Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

sudura MIG/MAG

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
cine lucreaza cu asa ceva?
Am vazut in targul de masini un echipament de sudura TIP de genul acesta fara butelie si regulator si sunt curios daca se poate folosi CO2 si cum se lucreaza cu el MIG - Metal Inert Gaz. Adică electrod metalic consumabil, gaz protector Argon. Protejează bine suprafețele sudate împiedicând oxidarea și deteriorarea materialului în urma încălzirii. Este cam scump din cauza argonului care este gaz... nobil.
MAG - Metal Activ Gaz. Electrod metalic consumabil, gaz CO2. Mult mai ieftin, nu protejează împotriva oxidării la fel ca argonul. Din CO2 se depune carbon în zona sudurii și crește duritatea materialului de aport și în general al zonei topite.
WIG - Wolfram Inert Gaz. Electrodul este neconsumabil (wolfram), materialul de aport poate lipsi sau este adus în cantitate variabilă ca la sudura oxiacetilenică. Cel mai scump și cel mai bun mod de sudură pentru repararea caroseriilor. Razvane poti sa dai mai multe detalii,sunt foarte interesat de tipul asta de sudura,vreau si eu sa-mi iau o scula din asta dar deocamdata nu cunosc mai nimic despre modul in care functioneaza si ce materiale sunt necesare http://www.sudura.ro/dictionar.php
http://www.ductil.ro/faq.php
http://www.fronius.com/welding.technology/products/migmag/vst_1500_2500_3100.htm
sfaturi practice vrem Eu am scris cam tot ce știam despre sudurile astea. Practic n-am lucrat cu nici una din ele. readuc subiectul in actualitate...
Acum chiar vreau sa-mi iau un aparat de sudura mig dar nu ceva profi.
Am gasit SGA 170 de la einhell: http://www.einhell.com/englisch/englisch.aspx?file=car
si MIG 170 de la T.I.P (despre care nu am gasit nimic)
A lucrat cineva cu modelele astea? As vrea sa aflu ceva de fiabilitate.. eu am sudat cu aparat de tipul asta. Si in CO2 la tabla sau teava moarta si in argon la inox si in corgon (amestecatura) pentru diverse alte suduri (pe otel in general) . daca ai atelier merita unul. Ce are Dan in atelier a fost in jur de 17 milioane fara accesorii. Nu te baga sa cumperi tub mic de il gasesti in brico. Poti sa cauti pe la fiare vechi sau un service un tub vechi pe care il duci la revizie si aia e. Cu 2 milioane ai ditai' tubul. Te si trimit la firma care cu asta se ocupa daca vrei. Tubul de argon este altfel si oricum nu ai nevoie sa fie asa mare ca ala de co2. l-am luat:

sunt super multumit..la tabla e minunat si mai ramane sa ma apuc de masina..
l.e.:aparatul a fost 600 RON, tubul l-am avut dar a trebuit sa-i schimb robinetul pentru ca nu avea supapa(40RON), (un tub mare cu robinetul schimbat e 150 RON), incarcatul 10RON...
E o chinezarie de 2 bani, da merge bine. Cati banuti te-a dus toata treaba ? Cat costa de incarcat un tub....
Oricum..felicitari discounturi de 50%.aparate sudura MIG-MAG-TIG-PLASMA redresoare,invertoare import italia flafy draga...si cat e pretul pana la urma?
ca peste tot pui mesaje cu 50% discont, 50% sus, 50% jos...da nimic concret.

si ai nu stiu cate topicuri cu chestia asta, sau mi se pare mie deja....
da cert e ca am citit in vreo 20.000 locuri despre 'reducere 50% la aparate mig/mag' asa asa... zi-le valib... vrem preturi concrete.... chit ca eu mi-am luat argon... parca mi-as lua unul nou totusi. am vazut eu la Stern, cu 12 milioane aparatul. Parca suna mai bine totusi.... 400 aparatul.... 140 regulator si 40 furtun nou... si merge si merge si arata impecabil. Las' ca e bun si asta. :lol: Da' argonu'? Cat e argonu'? Sigur dincolo nu era mai ieftin....
Incarc butelia de 10 l la schimb cu un set de carti de vizita... eu ma ocup de advertising. La oficial nu stiu cat e... deci ies super bine tinand cont ca cica o butelie de 10 te tine la 2... 3 masini (asa spun tinichigii). Nu ca as avea atelier auto. Adevarul e ca e placerea cea mai mare in lucrul la o masina...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community