Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Coltul pasionatilor de raliuri
Pagina 1, 2, 3 ... 62, 63, 64  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Desi campionatul de raliuri 2005 se apropie de final, iar cel de VTM s-a incheiat, m-am gandit ca un asemenea topic ar fi util pentru impatimitii curselor de tot felul, mai ales ca alte forumuri cu specific nu prea sunt sau nu sunt foarte active. Asa ca...dati-va cu parerea Bre, mie nu-mi plac. Adica vezi masini care fug singure, la fel si la Formula 1.
Imi plac mult cursele americanesti adevarate. Adica NASCAR si INDYCAR. Pai acolo arta tata... se invart aia pe oval zi zice lumea ca ce e aia, da cam trebe sa se fereasca unul de altul. Accidente, masini care zboara in tribuine, roti aruncate in sus, spectacol, violenta, more power! Motane, iti recomand 2 chestii:
Carmagedon
sau:
POSTAL 2



Sa vezi acolo capete care zboara cand dai cu lopata, sange, oameni in flacari care alearga disperati, masini care explodeaza... ... si tu esti ala care provoaca haosul..
EEK! a scris:
Imi plac mult cursele americanesti adevarate. Adica NASCAR si INDYCAR. Pai acolo arta tata... se invart aia pe oval zi zice lumea ca ce e aia,


Si ce e palpitant in faptul ca se invart aia ca nebunii intr-un OVAL. Mie si cursele pe circuit (F1, DTM, etc.) mi se par destul de plicticoase. Plus ca atunci cand alearga unul langa altul nu mi se pare echitabil, iti arati maiestria fortandu-l direct pe unul sa greseasca (ii inchizi trasa, intri in el daca te cheama M. Schumacher, etc.). La raliuri mi se pare cat de cat echitabil, fiecare isi dovedeste maiestria in a sta pe traseu fara a fi jenat de altii (ma rog, mai sunt si faze de genul M. Gronholm dupa accident nu se da din fata lui P. Solberg, sau McRae din fata lui M. Gronholm, dar astea sunt rare). Oricum mi se pare mult mai interesant sa-l vad pe Loeb pilotand decat pe Schumacher, am de invatat mai multe. Beton....raliul pe primul loc...
La mine daca e WRC pe eurosport poate sa tina si o zi intreaga..
Nascar nu ma incanta.
Dar ce ma enerveaza ca la noi nu prea e mediatizat campionatul national de raliuri.


AAAA si mi-am adus aminte ... daca ai ceva cu Schumacher sper sa nu ai si cu ferari
RedFox a scris:

... daca ai ceva cu Schumacher sper sa nu ai si cu ferari


Who's Ferrari Glumesc. Am tinut cu Ferrari pana la venirea lui Schumacher, imi placea cum merg Alesi cu Berger. Preferatul meu a fost insa Alain Prost (scoala franceza a fost foarte tare, mergeau spectaculos dar totusi calculat, spre deosebire de englezi, care merg calculat si ...atat). Si Senna mi-a placut cum a mers. Mie mi-a placut de schumaher cand era la beneton - echipa mica ce producea surprize placute cu un talent nou....dar de cand a venit la Ferarri...

Alesi mi-a placut cel mai mult....si Barichelo merge bine dar e Schumacher care ii tine locul .. Daca Schumi era contemporan cu "vechea garda" Senna, Mansell, Prost nu castiga 10 curse, iar de campionate, nici vorba. Asta este, eu prefer Loeb si Citroen (din actuala generatie WRC). Si mie imi place tot de Leob dar imi pare rau pentru Skoda ca nu se impune....e a dou echipa cu care tin..

Dar la aspect mor dupa Fordu Focus WRC, si imi placea Peugeot-ul 206 cand era gri metalizat cu Visiniu sau rosu la praguri.

Am o carte interesanta despre F1 ...e beton ..Daca vrei sa o citesti poate o gasesti la biblioteca ii spune "Formula 1 - dansul cu moartea", scrisa de Modesto Ferrarini si Radu Naum , colectia Superstar.
Nu prea citesc eu multe carti dar asta ma impresionat..e superba . Mie mi-a placut ca aspect si performante cel mai mult Citroen Xsara Kitcar (ala cu care a castigat in 1999 Bugalski 2 raliuri WRC desi masina era de clasa F2, cu doua roti motrice). Acuma bineinteles Xsara WRC, dar si C4 WRC o sa arate beton. Iar cea mai tare din toate timpurile e Peugeot 205 Turbo 16 de 540 CP (am vazut-o in realitate la muzeul Peugeot din Sochaux sí e superba). Si anul asta Citroen s-a impus categoric. Au castigat din nou titlul la constructori si culmea au egalat recordul de 10 victorii intr-un campionat, record detinut de LANCIA pe vremea cand rupea gura in WRC. Ca pilot imi place Loeb. Este bun omu' pe toate suprafetele. Ca echipa am fost mereu de partea celor de la Subaru. Sunt mortale masinile astea. Imi aduc aminte ca in 2000 cand a luat Burns campionatul a avut o belea in una din etapele raliului din Grecia. A luat un pietroi in radiator si a trebuit sa termine etapa (20 de km ) fara apa in radiator. Stiti unde l-a lasat motorul? cu 50 de metrii inainte de finish. In rest a dat in masina ca un apucat. A fost tare cursa si de atunci sunt fan Subaru. Contraexemplu: In raliul Catalunyei saptamana trecuta unul din Peugeot-urile de uzina a luat o "pietricica" in radiator si din cauza scurgerilor mici dar existente au bubuit motorul . Pai Burns a pierdut apa din motor instant la ce gaura avea. Si a trecut linia de sosire impingand la caruta dar 20 de km a scos untu' din masina . In fine.. Formula unu sunt fan declarat Mclaren (nu mercedes sau honda sau ce motorizari or mai avea de-a lungul timpului)
Imi place mult insa DTM-ul si sunt fan Mathias Eckstrom.
Masina nr. 1 a tuturor timpurilor este Audi 80 coupe. 5 in linie turbo 20 valve, 550 de cai . Criminala masina. Ce repede s-a animat topicul asta! Ma bucur sa vad ca exista asa multi pasionati de raliuri si sporturi auto in general!
Despre ovalurile americane are mama o vba: "ce dracu va place voua sa va uitati la astia care se invart ca prostii in cerc?" si cred ca are dreptate. Nivelul pilotilor de peste ocean e relativ scazut, fata de europeni. Dovada sta faptul ca pilotii americani, sau cu scoala americana nu prea fac fata in Europa. Iar cei care pleaca din F1 chiar daca sunt pe la coada clasamentelor in Europa in State fac treaba destul de buna.
Acum ce e mai misto, circuitul sau raliul, depinde de gusturi. Mie personal imi plac raliurile. Mai plicticoase la televizor, dar mult mai spectaculoase live. Si sa speram ca guvernantii nostrii nu mananca iar r***t si ca la anul sa avem si noi stradalul ala din Bucuresti. Merita vazut.
Cine credeti ca va castiga anul asta CNR-ul? Marisca sau Gartofan? Eu personal cred ca Gartofan. Desi Marisca e mai rapid si mai spectaculos, Giri parca e mai constant si mai calculat!
Sper ca topicul asta sa fie populat si sa schimbam cat mai multe impresii si informatii!
Numai bine!
talash a scris:
Cine credeti ca va castiga anul asta CNR-ul? Marisca sau Gartofan? Eu personal cred ca Gartofan. Desi Marisca e mai rapid si mai spectaculos, Giri parca e mai constant si mai calculat!


E mai calculat Giri, dar nu asa de spectaculos. Desi e brasovean, nu pot spune ca imi place in mod deosebit. Cred ca anul asta o sa castige Marisca, merita si el un titlu, macar pentru stilul spectaculos si pentru munca depusa. Pacat iarasi ca nu mai participa nebunii de la Aro, aia nu sunt normali, au un stil kamikaze rau de tot, se vede ca sunt fosti si actuali piloti de incercare, la ei nu conteaza ce este tot cu jumate de masina prin santuri iau curbe. Stiu un tip din Alba care mergea la grupa H si zicea ca pentru el nu conteaza ca e asfalt sau "macadam" (care termen nu e deloc corect folosit, macadamul e cu totul altceva decat pietrisul sau pamantul), deoarece in fata lui mergeau cei de la Aro care "arau" pamantul si-l aruncau in drum, asa ca el tot pe pamant mergea, indiferent de suprafata. Mi se pare totusi o diferenta prea mare intre nivelul CNR si WRC si e nasol pentru ca talent este...
RedFox a scris:Mi se pare totusi o diferenta prea mare intre nivelul CNR si WRC si e nasol pentru ca talent este...


Da, dar nu poti compara o masina de 1 milion de euro (Xsara WRC de exemplu) cu un Subaru de grupa N care costa 150.000 euro. Si echipa BKP Racing cu echipa de uzina Citroen. Si nici pe "robotul" Loeb cu Robotu' (Catalin Cismaru adica) Da dar daca s-ar implica mai multi oameni cu bani in raliuri (pt. ca sunt destui) si masinile ar fi mai valoroase. Sincer, mi-ar placea mai mult sa alerge toti pe Dacii si Oltcituri ca inainte de '89, dar pe care sa le "rupa", nu sa aiba Mitsubishi-ul lu'peste si sa mearga cu frica sa nu-l faca zob ca dupa aia sta pe tusa 3 raliuri. Asa ca de aia prefer VTM-ul din punctul asta de vedere. Si pe Gunther Graef, care, desi alearga pe banii lui, rupe masina si da tot ce poate si ce stie, atat la VTM, cat si in CNR. Si oamenii cu bani sa stii ca in mare parte se implica in raliuri doar pentru a spla bani. Daca vrei, iti pot si explica metoda, e cea mai simpla din lume. MI-a placut cand a intrat prima oara dacia nova 1,6 carburatie la raliuri dar parca era standard nici o imbunatatire nimic ...parca pleca cu ea la piata..... Mie mi-a placut Supernova (aia de grupa H, cu 380 CP, nu cea scoasa ulterior cu numele masinii de raliu), cu Puiu Rusu la volan, de l-a batut la Brasov pe Titi Aur pe Celica Turbo 4WD cu 35 secunde, desi Dacia aia avea doar tractiune fata. http://www.autorally.ro/forum/viewtopic.php?t=527

Aici sunt ceva informatii despre dacia supernova de grupa H si multe cuvinte de lauda despre Oltcit.
talash a scris:... si multe cuvinte de lauda despre Oltcit.


Pai normal, daca in doi ani ('86-'87) au batut tot ce se putea bate si au castigat cam tot. Oltcitul de grupa N batea Dacii de grupa A, asa ca Oltciturile de A erau peste cam tot ce se putea la ora aia in Romania, cu toate suspensiile de dacie modificate si puse punt de la tot felul de Renaulturi.

A propos, stiati ca: OLTCITUL INCA ARE OMOLOGARE INTERNATIONALA DE RALIU LA GRUPA N

Am vazut pe siteul fedreatiei franceze de automobilism. Angeldust: vrem poze din Raliul Australiei de saptamana viitoareeeeeeee! Plz! cristi_s, man, ai innebunit?!? unde se tine raliul australiei? si cand exact saptamana viitoare? btw, tu stiai ca distanta dintre melbourne si sydney este de vro mie de km, dintre perth si melbourne vro 4500 (foarte aproximativ), si ca sa ajungi de pe coasta de est pe coasta de vest trebe sa zburatacesti vro cateva ore bune cu avionu? e aproape la fel de greu sa te duci la alice springs cat e sa mergi de la craiova la baia mare eu am examene pana pe 14, da' daca se tine p-aci p-aproape ma duc si v-aduc.
mult noroc!

ps. a fo p-aci acu vreo cateva saptamani formula indy 3000, si nu m-am dus, ca am avut ceva treaba. si a fo la o aruncatura de batz bre... m-am uitat pe pagina oficiala a raliului. fratele meu, de ce-mi era frica n-am scapat. adica, in loc sa fie si el undeva aproape, raliu asta de care vorbeste cristi e taman pe coasta de vest, si eu e pe coasta de est. distanta e comparabila cu bucuresti-londra
sorry, cristi, o s-astept sa vina mai aproape
noroc! Nici o problema ...cred ca o sa-l vedem la TV..... A castigat Marisca! Dupa cum merge cred ca merita si el un titlu national. Pacat ca Gartofan a abandonat, probabil ar fi fost un raliu mai misto. oameni buni, eu nu stiu. si poate sunt si altii ca mine, asa ca lansez intrebarea asta pe forum:
care e diferenta dintre grupa n si grupa a, ai care sunt (in general) regulile la raliuri? care e diferenta dintre raliuri si viteza pe traseu montan?
angeldust a scris:care e diferenta dintre grupa n si grupa a, ai care sunt (in general) regulile la raliuri?
Mai bine zis, care sint diferentele dintre grupe Masinile de grupa n sunt foarte apropiate de varianta de strada, modificarile fiind relativ minore. La grupa a sunt permise modificari mai mari decat la n, dar si modificarile astea sunt facute in anumite limite. Cele mai modificate masini sunt cele de grupa h, unde din cate stiu eu si voie sa faci orice. La h mai sunt si masinile cu omologari expirate. Si aceste grupe au subdiviziuni bazate pe capacitate cilindrica a motoarelor.
Raliurile se desfasoara pe distante mari (cateva sute de km), pe orice fel de traseu (asfalt, macadam (cred ca termenul corect ar fi englezescul gravel)), traseul fiind impartit in probe speciale cronometrate si portiuni de legatura intre ele, in timp ce la VTM (viteza pe traseu montan) se alearga pe un traseu in urcare (exista si o panta minima parca...) de cativa km(4- (parca erau si aici niste limite concrete, nu mai stiu exact) pe care se urca de mai multe ori (o recunoastere, 2 antrenamente, 2 manse de concurs).
angeldust a scris:
care e diferenta dintre grupa n si grupa a, ai care sunt (in general) regulile la raliuri? care e diferenta dintre raliuri si viteza pe traseu montan?


Grupa N:
-modificari permise in limita regulamentului (foarte concrete) la nivelul suspensiei, franelor, transmisiei, evacuarii, etc. toate reglementate strict si pornind de la masina de strada. Nu se permit deloc interventii la managementul electrronic al motorului, volanta nu se modifica. Interventii la nivelul ecartamentului sunt permise, dar flansele nu trebuie sa depaseasca 2cm grosime (practic se poate mari ecartamentul cu max 4 cm). Orice abatere duce la exculderea din competitie.

Grupa A:
-modificari majore la absolut orice, dar se pleaca de la o masina de serie (minim 2000buc construite, e o istorie haioasa cu Peugeot 206 WRC, care nu se incadra in lungimea minima admisa de regulament si i-au pus barele alea imense, dupa care au construit 2000 Peugeoturi 206 de strada cu bare mai mari, ca trebuia sa existe in productie modelul ala ), modificari ce trebuie omologate de FIA. Toate modificarile trebuie sa respecte Anexa J a regulamentului FIA. De exemplu pe traseul turbocompresorului la motoarele turbo trebuie sa existe un restrictor (o duza cu diametrul de 34mm, de anul asta la toate grupele, pana acum la H era de 36mm). Ca sa vedeti diferentele, un motor de grupa A clasa WRC costa cam 100.000 euro, iar o cutie de viteze secventiala 80.000euro. De anul viitor se va interzice managementul electronic al transmisiei (diferentialele electronice si se elemina accelerometrele si ECU a transmisiei de pe masina). De asemenea regulamentul specifica materiale permise, greutati minime sau maxime admise (se masoara pana si volanta, pe Richard Burns parca l-au descalificat odata ca avea volanta cu 80grame mai usoara decat limita minima admisa, iar pe cei de la Peugeot pentru ca au utilizat un material diferit fata de omologarea initiala la paletii pompei de lichid).

Grupa H
-masini cu modificari majore ce nu respecta specificatiile celorlaltor grupe sau masini cu omologarea expirata. Practic poti sa iei motor de racheta si sa-l pui pe dacie si da-i talpa.

Pentru mai multe detalii accesati http://www.fia.com/sport/Regulations/rallyregs.html Niste explicatii mult mai la obiect decat ale mele !

Aveti idee ce motor are Renault 5 Alpine de prin 82? Caracteristici, modificari ieftine posibile, etc?

Cu stima!
talash a scris:
Aveti idee ce motor are Renault 5 Alpine de prin 82? Caracteristici, modificari ieftine posibile, etc?


Daca stii spaniola http://www.r5alpine.com/
Daca stii franceza http://membres.lycos.fr/a5r5alpine/
Daca stii engleza http://www.turbozag.com/

Si o rectificare trebuie minim 2500 de masini de serie produse, nu 2000. Mea culpa.

Articolul cu definirea grupelor este :
http://www.fia.com/resources/documents/1663477233__AppJ_2004_Art_251.pdf Wow!!!!!!!
Am vazut 2 in realitate la Cursele de pe 23 la Craiova.....
Au cam rupt tot ce se putea la categ. lor....

Dadeau avans la Golf 2 intre 50 si 100m si treceau pe langa ele de ziceai ca stau pe loc!

Sunt beton masinutzele.. --------- I want one of this! Nu doar oltencele sunt "fierbinti", nu-i asa

http://www.autorally.ro/index.cfm/page/autorally/subpage/photo/competition/1/start_row/3/max_rows/1/galerie_foto.html Doamne fereste-ne de asa ceva. Nu se cade sa radem. Din pacate, este o boala al naibii de grava, care se mai si ia. La o astfel de faza, fiti siguri ca se plange cu vorbe. Brrrrr........ Mda, din nefericire se poate intampla oricui si ce e mai tragic e ca nu ai ce face. Bine ca nu a fost mai rau. Oricum incendiul asta l-a costat pe Gartofan titlul, asa ca dublu ghinion. Gata, s-a terminat raliul Harghitei si campionatul national de raliuri. Rezultate raliul Harghitei (primele 10 locuri la grupele N si A:

1. Constantin Aur / Adrian Berghea Mitsubishi Lancer Evo VIII N 1h31m51,8s
2. Bogdan Marisca / Sebastian Itu Mitsubishi Lancer Evo VII N +25,8s
3. George Grigorescu / Mihai Hanganu Subaru Impreza WRX STI N + 2m35,2s
4. Daniel Ungur / Petru Jucan Mitsubishi Lancer Evo VI N + 2m35,6s
5. Catalin Cismaru / Florin Popa Subaru Impreza WRX STI N + 3m36,8s
6. Alexandru Pitigoi / Vlad Terzi Mitsubishi Lancer Evo VII N + 3m39,7s
7. Adrian Raspopa / Sorin Colceriu Renault Clio Super 1600 A + 5m54,8s
8. Romulus Preda / Mihai Sandu Mitsubishi Lancer Evo VII N + 6m44,7s
9. Nistor Duval / Eugen Pop Citroen Saxo A + 14m19,5s
10. Claudiu David / Mihaela Beldie VW Polo N + 16m04,3s

Clasament general:
Bogdan Marisca 48p; Constantin Aur 39p; Dan Girtofan 38p; George Grigorescu 32p; Emanuel Ilina 24p; Alex. Pitigoi 22p; Daniel Ungur 18p; Romulus Preda 17p; Adrian Raspopa Dumitru Mincu 14p; George Morar 11p; Mihai Leu 10p; Catalin Cismaru 10p; Manuel Mihalache 5p; Claudiu David 5p; Dudu Senchea 3p; Liviu Savu 3p; Nistor Duval 3p; Sorin Badea 3p; Horatiu Ionescu Cristea 2p; Calin Petrusca 1p; Eugen Badina 1p.

RedFox a scris: I want one of this!


http://www.autorally.ro/bursa/anunt_detalii.cfm/masina/8599/renault_5_turbo.html

http://www.autorally.ro/bursa/anunt_detalii.cfm/masina/8518/renault_5_gt_turbo.html mi se pare mie, sau evourile au cam rupt tot ce se putea? desi sunt foarte putin modificate, nu? (grupa n)

cat despre motoare de racheta... oameni buni, cand punem turbina aia de apache pe oltcit?
cristi_s a scris: Oricum incendiul asta l-a costat pe Gartofan titlul, asa ca dublu ghinion.
Il cunosc pe Dan Girtofan (il avea copilot pe Mitza), de cind mai avea si Iasiul raliuri in CNR iar atunci, participa pe un VW Golf II 16V ( l-am ajutat cu o garnitura de la EV ). Se pare ca este urmarit de ghinion.
angeldust a scris:mi se pare mie, sau evourile au cam rupt tot ce se putea? desi sunt foarte putin modificate, nu? (grupa n)


Pai normal, ca intre Mitsu de N si Saxo de A e diferenta de cel putin 100 de cai in defavoarea lui Saxo, ca sa nu mai vorbim de tractiunea integrala fata de tractiunea fata, lucru ce se simte, mai ales pe suprafete de pamant (ma feresc sa spun macadam, ca nu e macadam nicaieri in campionatul nostru de raliuri, dar niste "specialisti" i-au zis macadam si asa a ramas). normal, cristi_s. ma intreb insa cate sti-uri sunt in campionat (am vazut doar 2, unul a luat foc si unul s-a cam bushit). si daca nu-s decat 2, ma intreb de ce oare? (oare pentru ca evourile sunt mai bune? )
angeldust a scris:cate sti-uri sunt in campionat (am vazut doar 2, unul a luat foc si unul s-a cam bushit).


Sunt trei STi la BKP Racing: Gartofan, Grigorescu si Cismaru. Calin Petrusca are si el un model mai vechi de Impreza, dar nu prea mai alearga. Chiar am vazut o comparatie intre EVO si Impreza si erau cam la egalitate, pentru strada era mai indicat Impreza decat EVO, care te cam stresa la condus. La Mitsu s-au aruncat baietii ca reprezentanta e asigurata de Tiriac Auto si au retea de dealeri si service mai buna, pe cand Subaru e cam slab reprezentat in Romania. Sincer, eu prefer Xsara Coupe VTS (ca masina de strada) si Xsara WRC sau Kitcar. Normal ca oricare ar prefera xsara wrc... Doar ca la noi s-au interzis wrc-urile. Si poate e mai bine asa, pentru ca datorita costurilor mai mici acum sunt mai multi candidati la victorie. Cred ca ar fi bine sa fie si o cupa monomarca mai ieftina la noi, cum a fost cupa nova acum cativa ani, in care se bateau cam cu acelasi material sportiv. Poate chiar o cupa logan, sau matiz... Dar asta cere implicare din partea constructorilor, si la noi cum e atat de mare interesul pentru raliuri, mai bine se baga la liniutze...
talash a scris:... Doar ca la noi s-au interzis wrc-urile...


Se pare ca numai la noi, ca in alte tari din Europa (inclusiv Ungaria) inca se mai alearga cu WRC-uri, desi justificarea celor din federatia romana a fost ca FIA a decretat interzicerea in campionatele nationale a wrc-urilor. Alta minciuna ca sa ascunda incompetenta si interesele unora. Asa e la noi, interesul poarta fesul. Pentru ca, dupa cum zicea Malcolm Wilson, bossul de la Ford Racing Team, costurile de intretinere ale unui WRC in conditii normale, nu sunt foarte mari comparativ cu o masina de grupa N. Desigur, daca spargi cutii, motoare sau daca dai cu masina de pamant, e alta situatie. Un piston de grupa A te costa cat un motor de masina de strada. de ce ati prefera xsara wrc... ?
cu ce e mai buna ca evou' meu?
angeldust a scris:de ce ati prefera xsara wrc... ?
cu ce e mai buna ca evou' meu?


Ca modele de raliu, la ora actuala Xsara WRC e net superioara EVOului WRC din toate punctele de vedere (vezi rezultatele de anul asta). De fapt Xsara WRC e cea mai buna masina la toate capitolele, mai putin viteza (la care 307WRC e cel mai tare). E cea mai bine echilibrata masina, cea mai fiabila, are cel mai bun pilot, etc.
Ca masina de strada, cu banii pe care ii dai pe o bara si un far de EVO iti iei o Xsara Si nu stai 3 luni dupa piese. pai da, dar xsara asta care ti-o iei (noua), shtock, cati cai are? are tractiune integrala? exista xsara care sa aiba cam aceleashi performantze ca shi evo (sa zicem, 300 de cai, 4X4 permanent si... cam atat ) la vanzare noua? si daca exista, cat cere citronela pe ea?

poate un pic off-topic...
noul evo X (mie mi s-a parut f. mishto, desi parca rupe "mostenirea")

http://www.leblogauto.com/mitsubishi/ - in josul paginii
sau:
http://www.leblogauto.com/2005/09/mitsubishi_conc_1.html
angeldust a scris:pai da, dar xsara asta care ti-o iei (noua)

N-o mai iei ca nu se mai fabrica din 2004. In locul ei ai C4. Dar nu se ridica la un Evo, ca avea 168 CP varianta 2.0 VTS, motor aspirat, tractiune fata. Nu exista dupa cate stiu eu Citroen cu tractiune integrala de serie in vanzare. C4 VTS Coupe are 180CP si cam atat. Francezii nu se omoara dupa 4x4 si turbo. Ai vazut vreodata masina de teren facuta de francezi? never. Nu stiu nu se baga, le iau de la altii, ca e o piata de 4x4 relativ subdezvoltata, care nu-i intereseaza pe producatorii lor. De pe www.autorally.ro :

"INVITATIE
Va invitam sa participati la OMV Rally Show, super-evenimentul care marcheaza finalul anului competitional 2005 in Campionatul de Raliuri al Romaniei.
Competitia este programata sambata, 19.11.2005, cu incepere de la ora 11:00 pe terenul de rally-cross din Sibiu (traseul probei super speciale din Raliul Sibiului).
La start sunt asteptati toti pilotii din Campionatul de Raliuri care dispun de o masina de grupa N4 (+ 2,0 ), cu tractiune integrala..

INVITATI SPECIALI:

Manfred Stohl, fost campion mondial la grupa N si actualmente cel mai bine clasat pilot privat din WRC si Jasen Popov, campion al Bulgariei, plus vedete ale postului Antena 1.
Show-ul va fi mediatizat de postul Antena 1 in cadrul emisiunii ?Duminica in familie? din data de 20 noiembrie 2005 - prezentata de Mihaela Radulescu.
Va rugam sa confirmati participarea pana la data de 15.11.2005 la urmatoarea adresa de e-mail : magos019@yahoo.com , sau la numarul de telefon : 0722/228424 (dl. Sorin Itu)

ORGANIZATORI:

Gheorghe Mitroi - F.R.A.S
Sorin Itu - Scorpion Racing Team
Mihai Leu - Hyundai Rally Team " Sper sa ajungeti voi... Eu mai am de zugravit si nici buget nu mai este pentru sezonul asta...
Have fun! Daca am timp poate ajung acolo. Ca la mine bugetul se face din mers, in functie de timpul liber. Dar in ultima vreme am cam neglijat sa repar masina (nici n-am mai avut probleme), asa ca am ceva timp.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3 ... 62, 63, 64  Următoare
Pagina 1 din 64
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community