Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Coltul pasionatilor de raliuri
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 62, 63, 64  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150986203396217.480614.582021216&type=1&ref=notif&notif_t=like

https://picasaweb.google.com/109563919506147219641/20Mai2012VtmTeliu Weekendul asta va fi Raliul Moldovei, la Bacau. Vineri e o superspeciala si ziua de sambata e plina. Amanunte gasiti aici. http://youtu.be/14vyKzE8tHk sa ma dau si io mare. Bre talashe dar suspensia matale nu-mi place deloc cum arata,mai ales spatele totusi ai mers tare bre,cred ca te fura frasu cu cronometru Misto bre talashe! Imi place cum arata masina, imi place cum ai mers. Felicitari!
Si mie mi s-a parut ca ceva nu e in regula cu suspensia. E drept ca prin obiectiv poate sa ma fure optic insa parca spatele tinde sa o ia mai pe stanga decat fata. din cate am vazut eu la faza cu tinsul sa o ia intr-o parte ...aia se intampla mai mult pe frana ... deci tot din suspensie e ... da, din pacate mai e ceva de lucru la masina... si la mine. insa vom rezolva totul, pe rand. http://www.autorally.ro/index.cfm/page/vtm/subpage/inscrieri/calendar/684/inscrieri_etapa_3_rasnov.html

sunt ceva inscrisi, deci o sa fie spectacol total! va asteptam cu mic cu mare! http://www.facebook.com/media/set/?set=a.448754298468724.105459.100000024744313&type=1

new look. hai la rasnav, cu mic cu mare! Azi si maine, Transilvania Rally, etapa a IV-a a CNRD 2012, la Cluj. Merge cineva ?

Detalii https://www.facebook.com/media/set/?set=a.294563787230189.82606.100000297091911&type=3

am gasit la domnul respectiv niste poze foaaaaarte frumoase !..sper sa nu se supere pe mine ca-i expun albumul aici www.opiniatimisoarei.ro/fortaviola/grav-accident-inaintea-raliului-hunedoara-hasdat-pilotul-daniela-zaharie-a-murit/06/07/2012

din pacate cu toata parerea de rau e vina ei ... stiu ca toti fac recunoasteri preliminare in afara competitiei pe portiuni de traseu deschise publicului dar asta nu inseamna sa mergi la limita ...

cristi ai grija ca am vazut ca ai mai facut si tu asemenea greseli Exact pe cristi te-ai gasit sa-l mustrezi?
Imi pare foarte rau pentru tipa,un moment de incostienta si s-a terminat tragic,pacat ei ... de Talash nu stiu nimic ... :p ... cu toate ca e imposibil sa nu o faca si el ... toti pilotii de fapt fac asemenea recunoasteri ... dar stii tu impactul mediatic e altul in cazul unui pilot de raliu intr-o masina de raliu decat in cazul miilor de pusti la volanele BMW -urilor lor si care se cred in NFS Mda, problema nu e ca se fac recunoasteri inainte, problemele apar atunci cand nu se respecta anumite reguli elementare. De obicei se merge in circulatie deschisa pentru a sesiza anumite lucruri de care nu iti poti da seama din onboarduri si pentru a vedea ce s-a modificat. Faza este ca s-a lovit frontal cu o masina care facea si ea recunoasteri, deci clar nu s-au respectat niste reguli. Pana acum nu cred ca s-au intamplat asemenea tragedii la coasta.
In fine, Dumnezeu sa o ierte! mda ... complet de acord in ceea ce spui cu recunoasterile ... si sincer nu am negat problema recunoasterilor cu circulatia deschisa ... daca se fac asemenea recunoasteri si cand se desfasoara un amarat de VTM pe Bucovat care e o amarata de coasta de maxim 2 km si 5 curbe ... de ce nu s-ar face acest lucru si la nivel mai mare. problemele care apar nu apar cand pur si simplu se fac doar recunoasteri fara a se merge la limita... dar daca se merge la limita pot apare accidente ... ca pana acuma nu s-a intamplat un asemenea accident soldat cu victime pot zice ca a fost un noroc ..
dar nu cred ca e raliu la care asemenea recunoasteri sa nu se soldeze cu cel putin o iesire in decor ... cu urmari mai mult sau mai putin grave....sau chiar fara urmari .... dar exista ....si asta ar trebui sa ridice niste semne de intrebare. cel putin o mica organizare cu cate 2 masini una jos si alta sus + 3 statii radio cate una pe fiecare masina de la capetele traseului si una pe masina cu care se executa recunoasterea ... in acest fel se poate merge la limita pe cea mai mare parte a traseului ... dar in cazul in care apare alta masina pe traseu. ..pilotul poate fi anuntat si sa o lase mai usor ... sincer e o problema realizabila si de comun acord ....se poate folosi acel canal al tiristilor cu niste indicative si coduri stabilite de toti pilotii

altfel ce pot zice

dumnezeu sa o ierte

iar pentru cei ramasi sa faca tot posibilul ca asemenea tragedii sa nu se mai repete Eu am urmatoarele reguli la recunoasteri (impropriu spus recunoasteri, - dar pentru ca asa e mai simplu, le numim asa- pentru ca nu e nimic oficial, pur si simplu suntem niste participanti la trafic ca oricare altii):

- nu merg niciodata la limita (dar fiecare are limita lui)
- nu incurc ceilalti participanti la trafic (mai bine ma opresc decat sa depasesc o multime de masini mai lente)
- la coborare se merge incet (e o regula nescrisa a pilotilor de coasta, la deal mergi tare, la vale feresti pe cel care urca) - am gasit si la noi 2-3 care nu respectau, dar s-au conformat

Am fost de vreo cateva ori in situatii "tensionate" in asemenea recunoasteri, dar niciodata nu am ajuns intr-o situatie cu adevarat la limita, tocmai datorita marjei de eroare pe care mi-o iau.


Punctual, din ce vad in poza cu masina faramata, rollbarul hondei era cam de forma... si inclin sa cred ca soferita (era in trafic, deci e sofer, nu pilot) nu purta centura de siguranta. daca esti prins corect in centurile masinii de curse e cam greu sa te lovesti de ceva.

E o tragedie din care ar trebui sa invat toti cate ceva. Pacat insa ca la noi se merge pe principiul "accidentele se intampla altora".
talash a scris:


Punctual, din ce vad in poza cu masina faramata, rollbarul hondei era cam de forma... si inclin sa cred ca soferita (era in trafic, deci e sofer, nu pilot) nu purta centura de siguranta. daca esti prins corect in centurile masinii de curse e cam greu sa te lovesti de ceva.

E o tragedie din care ar trebui sa invat toti cate ceva. Pacat insa ca la noi se merge pe principiul "accidentele se intampla altora".


complet de acord ...dar acuma ca idee din ce am vazut din mai multe poze + o filmare de amator impactul a fost destul de violent ...si rollbarul chiar si-a facut treaba ..propriu-zis habitaclul era destul neafectat dupa un asemenea impact + ca tot din aceiasi filmare se aude cam ce spun medicii ..adica leziuni clar vizibile ale bazinului si ficatului ... si din declaratiile ca ar fi dat si cu capul de rollbar aflat cam departe totusi daca ar fi fost prinsa corect in chingi ...tind sa cred ca pur si simplu se poate sa fi fost prinsa numai cu chinga de burta nu si cu cele de umeri


cat despre mersul la limita corect ... orice pilot are limita lui dar si orice masina are limita ei ... si de obicei cea a pilotului o depaseste pe cea a masinii

si acuma ca sa fiu realist o parte din vina a acestor "recunoasteri" apartine totusi organizatorilor ... daca ar lasa suficient timp pilotilor sa faca recunoasteri propriu-zise cu circulatia inchisa nu cred ca s-ar mai risca nimeni sa faca recunoasteri cand circulatia e deschisa publicului ... si asta nu ar insemna mai mult de a inchide 4-5 ore sau mai mult traseul cu o zi inainte de competie ... pur si simplu in loc ca traseul sa fie inchis sambata si duminica cand are loc competia si acele recunoasteri scurte ... pur si simplu sa mai oferi si o inchidere pentru recunoasteri in plus in afara competitiei ...vinerea de exemplu ... in acest fel parerea mea e ca nu se vor mai intampla astfel de accidente si apoi fiecare pilot cu staful tehnic mai pot face niste setari suplimentare care pot anima competitia.

dar pentru organizatori e simplu arunca o hartie si pilotii o semneaza dupa care fac ce stiu ei mai bine ...concluzia e simpla organizatorii in loc sa ofere ceva sa vina cu oferte constructive si sa ofere timpul adecvat pregatirii unui pilot si a masinii pe acel traseu te pun sa semnezi o hartie cum ca nu ai voie aia si nici ailata ...in sfarsit o hartie buna de altfel dar numai atiunci cand oferi si tu ceva ca organizator dar cand tu nu oferi mai nimic e normal ca nici cealalta parte sa nu respecte ... dar daca oferi poti venii si cu niste sanctiuni foarte mari impotriva celor care nu respecta ... inclusiv pana la eliminarea permanenta din competitiile sportive
rollbarul hondei era cam de forma.

Se vede ca masina(caroseria) a cedat din multe puncte
Am vazut masinile foarte multor participanti pregatite "pe genunchi".
Adica doar pe principiul "usuram tot ce se poate usura" si punem motoroi.Insa o masina de raliu se incepe de la caroseria "cheala" care se sudeaza temeinic dupa anumite reguli, pe langa sudurile de fabrica.Plus celelate elemente de siguranta.
Nu as permite participarea la nici un fel de raliu cu masini construite artizanal.Moartea nu IARTA !
Pilotii ar trebui sa aiba toti brevete cum era odata...
Prea multi oameni au murit din cauza "pilotilor" de strada care se cred zmei.
Inclusiv la Targu Jiu sotia unui prieten de-al meu care a murit sun ochii nostrii.
robertino a scris:
Inclusiv la Targu Jiu sotia unui prieten de-al meu care a murit sun ochii nostrii.


stiu robertino si din pacate stiu ca si prietenul tau e un mare iubitor de oltcit ... dar acolo a fost o altfel de competitie si vina daca am vazut-o atunci privind din afara si a organizatorilor si a spectatorilor, acum o vad exclusiv a organizatorilor din mai multe puncte de vedere ... nu au asigurat cum trebuia acea competie ... spatiu de competie totusi ingust, combinat cu o distanta insuficienta pentru protectia privitorilor + participanti, ca piloti nu le pot spune, dar da "zmei" se puteau numi cu experienta mai mult ioc si cu mult tupeu ca ei fac si dreg si din pacate asa a iesit o mare tragedie ... si din pacate din cate stiu nimeni nu a raspuns pentru ea ... nici tampitul de la volan ca doar era in competie ...nici organizatorii ca nu au facut ceea ce trebuia ... si din pacate de la acel concurs de indemanare la tg-jiu nu s-a mai desfasurat nici o competie auto ... adevarul e ca sincer in oras nici nu prea ai unde sa desfasori asa ceva
lancer a scris:


si acuma ca sa fiu realist o parte din vina a acestor "recunoasteri" apartine totusi organizatorilor ... daca ar lasa suficient timp pilotilor sa faca recunoasteri propriu-zise cu circulatia inchisa nu cred ca s-ar mai risca nimeni sa faca recunoasteri cand circulatia e deschisa publicului ... si asta nu ar insemna mai mult de a inchide 4-5 ore sau mai mult traseul cu o zi inainte de competie ... pur si simplu in loc ca traseul sa fie inchis sambata si duminica cand are loc competia si acele recunoasteri scurte ... pur si simplu sa mai oferi si o inchidere pentru recunoasteri in plus in afara competitiei ...vinerea de exemplu ... in acest fel parerea mea e ca nu se vor mai intampla astfel de accidente si apoi fiecare pilot cu staful tehnic mai pot face niste setari suplimentare care pot anima competitia.



Hai sa incercam sa facem o diferenta clara intre recunoasteri, antrenamente si mers bezmetic pe strada.

Recunoasteri - inseamna scrierea traseului, impreuna cu copilotul. Se face in cadru organizat, in trafic deschis, cu OBLIGATIVITATEA respectarii tuturor regulilor de circulatie - asta se intampla la raliu

Antrenamente - se fac pe un segment de drum cu curculatia inchisa, organizat, aprobat, monitorizat etc etc - se intampla la orice forma de motorsport

Mers bezmetic pe strada - alergare cu masina in trafic deschis cat de tare poti - se intampla de obicei cu cateva zile inaintea etapelor de coasta. de precizat ca in acest caz cel de la volan este un simplu participant la trafic, sofer cu drepturi si obligatii egale, indiferent daca are o licenta de pilot in buzunar sau nu.

La fiecare competitie exista recunoasteri in cadrul concursului, organizate. La coasta prima mansa chiar asa se si numeste "mansa de recunoastere". Cine face suplimentar, in trafic, face pe barba lui. talash nu vreau neaparat sa intru in polemici ... in principiu si in toate punctele subliniate ai dreptate ... tu spui acuma strict competitional ...si sunt complet de acord .... inclusiv cu partea cu mersul nebunesc pe barba soferilor ... dar sincer ar trebui sa existe niste responsabilitati ale pilotilor fata de acest mers nebunesc ... eu vad altfel problema ... desi esti un sofer ca oricare altul in trafic complet de acord totusi acea licenta te diferentiaza in preajma acestor competiti in care adrenalina ii face pe multi zmei care nu au nici o taina cu motorsportul sa se creada piloti de raliu (ca multi din ei se cred in fiecare zi e adevarat dar cand sunt astfel de competitii fenomenul e mult mai amplu)
de asta pur si simplu nu inteleg aceste riscuri pe care si le asuma multi piloti circuland pe drumuri deschise la limita ... la fel ca orice zmeu de rand ... de aceea eu am pus acest fapt pe tema timpului insuficient pentru antrenament ... pentru ca pur si simplu in cazul pilotilor acea dependenta de adrenalina nu isi are rostul ... au parte de destula pe timpul competitiei nu e nici o polemica. majoritatea pilotilor pe care ii cunosc eu sunt foarte linistiti in trafic si-si vad de treaba. insa, evident, exista si uscaturi. multe. drept dovada. atunci asta e ... m-am lamurit ... aceiasi problema ca in traficul de zi cu zi ... iresponsabilitatea ... si fiecare padure cu uscaturile ei ... http://youtu.be/835e42jCvZs Pe scurt....Caroseria in cauza .. a Oltcitului am vazut-o la fel si roll-barul sunt destul de tzepene sa nu ii plece caroseria peste corp si am avut ocazia sa fiu copilotul lui Cristi la un mic test.Nu va faceti griji pentru el uratiii doar bafta si fonduri maxime ca de asta are nevoie.
Talash dealtfel multa bafta si la cat mai putine probleme tehnice.

Sa se odihneasca in pace. http://www.youtube.com/watch?v=qQ-9xeZrVaw Fain si chiar tare in majoritatea timpului.

Si pe aceeasi tema, isprava colegului Radu: http://youtu.be/aXS4bQm6v8A pai putea sa-ti placa tie... Daca zic prea de bine, ti se urca la cap. ))))) CNVC 2012 - Etapa 13, Paltinis - Loc 1 - N2

De 3 ori BRAVO !!!
Sincere Felicitari !!!

Deci ... se poate Asa vreau mereu !

P.S. Schimba cineva titlul topicului ? ''... automobilism sportiv'' in loc de ''... raliuri'' ? Hai sa nu i se urce la cap...nu stiu ce a asteptat el pana acum sa-i dea bice,si mai ales,daca pe ploaie se poate asa bine,pe uscat ce scartaie?(in afara de roti )
Bravo talash,o victorie meritata!la mai multe. BRAVO, Bogdane ! http://www.youtube.com/watch?v=leGLoq8dhrQ o filmare interesanta: http://www.youtube.com/watch?v=AudEsWTA6hQ&hd=1

comparatie intre mine si radu, se vede cat de tare am mers amandoi si ca diferenta a facut-o o serie de 3 viraje. Pai bine ma si de ce abia acum e diferenta asta?tu ai facut 1milion+1 urcari inainte pe traseul asta sau ce? Vineri si sambata (5-6 oct) ultima etapa a CNRD 2012, la Iasi. Merge cineva ? Eu unul nu merg, anul asta sar peste Raliul Iasului.
cristi_s a scris:... anul asta sar peste Raliul Iasului.
In ultimul timp sari peste multe Cangurule Pai nu vezi ca am dreptate?

"BULETIN NR. 4
Din data de 03.10.2012, Orele 22:34

1. Intrucit exista imposibilitati de comunicare si cooperare intre ROMSILVA SA si constructorul pentru reabilitarea DF Hadimbu ( PS 1 Cioca Boca ) , SC. AXICON SRL din Suceava , si care in acest fel, conduc la imposibilitatea asigurarii securitatii treseului probei speciale, PS 1, 8 se anuleaza, traseul si planul orar urmind a fi modificat , conform “TRASEU SI PLAN ORAR MODIFICAT” , denumirea si numeroatarea CO si PS initiale, primind o noua denumire si numerotare.
2. Pentru parcurgerea etapei CO 0B – CO1 , directia de urmat de la figura 12, pag. 15 din road-book, se inlocuieste cu figura :
3. Restul figurilor de la pag.15, urmatoare figurii 12, pina la figura 18 de la pagina 21 se anuleaza.
4. De asemenea, figura 12 de la pagina 91, se inlocuieste cu cu figura :
5. Restul figurilor de la pag.91, urmatoare figurii 12, pina la figura 18 de la pagina 97 se anuleaza.
6. Pentru etapa CO 9 – CO 10 A din “TRASEU SI PLAN ORAR MODIFICAT” se va parcurge etapa CO 1 – CO 2, prezentate la art. 2 din prezentul buletin cu modificarile din road – book prezentate mai sus.
7. Fata de modificarile prezentate, configuratia traseului 2012.RALIUL IASULUI – DUNLOP se modifica si este urmatoarea :
- Total km. = 365,12 km
- Probe speciale = 10
- Lungimea probelor speciale = 117,60 km
- Procentaj probe speciale din total = 32,21 %
8. Organizatorii isi cer scuze concurentilor pentru modificarile survenite, acestea nedatorindu-se vointei acestora si fiind operate exclusiv pentru securitatea concurentilor, arbitrilor si a publicului spectator.
9. Prezentul Buletin va fi adus la cunostinta echipajelor sub semnatura.


Director organizatoric,
Lucian Filip "




Bleah, incepe sa imi fie tot mai scarba de ce se intampla in motorsportul romanesc. Oare la anul se va mai organiza ceva in CNR? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-CILsM-Zz68 Foarte tare! (mai ales pe la minutul 15:00 si la 22:00 OLDA ) DIn nou Olda pe la 1:00:00. Mai inainte sunt cateva pasaje unde se vede clar ca Oltcitul nu se opreste la prima balta mai mare intalnita. Vineri si sambata avem raliu la Brasov. Hai, care se baga? Spectatori! Eu am condus pe tot parcursul Raliului Tess 2013 Masina de deschidere.
M-am reintors ca oficial dupa 26 de ani de pauza.
De obicei masina de inchidere si deschidere + cele cu 0;00;000 sunt conduse de piloti de raliu.
Doriti pareri la cald
Super organizare........................
autosiscar a scris:Super organizare........................


Pe bune? In afara fazei cu anvelopele cu/fara cuie (faza pe care n-o poti imputa organizatorului), ce nu ti-a placut Cristi?

@autosiscar - chiar ar fi binevenite niste povesti din interior ! mai in gluma mai in serios ...e o zicala veche "orice tigan isi lauda ciocanul" ... concluzia la astfel de evenimente mai bine te lasi laudat de altii:) si oricum tot timpul vor fi si nemultumiti Nu e vorba ca nu mi-a placut, organizarea a fost in nota NORMALA, nimic extraordinar, nimic iesit din comun. Stiu ca la ora actuala s-a ajuns in cam toate domeniile sa se considere ceva exceptional faptul ca lucrurile se desfasoara in nota normala. Totusi, faptul ca a starnit diverse controverse, comentarii si discutii imi spune ca se putea mai bine.
Diverse pareri:

Alex Filip
Adrian Dragan
Dan Gartofan
Rally Cow
Comunicat ESD Rally Team

Ce as reprosa eu raliului asta sunt cateva aspecte:

- faptul ca nu se schimba indigoul, de 30 de ani este acelasi traseu, aceleasi probe reciclate si rotite, bine macar ca anul asta s-a renuntat a "miuta" din centru, de la Modarom.
- publicitatea cvasi-inexistenta.
- planul orar cel putin bizar, pe PS Babarunca prima masina trece la 9:00, traseul se inchide la 7:30. Oricat de fan ai fi, te cam gandesti de doua ori daca merita sa te trezesti cu noaptea in cap pe gerul asta. Eu stiu asa: s-a facut lobby pentru anvelope cu cuie. Si lobby pentru anvelope fara cuie. ESD-ul n-a vrut cuie, pentru ca nu avea. Si iata !

Stii ce-mi place mie in ultima perioada? Am remarcat fara sa vreau: suntem din ce in ce mai nemultumiti de ce se intampla, din ce in ce mai pretentiosi si ratam bucuria momentului.

Zic totusi ca inainte de toate trebuie sa apreciem felul in care au mers Vali si Delecour - foarte tare. Apoi urmatorii 5 - tare. Dupa care sa ne uitam la cei mici cu loganele - extraordinar de tare.

La Monte sunt aceleasi probe de 50 de ani ! Si sunt superbe, ca cele de la BV.

Si din ce am vazut eu se cam puteau vedea 6 probe in 2 zile. Cam rar asa ceva la un raliu . Da' te-ai lenevit tu, ai imbatranit, nu te mai scoli la 6 !

Hai, lasa nemultumirile si treci la treaba. Mai sunt fix 4 saptamani si treci la grupa mare !
talash a scris:Mai sunt fix 4 saptamani si treci la grupa mare !
Dupa care urmeaza clasa pregatitoare. PE BUNE !
Iar joi plec la Timisoara tot ca oficial
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 62, 63, 64  Următoare
Pagina 63 din 64
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community