Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Drive-test - Ce masini ati testat pana acum??
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Subiectul nu se incadreaza chiar aici dar sa nu mai deschd vreu topic nou..
Bun.Ce poate face omul cu mana lui?Daca are bani,multi bani,timp liber si o masina pe masura bineanteles?
http://www.rsownersclub.co.uk/rsocbb/showthread.php?t=127400
Aprox.400 cp,peste 350Nm,...

P.S.Motorul de cosworth are separator de oltcit de 1100.
Care pe care a furat?? Bre cat am cautat separatoru ala traznilar



Misto rau rabloantza nu-mi prea pot inchipui cum merge

Una peste alta, ieri am dat o mana de ajutor unui client si am carat niste marfa cu papucu' De ala cu 2 locuri, cu motor de 1.6 care aveau CIC... acu are IRMA Concluzii? CATASTROFA Pedalele sunt in trepte... de altfel ca la orice Dacie clasica... nu stiu ce au avut in cap Am picioare de 43 si deci ma treceau fiorii pana gaseam "gaura" sa ma infig intre bord si pedala de frana Motoru demential de lenesh (nu cred ca e vina lui... ci IRMA) in primii kilometri semnalizam cu "cornu" ala pentru faruri una peste alta cea mai catastrofa e cutia... sau timoneria. Mi-am blestemat zilele cautand treptele de viteze. Toate astea in momentul cu cea mai infernala circulatie in BM.

Am condus multe masini in stare catastrofala care faceau figuri din toate puctele de vedere... insa cred ca nicio masina nu e atat de GROAZNIC de condus decat o Dacie clasica uzata

Nu comentez performantele si confortul pentru ca este utilitara si nu ar fi corect.
Hofy a scris:.am carat niste marfa cu papucu' De ala cu 2 locuri, cu motor de 1.6 care aveau CIC... acu are IRMA Concluzii? CATASTROFA Pedalele sunt in trepte... de altfel ca la orice Dacie clasica... nu stiu ce au avut in cap Am picioare de 43 si deci ma treceau fiorii pana gaseam "gaura" sa ma infig intre bord si pedala de frana Motoru demential de lenesh (nu cred ca e vina lui... ci IRMA) in primii kilometri semnalizam cu "cornu" ala pentru faruri una peste alta cea mai catastrofa e cutia... sau timoneria. Mi-am blestemat zilele cautand treptele de viteze. Toate astea in momentul cu cea mai infernala circulatie in BM.

Am condus multe masini in stare catastrofala care faceau figuri din toate puctele de vedere... insa cred ca nicio masina nu e atat de GROAZNIC de condus decat o Dacie clasica uzata

Nu comentez performantele si confortul pentru ca este utilitara si nu ar fi corect.


Sa vezi cum e o dacie berlina, la care ambreiajul prinde sus de tot si numai pe o portiune de 2-3cm din cursa, cand dai a 2a intra a4a sau cand esti la relanti sa se opreasca motorul in intersectie
Hofy a scris:Am condus multe masini in stare catastrofala care faceau figuri din toate puctele de vedere... insa cred ca nicio masina nu e atat de GROAZNIC de condus decat o Dacie clasica uzata


Am condus odata o Dacie asa-zis "reconditionata", cutia de viteze se bulise si fusese inlocuita cu una de pe alta Dacie... dar nu stiu cum o pusese ca vitezele nu erau la locul lor A-ntaia nu puteam s-o nimeresc cu nici un chip, a 3-a era unde trebuia sa fie a-ntaia, a doua o nimeream din pura intamplare... numai proprietarul era in stare sa o conduca. Varzaaaa!!! Oricum harburi si rable vezi la orice marca auto, dar parca altele gen vw golf rezista mai mult la condus eronat de catre femei, tzarani, ciobani, "ingineri" si alti "mesteri" Citroen Nemo s-a rasturnat la testul elanului facut de ADAC.(ACR-ul german)
http://www.automarket.ro/stiri/video-adac-rastoarna-citroen-nemo-la-testul-elanului-30017.html Drive-test, HARD offroad cu... Dacia Sandero 1.6 (27.000km la bord) pana pe varful Ignis (vineri, 30 aprilie)

Masinutza nu are figuri in cap... nici nu cred ca a fost proiectata sa exceleze in ceva. Insa, Dacie fiind, parca parca e ceva mai debugat decat Logan-u'.

Pozitia la volan destul de ciudata desi nu pot sa comentez neaparat motivul in sa nu e chiar deranjanta si ofera vizibilitate buna fara prea multe puncte moarte. Prin luneta nu vezi prea multe da nu e groaznic. Comenzile/butoanele le gasesti unde te astepti sa fie, nimic surprinzator. Bord urat ca dracu, butoane parca luate de pe jucariile chinezesti, ba prea mari ba prea mici. (comenzi geamuri vs buton AC) Motorul destul de moale, slabutz luand in vedere generatia din care face parte insa destul de dinamic si trage liniar pana in limitare (90kmh in tr2), silentios, in afara de 3000-3500rpm cand baga caroseria in rezonanta putin. Cutia etajata corect si suficient de precisa cat sa nu gresesti treptele, chiar daca "feeling"-ul schimbarii nu e deloc placut. Stabilitatea m-a surprins placut nu se leagana in curbe, sta destul de drept oricat tragi de ea. Pe nisip supravireaza placut, previzibil si usor de controlat/corectat. Pentru conditiile noastre de exploatarea e destul de inalta pentru clasa ei, cel mai jos punct din pacate fiind spoileru'... care are tendinta sa si-l infiga in hopuri, bolovani si noroi si cand burta nu atinge nimic. Are un troncanit undeva in bord spre dreapta... nu greierash, ci face POC POC. Cu greamurile inchise, pe denivelari zgomotul in interior e cam mare, pe o frecventa joasa destul de deranjanta mai ales pe timp indelungat. Ventilatorul electric de pe radiator l-am auzit prima data sus pe Ignis... luand in vedere conditiile nu ma mir deloc, mai ales ca 25% din radiator a fost infundat cu noroi

Per total... o masina de firma ideala. Nu cere si nu ofera pretentii, te duce, te aduce, functioneaza. Pana la urma... "Cea mai buna masina e masina firmei"

Intotdeauna mai buna e masina firmei!
Revenind la subiect,am testat si cred ca imi voi lua o hyundai sonata din 2009 aproape noua,(familly sedan cum zie americanu')cu 6000 km la bord,pe care am gasit-o la o oferta incredibila.Ce face criza din dealer.......Masina are 2400 cmc,162 cp si e full cum zice romanul.Lista de dotari in standard este fantastic de mare,fata de alti producatori.Imi doream varianta de 3300 cmc V6/253cp dar m-am trezit cam tarziu.Masina este coreeana, extrem de apreciata in SUA, m-a fascinat.
Imi place masina-foarte confortabila si silentioasa la drum- motorul,extrem de silentios(pentru un benzinar) ,sistemul AGCS
http://www.youtube.com/watch?v=kBhiB_qH1KY
(geometrie variabila a suspensiei spate) care face masina incredibil de manevrabila,sistemul de franare si "lucratura" caroseriei(inchiderea usilor,incheietura caroseriei etc..).Bineanteles ca la noi la romanica nu are cautare sonata si toti mi-au zis "ce ba iti iei masina din aia,iat-i passat" am condus azi un opel corsa duba de ala, pe motorina.

masina mai puturoasa ca aia nu am vazut in viata mea
am lucrat ca taximetrist pe o solenza si pe un matiz, si nu mi s-a oprit niciodata motorul, nici macar cand am condus-o pentru prima oara, nici macar acum ca agent, de cand am luat masinile pe care le-am condus, nu mi s-au oprit niciodata, nici macar de prima oara

am condus oltcit-uri, dacii, logan, solenza, sandero, supernova, logan mcv, van, tico, mercedes vito, si nu mai stiu daca am mai condus altele sau nu, ca nu imi vine in minte, dar ca la asta nu am mai patit.

am pornit motorul, trebuie sa scoti cheia si sa o bagi iar, daca vrei sa o pornesti, dupa ce ai oprit-o. a pornit, am dat cu spatele, am plecat de pe loc, accelerata desigur, am lasat ambreiajul treptat, si s-a oprit motorul.
de 3 ori am patit asta

am bagat-o apoi in prima viteza, am dat sa plec, a plecat, a murit imediat, de vre-o 4 ori am patit asta.

eu acceleram, lasam ambreiajul, plecam, si apoi murea. are o pedala de acceleratie asa grea, ca apasam pe ea, si deabea se tura, si puturoasa la greu, trebuia sa turez la ea, pana sa plece. schimbam vitezele, in cele superioara, cand lasam ambreiajul, dadea in nas, trebuia sa accelerez rapid ca murea.

ma intreba ala a cui e masina, cica de cand nu am mai condus? eu momentan sunt agent de vanzari, si am condus in ultimele 3 luni peste 10 mii de km, mult, putin, dar nu pot sa zic totusi ca e putin, si nu am mai patit asa ceva ca la masina asta pacatoasa Subaru Impreza WRX STI din 2003, comentez alta data(cand voi fi in stare)

Si... care este: Interiorul nu e spectaculos, e onest, de foarte buna calitate, asamblat cu simt de raspundere. Nimic nu zdrogane, bocane sau scartaie. Formele dau o mica nota de agresivitate, spatiu cat vrei in fata, in spate, in portbagaj. Masina buna de plimbat fomelia, cainele, soacra, porcu', etc. Bordu si toate alea ergonomice, indicatoare foarte usor lizibile & stuff. Scaunele sunt confortabile si totusi nu te lasa sa cazi pe geam. Schimbatoru' are curse surprinzator de scurte, pentru inceput destul de ciudat, nu te foarte convinge ca e in viteza, desi intra ferm in viteze, cu "click"-uri bine definite(presupun ca e treaba de obisnuinta). Volanul ferm si putin greoi (fatza de alte masini moderne), adica PERFECT, cum imi place mie care transmite feedback-ul despre stabilitate/aderenta intr-o cantitate geniala Pedalele ferme si ele, pentru a simti ce faci, frana e foarte usor de "citit", ambreiajul merge mai usor decat e prezentat in emisiuni si reviste. Nu mi s-a parut prea tare. E tocmai bun si iti transmite cand debreiezi. In principiu toate comenzile iti transmit tone de informatii. GENIAL! Motorul, de 276cp surprinzator de silentios... la orice turatie. Il doare in cur ca e la relanti sau aproape de limitare Pana in 4000rpm nu e spectaculos deloc, se poate circula prin oras fara stres, ca si cu un Logan, fara sa te infigi in cel din fatza. Peste 4000rpm nu se prea poate explica in cuvinte ce face Are o putere greu de imaginat... urca in ture in orice treapta de parca ar fi ambreiaju' apasat... iti lipeste toate organele de coloana, etc. Suspensie ferma dar nu exagerat, stabilitate si aderenta iarasi... greu de imaginat. mai degraba te alegi cu leziuni interne decat sa auzi un scrashnet de cauciuc (cel putin pe asfalt). Franele... ajutate cu suspensia si aderenta, sunt o nebunie. Se opreste de la 100kmh, in cativa m de parca ai fi mers doar cu 20. Are din fabrica un "buton" cu care imprastii apa pe intercooler... si ies aburi prin gaura de pe capota... e cool BOV are un sunet foarte discret... cam cat sa-ti aduca aminte ca exista Vizibilitatea e destul de obstructionata de chestia aia de pe capota dar e ok... iti aduce aminte ce e sub ea, sa nu te arunci aiurea pe pedale oglinda interioara e aproape inutila... se vede prin ea o masa mare de calcator, albastra Mai are 2 butoane "magice" puse de vre-un fost proprietar, unul cica mareste puterea la 300cp (for what? ) iar celalalt decupleaza TOATA electronica, in frunte cu ABS-ul Ah... si daca credeti ca motoru' de oltcit e fierbinte testat cu mana, deschideti o capota de WRX dupa cateva talpi I HATE YOU! Stiu si asteptam mesaju' asta din partea ta Mitsubishi Pajero de prin jurul 2005 dupa mutra... ceva diesel, nus' de cat/care

Dupa dimensiunile exterioare, surprinzator de stramta pedianuntru e mai spatioasa decat un autorurism normal dar diferenta dintre dimensiunile exterioare si cele interioare nu stiu unde "dispare". Piele pe scaune/banchete (neinteresant) Lemn pe bord si usi (figuri, fitze. [e mobila sau ce?]) treaca mearga... sa-i spunem lux Scaune cu nshpe reglaje, toate electric. In orice rabla clasica iti reglezi scaunu' in 3sec, da la astea pana cauti botonu' corespunzator, astepti pana bazaie si te muta inceeeet... banuiesc ca e complicat si o gramada de kg in plus. (fitze, figuri inutile). Bord clar, lizibil, OK. In general ergonomia mi-a placut. Strict pentru condus, am gasit toate divaisurile unde ma asteptam, fara efort. Cutie automata prima masina pe care o conduc cu cutie automata m-am adaptat surprinzator de usor. Nu am intampinat nici cea mai mica problema. Ca dinamica, e o cutie bine cizelata (banuiesc). Schimba treptele in functie de nevoi... niciodata nu m-a lasat fara cuplu chiar daca s-a turat motoru' in draci, in schimb a tinut motorul la turatii mici/foarte mici la schimbarea treptelor cand nu aveam nevoie de putere. Pe scurt, am intrat pe inclinatii/suprafete pe care nu as fi intrat cu o masina mica... si nu m-a dezamagit. Pe pamant/iarba/inclinare mare are aderenta buna/foarte buna. Suspensia optimizata mai mult pentru asfalt (cred) pentru ca m-a scuturat mai rau ca Oltcitu Dimensiunile exterioare sunt un real dezavantaj in padure... printre crengi, shantzuri, bolovani & stuff Probabil din cauza masei proprii + cutia automanta, mi s-a parut foarte lenesa. Poti sa-ti scoti talpa printr faruri si nimic spectaculos. Nu tzasneste nici de-l bati (prin oras, nu cred ca e distractiv vagonu... deloc) Ma, masinile cu cutie automata sunt foarte faine in oras. Mai ales ca pleci intotdeauna primul de la semafor si nu mesteci in cutie mai deloc, plus ca poti sa stai cu piciorul stang pe geam daca vrei. In afara insa, pe mine ma enerveaza, mai ales pe drumuri virajate, cand ti-e lumea mai draga (adica la jumatatea curbei ), schimba in treapta superioara si te arunca in boscheti. Va salut!

iata ca mi-am amintit de topicul asta..
am mers ca pasager (si mi-a ajuns) cu un Chayene.. Porsche - harabanaia aia maaaare..
Tipul - foarte de gasca mi-a povestit ca si-a vandut ferrari-ul imediat dupa ce s-a urcat in porsche. si adevaru e ca e masina beton. Motorul - e cel mai mare pe care l-a gasit pe piata, a cautat si ce a fost mai mare - aia si-a luat - benzinar de 570 de cp! Am apuncat doar sa ii spun "bai frate, da misto se aude motoru asta.. "si in secunda urmatoare cica"stai sa vezi.. " efectiv cand a calcat-o si-a micsorat garda la sol si m-a lipit de scaun. La slalom printre masini nu mi-a venit sa cred cat de stabila e, suspensia asistata electronic confera placere muuulta la condus.
nu stiu cat haleste, nici nu am intrebat ca nu are rost - nu are importanta. in cateva secunde eram pe la 160.. motorul ala cu n-spe sute de cai are un sunet gros si ferm, iar puterea se cam dezlantuie, accelereaza beton pe asfalt umed (4X4 permanent) - interiorul e foarte spatios si finut lucrat. Prina ugust, pe la 11,30 seara a plecat din neptun iar la 7,10 a intrat in Arad. .
nu au trecut nici 2 saptamani de la intamplarea cu mine ca pasager - ca imi da vestea - "bai, am vandut Q7-ele, l-am dat la juma de pret fata de cat il luasem, nu mi-l mai trebuie, e jaf pe langa porsche.. aaa, am mai luat unu si pt nevasta-mea"
Mentionez ca a avut Q7 pe motorina, full, tot asa, ce gasise mai mare (ca si nr de ccm) - masina pe care o avea de cateva luni si care de-abia isi facuse rodaju.
acum are 2 porsche-uri in fata casei ..
cristi_s a scris:I HATE YOU!

I HATE YOU TOO!!! Am mers astazi cu o dubiosenie de "masina" numita Chevrolet Suburban din 1992, cu un motor V8 de 7,4 litri benzina. Pot spune ca e ca si cum ai merge duba, doar ca ai foarte multi cmc sub capota si un motor enervant de mare. De mentionat ca proprietarul a dat jos sistemul de injectie si a montat o garla de carburatoare... O senzatie foarte misto, dar totusi ciudata, si raman la concluzia ca imi place mai mult Toyota.


p.s. arata cam asa: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2c/Chevrolet_Suburban_GMT400.jpg Frumoasa dihania. Bulgaria? binenteles... chiar faceam misto pe tema asta... ne-am chinuit sa vedem cat ar fi impozitul anual dar ne-a luat repede durerea de cap... asa in bulgaria 100eur pe an ... toyota yaris, motor de 1 litru. se conduce super, are si putere si demaraj, cu 2 in masina. si e si misto interiorul, si bordul

toyota auris hybrid (electric + 1.8 ) , cutie automata in 7 trepte. imi place, dar am uitat sa intreb cat tin bateriile, care e durata lor de viata. si cred ca, consuma destul de mult motorul termic, cand intra in functiune. si la plecat de pe loc, si la acceleratii, pornea ala termic, doar la condus constant pana in 40 cica, merge pe electric. dar masina e super la interior, dotari, si mai stiu eu ce

toyota rav4 2.2 diesel de 175cp. super demaraj, interiorul misto, mi-a placut, desi mi s-a parut cam inalt scaunul, in comparatie cu bordul, adica cam inghesuita, atingeai bodrul cu genunchii, asa mi s-a parut mie, insa in rest ca dotari, si restul interiorului, e super misto, cutie tip-tronic

mi-au placut toate 3, dar daca e sa aleg, cred ca as alege yaris-ul, aurisul, doar asa daca vreau sa merg ori economic, deci electric, ori sportiv, deci pe cel termic. iar rav4, se simtea motorul si caii la greu Seat Ibiza 1.2 16V. Masina de la dealer, 1500km la bord. Am mers cam 70 de kilometri.
Ce mi-a placut a fost ca am gasit pozitia la volan foarte usor. In rest, nu m-a dat pe spate cam cu nimic. Motorul e cam mic, destul de lenes, sub 3000rot/min e cam lesinat, trebuie sa il conduci ca pe un Oltcit, foarte turat. Si din pacate e extrem de zgomotos la turatii mari. Suspensia e prea tare pentru gustul meu, tipic masinilor nemtesti (desi e Seat, e bazata pe o masina germana). Schimbatorul de viteze e destul de precis si comod de utilizat, la fel si directia. Nu mi-a placut iluminarea rosie a bordului si a consolei centrale. Bordul nu e foarte ergonomic, dar pentru o masina de oras merge. N-am sa inteleg de ce fac masini de oras cu suspensii asa de dure. Chiar si pe dincolo mai sunt rampe si borduri de urcat, desi nu sunt gropi & shit. Plus ca am avut bafta sa testez masina pe un drum "impecabil", intre Pitesti si Campulung. Cutia pare ok etajata, ajungi la 60 la ora destul de repede, de acolo in sus, mai greutz, dar avand in vedere ca e conceputa ca masina de oras, zic ca e foarte bine asa.
In concluzie, nu mi-as cumpara, e si foarte scumpa la ceea ce ofera. astazi am avut privilegiu sa fac o tura cu Mercedes-C.L.K.motor 2000 cutie automata 2 usi si o pedala de frana imensa . frumoasa ,neagra mi-a placut dar.........nu ma caracterizeaza Volvo XC90 D5 AWD 2.4 5cil 185hp dizl 6 trepte 147.000km, traseu Vf. Ignis - Baia Mare.



Spatiu' in fatza, spate si porcbagaj cat vrei, scaune de piele facute cu gust, necocalaristic, tot interiorul e solid/robust. Pozitie la volan excelenta, inalta, e una din foarte putinele masini care de la volan pare mai mica decat e. E una din cele mai ergonomice masini pe care le-am condus. Volanul, schimbatorul in pozitii ideale, precise, nu prea "usoare", trebuie sa fi paralizat sa gresesti treapta de viteza. Bordul foarte simplu si clar, ergonomic, butoane mari, robuste, cu desene intuitive. Fara lemne si alte chiciuri, ghizmo-uri, brizbriz-uri inutile.

Motorul: Excelent. Cred ca e primul motor diesel distractiv pe care l-am "alimentat". Cat se poate de liniar, puternic, silentios, cu sunet discret si placut indiferent de turatie. Isi face treaba atat de bine pana in 4500rpm unde e limitat, incat nici nu e nevoie de mai mult. Turbina porneste destul de tarziu(fatza de un HDI de ex), dar cu LAG mai mic, ceea ce e chiar benefic la manevrele fine offroad(bolovani, lemne, shantzuri), avand arhisuficient cuplu si fara turbo.

Cutia precisa, etajata foarte bine, nu am nimic de obiectat. Ambreiajul e interesant, am observat ca are ceva sistem care nu permite debreierea instantanee. Oricat de ciobaneste ai elibera ambreiajul, pedala urca usor si nu zmuceste masina ca pe o carutza. Presupun ca protejeaza transmisia, cred ca e o idee buna. Idiot friendly

Suspensia: in afara de garda la sol, e optimizata pentru asfalt. E aproape la fel de tzeapana ca STI-u pe drumu' forestier m-a luat mama dracu'. Mi-a intors stomacu' pe dos, ca nicio alta masina. "scutura" la o frecventa destul de deranjanta dar macar nu se lasa nici cu 6 oameni la bord si 7 echipamente de parapantist. Sistemul 4x4 100% automat, nu ai niciun buton/levier de comanda... si BOU' uita sa cupleze. S-a impotmolit EXACT unde s-a impotmolit si Oltcitu, Loganu, Sandero si Cielo patinau rotzile din fatza si spatele... lula. Cred ca e ceva defect pe acolo. Si pe asfalt in tr3 patineaza, intr-un tarziu intra ASR-u... si 4x4 NU.

Pe asfalt... totu' e mai mult decat ok, dar e stricat de greutate. Degeaba e atat de vioi motorul pentru ca patineaza (neintrant 4x4 in actiune), supravireaza execrabil si trebuie "adunata" inceeeet... nu ai ce "grabi" procesul de restabilizare. Totul se intampla incet fatza de o masina usoara. Apreciez intarzierea si interventia discreta a ASR-ului. Nu se baga peste tine ca prostu' daca trebuie, daca nu...

Fiabilitatea: la 147.000km bate discret ceva (am impresia rulment/flansha telescop) dar luand in vedere ca de cateva ori pe saptamana face trasee serioase offroad e ok... si nu cupleaza 4x4 nici batut

In concluzie, e o masina excelenta stricata de greutate(nu cred ca accelereaza mult mai rapid decat un TRS) si pretz... costa cat un apartament

LE: lipsa numarului, bucatii de spoiler si farului de ceatza se multumeste unui concetatean cretin, oligofren, cacat cu ochi, bouvagon, pe care il doare la basca de animalele din ograda si le ofera acces pe sosea. Cainele a aparut din fatza masinii pe care o depasea Volvo... (nu eram in masina) Ford focus 1.6 benzina
Audi a3 1.6 benzina
Renaul megane 1 Diesel (pe care o si detin)..o putoare dar consuma putin
Kia c'eed (nu stiu motorizarea si nici nu ma intereseaza ) )
Fort Taurus (cilindree maaaaaare si multi cai putere, dar frane de rahat)
Audi a8 2.3 diesel
Mitsubishi Outlander, nu mai stiu cilindreea dar automatica (bleah)
Ford transit (nu conteaza, e o duba)
Alfa romeo Mito 1.4 parca era...se misca bine dar e incomoda pozitia la volan
Scirocco (un interior nasol si fara pic de personalitate dar masina e ok ca si performante)
Citronel c4 1.4 benzina, nu ma pot obisnui cu ceasurile digitale (sau ceasul mai precis) de pe mijlocul bordului...
Honda Civic, nava spatiala, dar manevrabilitate ioc
Citroen C2 sport, mica mica, dar ridica...urata cu spume dar mananca asfaltul cand vre, consumul e de tractor
Suzuki swift 1.6 parca era...manevrabilitate buna, dar putoare, are stabilitate dar nu da impresia asta cand o conduci
Ford fiesta st...nu mai vreau, forma urata, pozitie nasoala la volan, pedale nasoale...si foarte FOARTE ciudata vizibilitatea in spate, puncte moarte cacalau
Seat Leon 1, interesant, nimic mai mult...isi arata anii VW Transporter 2006 1,9 d cu 8+1 locuri. L-am condus pina in Austria. E cea mai mare porcarie de masina ce am intilnit-o vreo data. Are puterea unei dacii si consumul unui oltcit si confortul unei banci de scoala. Ca sa ating 160 cu ea a trebuit sa o accelerez la maxim vreo 15 min in panta. Acum inteleg de ce cei ce doreau viteza cu duba pe vremuri isi cumparau Iveco

Kia pro ceed, platforma golf 5 si cca 170 cai la 1,6. Un jeg scump. Si-a luat-o vecinul meu ce repar cu el oltciturile noastre (ce sa ne facem nu mai suporta familia sa mearga cu oltcitul la tara). Oltcitul are un moment de 10 ori mai bun la demaraj decit kia, iar pina cind nu trec oltcitul intra 4 a, las in urma pro ceed-ul. Drivetest toata gama Mercedes ! Nu ma intrebati cu ce masini am mers, ca-s multe. Pe sosea mi-a placut un E AMG de 388 cai, iar off road un GLK. De precizat ca G-ul s-a stricat, ceva electric. Enooooorm de multa electronica, mult prea multa. Conduce mai mult masina decat soferul. Nu-mi iau Mercedes decat daca il plateste ea ! Ce-mi plac astea cu "s-a stricat". Zi ma ca le-ai paradit bunatate de cotetz de 80.000 de iepuroi incercand sa il faci sa derapeze, spre disperarea ESP ului care s-a plictisit de tine.

P.S: care "ea", ma? ea. simplu.

n-am stricat nici o masina, doar ca ma dat de vreo doua ori cu scutul de pamant. deh, daca au sisteme sa tina masina in panta si nu te lasa sa franezi tu... Se da una bucata cea mai buna masina, adica a firmei, de data asta VW Caddy 1.9 SDI, mai pe romaneste d'ala lesinat fara turbo. Nu stiu din ce an, da asa arata: http://edotec.ro/edotec.ro/wp-content/uploads/2010/05/vw_caddy_edotec_dvd_navigatie_gps_tv_ipod_bluetooth_usb.jpg

Sambata am avut de umblat de colo/colo si intr-o vreme si incepe sa horcaie-grohaie. Daaamn... evacuarea... ma uit pe bord, 61.000km. Deci nu are cum sa se sparga. Precis a agatat-o vreu-n coleg de ceva bolovan Ma gandesc sa verific sa nu-mi cada tobele pe drum asa ca ma uit sub ea sa verific... Stupoare putregai rugina, spartura... Nici Loganului nu i s-a spart toba desi are muuuult mai multi km... mai multi de dublu.

Trimis coleg la service, ceva intermediara + finala 600lei (sasemeleoanevechi)

Cum sa ii spun? German prices, chinese tehnology? Naspa bre cu trocile astea moderne, care se strica rar si se repara eftin

De altfel trebuie sa recunosc ca rabla nu mi se pare deloc rea. Cand am de ales intre sandero 1.6, Logan 1.6 si Caddy asta, aleg Caddy chiar daca e foarte lesinat fatza de... orice. E mai ergonomic, se simte bine inchegat, pozitie inalta la volan, e pur si simplu o masina ceva mai prietenoasa si consuma foarte putin pentru dihania care e. Daca ar avea si turbo, ar fi excelenta. Buei, zi merci ca n-are turbo, asa probabil o sa crape motorul pe la vreo 500.000km, cand o sa se plictiseasca soferul de masina si o sa dea cu ea in zid, de nervi ca nu o mai caseaza nimeni. Ca daca avea turbo, schimbai turbocompresoarele odata cu placutele de frana. Buei, ti-am spus ca e cea mai buna masina... adica a firmei. Nu are decat sa crape motoru' la 200.000... si sa schimbe turbocompresoare odata cu uleiu' Pe mine ma intereseaza sa pot depasi usor macar carute si biciclete!

Da bre, tu... nu te afli in cealalta parte a baricadei? Faci reclama proasta la munca ta? jermăn tehnoloji' ie cel mai eftin si bun... ar trebui sa sustii tu. Brem, broblemul estem ca masinul de firm tu il utililezi, nu firmul. Asa ca daca masin stam servis, tu caram cu carca, mai ghiaur. De aia aratam majoritatea masinurilor de firm ca dupa jihad, ca sofer aveam impresia ca nu el, ci firmul castiga paine cu masinul.
Mno, m-am tampit de tot.

Buei, eu n-am cum sa fiu de parte lui VW. Despre BMW mai vorbim, acolo sunt oameni destepti, dar VAG ... never ever. Haulio... doctrinu asta jermăn. Masinurili noastre frumos, nu jihad. Daca se strica, se strica ea... nu stricat io la iel. Pe cine ajuta ca scoate la iel okile, sufletu', valvulas si segmenturi pe isapament afara la un dial or depajit bitzigli? Trebe la iel turbo... ca vine TIR-urili din fatza. Nu franeaza la tine jofer TIR ca cat tine moteur fere turbe la iel mai mult si depajire pa zece kelometer.

Da da da... Beembeu mai bun ca Fosvajin... indubitabil, fara numar fara numar Astea le stiu de undeva Logan Pick-up 1.6mpi 64kw(m-am uitat de curiozitate pe certificat)
Masina are 1200kg, dar se simte binisor la demaraj.
Sub 3.000rpm destul de lenesa, la drum in rampa(goala) te rogi de treapta a 5a sa treaca de 100/h oricat de intins era drumul(deal) nu am resit, necesita a4a. Stiu ca asta nu are nici o relevanta doar ca la diesel altfel statea treaba pe aceeasi portiune.
Nu mi-a placut ca se tureaza prea usor in treptele inferioare, sau poate am eu piciorul mai nesimtzit. Cuplu destul de bun la turatie mare, dar la turatie mica enervant. Vizibilitate in oglinzi excelenta, practic in spate prinzi orice unghi, ce nu vezi in stanga completeaza dreapta, nu mi-a lipsit retrovizoarea.
Motorul silentios pana in 3.000-3.200. Cutia de viteze precisa, dar zgomotoasa la intrarea in viteza, cursa schimbatorului f scurta ca la masinile adevarate. Cutia de viteze nu cred ca e orientata spre consum in principal, la 2500rmp aveam doar 40/h in tr a3a si abia 50 la 3.000. Daca gresesc corectati-ma.
Per total nu prea mi-a placut, mi-a dat mereu senzatia de masina de 900kg se simte destul de usurica si se tureaza prea usor ca o berlina. Desigur multi ar considera asta un lucru bun.

Cu scuzele de rigoare sper sa nu fiu considerat iar un loganist care polueaza forumul Oltcit De ce? E o părere pur subiectivă, prinde bine, fiecare își spune propriile impresii după cum e el. Un om normal se regăsește, sau nu, în fiecare astfel de apreciere. Și prinde bine. Ford Fusion 1.4, 80cp.
Sincer sa fiu nu am gasit f multe plusuri pt aceasta masina: pozitia de condus este prea inalta chiar si cu scaunul coborat la maxim, interior conceput mai mult ca pentru o masina "de carat", in schimb mi-a placut plansa de bord si volanul , garda la sol prea inalta, stabilitate in curbe mai putin..deh...a fost conceputa ca un mic SUV...dar per total e buna pentru persoanele care au acces pe drumuri accidentate si care au case la tara.Despre motor, putin cam lenes, avand in vedere ca nici masina nu e chiar usoara, in schimb treapta a 5a a fost gandita pentru consum, cel putin atunci m-am uitat eu la raportul turatii/ kmh, si mi s-a parut bunicica.

Daewoo Nubira II, 1.6 102cp.
Interiorul la masina asta nu imi place f tare daca luam in considerare faptul ca masina e din 2004. Cel putin la Fusion e mai frumoasa plansa de bord. In schimb la performante chiar mi-a placut. Motorul ala e destul de nervos, are si ceva cuplu, in treapta a 2a am luat 80km/h dupa care s-a taiat alimentarea .Masina merge excelent in toate regimurile, in schimb consuma cam mult....Dar nicio masina nu e perfecta.

Pe astea doua le-am testat recent. Despre altele nu am prea multe pareri de impartasit. Matiz cu 65.000km la bord. Plusuri chiar nu stiu ce as putea gasi, doar ca e mic si gasesti loc de parcare usor. In rest:
- directia e foarte greoaie, date fiind dimensiunile masinii
- excesiv de subviratoare la viteze mici
- zgomotoasa rau in interior, inclusiv ... stergatoarele de parbriz
- am vazut ca e dotata cu retarder, daca apesi butonul A/C face frana de motor
- destul de sprintena pana la 100km/h, dupa aia cam greu, explicabil, avand in vedere capacitatea cilindrica a motorului
- consum destul de mare in conditii de utilizare normala

Ford Focus Mk 2 de 1.4

- dezamagitor de lenesa
- nu prea m-a impresionat cu nimic in rest liniute cu Dacia papuc
cristi_s a scris:

- am vazut ca e dotata cu retarder, daca apesi butonul A/C face frana de


Intrebare la care de multa vreme caut raspuns conceret: cum se comporta matizul cu A/C pornit? Pt ca la fabia de 1.2 cand pornesti A/C te rogi de ea sa accelereze... La matiz ce se intampla? Sau mai bine zis, chiar are capacitatea de a mai accelera ? Nu prea. Cu acceleratia apasata la podea am avut senzatia ca e frana de mana partial trasa la urcarea unui pod. Si asta doar cu 2 persone in masina (inclusiv eu). Aceeasi senzatie am avut-o la XM, doar ca acolo chiar plecasem cu frana de parcare apasata (e la picior in stanga, ca la Mercedesurile mai vechi).
Ca sa fiu on topic: Sandero de 1.4 din 2008 cu 45.000 kilometri. Se simte si acolo cand A/C e pornit. In rest, e ok masinuta, destul de fasneata pana la 120km/h. La Matiz ca si la Tico trebuie sa ai grija sa nu-ti rupi dintii in volan cand porneste compresorul de AC pentru ca pune frana!! intr-ucat am facut "greseala" sa ma inscriu la http://soferulanului.ro/ azi am facut drive-testul cu un fiesta echipat cu ecoboostul de 1.0 l si 100 de cp ... ce pot spune ... e net peste multe motoare mai mari si ca putere si ca cilindree ... accelereaza chiar ok ... franeaza bine (poate prea sensibila avand in vedere ca sunt obisnuit cu frana de oltcit) ... directia e precisa ... la prima vedere sta bine si pe curbe .. cam atat avand in vedere cei cativa kilometri mai mult linie dreapta cat a fost testul
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community