mai bine. deci e ok sa pun carbu de nova 1.6?? abia astept sa il montez. sa vad atunci ce poate.

Merge sa pui carb de Nova pe Oltcit fara probleme. Probleme de motaj si de reglaj, ca o sa ai o mica problemuta: consumul mai mare. Dar daca asta nu te deranjeaza, e ok. Daca vrei sa scoti ceva dintr-un motorash de dacie 1,3 sau 1,4 incearca sa pui un carburator de Reanault 18. am mers cu asa ceva si nu-mi venea sa cred ca un motor de dacie poa sa te infiga atat de adanc in spatarul scaunului. Si motorul era standard...doar carb schimbat...acelasi ax cu came, vibrochen...totul cum l-a lasat mama lui...ma intreb ce-ar iesi dintr-un motorash de dacie cu vibrochen si ax cu scame schimbate, carb de renault 18 si alte mici schimbari...advarul e ca papa cam 10-15/100 (nu-i facuse consumul exact), dar si mergea...cand ii dadeai talpa mergea ca o masina. sall all.io am o dacie din "85 motor 1300 cutie in 5 trepte placa shi disc de 180.cauciucuri fata spatede 155/80 r13 jante super balon.nu imi placea mie cum mere.am incercat de toate.pana la urma am pus carb de papuk 1600 cu galeria lui am scos toba de mijloc am pus in loc o tzeava iar in loc de toba finala un extintor.am ramas surprin de cum se infingea dupa aceste modificari.consum intre 10 shi 16 dar merita.cu 130 merg lejer doar un huruit de la cutie ca e in 4 trepte.dar in curand schimb shi motorul pun de 1600 injectie shi cutie in 5.pana atunci as vrea sa-mi spuneti ce bord s-ar potrivi mai bene pe dacie.ma refer de un bord de mashina straineza ms anticipat
goliat a scris:sall all.io am o dacie din "85 motor 1300 cutie in 4 trepte placa shi disc de 180.cauciucuri fata spatede 155/80 r13 jante super balon.nu imi placea mie cum mere.am incercat de toate.pana la urma am pus carb de papuk 1600 cu galeria lui am scos toba de mijloc am pus in loc o tzeava iar in loc de toba finala un extintor.am ramas surprin de cum se infingea dupa aceste modificari.consum intre 10 shi 16 dar merita.cu 130 merg lejer doar un huruit de la cutie ca e in 4 trepte.dar in curand schimb shi motorul pun de 1600 injectie shi cutie in 5.pana atunci as vrea sa-mi spuneti ce bord s-ar potrivi mai bene pe dacie.ma refer de un bord de mashina straineza ms anticipat
ce am vazut pe la noi: de reno (nu a specificat modelu).de ursuleț,de ford orion....insa iti dai seama ...cu mici modificari...eu ti-as recomanda bordul de dacie ,tip CN 4...
Anonymous a scris:sunt si eu de acord cu Gabii. ori vrei gpl pt buzunar mai mic dar si putere mica, ori vrei putere dar adancesti si buzunarul. nu te sfatuiesc sa pui carb de oltcit pt ca am auzit ca nu prea e bun din diferite motive si sunt de acord cu cel de dacia de 1600 dar sa-i schimbi si galeria ca daca-i adaptezi flansa nu prea aluneca bine amestecul de carburant. apoi galeria tre sa fie lustruita bine pe interior(bine inteles tot pt alunecare mai buna a amestecului), un filtru sport, arcuri tacheti mai tari(niste saibe adaugate), teava esapament inox. nu mai baga prostie de turbionator si elica sub carb. turbionatorul iti afecteaza consumul(e echivalent cu socul tras la jumate) iar elica iti micsoreaza consumul si iti ia din puterea masinii.
toate astea ar fi bine sa ti le faca un mecanic priceput.


Interesant. Citat din manualul de Cielo.
"Puterea calorica a LPG raportata la masa este mai mare decit la benzina si, de aceea 1kg LPG produce mai multa energie decit 1kg de benzina. Cu toate acestea, densitatea LPG fiind mai mica decit a benzinei, este necesara arderea unui volum mai mare de LPG pentru a obtine aceeasi putere. De aceea distantele parcurse cu acelasi volum de LPG sint cu 10-15% mai scurte decit in cazul functionarii cu benzina."
goliat a scris:sall all.io am o dacie din "85 motor 1300 cutie in 5 trepte placa shi disc de 180.cauciucuri fata spatede 155/80 r13 jante super balon.nu imi placea mie cum mere.am incercat de toate.pana la urma am pus carb de papuk 1600 cu galeria lui am scos toba de mijloc am pus in loc o tzeava iar in loc de toba finala un extintor.am ramas surprin de cum se infingea dupa aceste modificari.consum intre 10 shi 16 dar merita.cu 130 merg lejer doar un huruit de la cutie ca e in 4 trepte.dar in curand schimb shi motorul pun de 1600 injectie shi cutie in 5.pana atunci as vrea sa-mi spuneti ce bord s-ar potrivi mai bene pe dacie.ma refer de un bord de mashina straineza ms anticipat


Stai sa ma dumiresc si eu citind primul rind am priceput ca e vorba de un motor 85 palier normal Cv 5 tr mai pe la coada citesc ca merge lejer cu 130 dar ai un huruit la cutia cu 4 trepte .Acum 22 ani cu carb de skoda 120 am mers cu o dacie care ca performante era idem cu ce zici tu dar cu 3l/100 <
O parere personala cu toba scoasa si inlocuita cu o bucata de teava dupa 200 Km mersul pe jos va fi o binecuvintare .Masina este din 85 batrinii spuneau "voinic tinar cal batrin greu se ingaduie la drum" fa si tu o socoteala arunca o geana pe aici http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=32920 si alege sper sa ai rabdare sa citesti cap coada ,eu am citit si am hotarit . Dar cu carb de dacia 1100 a incercat careva??? Ca veni vorba de dacia 1100,are cineva o poza cu motorul ei?
scuzati off topicul ceva de genu...doar ca e montat in spate si nu vreau sa vb prostii..cutia nu stiu daca vine in spatele sau in fata acestuia (pe sensul de mers )
asta e un R5,faza 1 mai baieti daca vreti power pe dacie puneti motor de renault alpine,are 2 carburatoare cu dublu corp si ajunge usor la 130 cp,doar suportii modificati si evacuarea in rest pusca tot:pe cutie,pompa apa,furtune etc.Eu am asa ceva si ajung cu ea la 200 km/h iar sprintu spui ca e racheta. prima masina coudnsa hehe tot un olcit. doar ca nu era al meu. ci al pretenului din liceu. la aproape 10 ani de atunci vorbesc mult mai mult oricum despre prima masina pe care am condus-o decat despre cel care mi-a tras-o prima oara. stiu ca i-am pictat si doua dungi negre. sa para mai agresiva , ma scuzati, sportiva.dar nu-mi aduc aminte de ce m-am despartit de baiat. oricum, olcitul l-am iubit pana la moarte. a masinii, moarte. si atunci incep si eu sa ma gandesc serios: oare care a fost cu adevarat prima mea iubire?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor, Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Poți crea un topic nou în acest forum
Poți răspunde la mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community