Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Pierd ulei
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salut
masian pierde ulei pe undeva in dreapta sub bujia, daca o las o zi ~10 ml de ulei sunt sub masina (banuiesc ca nu pica in ttimp ce e oprita si uleiul asta e ce se scurge)si bineinteles la motor
ce ar putea cauza aceste pierderi?
multumesc frumos Pai pe unde mai exact iti pierde ulei?
Ca din cele relatate de tine ar putea fi pe la axele culbutori.Sau poate pe la garniturile de la radiator.
Da si tu mai multe detalii ca sa putem sa te indrumam cum trebuie. asa aveam si eu de la garniturile axele culbutori, le-am schimbat si e totul ok Daca pierderea este de la axele culbutorilor, stropii se vad pe contraaripile de plastic. imi pare rau ca nu ma pricep sa va spun mai multe, tot ce vad eu este ca atunci cand deschid capota la motor undeva in stanga spate (dreapta masiunii) sub bujia din dreptul bateriei este o pata de ulei destul de mare (in mare parte este si uscat uleiul semn ca nu este de azi de ieri aceasta problema am intrebat fostul proprietar si ori nu stia nici el ori nu a vrut sa imi spuna idee este ca nu am aflat nimic nou)
Laurentiu a scris:Daca pierderea este de la axele culbutorilor, stropii se vad pe contraaripile de plastic.


la mine curgea in partea din fata de la axele culbutorilor....si efectiv era totul de ulei in zona aia, uleiul nu era pe contraaripi, ci doar strict in jurul axelor culbutorilor, si se prelingea pe chiuloasa in jos
am bagat alte garnituri...si merge stas.

iti sugerez sa stergi bine zona aia, sa nu ramana ulei, dupa care sa pornesti masina, sa o turezi cateva minute...si sa vezi daca iti curge ulei pe la axele culbutorilor(acolo unde e surubul cu cheie de 14), daca nu e de la axele culbutorilor, atunci vei vedea pe altundeva curgand ulei, si iti vei da seama pe unde curge. Posibil ,zic posibil sa fie si ceva pierderi pe la pompa de alimentare. salut.Porneste motorul si cu doua degete [sau mai mult] atinge partea de jos [sub pompa de benzina].Daca curge pe acolo ar trebui sa se prelinga pe degete ulei daca nu tine palma intinsa si urmareste scurgerea de ulei apoi da mai multe explicati.acolo de inbina mai multe subansamble. Bună,
Pierderea de ulei nu e musai să fie atât de mare încât să se simtă cu degetele imediat după pornire. (dacă era așa nici nu mai făcea acest topic ci direct motor calat )
E posibil așa cum a zis Laurențiu, ca pierderea să fie pe la șuruburile din capetele axelor culbutorilor, sau pe la etanșarea capacelor de culbutori (prin strângere s-a deformat capacul și nu mai "calcă" pe toată suprafața.
Un alt loc de scurgere în acea zonă este etanșarea pompei de benzină. Verifică strângerea pompei, și dacă mai are garnitura și distanțierul.
Oricum pentru un test mai concludent și eu sunt de părere că trebuiesc șterse bine toate zonele deja murdare și apoi observat.
Dar nu la rece ci după un drum mai lung (adică măcar câțiva km pentru ca uleiul să aibă timp să se încălzească deoarece la cald e mai fluid și probabilitatea de curegere este mai mare)
Cu stimă. ok vineri cu asta ma ocup sterg tot si va anunt ce am o sa observ (tocmai vineri deoarece am si un drum de catziva km buni)
multumesc salutare
am aflat pe unde pierd ulei, pe la capace, (am schimbat uleiul pt ca nu stiu de cand nu mai fusese schimbat si cu aceasta ocazie am si aflat pe unde pierd ulei) insa STUPOARE cand ajung acasa vad ca PIERD si BENZINA pe la carburator, prin derptul surubului de gazduieste filtrul de benzina, am desfacut surubul si NU MAI EXISTA filet in interiorul carburatorului (nici un pic, doar undeva in interior unde nu ajunge surubul) nu ma intrebatzi cum a fost prins pana acum caci nu stiu, am incercat o garnitura de cupru degeaba tot pica, asta poate explica de ce cu jumatate de rezervor nu am facut decat 110km in buc
va rog sa ma ajutatzi, vreo idee cum a-si putea rezolva aceasta problema (ma gandesc ca trebuie facut alt surub........ )

revenind la ulei, acum stiu pe unde se produce pb modalitazi de remediere a ei? Bună,
Lasă uleiul și reparaă capacul că iei foc (doamne fere)
Cu stimă, Bag seama ca ai fost APROAPE o adevarata faclie pe roti!Remediaza urgent problema cu carburatorul!Nu e de gluma!Iei foc si ramai fara bunatate de Oltcit! mi-am dat seama ca e o problema GRVA imediat ce am observat acest lucru, insa experianta mea de mecanic se reduce doar la schimbat bujii, roata & sigurante mai mult nu stiu, de aceea orice sprijin ar fi binevenit
Ma ganesc ca nu ar trebui schimbat tot carburatorul pt un surub ci doar refacut filetul, insa nu stiu pe nimeni capabil sa fac asta iar pe mana "expertilor" care nu am vazut un oltcit la ei in service nu mai vreau sa o las
cu respect E vorba de surubul cu sita, ala de se strange cu cheia de 17?
Parerea mea e sa pui nitica banda de teflon. Daca nu merge, atunci incearca sa refaci filetul, dar daca il majorezi nu stiu de unde faci rost de piulita, Nu stiu daca se poate reface filetul. Nu baga silicon rosu, nu rezista la benzina. E naspa, posibil sa tr sa schimbi corpul carbului. Incearca cu ceva adeziv pt metele.Asa ceva gasesti la magazinele de piese auto.La mine piedea benzina tot pe acolo dar nu era de vina filetul.Am insurubat pina la catat si pe desupra am pus poxipol.Deocamdata vad ca nu mai pierd benzina.Oricum e bine sa ceri ceva care e rezistent la benzina..Cit despre pirderea de ulei de la capac culbutori se rezolva usor.Iei o garnitura de capac noua si o schimbi pe cea veche si pui si silicon rosu. daca pun adeziv il mai pot desface ulterior (in eventualitatea ca o sa am nevoie de acest lucru)
AndreiBuc a scris:daca pun adeziv il mai pot desface ulterior ...
Nu va mai fi nevoie sa umbli acolo daca elimini sita din interior. Ce rol are sita aceea?

L-am văzut pe mecanicul meu aruncând sita aia peste umăr, zicând că nu mai am nevoie de ea, m-a lăsat paf! E drept că era c