Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

SILVER-ica
Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Buuun, in cele din urma mi-am luat si eu carnetul, pe data de 26.10, dupa 8 luni de la terminarea scolii de soferi, dupa 2 incercari nereusite si una la care am uitat cazierul .
Carnet am:
,

Breloc am:



Mai trebuie sa repar masina...
EL [ ] arata la inceput [dupa ~2,5 ani de stat pe dreapta] ceva de genul:



Dupa inca o spalare, arata:



Acum 5 minute arata mai urat ca la inceput:



Dar ma duc sa o spal si sa ma apuc sa muncesc la ea.
Intre prima spalare si acum 5 minute [ ] a suferit o schimbare a aripilor spate, contraripilor si a ramei de parbriz
Acest topic l-am creat nu numai ca sa va arat masina mea [si progresul in timp , dar mai mult pentru a incerca sa gasesc raspunsuri la intrebarile si nelamuririle care le am sau o sa le am.
Intrebarea 1, ar fi: In momentul in care tinichiugiul mi-a schimbat rama, nu mi-a mai sudat nici o sita la aerisire [desi l-am atentionat]. Stie cineva o metoda de prindere sau fixare a unei site in acel spatiu, fara sa schimb rama sau sa fie inestetica?

2. Bordul superior de "plastic" in cate suruburi se prinde si unde sunt pozitionate?

3. Aveti idee daca se mai gaseste mocheta noua pt podea? [cu tot cu "izolatia" aceea daca s-ar putea]
Scuzati calitatea unor poze, sunt facute cu telefonul.
Cu tot respectul.
7thRaven a scris:
E tuf vulcanic felicitari pentru carnet si sa ai grija de el. vezi ca vine greu dar pleaca foarte repede.
cat despre masina: spor la treaba
7thRaven a scris:...in cele din urma mi-am luat si eu carnetul...
Sa-l tii cit mai mult timp in buzunar si .............. asculta sfaturile celor mai in virsta . Da, dar e tuful meu
Multumesc pentru urari si asa sa fie.
Dar totusi, nu are nimeni probleme cu sita aia, toti aveti sita la aerisire [nu-mi vine sa cred] ? Ca am la frunze acolo, ca la balamuc. Maine pe zi o sa ma duc sa le "pescuiesc" cu penseta. Eu m-am gandit sa incerc sa bag o plasa de "tantari" pe acolo si sa o prind din loc in loc cu guta, pentru ca ar fi aproape invizibila guta. Dar CUM bag eu plasa acolo?
Cu tot respectul.
7thRaven a scris: Dar CUM bag eu plasa acolo?
Incearca sa dai cutia de climatizare jos si poate reusesti. Cred ca trebuie demontat si stergatorul de parbriz.
Daca nu vrei sa te chinui prea mult, cred ca s-ar potrivi ceva "prize de aer" cu sita prinse de grila. Plansa superioara de bord e prinsa in 4 suruburi.Dar ca sa o poti da jos tre sa demontezi;
volanul,lpansa inferioara, bordul propriu-zis iar ca sa scoti efectiv plansa superioara ai 2 surubri pe laterale unul pe stinga si unul pe dreapta si mai sunt 2 chiar sub partea metalica .Daca te uiti de jos in sus dupa demontarea celor de mai sus ai sa le vezi ca sunt de culoare argintie(parca)si iti trebuie surubelnita in cruce. Felicitari pentru permis. Sa ai mare grija de el. Spor la treaba in refacerea oltencei. Cand esti gata, da-mi un semn si ne intalnim prin zona (Bd. Timisoara, Prelungirea Ghencea) oriunde in zona noastra. Eu am purtat mamaliga doar 2 luni. Soferii mai smecheri nu suportau ca un pufa sa mearga pe banda 2 sau alte smecherii. De sarbatoarea Bujorului (Motanel stie unde), m-am suparat si am dat mamaligile jos. Le putam in torpedo, in cazul in care erau probleme. Amenda nu este mare, se poate da si avertisment. Doamne ajuta sa nu ai probleme in condus.
George Apostolescu a scris:Eu am purtat mamaliga doar 2 luni. Soferii mai smecheri nu suportau ca un pufa sa mearga pe banda 2 sau alte smecherii. De sarbatoarea Bujorului (Motanel stie unde), m-am suparat si am dat mamaligile jos. Le putam in torpedo, in cazul in care erau probleme. Amenda nu este mare, se poate da si avertisment. Doamne ajuta sa nu ai probleme in condus.


eu am din alea cu ventuze...si pica mai mereu:))
de obicei una e in buzunaru` din dreapta fata....cealalta e picata prin spate pe undeva:))
si am fost intrebat de ce nu le pun....chiar de catre un politist...si i'am zis ca acum mi'au cazut pe drum....si nu vroiam sa imi distraga atentia punandu'le la loc....ca faceam accident:)) Tot cu ventuze aveam si eu. Le purtam cu mare drag, dar "batranii" soferi faceau pe nebunii in trafic si le-am dat jos. Nu m-a intrebat nimeni de sanatate. Toata chestia e sa nu ai nici un eveniment nedorit in perioada de pana la un an, in rest, mama lor de plastice... Beton!!

Eu n-a avut nevoie de ele niciodat Felicitari pentru permis si spor la lucru! Sper sa pui masina cat mai repede pe roate !
Cat despre lamai, eu te sfatuiesc sa le folosesti. Cat despre cei care fac figuri pentru ca ai semne de incepatori, igora-i, sunt niste idioti !
Multa bafta si cati mai multi km fara evenimente neplacute! Bun Greul a
7thRaven a scris:Care este cea mai bun
7thRaven a scris:Care este cea mai bun
cristi_s a scris:Carburol de Policolor la 14,5 RON litrul in cutie de tabla albastra. Rezultat garantat.
Solutia e SUPER dar iti cam trebuie vreo 5L. In contact cu aerul, Carburolul de Policolor se evapora destul de repede si trebuie sa te misti destul de repede.

La spalatul cu motorina, ai posibilitatea de a lasa rezervorul 1-2 zile la inmuiat si apoi luat "zgiltziit".
Laurentiu a scris:[dar iti cam trebuie vreo 5L. In contact cu aerul, Carburolul de Policolor se evapora destul de repede si trebuie sa te misti destul de repede.
La spalatul cu motorina, ai posibilitatea de a lasa rezervorul 1-2 zile la inmuiat si apoi luat "zgiltziit".


Eu am lasat un carb la inmuiat cateva zile si nu s-a evaporat. E drept ca am pus un capac la recipient. Si la rezervor merge la fel, daca se astupa gura de umplere si cea de la sonda litrometrica. Si nu cred ca trebuie asa mult, vreo doi trei litri ajung si pritocit bine rezervorul. Dupa care clatit cu ceva diluant sau motorina, desi motorina nu cred sa curete depunerile de benzina asa de bine.
cristi_s a scris:Eu am lasat un carb la inmuiat cateva zile si nu s-a evaporat.
Chiar ma mira acest fapt. In citeva ore, imi dispar cam 100-200 ml de lichid POLICOLOR cind am carburatoare puse la murat. Si eu folosesc capacul dar nu etansh.
Cei 2-3L de Carburol, nu cred ca ajung sa se intinda pe toata suprafata fundului pt a-l "decapa".

Inmuiata si desprinsa mizeria de pe fundul rezervorului, motorina isi va face treaba cu succes. Hmm... tinichigiul a zis c Eu la exterior l-am dat cu grund, dupa care am dat un strat zdravan de vaselina. Pentru curatare interioara poti incerca si cu decarbusolv din ala de 50.000ROL. Update la starea ma
7thRaven a scris:
Mai erau ce probleme ai la partea electrica?spune repede...acu ca s-a terminat practica...si inca nu am gasit nimic de lucru sa fac rost de bani P da,cred ca da...nu pierzi nimic daca incerci
am scris eu si pe topicu lui bogdan...am un oltean intreg...dar ruginit..ar fi bine sa-l vezi...ideea e ca are totul ok in afara de tabla...adica instalatie,interior...motor si cutie daca vrei S
7thRaven a scris:P.S.: Interiorul
bogdanlascu a scris:
7thRaven a scris:P.S.: Interiorul Noah, gata si masinuta, e in stare de functionare, cand am bani de benzina pot sa ma plimb cu ea. Am reusit sa-i fac si ITP-ul fara nici un ban in plus [decat la noxe, 10 lei reglaju], dupa ce am fost pana in Voluntari, sa-mi arda o tzidula pe cartea de identitate.
O parte din co-forumisti au apucat sa o vada sambata, cum arata masinuta, o sa pun si niste poze.
Per total sunt multumit, pentru vopsit in garaj, intr-o curte cam plina de praf&stuff.
Sambata am montat si alarma cu inchidere centralizata, cu ajutorul lui iulicuta, si maine ii dau de cap, ca mai sunt de conectat senzorii.
Am schimbat si bucsile la volan, am aplicat un strat de seu->servodirectie
Si acum cateva poze:



Si preferata mea:

Cu tot respectul. Fumos, chiar foarte frumos. Sa o conduci sanatos Cam ciudat amplasata a treia lampa de frana Nu prea se vede la circulatia in coloana Sau e a treia lampa de ceata da nene. e frumos NCI-ul. chiar e. si merge si mai frumos!!!! doar sonda aia de benzina il mai supara pe corb. dar se face. maine ma duc la el...vedem atunci care e problema...stiu ca si atunci cand am facut luminile a facut figuri si apoi a mers...trebe sa mearga si acum
7thRaven a scris:Am schimbat si bucsile la volan, am aplicat un strat de seu->servodirectie

Daca-ti plimbi prietena cu Silverica...e cam nasoala socoteala... Tine un spray de-ala Ambipur prin masina vere ca seu' ala e moartea pasiunii eu am de doua saptamani seu pe bucsile volanului...a stat masina inchisa doua zile....si nu-mi miroase a seu prin ea...
Cowboy a scris:Tine un spray de-ala Ambipur prin masina vere ca seu' ala e moartea pasiunii
Numai cine nu foloseste nu stie ca nu afecteaza simturile olfactive
Laurentiu a scris:
Cowboy a scris:Tine un spray de-ala Ambipur prin masina vere ca seu' ala e moartea pasiunii
Numai cine nu foloseste nu stie ca nu afecteaza simturile olfactive

bine spus laurentiu
iulicuta2000 a scris: bine spus laurentiu
OK, de simturi stim dar, nu ne spui nimic de directie A raspuns parca in discutia cu intilnire de la Obirsia Lotrului.Ai merge beton.
Prietenii stiu de ce. asa e,merge unsa....nu beton @Cristi_S: Lampa respectiva de frana, era montata special, ca sa se vada si cand ceata isi face simtita prezenta. Am dat-o jos, pentru ca era inestetica intr-o oarecare masura si nici nu mai stiu exact de cati ani era deconectata.
@Cowboy: Oricum, stramba ele din nas cand vad Oltcit, asa ca inca o strambatura in plus nu ar mai conta... Pana acum, nimeni nu a mirosit nimic, dar cui nu-i place mirosul... exista RATB tati, doar bani de belet sa aiva
Si daca stii sa o tii din soc... poa' sa miroasa si a benzina, ca tot nu-i mai pasa
Maine sper sa-i dau de cap la alarma, cu ajutorul lui Iulian si incet incet sa ma apuc de restul de pe la interior. Trebuie sa ma mobilizez si eu!
Laurentiu a scris:Numai cine nu foloseste nu stie ca nu afecteaza simturile olfactive

stiam eu ca n-o sa rezisti provocarii Buun, am fost azi la garaj, am montat centurile de siguranta, unele, care m-am chinuit vreo 2 saptamani sa le dau un miros neutru [miroseau foarte nasol]. Am reusit sa fac si becul de benzina sa se aprinda. Era de la sonda cred, nu stiu sigur. Am refacut masa, la stopul stanga, pentru ca era firul dezizolat, am incercat cu alt bec in bord, am incercat cu bordul ei vechi, nu vroia sa se aprinda becu. Sonda, cand o inclinam si se misca plutitorul, se vedea si in bord ca se misca, dar becul nu se aprindea de nici o culoare. Pana la urma, am luat sonda de pe Albinosu si am montat-o. M-am chinuit putin sa o dau jos, dar merge. Numai ca acum, becul sta mai tot timpul aprins si indicatorul, sub nivelul de 0. Am in rezervor aproximativ 4 litri, parca trebuia sa stea puuutin mai sus indicatorul ala. Sau e bine asa?
Am pus si bidon pentru pompa de apa, si il verificasem saptamana trecuta, nu curgea. Dupa ce l-am montat, curgea. M-am apucat si l-am schimbat cu ala vechi si nu mai curge, acum am si cu ce sa spal parbrizu . Am conectat cablul de la vitezometru la loc, dar am uitat sa verific daca merge
Contorul e normal sa se invarta daca nu e conectat cablul de la vitezometru
Cu tot respectul.
7thRaven a scris:...becul sta mai tot timpul aprins si indicatorul, sub nivelul de 0. Am in rezervor aproximativ 4 litri, parca trebuia sa stea puuutin mai sus indicatorul ala. Sau e bine asa?
Becul "atentie lipsa benzina" se aprinde cind in rezervor sint aprox. 5L de benzina iar indicatorul de nivel, ar trebui sa fie la jumatatea "patratzelului" roshu.
7thRaven a scris:Contorul e normal sa se invarta daca nu e conectat cablul de la vitezometru


am uitat sa iti spun aseara... nu, nu e normal sa se invarta. contorizarea se face tot cu ajutorul cablului de kilometraj! ciudat, nu??
oricum, sa-ti traiasca, ca prinde forma pe zi ce trece!! Mi-a zis mie Iulian ca tot prin cablu si mi se parea logic, dar azi cand am scos bordul, am uitat sa ma uit prima data la cablu si cand m-am uitat la el, parea deconectat. Oricum, m-am convins, e mort vitezometru , maine tre sa-l pun de pe celalalt bord, iar dau jos volanu& company. Aveti idee, se poate schimba doar vitezometru, fara contoare? [nu prea cred, dar merita sa intreb]. Acum, update legat de sonda. Becu sta aprins non-stop [logic, mai am putin si merg pe vapori], dar liniuta se tot plimba, intre jumatatea zero-ului si baza indicatorului. La un semafor, vibra cam in acelasi ritm cu motorul. Ma gandesc la varianta unui scurt pe fir, de la stop, la rezervor si nu stiu cum as putea scoate/schimba firul de acolo
Aveti idee, se scoate greu vitezometru din bord? La ce trebuie sa fiu foarte atent sa nu stric? Maine, cand ma trezesc, iar la garaj si chiar nu ma deranjeaza, azi, dupa vreo 3 ore, ma obisnuisem cu caldura, deja mi se parea racoare . O sa aspir si traseul la aerisire si o sa pun grilele de pe Albinos, arata impecabil. Sa vad cand o sa-mi fac curaj sa schimb si partea superioara a bordului, ca m-am saturat de gaurile din bord [cu ocazia asta sper sa bag si o sita la aeroterma, sa scap de stresul frunzelor] Sper ca week-endul viitor.
Cu tot respectul.
P.S.: Mersi mult bre. Asa frumos urla de la 4ooo la 55oo ca imi vine sa o mananc. La turatia aia, nu se mai aude decat motorul, sub 3000, am impresia ca scapa ceva gaze pe la intermediara, undeva pe partea dreapta. Vitezometrul se schimba usor.Parca din cte tin eu minte 2-3 surubur ai de desfact.Stai linistit acul de la litrometru nu are nimica si nu ai nici vre-un scst.Sorbul ajunge aproape pe fundul rezervorului,iar in cazul in care esti sub 5 litri de benzina el mai urca si coboara din cauza ca in rezervor benzina se plimba si mai face si valuri si actioneza plutitorul iar acesta da comanda la acul lirometrului. vitezometru are doua suruburi doar ca trebuie dar jos geamul pentru a putea scoate mecanismul din interior,nu-i mare lucru sa stii
bine ca ai rezolvat cu sonda si sa stii ca daca iti oscileaza acul de la benzina cand ai putina e de bine,inseamna ca plutitorul se misca lin acolo Am schimbat azi bordul cu totul, fain frumos, am dat o tura de bloc, mergea ok. Acum m-am intors de la un suc, am observat ca becu la turometru e ars si vitezometru iar nu merge [nu e acelasi], adica urca pana la 30km/h, nu am fost atent sa vad cand anume si acolo ramane blocat [am impresia ca urca direct la 30]. Dupa ce opresc, trebuie sa-i dau o palma "dupa ceafa" ca sa ajunga la 0. Dar macar am bec la sonda si cum nu reusesc sa pun benzen mai mult de 20lei, imi sta in permanenta aprins. Sunt curios, cand o sa pun vreo 10 litri, daca se stinge, daca nu, BORD NOU si SONDA NOUA Avand in vedere ca in timpul saptamanii nu prea apuc sa lucrez la ea, trebuie sa astepte pana weekendul viitor. Pana atunci, desfac bordul asta care-l am in casa, ma uit la el, il aranjez si il pun la loc. Posibil sa fie de la cablu de kilometraj? Cercul care il tine prins de bord, este crapat intr-o parte si are joc. Azi i-am tras o tura de izolier pe el. Teoretic n-are trebui sa fie din cablu, din moment ce contoarele merg
In total weekendul asta, doar 3 taieturi/zgarieturi. Un rezultat rezonabil. Insa, weekendul viitor vreau sa schimb si partea superioara a bordului, sa vad atunci bilantul
Cu tot respectul.
P.S.: Va multumesc de sfaturi si raspunsuri la intrebari, asa e la inceput.

LATER EDIT: Am desfacut vitezometrul acum, m-am jucat putin cu o surubelnita micuta, invarteam de patratul ala si merge lin vitezometru. Cred ca trebuie sa schimb cablul ala, nu stiu, nu pot sa-mi explic. Am pus si un led albastru in locul unui bec [de plictiseala], cand pun bordu si fac proba va anunt cum se vede Posibil ca tocmai din cauza ca ai crapat acea mufa da plastic sa nu intrebine "inima"cablului de kilometraj si sa nu cupleze bine si din cauza asta sa nu functioneze.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 1 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community