Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Scumpim benzina ca romanii e prosti. Rau.
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Cafenea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Ochii din cap ca la melc, ce sa iasa. O sa se rasteasca nitel la aia ca de ce au marit pretul, aia o sa dea 2 bani, pardon, o sa scada cu doi bani pretul de ochii lumii, in spatele usilor sefii de la OMV o sa ii dea doo palme dupa ceafa bo(c)ului sa se astampere ca altfel va fi naspa si gata tarasenia.
Dupa doua luni va fi uitata complet tarasenia. Cam asa ceva a fost si cand s-a scumpit masiv benzina, acum vreo 10 ani parca. Dati ACUM pe Realitatea. Are Bogdan Chiriac un comentariu interesant.
cristi_s a scris:Problema e nitel mai spinoasa, pentru ca salariile in Romania nu mai sunt atat de mici


eu am cheltuielile lunare, si aici ma refer la strictul necesar, mai mari decat am salariu. daca nu as avea "sponsori" nu as putea trai

in bucuresti, poate si in brasov or fi alte salarii, dar aici la constanta sunt extraodrinar de mici salariile, si aici ma refer la cele normale, nu la cele de smecheri sau de sefi. ce sa mai zic in valea jiului, unde nici macar nu ai sansa sa lucrezi, ca nu ai de unde

dar asta e romanul, se rezuma numai la el.

am ajuns sa merg cu masina doar cand sunt in schimb de noapte, ca nu imi permit. sa ies in oras, cum faceam anul trecut la inceputul anului, sau acum 2 ani, de ma plimbam cu masina prin oras, mai ieseam la un mall, un suc ceva, sau mergeam la plimbare prin mamaia, nici nu ma mai gandesc , ca nu ma mai gandesc ca nu mai am posibilitatea financiara

acum 2 ani, ca deja suntem in ianuarie, deci in 2009, cand m-am mutat in ct, in august, pretul benzinei era de 3,8 lei, iar acum e 5 lei, asta in nici 2 ani de zile Stai c Voi sunteti cu capul, ma, nu se poate discuta nimic cu voi, ca o stiti pe a voastra. Compara salariile de acum 20 de ani cu cele de acum. Hai sa fim seriosi, in '90 daca aveai echivalentul a 150 euro de acum erai meserias, tati. Compar Bun, cu ce il intereseaza pe angajatorul strain puterea TA de cumparare? Pe el il intereseaza ca iti da dublu fata de acum 5 ani (ca tu nu poti cumpara nimic cu banii aia e alta poveste), plus inca un salariu de al tau la stat. Eu incercam sa explic de ce, incet incet, companiile mari (si serioase, care nu se incurca cu magarii) isi iau usor usor talpasita sau isi restrang activitatea. Atata tot. dar acum 20 de ani cat era pretul benzinei? cat era pretul barilului?

aliniem totul la cerintele ue, mai putin salariile.
salariile da au crescut. Doamne fereste daca nu cresteau, daca si acum exista salariul mediu la 400-500 de lei, o beleam rau de tot

o persoana cunoscuta lucreaza in belgia in constructii, ce e drept, e greu, 12-14 ore pe zii, si are un fel de pf, si are salariul de 3000 de euro pe luna. chiria apartamenului in care sta, un apartament de 3 camere, este de 600 de euro, iar preturile la produsele alimentare in supermarket-uri e la fel ca aici in romania, poate unele un pic mai mari, dar de exemplu unele preturi la anumite chestii de fite, gen incaltaminte adidas, bla bla bla, e mai mic decat la noi

pai din salariul ala, si din cheltuielile pe care le are acolo, asa sa tot traiesti.

eu de sarbatori am lucrat 12-14 ore pe zii, si mai era sa ne luam toti de la firma sanciune, asta asa cadou de sarbatorii, desi dupa cum am spus in mai multe mesaje mai sus, suntem platiti toti acolo la firma, 8 ore zilnic. daca este nevoie de noi ne suna sa venim din timpul liber, iar daca refuzam am pus-o, ne zboara, si lucrez la o firma de renume international, nu la orice bisnitar ordinar, desi tratamentul si comportamentul patronului asa este.

dar in romania cum sa traiesti, daca nu ai norocul, sansa, sau mai stiu eu ce ai nevoie, sa ai un salariu bun? Bre, Buei, incearca sa gandesti in afara sferei cu raza de 2 metri in care te gasesti: la ora actuala economia Romaniei fara firmele straine prezente aici NU EXISTA, pentru ca nimeni nu produce nimic. Punct. De fapt economia Romaniei nu exista. Au avut grija toti in asta 20 de ani sa isi traga comisioane grase si atat, dupa ei potopul. Asa ca da, privesc din punctul meu de vedere, ca in buzunarele mele bate vantul daca raman fara serviciu. Dar e tipic romanesc sa te doara i n p... de firma la care lucrezi, de banca din parc, de veceul public, de autobuzul cu care merg, ce dracu' doar nu-s ale mele, mi se rupe in paispe.
Vrei exemplu concret: daca maine Renault zice pa, Dacia nu mai exista, pentru ca nu pot produce nici macar un surub, totul este proprietate Renault (chiar si amaratul ala de Logan este proprietate intelectuala a Renault). Ai inteles ideea? Sau iti desenez? Hopa!
Pre "vantul bate, apa trece, pietrele raman
e si grea e si frumoasa viata de roman"

noi suntem adevarati bolovani, nu pietre, ca daca eram pietre, ne duceam de mult pana acum, trebuie sa fim adevarati bolovani, sa rezistam la toate fortele care ne erodeaza. si mai suntem bolovani, pentru ca numai un bolovan sta si nu face nimic, indiferent ce ii se intampla Dupa parerea mea, exista o singura cale sa luptam impotriva cartelizarii productiei si distributiei carburantilor.
Si anume aceea de a boicota cu obstinatie un singur producator/distribuitor, dar intotdeauna acelasi.
Asta le va incurca socotelile...
Recunosc ca nu-i ideea mea. Ar merge daca toti ar face asta. Daca 20 fac asta odata la 2 saptamani nu iese nimic, ci mai rau, se pateaza imaginea celor ce protesteaza. Nu prea is solutii la situatia asta.
Bazul a scris:Ar merge daca toti ar face asta. Daca 20 fac asta odata la 2 saptamani nu iese nimic, ci mai rau, se pateaza imaginea celor ce protesteaza. Nu prea is solutii la situatia asta.


Pentru ca sunt destui care sunt indiferenti la scumpirea combustibililor din motive egoiste...fie n-au masina, fie au un salariu maricel si isi permit sa suporte scumpirea. Vin cu argumente de genul "daca n-ai bani, nu merge cu masina, ca ea e un lux" si li se rupe. Fara insa sa observe impactul larg pe care il are aceasta scumpire. Dar nah...fiecare pentru el ca asa-i la noi in miriste... Premierul Emil Boc a declarat, la postul public de televiziune, ca guvernul poate lua contramasuri impotriva producatorilor care cresc rapid si nejustificat pretul carburantilor.
Prim-ministrul a solicitat Consiliului Concurentei sa verifice daca, pe piata, exista o situatie de monopol, iar Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) sa analizeze ce profit au obtinut companiile petroliere.

Se pare ca oficialitatile se mira toate de cat de mari sunt preturile carburantilor, insusi Adrian Vasilescu, consilier al guvernatorului Bancii Nationale, neexplicandu-si situatia. Chiar si seful sau, Mugur Isarescu a remarcat ca preturile combustibililor au o evolutie divergenta fata de principalii factori care ar trebui sa le influenteze.
DanH a scris:
Prim-ministrul a solicitat Consiliului Concurentei sa verifice daca, pe piata, exista o situatie de monopol



e o ancheta DEJA in derulare...de 6ani incoace......
DanH a scris:Se pare ca oficialitatile se mira toate de cat de mari sunt preturile carburantilor, insusi Adrian Vasilescu, consilier al guvernatorului Bancii Nationale, neexplicandu-si situatia. Chiar si seful sau, Mugur Isarescu a remarcat ca preturile combustibililor au o evolutie divergenta fata de principalii factori care ar trebui sa le influenteze.
Ale dracului oficialitati. Se vede de la o posta ca "oficialitatile", pina la acest protest, nici nu au stiut ce pret au combustibilii. Deh, asa se deplaseaza maharii; merg pe banii nostri cu masinile lor. Eu am impresia ca sugestia ca lumea sa protesteze impotriva benzinarilor, si nu a guvernului vine, pe cai subterane, chiar de la guvern, ca sa nu vada lumea adevaratul vinovat de situatie. Nu e prima oara cand se arunca praf in ochi si sunt asmutiti unii contra celorlati (vezi fazele anterioare cu bugetari vs. privati, lume contra medici, avocati, etc. etc. toate dirijate de la "centru"). mai bine ne suim in copaci , si ne dam africanii aia din Congo . Sa ma invete pe mine strainul cum sa mananc numai de la el , sa muncesc numai ce-i al lui , sa-mi educ copii sa-i fie sclavi ... Oare de ce mai exist ca roman ?! Nu mi-a trebuit facultate sau alte studii universitare ca sa imi dau seama cine sunt sau ce se poate ajunge caci imi dau seama din exemplele tarilor care practic exista doar pe hartie ... oohohooo! Mai u Degeaba va striga lumea, nimic nu se va indrepta. Colapsul asta are loc la scara mondiala, economiile sint in recesiune. Cazul nostru este mai nasol, de la rau plecam spre mai rau.
Pretul carburantilor nu este o cauza, este o consecinta. Cauzele sint mult mai profunde, de ordin social. Inca traim in capitalism, iar oamenii nu sint constienti ca vremurile sale au apus de mult, pentru ca duce la acumulari mult prea mari.
Ca un tablou de ansamblu, tarile nordice nu au fost lovite fatal de criza, pentru ca la ei nu exista capitalismul feroce din State, economia conducandu-se dupa multe percepte socialiste, si sa nu uitam ca Karl Marx a fost poate cel mai mare economist. De fapt capitalism e un termen perimat, si este egal cu anarhie, nu limiteaza bogatia nimanui, ceea ce ne intoarce la epoca de piatra, unde cel cu oasele tare era lider. S-a rezolvat ceva ? Totul pare legal caci beneficiarul accizelor e statul . E nevoie de nationalism pt salvarea unei natiuni . Exact lucrul asta l-am auzit si eu, se pare ca statul s-a apucat de marit accize ca sa aiba de unde scoate banu si da vina pe altii. Va zic eu ca daca era vorba de manarii la rafinarii e clar ca gasea ceva consiliul concurentei... Oricum eu am ales sa-i boicotez pe toti fara discriminare. Alimentez maxim o data pe luna, si anume la leafa. In general imi iese asa, cam o data la 2 luni... metoda cu bicicleta suna bine, dar...ce faci iarna? Si bucurestiul nu este cunoscut pentru metodele de a elibera soselele si trotuarele de zapada...

Pe langa faptul ca as vrea sa vad eu cine se duce de exemplu din 13 septembrie pana la universitate cu bicicleta si poate sa spuna ca merge relaxat? am mers cu bicla prin bucuresti...este o experienta infricosatoare, ai de ocolit oameni (la fel ca si cu masina), ai de evitat cainii (care au o placere sa fuga dupa biciclisti), ai de evitat masini/tramvaie/motociclete, nu ai pe unde sa mergi in multe locuri...asa ca pentru a face asta zi de zi...mai bine iti iei un revolver si bagi 5 gloante in el...si iti incerci norocul, ai sanse mai mari de supravietuire...

Iar aici de exemplu, doar pana in centru sunt vreo 20 km...cu bicicleta chiar daca sunt piste...slabesti zdravan daca te aventurezi sa te duci in centru de 2 ori pe zi 5 zile pe saptamana...

Mie chestia asta cu mersul la munca pe bicla mi se pare buna doar pentru cei care au un loc de munca destul de apropriat de casa, si care au si haine de schimb la locul de munca, as vrea sa vad eu cine se incumeta vara sa mearga la munca pe 30 de grade pe bicicleta si dupa aia sa mai aiba si curajul sa intre in birou cu aroma de transpiratie pe el...daca tot se vorbeste de eficienta, parca un scooter sau o motocicleta suna mai bine...dar si cu astea e cam periculos in bucuresti, avantajul e ca nu sunt autostrazi in oras care sa incurce astfel de mijloace de deplasare ) asta ca sa fac putin haz de necaz... paradox: carburant tot mai scump,taxe tot mai mari (prima inmatriculare,rca,robineta,etc)..dar sosele tot mai aglomerate... Tigari -accize Benzina-accize Alcool-accize Ce urmeaza? Cafeaua , Ceaiul , scobitorile incet , incet se ajunge la malai cu acciza ... cred ca la cafea sunt ceva accize... Cred ca nu m-am facut inteles. Inteleg prin a boicota pe "cineva" , pur si simplu a nu cumpara/alimenta de la el. Fara a plati cu maruntis si alte prostioare pentru copii.
Boicotand un singur producator/distribuitor, intotdeauna acelasi, pe masura trecerii timpului, acesta isi va micsora cota de piata riscand sa piarda total acea piata.
Acest efect se obtine in timp, dupa ce in "mentalul colectiv" s-a fixat care producator "trebuie" boicotat (aici as avea o sugestie argumentata dar ma abtin din motive lesne de inteles). Cu ultimele "sfortari" sa nu fie aruncat de pe piata, producatorul respectiv, simtindu-se "cazut la aruncate" va cauta sa "sparga incercuirea"...Cum? Ati ghicit...
Scazand pretul (la pompa). In momentul acela cercul vicios al cartelizarii este "spart".
Nu imi asum paternitatea ideii. Asa a patit Shell in Brazilia, acum cativa ani.
Mai ganditi-va!
Recall a scris:
Mie chestia asta cu mersul la munca pe bicla mi se pare buna doar pentru cei care au un loc de munca destul de apropriat de casa, si care au si haine de schimb la locul de munca, as vrea sa vad eu cine se incumeta vara sa mearga la munca pe 30 de grade pe bicicleta si dupa aia sa mai aiba si curajul sa intre in birou cu aroma de transpiratie pe el...daca tot se vorbeste de eficienta, parca un scooter sau o motocicleta suna mai bine...dar si cu astea e cam periculos in bucuresti, avantajul e ca nu sunt autostrazi in oras care sa incurce astfel de mijloace de deplasare ) asta ca sa fac putin haz de necaz...

Cunosc, si eu sint in situatia asta. Si am doar 3 km pana la munca.
Giurgiu e si mai de rahat decat Bucurestiul. Drumul e plin de gropi, aproape nu exista iluminat public, e plin de caini. Eu totusi o folosesc ca sa mai pot face ceva miscare. De fapt de 2 saptamani n-am mai mers cu ea, pana astazi, cand am venit cu bicla la serviciu, nu mai e gheata pe sosea.
Ideea tocmai asta e, pentru a fi piste de biciclisti trebuie sa fie cerere. Cand benzina va fi asa scumpa incat masina va fi un lux, cand se vor pune viniete in centrele oraselor aglomerate, atunci se va dezvolta de la sine si transportul in comun, si infrastructura pentru cel alternativ.
Totusi, cunosc oameni care traiesc de pe o zi pe alta, se plang de bani, fac pana la serviciu 10-15 minute de mers pe jos, iar ei folosesc masina. Faza e ca astea nu sint exceptiile, astia sint majoritatea.
Asa ca ma bucur sa-i vad pe astia in groapa. M-as bucura sa nu-i mai vad pe toti cei care au terminat liceul Anal Fabet ca isi dau si ultimul leu din salariu pe benzina ca sa se poata plimba cu masina lor sh inmatriculata pe Pyce. Iar daca macar o parte din analfabetii astia vor merge pe jos sau cu autobuzul, sau bicicleta, exemplul va fi urmat si de altii. Un mass primit dimineata,zice cam asa.
NU MAI ALIMENTATI DE LA PETROM si OMV!!! Este singura solutie de spargere a monopolului carburantilor (cum foarte bine a spus Badea). Lovind intr-unul singur, acesta va avea doua solutii: sa intre in faliment sau sa scada pretul, declansand in acest fel concurenta pe piata. Mai mult, este singura sansa prin care putem cere si obliga guvernul Romaniei si Petromul sa desecretizeze Contractul de Privatizare si sa aflam care sunt tradatorii acestei tari. In felul acesta se vor dezvalui si comisioanele date (pretul tradarii) si nemernicii care le-au primit (hotii natiunii). Imprastiati acest mesaj in proportie geometrica, astfel incat sa il primeasc Eu propun sa nu mai alimentam de la Lukoil si Agip.

Nu pe bune, am auzit ceva interensat, Statul nu poate controla pretul benzinei, deoarece rafinariile nu mai au capital integral Roman. Lucru foarte corect, dar deoarece 50% din pret este acciza, de ce nu poate sa dea si statul de la el mai in jos.

Eu vad lucrurile asa:

Pret benzina mai mic - Pret transport mai mic - preturi mai mici - Putere de cumparare mai mare - bani la stat mai multi (logic caci teoretic lantul se rupe pe undeva, deoarece trebuie sa existe un nesimtit care sa tina preturile sus pentru a scoate un profit mai mare)

Statul le vede asa:

Accize mai mari - Bani mai multi la stat. Este cea mai tampita logica posibila. Am cautat taxele incluse in benzina de la 1 ianuarie 2011:
- acciza este de 467 EUR / tona
- taxa de drum este de 125 EUR / tona
- taxa de solidaritate (cate un cent / litru - motivul este acoperirea prejudiciului din urma falimentului Bancorex) adica 10 EUR / tona

Producatorul are pretul de aproximativ 370 EUR / tona
Astfel rezulta urmatorul pret pe tona de benzina:
370+467+125+10=972 EUR /Tona (taxe si accize)
Se adauga TVA de 24 % adica 233.28 EUR
Totalul este de 1205.28 EUR/tona
Un litru de benzina este 1.205 EUR (aproximativ 5.15 RON)

Producatorul incaseaza 370 EUR/tona
Statul incaseaza 835.28 EUR/tona

ASA CA OAMENI BUNI REVOLTA ESTE UN CUVANT PREA MIC
DA MAI DEPARTE DACA ESTI ROMAN
Laurentiu a scris:DA MAI DEPARTE DACA ESTI ROMAN

Discriminatooorule!
Hofy a scris:
Laurentiu a scris:DA MAI DEPARTE DACA ESTI ROMAN

Discriminatooorule!

M-am referit la CETATENIE nu la Nationalitate. Exact ce spuneam, toata lumea se ia de pretul ala de 370 Euro / T cand buba e la 835 Euro/T bani luati de stat.. O solutie de continuare a protestului este sa nu mai alimentam de la o anumita companie, aceasta fiind nevoita sa scada pretul ca sa nu falimenteze. Atragand apoi clientii, celelalte companii ar fi nevoite sa scada pretul. Cel mai mare impact ar fi boicotarea PETROM. IN PERIOADA 15 IAN-15 FEB boicotati PETROM! Dupa ce PETROM va fi fortat sa scada pretul vom alimenta numai de la ei... ceilalti vor fi si ei nevoiti sa intre in competitie si astfel vom avea cu adevarat o economie de piata... Tine minte: chiar daca nu ai masina, pretul carburantilor te afecteaza, caci se oglindeste in tot ceea ce cumperi!

Nu uitati: impreuna suntem mai puternici! cea mai buna modalitate este sa ii dam jos de la conducere pe nemernicii aia.

o sa ii doara in cot pe cei de la benzinarii

de la omv nu alimentez, insa de la petrom si lukoil , da, deoarece au benzina cea mai ieftina. asa putina cata bag, am nevoie de ea, si prefer sa bag de unde e mai ieftin. omv si mol au benzini scumpe, si tot baga oamenii de la ei, si in afara de asta exista companii, firme care au contract cu ele, si masinile firmelor respective baga benzina de la ei, deci lor le merge treaba.

mai bine boicotam conducerea decat benzinarii . daca ar exista legi stricte, si daca ar exista cine sa le aplice nu am fi ajuns in halul asta pentru a falimenta petrom...ar insemna ca toti romanii o sa renunte la cumparat benzina de la ei pentru urmatorii 100 ani )sau mai mult...cam greu de facut...

cat despre metodele cu platit in monede sau blocatul pompei...singurii care sufera sunt angajatii care nu au nici o legatura cu scumpirea benzinei in cazul monedelor, iar in cazul blocarii pompelor...nu se face altceva decat intarzierea cumpararii benzinei, cei din spate vor suferi ca stau mai mult la coada...dar petromul sau benzinaria respectiva tot incaseaza...

de ce nu protesteaza nimeni cumparand masini electrice? [quote="bytzu1"][quote][b]Un mass primit dimineata,zice cam asa.
NU MAI ALIMENTATI DE LA PETROM si OMV!!! Este singura solutie de spargere a monopolului carburantilor (cum foarte bine a spus Badea). Lovind intr-unul singur, acesta va avea doua solutii: sa intre in faliment sau sa scada pretul, declansand in acest fel concurenta pe piata. Mai mult, este singura sansa prin care putem cere si obliga guvernul Romaniei si Petromul sa desecretizeze Contractul de Privatizare si sa aflam care sunt tradatorii acestei tari. In felul acesta se vor dezvalui si comisioanele date (pretul tradarii) si nemernicii care le-au primit (hotii natiunii). Imprastiati acest mesaj in proportie geometrica, astfel incat sa il primeasc [/b][/quote][/quote]
Mai bytzule, dar tocmai ce ai primit mass-ul anului!!!Si suntem doar la inceput (de an)...
Asta este! Nu mai alimentam de acolo si asteptam sa vedem ce se intampla !!!
un sincer

BRAVOOO!

@edy99 si @recall
Recall a scris:cat despre metodele cu platit in monede sau blocatul pompei...singurii care sufera sunt angajatii care nu au nici o legatura cu scumpirea benzinei in cazul monedelor, iar in cazul blocarii pompelor...nu se face altceva decat intarzierea cumpararii benzinei, cei din spate vor suferi ca stau mai mult la coada...dar petromul sau benzinaria respectiva tot incaseaza...

de ce nu protesteaza nimeni cumparand masini electrice?


Exact, singurii care sufera sint angajatii benzinariilor si soferii grabiti care asteapta la coada. Insa, cu toate astea, macar s-a tras un semnal de alarma, fiind o forma de protest non violent si chiar amuzant, televiziunile l-au tot promovat, a fost foarte bun.

Ca sa protestezi cumparand masini electrice ar fi un protest extrem de costisitor . Si daca toata lumea isi cumpara masini electrice, o sa puna statul accize pe factura de electricitate ... Un banc:
Scarao
Zephirus a scris:

Problema sunt VENITURILE MICI, Mai, chestia cea mai interesanta e, ca in Romanica nu exista clasa medie. Exista clasa de jos, cea care contribuie la stat, cea care se imbolnaveste, cea care traieste de pe o zi pe alta, si o clasa de lux, care se scalda in bani si care este constituita dintr-un numar destul de mic.

Pentru a creste salariile la toata lumea (practic - adica doar la clasa de jos) este un efort imens. De ce credeti ca se taie din salarii si pensi mici? Pentru ca alea mananca cei mai multi bani de la buget. De aceea s-a ajuns si in cazul de fata, am trait pe bani din viitor (pentru ca atunci cand romanului i s-a permis sa ia bani cu buletinul si s-a apucat sa isi cumpere toate rahaturile inutile s-a facut cea mai mare prostie) si acum trebuia sa ii platim cu varf si indesat.

Cu benzina e cam acelasi lucru, toata lumea raporteaza pretul la cat poate sa cumpere un roman, corect pana aici. UE nu te obliga sa ai acciza aia in benzina, la fel cum nu a putut sa ne oblige sa scoatem taxa auto (eu asa vad probelma), dar daca ne-a mancat sa intram in UE, acum sa avem UE pe nesaturate. Nimeni nu cumpara benzina de placere, ci pentru ca are nevoi. Asa ca se va cumpara mereu benzina, cat permite buzunarul. Singurul lucru care ne va opri de la a mai cumpara benzina este lipsa banilor, cum sunt eu acum !

Plus ca, degeaba nu cumparam benzina pe 17,18, 19, daca facem plinul pe 16, sa ne ajunga... ideea e sa nu mergem cu masina.

Protestul la adresa benzinariilor mi se pare inutil, ideea e sa facem proteste la adresa conducerii tarii, dar proteste serioase (vezi grecii, francezii sau alte natii mai rele). Din pacate insa, la noi nu se va intampla asa ceva pentru ca suntem lasi si, citez "oricum vin unii mai rai...". Asa ca o sa ne complacem, o sa platim si daca va fi benzina 10 lei...

Asa ca hai sa fim realisti si sa nu ne mai lamentam fara sa facem nimic concret...
talash a scris:Asa ca hai sa fim realisti si sa nu ne mai lamentam fara sa facem nimic concret...

Trecem toti pe GPL.
Laurentiu a scris:
(...)
Trecem toti pe GPL.


GPL cumparat de la aceeasi societate ce-ti vinde si benzina => nu vor pierde nimic! Ca-i mai ieftin? Hm... DEOCAMDATA e mai ieftin sa mergi pe GPL dar daca ar merge toata lumea... presupun ca tot acolo se va ajunge ca si cost/Km.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Cafenea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 3 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community