Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

SILVER-ica
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Da-l in masa, ca merge ca dracu! Te-a mancat in cur sa-i scoti admisia
Tre sa trec marti pe la Lascone, sa-mi faca alt filet in chiulasa, ca nu pot sa merg asa.
Inca putin si o sa mearga ok
7thRaven a scris:Aseara am schimbat arcul de la supapa. Tot 0 presiune cand e incins. Astazi urmeaza sa schimb pinioanele la pompa.
O idee, unde as putea monta ceasul de temperatura? In locul scrumierei am pus vacuum si presiune.


Eu ma gandeam ca la a mea sa pun cele trei ceasuri (presiune, temperatura, voltmetru) pe asa ceva:

http://www.accesorii-auto.ro/?page=shop/flypage&product_id=504&category_id=1fd33b79ab4200928a5263c183ed291d&

Sau, mai multe variante:

http://www.accesorii-auto.ro/?page=shop/browse&category_id=1fd33b79ab4200928a5263c183ed291d&

http://www.performancezone.ro/index.php?page=dsp_products&subcategId=51 Da, ma gandisem si eu la 1 suport d-ala cu picior. Problema este ca nu stiu unde sa-l pozitionez . Pe stalp nu vreau sa pun, nu vreau sa modific usa la torpedo, cum a facut Iulica si nici sa fac alt plastic central [unde e scrumiera si cu toate cele] Ma gandeam sa-i fac un capac la aerisitorul stanga, ca oricum l-am dezafectat, dar cand m-am pus in masina, am constatat ca nu e o zona tocmai vizibila. Eu ma gandeam sa le pun ca la Smart, pe bord. Deasupra gurilor de aerisire. Numa' ca in loc de 2 cate sunt la Smart, o sa fie 3. depinde cat de inalte sunt picioarele la suportii aia individuali de ceas
hasu parca avea asa si aratau bine
si eu tre sa ma orientez spre un mod de a mai inghesui cel putin 3 ceasuri in bord,si cum nu le vreau pe stalp va trebui sa fiu creativ Da, asta sa fie problema, ca e piciorusul prea lung. Fa-mi cadoo un suport d-ala si-ti arat ca pot sa-l modific hasu nu avea deastea, avea suportii facuti din stechere ale cablurilor de 380V. Corbule, poti sa incerci sa le pui asa:




erau destul de vizibile, si lasi si bordul in pace. stiu ca avea suportii facuti din stechere de 380 ca doar am vazut la buftea ceasul de la el,ma refeream ca si montura
alf,sunt prea jos puse... Batranu, facuse un suport pentru un ceas de temperatura de dacie, care venea pus cum e in poza de mai jos. Si ma gandeam ca ar merge sa pun si eu tot asa, doar ca rotund.

Sau ar merge inginerita zona dintre butoanele de la geamuri, sa bag 3 ceasuri, in triunghi. Dar mi-e cam tarsa In locul scrumierei este cel mai indicat . pai nu mai are loc Pai, in poza de sus, sunt deja 2 ceasuri, in locul scrumierei. De fiecare data cand o spal, se gaseste cate unu care vrea s-o cumpere
Acum 20 de minute, mi-a oferit unul 3mii de lei dar omu era putin trosnit, nu cred ca si-a dat seama ca era dispus sa dea 3mii pe un Oltcit La cat de bine arata ,e normal sa te intrebe lumea daca nu-l vinzi
Mai pune niste poze noi cu el . Corbule, io zic c Eu am pus 2 ceasuri : cel de presiune de ulei si cel de vacuum in locul lampii de harta + o bucatica mica decupata inspre rotita de reglaj aer sus-jos. Fac maine o poza si incerc s-o postez. Ceasul cel mai de jos este cel de depresiune si-l vad complet pe sub satelitul din dreapta , iar pe cel de presiune ulei l-am pus deasupra si rasucit si vad clar o buna parte din scala , cam de la 1 la 5 bari ... ceea ce-i suficient. Nu bre Zephi, ala a zis in lei vechi, dar am modificat eu
Scorpion, astept poza aia, dar eu prefer sa le pun intr-un loc, unde e tot ceasul vizibil.
George, o sa mai pun, cand o sa mai am ocazia sa-i mai fac. Care mai e la curent cu preturile la "toate garniturile de cauciuc", in sensul de tot ce trebuie schimbat cand desfaci un motor.
Scorpion, mai ai niste bonuri, de la "consumabilele" de cauciuc, achitizionate pentru urmatorul tau RK? cu tot cu distributie completa...vreo 350lei
+ segmentii/setul motor

iti fac io lista' daca vrei Am uitat de curele.
7thRaven a scris:Am uitat de curele.


Bre am eu niste garnituri de cauciuc, dar nu stiu ce anume.Trebuie sa arunc un ochi. Ok, tavaleste bine ochiul ala pe rafturi si zi=mi ce ai.
Am facut un deviz, in jur de 350 de lei. Uff 7thRaven , ti-au venit barile de la Iasi , de la Pui de Drac !
Bonuri nu mai am din pacate ( le adun si le arunc periodic ) , dar trebuie sa trag o privire prin tabelul cu cheltuieli si-ti spun scorurile. Iupiiii! Te sun pe dupa-masa, sa vedem exact cum facem sa ne intalnim. scorpioane bonuri am eu,ca le tin prin buzunarul masinii sa mai lipesc un muc de ele,sau sa fac avioane in trafic Si cateva instantanee cu masinuta si coloana din Bucuresti, in drum spre Nationala:





Cateva si de prin tabara:




Si sambata am facut o mica PLIMBARE Misto pozele Foarte frumoasa ! Da, intr`adevar frumos. Si da, intr`adevar, mi s-a facut pofta de lubenita. ce afise aveati in geam? Asta
Inainte de nationala am mai facut o mica reparatie la podeaua pasagerului.
De la asta:

La asta:

Schimbarea am realizat-o in felul urmator:
1. Am curatat mecanic, cu bormasina cu perie de sarma [se vede in prima poza]
2. Aplicat FERUGINOL si lasat 30 de minute sa actioneze.
3. Curatat cu apa feruginolul.
4. Sters putin cu benzina.
5. Aplicat grund cu zinc de la WURTH.

Sa vedem peste cateva luni cum s-o prezenta, ca-mi intra apa pe la chederul de la usa. Ce jante ai pe masina?> cu cauciucuri pana in asfalt,in 4 prezoane si 5 spite Ce te intereseaza altceva, in afara de ce se vede in poze? feruginolu ala trebuia curatat cu Solvoxol nu cu apa ! in felul asta scapai de orice urma de feruginol si nu riscai sa se formeze din nou rugina! trebuia doar sa citesti pe bidonu de feruginol .... Am citit, dar Solvoxol ala uitasem sa-l cumpar. Oricum, parca scrie ceva si de curatat cu apa. Lasa bre Corbule ca eu am dat cu feruginol pe scut, l-am lasat la uscat si dupa am aplicat grund, poate sa-ti spuna Iulica in ce stare se prezinta scutu, cred ca are un an si ceva . Ieri, am ajuns sa desfac motorul vechi, care a fost pe masina. Cel cu care la Zugreni eram in rodaj.
Motorul avea cam 10-15 mii de km.
Cateva poze, fara nici o explicatie:




Zephi: Am pus pozele, mai mult asa, sa vada lumea ce era in el, teoretic un motor nou, care mergea bine. La niste pistoane iti cam ajungea unlei in camera de ardere de aici ceva calamina.Oricum ea apare.Ori intra pe la semeringurile de supape ori segmentii sunt de vina. Ce urat a lucrat pistonul ala care are calamina inmuiata in ulei . Ceva n-a functionat in parametrii ca sa se autocurete si slaba compresie pe el a fost . Verifica daca supapele etansau in primul rand ca sa vezi cauza pierderii presiunii . Pistonul ala cu o carca de calamina pe el, corespunde cu chiulasa aia, la fel de plina de calamina. Sigur una din supape nu a inchis si probabil, nici bujia nu a lucrat calumea. La un moment dat, parca scosesem bujia aia cu calamina pe electrod. Bun indiciul cu bujia . Compresia se pierde si din cauza supapelor si segmentilor . Cristi explicami si mie cum e compresia o pierzi din cauza supaplor,segemntilor?
Eu nu mai am compresie la motor . In cazul in care o supapa(admisie sau evacuare) nu inchide perfect se intimpla ceea ce ai vazut mai sus.In cazul segmentilor amestecul ajunge in baia de ulei diluindu-l sau iar uleiul ajunge in camera de ardere.Rzultatul:depunere de calamina. Mi-am luat prelataaaaaaaaaa!
porumbeilor! Poate intr-o zi cand o sa avem amandoi timp ma lasi si pe mine sa scot un tipar dupa ea...?!? 10 lei ora
Cum vrei sa iei tiparul? Sa o insiram pe jos si te bagi in ea?
Vedem, vorbim. Ideea e, ca daca vrei tipar, ar fi bine acum, cat inca mai e cald afara.
7thRaven a scris:10 lei ora
Cum vrei sa iei tiparul? Sa o insiram pe jos si te bagi in ea?
Vedem, vorbim. Ideea e, ca daca vrei tipar, ar fi bine acum, cat inca mai e cald afara.


Eh... asa-i, cat inca mai e cald afara... sau la primavara. Despre modalitatea de luat tiparul... ma mai gandesc. Nu stiu sa existe hartie de latimea aia, s-ar putea sa fie nevoie sa scot direct tiparul pe material, cu husa pusa pe masina sau... sa fac doar niste masuratori si-o schema.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 5 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community