Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Drive-test - Ce masini ati testat pana acum??
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
N-ai adus-o la Teliu Ma, am scos-o la drive test sambata, de plictiseala, ca nu am iesit deloc din casa, fiind racit. Ca altfel cred ca statea mult si bine in vitrina. azi am alergat o Honda Jazz si nu pot spune decat ca am ramas foarte placut surprins. Am innebunit de-a binelea!
Iar m-am dat cu xf-ul. am mers cu multe masini,dar asta...m-a "spart"!
Nu mai dorm noaptea,am luat-o razna! De n-ar fi asa scumpa......... ,ar fi urmatoarea masina! M-am dat si eu c-un Impreza Boxer Diesel, nou-nout(sapte mii si ceva de kilometri).Incredibil de buna si mai ales stabila...Juri ca-i "sudata" de sosea.Si un soi de senzatie de "sinceritate" a comportamentului masinii, nu foarte filtrata dar super incantatoare,amuzanta,tocmai din motivul asta.Un show care-ti "face ziua" , masina asta.

Cele
bune!
cristi_s a scris:Ma, am scos-o la drive test sambata, de plictiseala, ca nu am iesit deloc din casa, fiind racit. Ca altfel cred ca statea mult si bine in vitrina.


Mi s-a parut mie ca te vad in ziua aia
Click pentru a vedea imaginea  Am mers in week-end cu un Citroen C3 1.4 HDi, modelul vechi nu asta nou. E destul de fun de condus, imi plac foarte mult turometrul orizontal si vitezometrul digital. Frane bunicele, iar motorul e silentios si trage frumos, desi parca schimbi vitezele ca la benzina, adica la turatii destul de mari. In rest e o masina ok, fun de condus . Am mers cu noul model de Ford Fiesa..........ce buburuza simpatica hdi.dci.cdti.cdti...astea le place turate! Am mers , din pacate doar ca pasager , lunea asta cu un Corvette ZR1 ( vreo 600CP!!!) . Primul model din Romania. Mi-a ridicat parul pe ceafa cu acceleratia si franele lui. Acum ca l-a luat pe asta poate prind un raid test cu ala vechi de 400CP (un Corvette C06...) ca de cand il vanez prin firma Pentru cei mai lenesi, care nu vor sa citeasca, cititi doar randul bold-uit
Saptamana asta a fost foarte ok
Duminica: Skoda Octavia Break 1.9 Tdi [aia 4x4 permanent]
Luni: Hyundai Tucson 2.0 16v Tdi
Marti: Opel Astra 1.4 Benzina
Miercuri Opel Corsa 1.2 Benzina
Azi: Ford Fiesta 1.2 Benzina.

Octavia, Tucson, Corsa, Fiesta, cu toate am fost Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Medias-Brasov-Bucuresti [asta pe parcursul lui 2009]
Cu Astra, am fost doar Bucuresti-Piatra Neamt.

Impresii:
Octavia: Este cea mai buna la drum lung. Lunga, lata, inaltata, diesel, pozitie comoda la condus, consum 5,5-6 la o medie de 100 km/h.
In schimb, pe serpentine... esp-ul ala o face sa se comporte ciudat [nu-ti dai seama daca o pierzi si daca ai reusit sa o pierzi, e prea tarziu] si cu esp-ul dezactivat, o ia razna rau. In oras, mare bleah, lunga, lata, greu de strecurat/parcat. Urca usor pana la 160.

Tucson: Cam incomoda pozitia la volan, ai ceva reglaje la scaun, dar nu am reusit sa-l aranjez sa ma simt ok. Motorelul foarte misto, se duce in 4mii fara sa simti ca-i diesel, cam barcuta, nu fuge de pe trasa, da-ti lasa impresia ca fuge. La o viteza medie tot cam de 100, consum 9.5-10, din pacate. Urca relativ usor pana la 160.

Corsa: In afara de pozitia geniala in scaun, nu prea mi-a placut altceva. Vizibilitatea laterala pe serpentine, de toata jena. Ambreiaj ciudat, acceleratie tare si cu delay. Motorul de 1.2 se simtea rapid, cand eram singur pe serpentine, dar cand dadeam de cate un tir, imi trebuia ceva sa-l depasesc. Si pentru cat de mic e motorul, consum de 7.5 la o medie de 100 la ora, mi se pare maricel. Nu prea a vrut sa treaca de 140.

Fiesta: Cea mai tare! Ce-i drept, cand m-am dus cu ea la Medias, am prins o ploaie de tot rahatu pe A1 si sleaurile erau mici baltoace. Cand arunca roata apa, se simtea si auzea, de parca era podea de plastic. Scaunul relative ok, ieseam cam amortit din ea, dar mai bun ca la Tucson. Dar motorasul asta de 1.2 face toti banii, este genial, pe serpentine fugea nesimtitaaaaa. Urca pana la 160 [varmiu i-a dat pana la 170, dar eu nu m-am incumetat] parca putin mai repede decat Tucson-ul [surprinzator, comparand cu 1.2 de pe Corsa, care pe la 140 era aproape lesinat]. Consum la o medie de 100, socant 6-6.3!

Astra: Pozitie ok la volan, sonorizare buna, vizibilitate la fel, ambreiajul si acceleratia, la fel ca la Corsa, ciudate. A urcat si asta pana la 150, parca mai ducea, dar am lasat-o in pace. Oricum, cea mai galagioasa dintre toate, la viteza mai mare. Consum, undeva la 7 pentru aceeasi viteza medie de 100.


Daca as gasi o Fiesta cu scaune de Octavia, maine mi-as lua-o treci pe la ford si pune scaunele de octavia pe lista de optionale...pe criza asta...nu se stie! Fiesta cu motor de 1.2 am condus si eu vreo saptamana. Masina e ok insa la exemplarul care l-am condus eu era o problema sa zic asa: Dupa 3000 de ture se punea in cap...isi pierdea vlaga pur si simplu. Se simtea mai putin in treapta 2, dar in 3 si 4 parca la 3000 de ture intra limitarea .

P.S: masina de firma (de care trag toti cum vor) cu 70.000 la bord, modelul anterior cu "ochii bulbucati" Am condus acum o saptamana si ceva, un Opel Corsa nou, 1.2 benzina. Masina e destul de comfortabila, insa botul masinii e cam mic si nu-l vezi, mai ales daca esti unul "inalt" ca mine . Ce m-a deranjat mult, ar fi motorul care la 1.2 e deosebit de puturos si servo-frana, care trebuie atinsa cu pana ca sa opresti lin. La C3 m-am obisnuit foarte repede cu frana, dar la Corsa nu am reusit deloc sa opresc frumos... Sandero 1,4.....
Super masina !!! asa-i ioane... mara ioane Azi drive test, Honda Legend, 3,7 v-tec,V6-295 cp, cv automata 4x4.
Clapete pentru schimbare manuala la volan,turometrul urca la 8000 rpm....deliciu!
DanMk20 a scris:Am mers in week-end cu un Citroen C3 1.4 HDi,...In rest e o masina ok, fun de condus .


Nu stiu ce ai vazut matale fun la masina aia dar in fine, sa o luam cu inceputul, am condus rabla cu motor de 1 litru si pot spune ca motorul se comporta si se aude in ture exact ca un motor de aspirator (cine are aspirator cu reglaj al turatiei se poate juca cu el si poate sa zica ca e intr-un c3). Directie imprecisa, dupa 70km/h masina nu poate sa stea pe sosea, pur si simplu e incontrolabila. Aerodinamica praf e mult prea inalta si probabil daia. In curbe se balanseaza mai rau ca un oltcit. Se aude cam tare trenul de rulare. Pzoitie la volan incomoda (daca mergi mai mult de 30 minute te ia o durere de spate de lesini) Nu mi s-a parut atat de naspa si am condus mai mult de 30 min. Si motorul de 1.4 "dizal" e ok ca putere pentru oras, ca in afara n-am avut ocazia. Motorului de dizel nu am ce sa ii reprosez pentru ca mi-e necunoscut. Dar masina e un junghi, eu nu m-as aventura cu asa ceva in oras zi de zi, ce sa mai zic in afara. Plus ca e ciudata rau (cel putin pe benzina) Apesi acceleratia, ai un "Zvac" de putere si apoi fasss, adica e limitata din toate partile, tui mama masii de euro 4 si consum... La faza cu limitata iti dau dreptate, se simte si la "dizal", mai ales ca schimbi vitezele la turatii destul de mari. O fi de la cutia de viteze, nu stiu, dar ma asteptam sa poti merge mai economic cu ea. Suspensiile parca sunt cam rigide si asta inca le are schimbate noi. In fine, oricum nu planuiesc eu sa-mi iau C3 prea curand . C3 -ul este o masina decenta.Motorul are 68 cp declarati si 120 Nm.Diesel-ul prin natura constructiva nu merge mai mult de 4500 rpm.Este un motor destul de performant la cilindreea sa(1389).Pentru oras,pentru o femeie este o masina excelenta.Usor de condus,usor de parcat etc..
Insa cu C3-ul am scos consum Baia Mare -Tg jiu 3,8 % si mi s-a parut o masina buna,"dar e mai bun oltcitul" C3 si 206 nu au aceeasi platforma? Adica sunt inrudine intr-un fel. Daca e asa, ar trebui sa fie ok si C3-ul. E drept ca circul doar cu HDI-ul de 2L si nici ala nu e racheta si cand ajungi la service iti faci credit la banca Are decat 90 de cai, de aia nu e chiar racheta. Dar consumu` e mic... e chipuit, are vre-o 115 teoeric si afara consuma cat un oltcit in oras ceva mai putin decat un oltcit + pretul carburantului...
Hofy a scris:C3 si 206 nu au aceeasi platforma? Adica sunt inrudine intr-un fel. Daca e asa, ar trebui sa fie ok si C3-ul. E drept ca circul doar cu HDI-ul de 2L si nici ala nu e racheta si cand ajungi la service iti faci credit la banca

Ala de 90cp este cel mai usor de intretinut diesel de la peugeot. Ce-ti trebuie mai mult de 90 cp pe un 206? Plus ca la motorelul de 2000cmc ai un cuplu de invidiat,pleci cu a doua de pe loc si zici ca e a-1-a.
Daca te referi la motor ca intretinere... da. Uiti ca are si motor. In rest, (suspensie, caroserie si alte alea) ofera "surprize" anual... si nu ieftine Cuplul intradevar e tare. Poti circula prin oras fara sa atingi acceleratia In schimb, in oras, in treptele inferioare (1-2) nu e prea sprinten din cauza lag-ului. Pe cand intra turbina in toate mintile, trebuie sa schimbi viteza ca e in limitare Intradevar, daca imi "uit" picioru' pe acceleratie ca turbina sa nu isi piarda suflul, trage de rupe... insa mi-e mila de ambreiaj...

Oricum, per total e o masina misto. Imi place. Dezavantajele sunt tipice masinilor "moderne". Asta e. Intr-adevar piesele de pug nu sunt foarte ieftine.Blocu' de lumini de ex. e o avere....Acelasi motor ( la interior) are 136 cp in alta varianta de soft si cu alta turbina
Problema cea mare la ele mi s-a parut puntea spate.Pare pe viata ,dar se duce destul de repede si uneori iremediabil in conditiile din romania .Nu ajunge sa schimbi rulmentii cu ace daca are ceva uzura pe fusuri.Puntea noua cheala = 13 mil lei vechi. In rest fata McPherson.......este cu adevarat o masina reusita per ansamblu! Poi... anu asta i-am schimbat puntea spate. Asa cum spui, pe cand ne-am dat seama ca s-au dus rulmentii, era varza tot. 13 mil vechi? in jur de 40 (nu cheala) cu manopera cu tot? Eu am cumparat una noua cu 13 mil anul trecut,pentru un amic.Cheala, si luata fara adaos direct de la importator.Din pacate manopera celor de la peugeot e fantastic de mare.

O veste trista pentru o marca deosebita, cel putin pt mine.GM va inchide Saab.NU va vinde,va inchide efectiv,asta dupa ce GM a vandut tehnologia Saab chinezilor de la BAIC.
http://www.automarket.ro/stiri/ultima-ora-general-motors-pune-lacatul-pe-usa-saab-27210.html Facui un test drive prin parcul tineretului cu o toyota LJ 70 de prin 88, am ramas socat de ce poate face masinuta aia, eu ziceam ca nu are cum sa urce, iar proprietarul zicea dai gaz ca duce... genial sa vezi cum poti face partie cu masina , cand am iesit de acolo erau vreo 2 care se inchinau si ziceau ca nu suntem sanatosi

De e haioasa proba speciala de offroad iarna cand totul pare drept si nu se vad gaurile Tot ce înseamnă "Toyota" e o mașina de la foarte bună în sus! Solenza m-a surprins placut este mai sprintena decat Loganul 1,4 asa e dar ca olteanul lui mara ion nu-i nici una! Ca bne graiesti sefule
robertino a scris:
O veste trista pentru o marca deosebita, cel putin pt mine.GM va inchide Saab.NU va vinde,va inchide efectiv,asta dupa ce GM a vandut tehnologia Saab chinezilor de la BAIC.
http://www.automarket.ro/stiri/ultima-ora-general-motors-pune-lacatul-pe-usa-saab-27210.html

GM sucks. Niste idioti pusi numai pe profit, nicidecum pe altceva. SAAB a fost o marca deosebita, se vedea ca provine din aviatie (in general, firmele care au provenit din aviatie sau au avut tangente cu aviatia, cum ar fi BMW, Citroen sau SAAB au avut o cu totul alta filosofie si stil de productie fata de ceilalti producatori), pacat ca a ajuns pe mana GM. Pentru cine nu stie, SAAB au avut de-a lungul timpului o serie de inovatii notabile:

1958: Prima masina din lume - GT750 - cu centuri de siguranta in versiunea standard.
1963: Primul sistem de franare dublu circuit in X
1969: Contactul pe consola de langa cutia de viteze si nu langa volan
1970: Stergatoare si spalatoare de faruri
1971: Scaune fata incalzite de serie
1971: Primul parasoc absorbant de impact
1976: Primul motor turbo cu wastegate
1978: Prima masina cu filtru de polen la climatizare
1980: introduce Automatic Performance Control (APC) si senzorul de detonatie.
1981: prima oglinda retovizoare impartita, pentru a reduce unghiul mort de vizibilitate .
1982: echipeaza masinile cu placute de frana fara azbest.
1983: primul motor turbo cu 16 supape
1985: primul sistem de aprindere "direct", eliminand fisele si distribuitorul.
1991: primul motor turbo de presiune joasa.
1991: ofera primul sistem de aer conditionat cu freon ecologic
1991: apare sistemul de management al motorului 'Trionic' cu procesor pe 32-bit
1993: Saab introduce [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_900_(NG)#Sensonic]'Sensonic clutch' [/url] si [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_900_(NG)#Black_Panel]'Black Panel'[/url], denumit ulterior 'Night Panel'.
1993: apare sistemul 'Safeseat' pentru scaunele din spate.
1994: introduce 'Trionic T5.5' cu procesor Motorola 68332.
1995: primul motor asimetric V6 turbo
1996: introduce un sistem activ de tetiere.
1997: Saab introduce EBD (Electronic Brake-force Distribution), sistem electronic de distribuire a fortei de franare
1997: scaune fata ventilate
1997: Saab introduce ComSense, un sistem care amana aprinderea martorilor de mica importanta atunci cand pedala de frana sau maneta de semnalizare sunt actionate
2000: Saab introduce Saab Variable Compression, primul motor din lume cu raport de comprimare variabil, care deplaseaza chiulasa in raport cu blocul motor.
2002: Saab dezvolta ReAxs System care este un sistem de servodirectie foarte avansat
2008: Saab introduce Cross-wheel drive, un sistem 4x4 permanent cu diferentiale electronice.


GM? Au descoperit avantajele injectiei multipunct fata de carburator. Acum vreo 10 ani.

Mai trebuie sa zic ca am mers o singura data cu un SAAB 9000, ca pasager, si am fost fascinat. De absolut tot. Fabuloasa masina. din cate am inteles....
desi prima incercare de preluare a SAAB de catre cei de la Skyper a esuat, dupa implicarea guvernului suedez...se incearca salvarea SAAB/preluarea de catre Skyper
bla bla.... Spyker, vali. Oricum, erau interesati si Koenigsegg de SAAB, dar deocamdata chinezii au cumparat toata proprietatea intelectuala a SAAB de la GM, desi nu stiu ce naiba vor sa faca cu ea. Ce sa faca cu ea?Asta te intrebi tu?Maine,poimaine scot pe piata o masina identica si la fel cu Saab si vor sustine sus si tare ca e concept chinezesc.La fel au facu si cu Rolls-Royce,numai ca avea alta sigla. Acelasi lucru s-a intamplat si cu Lancia... Revista italianã Gente Motori a supus optzeci de masini unui test,
pentru a descoperi care sînt modelele cel mai bine protejate împotriva
furtului. Rolul principal în aceastã operatiune l-a jucat un hot
profesionist de automobile, pe care jurnalistii l-au contactat prin
intermediul Scotland Yard-ului. Testul s-a desfãsurat în felul urmãtor:
hotul - care si-a pãstrat anonimitatea - a avut la dispozitie cîte cinci
minute pentru fiecare automobil, pe care trebuia sã-l descuie fãrã sã
deterioreze încuietoarea sau sã producã mãcar o zgîrieturã caroseriei. De asemenea, singurele unelte pe care le-a avut la dispozitie au fost un patent si un speraclu.
În interviul acordat revistei, "specialistul" sustine cã nu existã
masini care nu pot fi furate, ci hoti care renuntã dacã pierd prea mult
timp cu neutralizarea alarmei. Acesta ar fi, dupã pãrerea sa, singurul
avantaj pe care-l poate oferi montarea unei alarme foarte scumpe:
lungirea timpului necesar deschiderii automobilului. Cît despre
antifurtul tip "immobilizer", care împiedicã pornirea motorului dacã nu
se foloseste cheia de contact originalã, acesta nu este o piedicã ("mai
greu este sã ajungi la fire fãrã a provoca stricãciuni", dupã declaratia
spãrgãtorului), iar sistemele mecanice de blocaj pentru pedale si volan
sînt banale, pentru cã sînt pe bazã de încuietoare. Dupã respectivul hot,
nici alarmele prin satelit nu sînt o problemã, dacã se opereazã într-un
grup organizat si se foloseste un camion.
Rezultatul ineditului test a fost dezastruos pentru unele modele, chiar
cu sculele rudimentare avute la dispozitie "profesionistul" reusind sã
porneascã si chiar sã se distanteze cu automobilul fãrã probleme. Trebuie
spus cã el prãduieste în general automobile scumpe, pe care le predã la
cîteva minute dupã sustragere celui care i le-a comandat si cã dispune de
o aparaturã care poate sã decupleze orice sistem de alarmã. "Dacã aveam
toate sculele la mine, nu-mi rezista nici una", le-a declarat
reporterilor, zîmbind.

Clasa micã
Model Timp deschidere Calificativ
Peugeot 206 2 secunde *
Opel Agila 2 secunde ***
Fiat Punto 15 secunde ***
Ford ca 23 secunde ***
Renault Clio 25 secunde ****
Skoda Fabia 43 secunde ****
Toyota Yaris IMPOSIBIL *****
Peugeot 206 a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hotul
parcurgînd 1,8 kilometri în cele cinci minute

Clasa compactã
Model Timp deschidere Calificativ
ia Shuma 4 secunde **
Renault Megane 16 secunde ***
Opel Astra 21 secunde ***
Seat Leon 27 secunde ***
Audi A3 29 secunde ***
Volkswagen Golf 50 secunde **
Ford Focus 1 min 5sec ****
Golf-ul a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hotul parcurgînd
1,6 kilometri în cele cinci minute

Clasa medie
Model Timp deschidere Calificativ
Subaru Legacy 12 secunde **
Seat Toledo 26 secunde ***
Peugeot 406 29 secunde **
BMW 325 coupe 1min 10sec ****
Honda Accord 1min23sec ****
Nissan Primera IMPOSIBIL *****
Lexus IS 200 IMPOSIBIL *****
Peugeot-ul 406 a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hotul
parcurgînd 2,3 kilometri în cele cinci minute. A cedat si Vectra, fiind
parcursi 2 kilometri

Clasa medie superioarã si clasa mare
Model Timp deschidere Calificativ
Alfa Romeo 166 5 secunde ***
Cadillac Seville 5 secunde ***
BMW seria 5 36 secunde ****
SAAB 9-5 58 secunde **
Jaguar S-Type IMPOSIBIL *****
Volvo S80 IMPOSIBIL *****
SAAB-ul 9-5 a permis si neutralizarea immobilizer-ului, hotul
parcurgînd 2 kilometri în cele cinci minute

Clasa coupe si spider
Model Timp deschidere Calificativ
Honda S2000 18 secunde **
Porsche Boxster 22 secunde ****
Jaguar XR 40 secunde ****
Porsche 911 50 secunde ****
Audi TT IMPOSIBIL *****
Toyota Celica IMPOSIBIL *****
Toyota MR2 IMPOSIBIL *****
Honda S2000 a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul parcurgînd
1,6 kilometri în cele cinci minute

Categoria monovolume
Model Timp deschidere Calificativ
Chrysler Voyager 6 secunde ***
Citroen Picasso 15 secunde ***
Opel Zafira 21 secunde ***
Renault Espace 24 secunde **
Mercedes A-Klasse 30 secunde ***
Nissan Almera Tino IMPOSIBIL *****
Toyota Previa IMPOSIBIL *****
Renault Espace a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul
parcurgînd 2,3 kilometri în cele cinci minute

Masini de teren
Model Timp deschidere Calificativ
Suzuki Grand Vitara 2 secunde **
Honda HR-V 5 secunde ***
Ssangyong Musso 7 secunde **
Land Rover Freelander 26 secunde ****
Range Rover 1min33sec ***
Opel Frontera Sport 1min36sec ***
Ssangyong Musso a permis neutralizarea immobilizer-ului, hotul
parcurgînd 1,6 kilometri în cele cinci minute

Notã: calificativul a fost acordat în functie de dificultãtile pe
care
hotul
le-a întîmpinat si de timpul în care a reusit sã plece cu masina.
"IMPOSIBIL" înseamnã cã respectivul nu a reusit sã porneascã automobilul
în 5 minute cu sculele mentionate mai sus deci.. daca vreti o masina fool proof - TOYOTA e alegerea potrivita asta doar pentru ca nu a avut la dispozitie toate sculele

Si in cazul in care il lasam in fostul meu Oltcit se spinzira.Si la naiba ca era chiar foarte simplu de pornit.Basca de il lasa Iulicuta......isi da foc singur. ....n-a participat Olticu'.....n-avea nici o sansa...cu toate sculele.....fara limita de timp.....
De pilda,eu ii scot fisa centrala si o bag in buzunar(unde e mai "nesigur" terenul)....Era "mort". haideti ma.... orice masina poate fi furata.... trebuie doar sa vrei in deajuns de mult Daca-i scot si rotorul din delcou, cum am si facut, dealtfel, in cateva zone care mi se pareau mie "nesigure", sunt curios ce-ar fi facut ca sa o fure deplasandu-se prin "propulsie proprie"!Cauta pe forum, in timp ce mesterea la aprindere,"rotor Franta de electronica"?!?!?
Asa da, putea sa o fure tragand-o in tir ca prin filme, dar se merita?Chiar se merita?La vreun Range Rover sau vreun BMW seria 7(am ales la intamplare)mai inteleg sa deplasezi o asemenea logistica....

Numai bine! scrie clar mai sus ca masinile se fura cel mai bine in grup+camion,deci orice masina poate fi furata Numai furturile la comanda implica si un camoin.De regula se imbraca la interior cu plasa de cupru.Cusca Faraday.Asta ca sa bruierze semnalul de urmarire de la aparatele de localizare prin satelit.Da pt asta trebuie organizata o intreaga filiera si implica apropierea de granita,de regula cu o tara in care nu se prea pun multe intrebari.In general spre est.Acolo de a plecat sigur ai spui ADIO si chiar de o recunosti nu prea ai curajul sa spui ca iti apartine.Nu prea vrei sa privesti un AK 47 din partea opusa patului.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community