Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Drive-test - Ce masini ati testat pana acum??
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Fara....simplu....ca daca mai era si turbo....cred ca muream!!! Cel mai frumos sentiment l-am avut cu mercedes 65 AMG v12 biturbo,cutie setata pe sport. Intr-un sprint mi-a venit sa vars.Prea multa putere pt o masina(aprox.550cp)
[/quote]
are 650 cai, cutie automata fara de care nu poate pleca de pe loc. Am avut s clase 63 AMG la nunta ca masina a mirilor si e super... 450 KW -612cp exact.... tot e mult al dracu pt o masina de strada de 2 tone.La accelerare se ridica parul pe tine la auzul motorului.
Sentimentul este de nedescris,iti trebuie timp sa te obisnuiesti si sa inveti sa o stapanesti.La roata are 1000Nm. Cea mai puternica masina cu care am mers.Exista un exemplar si aici la Tg jiu. Avem si noi pe aici S65 AMG, CL65 AMG si ...... fug al dracu de tare. Eram cu un prieten cu un 206 1.4i, pe banda a 2-a undeva pe la 90-100, si unu` cu un cl65 amg abia iesise din benzinarie pe banda 1. Cand am ajuns in dreptul lui, a calcat-o, a urlat motorul in ultimu hal si dus a fost Si noi aveam 90, el avea 20km/h. Intre timp Golfuletul s-a decis el ca e timpul pentru o pauza si a aprins un bec. Exact, ala de "Check engine". Cica de la catalizator i se trage.
Alte detalii: am reusit consum instantaneu intre 2,4l/100km (in treapta a 5 a la 70 km/h, accelerat nitel, mers aproape constant) si 90l/100km in talpa la plecarea de pe loc.
Incep sa ma obisnuiesc cu ea, am facut o groaza de kilometri si de abia s-a miscat acul de la litrometru. Volvo S60 2.4L benzina, turbo cu 220 de cai, cutie automata. Masina este o bijuterie, cred ca este singura europeana care imi place. Comportament de drum impecabil, spatioasa, silentioasa. Ca si minusuri ... cand accelerezi brusc, dureaza cam 1-2 secunde pana accelereaza din cauza turbinei si nu are pachet de fumatori
Ca si consum ... te doare capul ... pentru ca este tare insetata, mai ales daca apesi pedala la fund dupa a 2-a treapta si intra in modul "sport". Da Dreamere dar cu a3a 170km/h iti place?
junior86 a scris:Da Dreamere dar cu a3a 170km/h iti place?


Am vazut viteza asta in tr. 3 la un Subaru Forester benzina. La aceeasi masina am vazut 120 kmh in tr. 2.
junior86 a scris:Da Dreamere dar cu a3a 170km/h iti place?

Nu i-am dat pana acolo, eram pe drum public si eram prea fascinat de masina sa ma mai uit si la vitezometru
Oricum ... zboaraaa Aseara prima iesire cu Golful pe Autobahn (tre sa conduci pe asa ceva ca sa poti intelege senzatiile). Din nefericire am nimerit o bucata in reparatie/modificare, asa ca era plin de semne, semnulete, marcaje, indicatoare si limita de viteza la 100km/h. Pe bucata fara limita de viteza, insa, am mers cu maxim 160km/h, din diverse motive. Impresii:
- trenul de rulare destul de zgomotos (de altfel si pe piatra cubica sau criblura pneurile fac zgomot destul de mare)
- directia e destul de "moale" la viteze mari, nefiind obisnuit am mers cam serpuit
- faruri foarte bune, eu sunt cam chior noaptea, dar am vazut bine azi noapte
- accelereaza bine, desi se cam simte sutul in fund dat de turbocompresor
- treapta a sasea e dementiala.
- cu postul de conducere nu prea ma inteleg, inca nu am gasit o pozitie comoda. Tocmai ce ma obisnuisem cu Golful, cand am primit pana maine un Passat CC Prima impresie: e prea mare si greoi fata de Golf. Motorizarea tot diesel, dar asta e mai liniar la accelerare. Si cu caluti mai putini, doar 125, fata de 140 pe Golf Nu ma impac cu dimensiunile de nici o culoare, de abia l-am parcat. In rest, plin de gadgeturi: fara cheie, clima desteapta, display, telefon, tapiserie de piele. Frana de mana e electromagnetica, pe un buton. Sa mor de nervi, apasam si nu ii dadea drumul. Dupa aia m-am prins ca tre' sa tii piciorul apasat pe frana de picior ca sa elibereze frana de mana. Deh, dai scule la tzarani.
In rest, arhitectura bordului similara cu cea de la Golf, doar nitel mai "high class". Apropo de scule si tarani... sa vezi cat mi-a luat sa gasesc frana de mana la un Touareg, prima data cand am mers cu el. Ma uitam ca prostu la bord/consola si nu vedeam nimic sa semene cu manerul de la frana de mana. Am dat un telefon si am rezolvat.
Alta chestie de genul asta... un bmw 320 D: Are o "cheie" care o infigi in bord si dupa apesi pe buton. Eh, sa vezi dracie, cat m-am chinuit la spalatorie sa scot cheia. Trageam ca disperatul de ea, da numai nu iesea. Ma gandeam ca are un "șpil", m-am tot holbat pe langa, pana mi-a tunat ideea sa apas pe ea. Are un sistem "click" cum e la usitele de la televizoare. Dupa aia a iesit usor Mama, ce masini ati condus..... Mai am.....mai am.....la mine cea mai puternica a fost un bmw 525d de 163 ponei si 350nm cuplu. Fuge bine, adica mie asa mi se pare. Ma tin destul de bine pe langa el pana ii da a 3-a iaca am dat si eu peste un scirocco dinasta nou,2l 190 sau 200 de cai?
fuge de rupe,nu pot descrie in cunvinte ce senazitii ai in masinuta aia
pacat de ea,ca interiorul ala nu-i pe gustul meu...
iulicuta2000 a scris:
pacat de ea,ca interiorul ala nu-i pe gustul meu...


Si oare asta sa fie oare o problema pentru matale ? Cat timp iti ia sa faci altul? Poate sa aiba doar un scaun ,volan,3 pedale si un bord cu ceasuri,o centura(pe stg ) si as fi multumit la ce poate sciroco asta asa e robert,dar la 30 de mii de oiroi cat a costat,luam o masina de care zici tu,un scaun,centura schimbator si pedale...si cred ca senzatiile in acea masina erau si mai si
iulicuta2000 a scris:asta asa e robert,dar la 30 de mii de oiroi cat a costat,luam o masina de care zici tu,un scaun,centura schimbator si pedale...si cred ca senzatiile in acea masina erau si mai si

Da ,la 30 mii luai ceva tare de raliu,gata facuta . Ia uite:
http://www.autorally.ro/bursa/anunt_detalii.cfm/masina/29987/mitsubishi_evo7.html,
sau ceva mai modest:
http://www.autorally.ro/bursa/anunt_detalii.cfm/masina/29852/citroen_saxo_grupa_n.html. Diferente Passat CC fata de Golf 5:
- mult mai putin zgomotos pe piatra cubica
- instalatie audio mult mai performanta
- daca las parasolarul masinii, mai vad doar prin jumatate de parbriz
- suspensia mult mai rigida (probabil si datorita pneurilor cu talon extrem de mic).
- pozitia la volan e mult mai confortabila
- directia e si mai sensibila da robert,la asta ma gandeam si eu,nu neaparat la un evo sau saxo de raliu,dar sunt masini ceva mai vechi,care trag la fel,daca nu chiar mai bine...
si sh sa fim seriosi,la banii aia iei un porș ceva Unde-s multi (16 cilindrii) puterea creste!
http://www.youtube.com/watch?v=VEL5ABddZ0k
inca o belea:
http://www.youtube.com/watch?v=ys7HutH54No ,la 260km/h omu' i-a dat-o pe a 6-a.Si uite asa s-a dus la 330 km/h.
Este una la Tg jiu ,dar n-am apucat sa merg cu asa ceva. :cry:Cum spunea cineva"cel mai performant v8 "
http://www.youtube.com/watch?v=WIPBP-9TUnQ Fiat Punto 1.2 benzina.



Designul exterior imi place. Cel interior lasa de dorit... la proiectarea bordului & stuff, nu cred ca au fost implicati designerii. Pare un tablou functional si gata. Motorul, surprinzator de slab si silentios. TRS-ul meu e racheta pe langa el... nici vechiul meu 1.1 uzat nu era atat de leshinat Schimbatorul greoi dar precis(e ok), frane ok, suspensia scutura dar poate avea amortizoarele obosite. Insa per total, daca nu esti pasionat auto cu figuri in cap, cred ca e o masina buna. E o masina moderna fara pretentii de lux. Nu impresioneaza cu nimic, insa isi indeplineste rolul. -Logan- 1.4 MPI, 1.6 MPI, 1.5 DCi 70/85 CP - Dieselul mi s-a parut foarte foarte economic, dar foarte puturos(70 CP). Cel de 85-alta poveste. Cele pe benzina..niste masini. Consum instantaneu la plecare cu Logan 1.6 de 45%.
-Fiat Stilo- 1.9 JTD - foarte buna masina, foarte stabila, foarte economica(6.5% in Bucuresti, mers in aglomeratie+DN1 pana la Ploiesti dus-intors + mers din nou in Bucuresti in aglomeratie), dar al dracu de complicata. Ca sa schimbi un bec la far trebuie sa dai scutul si bara si tot ce e prin fata pe acolo jos.
-VW Lupo- 1.4 FSI - foarte sprintena, dotari bune, destul de confortabila, a rulat cu 185 km/h si s-a comportat foarte bine la viteza asta. Cred ca inca mai putea sa scoata ceva ceva de sub capota.
-VW Passat- 1.6 Benzination - Frumoasa ca masina, dar care e rostul in a cumpara un Passat care accelereaza ca melcul in marsarier si se opreste la 180 km/h? M-a impresionat calitatea interiorului si frana de mana pe butonas.
-Opel Astra F '96- 1.6 16v - full option, are si scaune incalzite. Mananca soselele si benzina la fel de bine. Cam zgomotoasa la viteze mai mari de 120 km/h
-Lada 1500- de departe cea mai terifianta experienta pe care am avut-o cu o masina! Ambreiajul ramanea blocat in podea, deci era decuplat tot timpul; la franare volanul devenea posedat si se ducea singur spre stanga; suspensie..nu cred ca avea.
-Tico- Are volan, schimbator, pedale, si ai impresia ca stai cu fundul pe asfalt. Dar merge. Cum consum de 45%? Plecare in rampa, cu cea mai forja posibila - calculatorul arata consum de 45%. E vorba de consum instant, nu de consum mediu. Ca sa ai un consum mediu de 45% cu un logan ar trebuii sa faci 100 km numai plecari de pe loc in forja maxima si cand atingi 6000 in tr1 sa pui frana pana te opresti. Si o iei de la capat. Dar ma indoiesc-ca o sa reziste ambreiajul la atatea plecari. Poate si motorul se va cala. Nu va mai speriati atat, de consumul instant. Skoda Octavia break, 1.9 TDI, la plecarea de pe loc, consum instant intre 40 si 70, depinde cum pleci He, he la Golful 5 2.0 TDi consum instant maxim la plecarea de pe loc: 99,9l/100km. Ca mai multe cifre nu avea afisajul. Si nici nu am plecat cu forja macar (adica forja maxima ).
Alta chestie: a inceput sa faca fitze senzorul de la centura. Nu m-ar deranja foarte tare ca nu vede ca am centura pusa si piuie vreun minut, dar mai nasol e ca ma lasa si fara airbag. nu te lasa,stai calm ,sau cauta in manualul masinii sa vezi ce spune Zice "Pune-ti ba centura!" "- Da' e pusa!!!!! " "Ba nu e". faza e ca nu face mereu asa, ultima oara a facut lunea trecuta. Amluat o curba puternica la dreapta si si-a revenit. Azi am incercat acelasi lucru si nimic. misca si tu de ala in care intra centura,sau arde-i vreo doua peste bot Done that. Metodele romanesti sunt primele aplicate. Ma gandesc ca poate trebe curatat contactul ala cu ceva spray, dar n-am. da-i cu deodorant
iulicuta2000 a scris:da-i cu deodorant
cu bila sau stick

Exista vre-o masina europeana care sa functioneze cum ar trebui? Dupa cativa km toate au vre-un "dichis"... daca nu mai multe Faza tare, un coleg de birou si-a luat Audi A4 1.8 Turbo, nou nout. Are o luna. Deja a fost in service masina, cu nu stiu ce problema. A stat doua zile in service, el s-a dat cu un Polo de acu 15 ani. Avem la firma un Citroen Jumper luat in mai,anul trecut. Pana acum in afara de ulei, filtre, si placute fata, n-a fost schimbat nimic la el (are 56000km). Un colaborator de-al nostru a luat un Jumper in feb 09,si la 5000 de km a trebuit sa schimbe volanta masina noua... In timp ce seful meu are un astra h 1.9cdti din 2005, si nu de mult timp a schimbat volanta...dupa 200000km...si masina merge de rupe Din pacate nu se mai construiesc masini cum se obisnuia odata.
Acum producatorii mizeaza foarte mult pe castigurile din service-ul masinilor.Stiu pe cineva care a luat in 2004 un T5 nou.A mers omul pana in 2007 800.000 km (curse extern )si nu s-a defectat nimic.A trecut de milion si a vandut masina,care mergea foarte bine!
A luat un cunoscut de-al meu,om cumpatat fara apucaturi de "racing" un chrysler sebring ,nou 2009, si dupa 5.000 km s-a belit motorul(s-a rupt axul turbinei si tot uleiul a intrat in cilinrii.S-au strambat biele,s-au rupt supape etc..).Si motorul e mercedes! Sebringul are motor de Mercedes? Ma mir. mai ales ca din 2007 Chrysler nu mai are nici o legatura cu Mercedesul.
robertino a scris:Acum producatorii mizeaza foarte mult pe castigurile din service-ul masinilor.


Asta asa a fost intotdeauna si nu doar in domeniul auto. Insa, dupa cate observ in ultima vreme, baietii se joaca prea la limita rezistei pieselor. Nu tin minte cand am vazut ultima data o masina europeana moderna care sa functioneze perfect. Oarecum e normal... ei din ce ar mai trai daca toate masinile ar tine o vesnicie? Insa de vre-o 10 ani incoace mi se pare porcos ce se intampla. Nu neaparat se joaca. Durata de proiectare a unei masini a scazut dramatic. Ganditi-va numai la un aspect. Pana acum 25 de ani, sa zicem, durata de uzura morala a unei masini era estimata undeva la 12 ani. La ora actuala a scazut ceva, cred ca e undeva in jur de 8 ani. Asta a fortat producatorii sa scoata modelele noi de masini la intervale mai mici de timp. Ce inseamna asta? Ati ghicit, durata de proiectare mai scurta. La ce se reduce asta? Viteza mai mare in dezvoltarea de produs, cu tot ceea ce inseamna asta, de la prima schita la detalierea reperelor pe computer, de la prima tabla ambutisata pana la testele de anduranta. Un mare ajutor (oarecum) e dat de computere, fara de care cred ca am innebuni la ora actuala. Ei si totusi, la viteze mari exista riscuri mai mari de a gresi.
Alt aspect: complexitatea mult mai mare a masinilor. Clientul vrea tot mai multe dotari. Ori, se stie, cu cat un lucru e mai complex, cu atat riscul de a se defecta este mai mare. Exemplu: pe cati posesori de Lotus 2-Eleven ati auzit sa se planga ca li s-a stricat compresorul de clima? Va zic eu, pe nici unul , ca nu are clima, nici macar radio.
cristi_s a scris:Sebringul are motor de Mercedes? Ma mir. mai ales ca din 2007 Chrysler nu mai are nici o legatura cu Mercedesul.


Eu asa am inteles! Dacia Sandero... Acu ceva vreme de a fost "potopul alb" prin MM... adica frig si umiditate, magaoaia si-a dezaburit doua semicercuri pe parbriz (unul la sofer si celalalt la pasager) si aia a fost. De suflat sufla calumea... da neah... nu inteleg care e faza. Colegu rotea si apasa toate alea pe bord... de zici ca era strungar Degeaba... Dupa primele 10min de mers, s-a burit si geamu ala de la bord(de la indicatoare)... asa ceva nu am mai vazut la niciun putregai de masina

La ninsoare abundenta, stergatoarele aduna si "taseaza" zapada/gheatza la baza parbrizului si incet incet se blocheaza

Ieri, dupa o juma de zi calare pe Sandero, am trecut pe VW Caddy... parca m-am urcat din carutza in masina Desi Caddy nu are si nici nu trebuie sa aiba "pretentii"

Pacat... ca masina de zi cu zi, Sandero a dat o prima impresie OK... E34 535i - 100km/h treapta 2 6000rpm, 220km/h treapta 5 aprox 5000rpm (4 persoane, bagaje + ac pornit).
CRIMINALA SENZATIA!! Mitsubishi Colt - mașinuță de oraș. Motor 1,3... suspensie tare.... are gume pe 45, prin bortele Hușangelesului mi-am cam trimis stomacul în scaun.
Vizibilitate tâmpită, pănărama aia de gemuleț fără rol și fără scop...
Trebe să calculez consumul, dar cică e mic. Mă rog, motor 1,3 pe 16V. Acum cateva zile am mers cu un jaguar XF,2,7 D-204 cp-(origine peugeot,dar cu alte izmene),prin amabilitatea unui bun prieten de pe la noi!
Nu pot sa comentez aproape nimic,pentru ca nu am cuvinte!Trebuie sa mergi ca sa simti.
Zici ca esti intr-o naveta spatiala,nu are multe butoane sa naucesti,un touch screen demential cu tot ca-ti trebuie,cand pornesti motorul se ridica un buton mare(lumea zice ca-i schimbator ) din tunel,apar aeratoarele prin rotire din bord.....Mod sport,padele..... Lumini la interior pe senzori,doar trci degetul prin fala lor....Un interior magnific,o piele specifica jaguar-ului/englezilor cum n-am mai vazut la nici o alta masina europeana !Lumini albastrele de ambient peste tot.....mai frumos nu se poate.Capota dementiala
Am clipit de cateva ori si am ajuns la 100 km/h."motorul.....unde e motorul "...ca nu se aude in mers........
Cea mai frumoasa masina de serie cu care am mers pana acum!M-a uimit,am plecat bolnav.Englezii nu se dezmint in a face masini premium! Hai sa ma bag si eu in seama putiN.Din ''92 vara de cind am permis am trecut prin Dacia 1300 cu toate variantele ei de la benzina pina la diesel inclusiv Logam,asta din urma la servici.Mitsubishi L200 4x4,Steagu-Rosu diesel,Roman Diesel atit ala din primele modele cit si ultimul care avea schimbator la podea,Oltcit si acuma Peugeot 206.Am mai condus si VW Passat, cu cutie automata sau cum naiba mai era si aia.Care m-au impresionat?Ei bine aia Steagu-Rosu,la care s-a scos motorul V8 pe benzina si s-a pus unul Diesel.La plecare de pe loc cu treapta a 3-a nu se tinea nimeni dupa ea.Treapta 1 si 2 se foloseau exceptional de rar,doar in caz de impotmolire.Numai pe pereti si tavan nu urca.Mitsubishi L200 4x4.Pai pe ata de ce o f**** de ce mergea mai bine.Astea sunt japonezele.Personal am avut 2 Oltcituri si acuma Peugeot 206.Masinile nemtesti?S-au dus de mult.Nu ma incinta.Cind ma condus Passatul ala...........pai mai tata.Pina a schimbat ala 2 viteze eu eram departe cu Olcitul(odihneasca-se in pace).Nu mai zic pina se gindea el sa se tureze.Da poate prinde eu si Tuaregul.Sa vedem............rezista la baiatu? cred ca ai avut "norocul" sa fie CV prost setata..sau setata ptr un ruliu relax... Plymouth Hemi Cuda din 1970.

Stiu ca nu ma credeti, asa ca am facut si poze. Iata:

Cum e bre jucaria? Inca putin si trecea 1 an de cand o ai Oooof topic: jucaria e super haioasa, mai ales pe parchet face niste burnouturi de toata frumusetea. Neavand diferential, si avand tractiune spate, fuge de spate la plecarea de pe loc exact ca un Hemi adevarat. Pe covor e mai nasol, nu prea vireaza. De abia astept sa o scot in fata blocului.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community